Επιπτώσεις παράλληλης εγγραφής;

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.
Καλημέρα.

Αν μπορείτε λύστε μου τις παρακάτω απορίες, γιατί πλησιάζει ο καιρός να αρχίσει το σχολείο και δε μπορώ να κλείσω ματι απ την αγωνία της αβεβαιότητας... Έχω αγχωθεί και δεν ξέρω τι να κανω! :worry:

Όπως έχω αναφέρει ξανά, είμαι γραμμένος σε ΕΠΑΛ για ειδικότητα και φέτος θα πάω Γ Λυκείου. Έδωσα όμως πανελλήνιες φέτος και πέρασα κάπου, αλλά θέλω να πάρω μετεγγραφή και μετά να κάνω αναστολή φοίτησης, για να τελειώσω το επαλ και να πάω του χρόνου στη σχολή. Οπότε θα πρέπει για τρεις μήνες περίπου, να φαινομαι γραμμένος στη σχολή, μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα των μετεγγραφων και μετά θα αιτηθω αναστολή.
Εννοείται πως δε θα πατησω καν στη σχολή κατά το διάστημα αυτό, μιας και θα είμαι μαθητης στο ΕΠΑΛ.

Απ ότι διαβάζω όμως, δεν επιτρέπεται η παράλληλη φοίτηση και συνεπώς παράλληλη εγγραφή σε δεύτεροβαθμια και τριτοβάθμια, οπότε αν το ρισκάρεις, τι επιπτώσεις μπορεί να έχεις;

Υπάρχει περίπτωση τώρα που όλα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά και με κωδικούς του τάξις νετ, να διασταυρωνονται και να σε πάρουν χαμπάρι με τη μία;

Αυτό που φοβαμαι όμως περισσότερο απ όλα είναι το εξής: Υπάρχει περίπτωση να σου ακυρώσουν κάτι απ τα δύο, πχ να σε αναγκάσουν να ξεγραφτεις απ το επαλ ή να χάσεις την θέση εισαγωγης σου στη σχολή;;; :eek:
Η ακόμα χειρότερα, μετά από χρόνια να σου πουν ότι διαπιστώθηκε παράλληλη φοίτηση και να ακυρώσουν τον τίτλο σπουδών της σχολής, παρόλο που συνεβει στην ουσία μόνο για 3 μήνες στην αρχή της φοιτησης; :/:




Υγ: Ο νόμος πάντως λέει, ότι επειδή κανείς υπεύθυνη δήλωση όταν κάνεις εγγραφή καπου, αμα δηλώσεις ψευδή στοιχεία, τιμωρείσαι μέχρι και με τρεις μήνες φυλάκιση... :(

Παρακαλώ δώστε τα φώτα σας καλοί μου άνθρωποι! :help:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viedo

Διάσημο μέλος