Επιλογή κατεύθυνσης τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων

~Dida~

Δραστήριο μέλος

Η Μυστικό αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 401 μηνύματα.
Αγαπητοί συμφορουμίτες,
Θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι πολύ σημαντικό.

Σπουδάζω σε ΑΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων και στο 3ο έτος καλούμαστε να διαλέξουμε κατεύθυνση σπουδών. Μου μένει λοιπόν πάνω κάτω ένας μήνας για να αποφασίσω και είμαι πολύ μπερδεμένη. Οι κατευθύνσεις είναι οι εξής:
Ι. Marketing
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Η έμφαση των σπουδών δίνεται στις μεθόδους προώθησης και διάθεσης των προϊόντων στην αγορά. Το πρόγραμμα της κατεύθυνσης περιλαμβάνει: [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman] 4 υποχρεωτικά μαθήματα: Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών, Έρευνα Αγοράς, Διοίκηση και Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ, Κοινωνική Ευθύνη των Επιχειρήσεων. [/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman] 11 μαθήματα επιλογής: Στρατηγικές Προβολής και Επικοινωνίας (Διαφήμιση), Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία, Τουριστικό Μάρκετινγκ, Μέθοδοι Κοινωνικών Ερευνών, Διεθνές Μάρκετινγκ, Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας και Αξιοπιστίας, Συμπεριφορά [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Καταναλωτή, Εφαρμοσμένη Στατιστική, Διοίκηση Πωλήσεων, Ειδικά Θέματα Ποσοτικής Ανάλυσης, Μη Παραμετρική Στατιστική. [/FONT][/FONT]


ΙΙ. Διοίκηση Τουρισμού
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Στην περίπτωση αυτή οι σπουδές έχουν τομεακό προσανατολισμό: η έμφαση δίνεται στον τουριστικό τομέα. Το πρόγραμμα της κατεύθυνσης περιλαμβάνει: [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman] 4 υποχρεωτικά μαθήματα: Τουριστικό Μάρκετινγκ, Τουριστική Οικονομική, Εισαγωγή στον Τουρισμό, Κοινωνική Ευθύνη των Επιχειρήσεων [/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman] 11 μαθήματα επιλογής: Κοινωνιολογία του Τουρισμού, Τουριστική Νομοθεσία, Μη Παραμετρική Στατιστική, Διοικητική Οικονομική, Έρευνα Αγοράς, Διεθνής Διοίκηση, Ειδικά Θέματα Ποσοτικής Ανάλυσης, Οικονομικός και Φυσικός Σχεδιασμός του Τουρισμού, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, Εφαρμοσμένη Στατιστική. [/FONT]

[/FONT]

ΙΙΙ. Διοίκηση – Οργάνωση Επιχειρήσεων και Νέες Τεχνολογίες
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Η έμφαση δίνεται στις προϋποθέσεις και τις επιπτώσεις αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών (Ν.Τ.) πληροφορικής και αυτοματοποίησης στην οργάνωση των επιχειρήσεων, καθώς και στα χαρακτηριστικά αυτών των τεχνολογιών και των επιχειρησιακών τους εφαρμογών. Το πρόγραμμα της κατεύθυνσης περιλαμβάνει: [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman] 4 υποχρεωτικά μαθήματα: Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Νέες Τεχνολογίες στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οργάνωση και Διαχείριση Πληροφοριών, Κοινωνική Ευθύνη των Επιχειρήσεων [/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman] 11 μαθήματα επιλογής: Τεχνολογία και Καινοτομία, Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, Διοίκηση Logistics και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Διοίκηση Έργων, Θεωρία Αποφάσεων και Θεωρία Παιγνίων, Διαχείριση Καινοτομίας, Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων, Εφαρμοσμένη Στατιστική, Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας και Αξιοπιστίας, Διεθνής Διοίκηση, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. [/FONT]

[/FONT]
ΙV. Λογιστική – Χρηματοοικονομική
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Η έμφαση των σπουδών δίνεται σε προχωρημένες μεθόδους και τεχνικές, αναγκαίες για τη λειτουργία του λογιστηρίου και τη χρηματοοικονομική διαχείριση των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα κατεύθυνσης περιλαμβάνει: [/FONT][/FONT] 
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]4 υποχρεωτικά μαθήματα: Χρηματοοικονομική Β΄, Ελεγκτική, Διοικητική Λογιστική, Κοινωνική Ευθύνη των Επιχειρήσεων. [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman] 11 μαθήματα επιλογής: Οικονομετρία, Λογιστική Εταιρειών, Τραπεζικό και Χρηματιστηριακό Δίκαιο/Δίκαιο Κεφαλαιαγοράς, Θεωρία Αποφάσεων και Θεωρία Παιγνίων, Χρήμα-Τράπεζες, Χρηματαγορές Κεφαλαιαγορές, Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, Διεθνής Χρηματοοικονομική, Λογιστική Ομίλων Επιχειρήσεων, Κοστολόγηση Β΄, Εφαρμοσμένη Στατιστική. [/FONT]

[/FONT]
V. Επιχειρηματική Οικονομική
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Η έμφαση δίνεται στην εποπτική μελέτη των επιμέρους λειτουργιών και των χαρακτηριστικών του οικονομικού περιβάλλοντος της σύγχρονης επιχείρησης, και στη σπουδή των μεθόδων και των τεχνικών επιτελικού σχεδιασμού, ελέγχου και ανάλυσης της επιχειρηματικής δράσης. Το πρόγραμμα της κατεύθυνσης περιλαμβάνει: [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman] 4 υποχρεωτικά μαθήματα: Διοικητική Οικονομική, Εφαρμοσμένη Οικονομική, Βιομηχανική Οικονομική, Διοίκηση Δημοσίων Επιχειρήσεων. [/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman] 11 μαθήματα επιλογής: Οικονομετρία, Λογιστική Εταιρειών, Διοίκηση Logistics και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Χρηματοοικονομική Β΄, Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Μέθοδοι Κοινωνικών Ερευνών, Χρήμα-Τράπεζες, Έρευνα Αγοράς, Κράτος και Επιχείρηση στην Παγκοσμιοποιημένη Οικονομία, Εφαρμοσμένη Στατιστική, Διοίκηση Πωλήσεων. [/FONT]
[/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman]Είμαι ανάμεσα στην Λογιστική-Χρημ/κη και το Μαρκετινγκ, η 1η θεωρείται απ'τις πιο δύσκολες (αν οχι η πιο), η 2η έχει μέτριο επίπεδο δυσκολίας. αναφέρω το επίπεδο δυσκολίας διότι με απασχολεί ο βαθμός πτυχίου. Απο Λογ-Χρημ/κη είναι άρκετα δύσκολο να έχεις έναν αρκετά καλό βαθμό ενω απο το Μάρκετινγκ πιο εύκολο. ΄Τι ισχύει για τον βαθμό πτυχίου στην αγορά εργασίας; Πόση βαρύτητα έχει;[/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman]Σαν αντικείμενά με ενδιαφέρουν εξίσου.Απλά με μπερδεύει το θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης. Ποιό πιστεύετε οτι έχει μεγαλύτερες προοπτικές; Σίγουρα η επαγγελματική μου αποκατάσταση δεν εξαρτάται μόνο απ'αυτό. Αλλά είναι μια αρχή όπως και να το κάνεις.[/FONT]

Θα ήθελα να ακούσω τις πολύτιμες απόψεις σας. Ευχαριστώ πολύ :):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,819 μηνύματα.
Αν και είμαι από άλλο επιστημονικό αντικείμενο θα σου πω την δική μου σκέψη επειδή και εγώ κλήθηκα να λάβω απόφαση σχετικά με την επιλογή κατεύθυνσης στο προπτυχιακό επίπεδο. Μην βάζεις γνώμονα το βαθμό δυσκολίας ή πτυχίου. Να σκεφτείς σε ποιον τομέα θέλεις να εμβαθύνεις. Αυτό είναι καθαρά θέμα δικό σου, εσωτερικό. Μια κατεύθυνση που ενδεχόμενα περιλαμβάνει ένα χ σύνολο μαθημάτων ουσιαστικά αποτελεί ένα νέο υποπρόγραμμα σπουδών μέσα στο υπάρχον πρόγραμμα που σπουδάζεις. Αυτό σημαίνει ότι ανεβαίνεις επίπεδο γνώσης και δυσκολίας (νομίζω ότι στα πλαίσια της Ε.Ε. αντιστοιχεί στο επίπεδο 4, αυτό που ονομάζουμε 4ο έτος σπουδών στην Ελλάδα και που δεν υπάρχει στο εξωτερικό στα 3-ετή Bachelors). Μια κατεύθυνση είναι ένα προχωρημένο επίπεδο πριν το μεταπτυχιακό. Σε ορισμένα Τμήματα στη χώρα μας υπάρχουν μαθήματα επιλογής σε κατευθύνσεις που προσφέρονται ως συνδιδασκαλία με κάποιο μεταπτυχιακό μάθημα (αν το Τμήμα έχει μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών πάνω στις ίδιες προπτυχιακές κατευθύνσεις, ως φυσική συνέχεια). Θα ήθελα να σου πω ότι ακόμη και μια "θεωρητική" κατεύθυνση έναντι κάποιας άλλης, προετοιμάζει πολύ καλά και για μια "εφαρμοσμένη" κατεύθυνση, επειδή η επαφή σου με θεωρίες θα σου δώσει καλύτερα θεμέλια για τις επιπλέον σπουδές (αν κάνεις). Σε διαφορετική περίπτωση θα σου δώσει ένα δυνατό πτυχίο, αν όχι σε θέμα βαθμού, τουλάχιστον σε θέμα ποιότητας! Οι καλοί βαθμοί δεν σημαίνουν πάντα και καλά πτυχία.

Με όλη αυτή την ανάλυση, θέλω να σου πω ότι να επιλέξεις με βάση αυτό που σ' αρέσει και φυσικά με την ποιότητα γνώσεων. Δεν προσφέρουν όλες οι κατευθύνσεις την ίδια ποιότητα γνώσεων. Επίσης, η ενδεχόμενη δυσκολία μιας κατεύθυνσης έναντι κάποιας άλλης, έχει να κάνει με την επιστημονική δυσκολία των μαθημάτων που περιέχει, δηλ., περιέχει "ακαδημαϊκά" μαθήματα και όχι τόσο πρακτικά με την έννοια των εφαρμογών. Αυτό έχει να κάνει με τους στόχους της κατεύθυνσης: για τι είδους μεταπτυχιακό σε προετοιμάζει ή για ποια αγορά εργασίας σε προετοιμάζει. Καλώς ή κακώς, οι κατευθύνσεις στην χώρα μας πρώτα "εξυπηρετούν" την έρευνα των μελών ΔΕΠ του Τμήματος και δευτερευόντως την αγορά εργασίας, ασχέτως περιεχομένου ή φύσης επιστημονικού αντικειμένου (περισσότερο θεωρητικά, λιγότερο θεωρητικά,..κλπ). Αυτό έχει να κάνει επειδή η χώρα δεν έχει επενδύσει σωστά στην βιομηχανική οικονομία και στο επιχειρείν. Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια κατεξοχήν προετοίμαζαν κόσμο για το δημόσιο.

Η προσωπική μου άποψη είναι να επιλέξεις κάτι που να συνδυάζει ότι είπα πιο πάνω και φυσικά να μην είναι εύκολο, δηλ., να μην είναι μαζικά προτιμητέο. Οι μαζικές προτιμήσεις είναι λιγάκι επίφοβες επειδή σε μια κοινωνία ανταγωνισμού θα είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις. Οι καλοί φοιτητές φαίνεται σε προσεχτικές επιλογές μαθημάτων ή/και κατευθύνσεων.

Αν κάπου έκανα κάποιο λάθος, θα δεχτώ τον αντίλογο για να το διορθώσω. Καλή συνέχεια σου εύχομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

~Dida~

Δραστήριο μέλος

Η Μυστικό αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 401 μηνύματα.
Αρχικά, ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα μου ( :) ) και συμφωνώ με οσα είπες, κάπως έτσι το σκέφτομαι και γω.
Κι οι 2 κατευθύνσεις όμως έχουν τα συν και τα πλην τους σε όλους τους τομείς γι'αυτό έχω μπερδευτεί, ουσιαστικά το πρόβλημα είναι οτι ούτε μέσα μου έχω ξεκαθαρίσει τι θέλω.
Να πω επίσης, στο θέμα της ευκολίας, οτι δεν με πειράζει να προσπαθήσω παραπάνω και εννοείται πως δεν θα επέλεγα κάτι με γνώμονα μόνο την ευκολία. Απλά ήθελα την γνώμη-εμπειρία όσον αφορά την σχέση βαθμός πτυχίου-αγορά εργασίας. Για παράδειγμα στην Λογ-Χρημ/κη, επικρατεί η άποψη οτι με πολλή προσπάθεια μπορείς να έχεις εναν μ.ο. γύρω στο 7.5 ενω στο μάρκετινγκ με αντίστοιχη προσπάθεια θα μπορούσε να είναι κοντά στο 8.5+. Ξέρω πως όλα αυτά είναι πολύ υποκειμενικά, λιγάκι χοντροκομμένα σου τα λέω τώρα όπως τα έχω στο κεφάλι μου και απ'οσα ακούω απο συμφοιτητές και καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ο βαθμός πτυχίου για την αγορά εργασίας δεν λέει τίποτα.
Ξέρω παιδί στο πανεπιστήμιό μου που τελείωσε ΟΔΕ με κατεύθυνση διοίκηση πληροφοριακών συστημάτων που θεωρείται αρκετά τσιμπιμένη κατεύθυνση και έβγαλε 7,3.
Έγινε δεκτός για μεταπτυχιακό στο 4ο καλύτερο πανεπιστήμιο στο αντικείμενο αυτό στην Ευρώπη και επίσης μπορεί να δουλέψει σε μια μεγάλη εταιρεία στο αντικείμενό του στην Ελλάδα.
Ενώ άλλοι με βαθμό πτυχίου 8,5 με πτυχίο με μαθήματα αχταρμά δεν καταφέρνουν τίποτα.

Αν σου αρέσει η λογιστική και τα χρηματοοικονομικά μαθήματα βουρ.
Μετράει πάρα πολύ η κατεύθυνση αυτή.

Συμφωνώ βέβαια ότι καλύτερο θα είναι να διαλέξεις μια κατεύθυνση που σου αρέσει μεν αλλά δεν πάνε μαζικά σε αυτή γιατί θα είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσεις. Αυτό θα κάνω και εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,819 μηνύματα.
Αρχικά, ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με το θέμα μου ( :) ) και συμφωνώ με οσα είπες, κάπως έτσι το σκέφτομαι και γω.
Κι οι 2 κατευθύνσεις όμως έχουν τα συν και τα πλην τους σε όλους τους τομείς γι'αυτό έχω μπερδευτεί, ουσιαστικά το πρόβλημα είναι οτι ούτε μέσα μου έχω ξεκαθαρίσει τι θέλω.
Να πω επίσης, στο θέμα της ευκολίας, οτι δεν με πειράζει να προσπαθήσω παραπάνω και εννοείται πως δεν θα επέλεγα κάτι με γνώμονα μόνο την ευκολία. Απλά ήθελα την γνώμη-εμπειρία όσον αφορά την σχέση βαθμός πτυχίου-αγορά εργασίας. Για παράδειγμα στην Λογ-Χρημ/κη, επικρατεί η άποψη οτι με πολλή προσπάθεια μπορείς να έχεις εναν μ.ο. γύρω στο 7.5 ενω στο μάρκετινγκ με αντίστοιχη προσπάθεια θα μπορούσε να είναι κοντά στο 8.5+. Ξέρω πως όλα αυτά είναι πολύ υποκειμενικά, λιγάκι χοντροκομμένα σου τα λέω τώρα όπως τα έχω στο κεφάλι μου και απ'οσα ακούω απο συμφοιτητές και καθηγητές.

Χαίρομαι που βοήθησα έστω και ελάχιστα. Όπως λέει και ο chris (σαν πιο ειδικός), ο βαθμός πτυχίου δεν μετράει τόσο, όσο τι θα κάνεις εσύ η ίδια στη ζωή σου. Ο βαθμός ενδεχόμενα μετράει ως ποσοτικό κριτήριο (π.χ. μόρια εισαγωγής) σε κάποιο μεταπτυχιακό. Από εκεί και πέρα, ένας βαθμός δεν είναι ικανή συνθήκη να αξιολογήσουμε έναν πτυχιούχο από τη στιγμή που το σύστημα εξετάσεων-αξιολόγησης στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο δεν είναι και τόσο σωστά και αξιοκρατικά δομημένο. Όλοι από τη στιγμή που περάσαμε από τα φοιτητικά έδρανα, γνωρίζουμε πολλές ιστορίες παθογένειας και ευνοιοκρατίας. Το τι αξίζει ο καθένας το αποδεικνύει στη ζωή του, μετά το Πανεπιστήμιο. Πιστεύω ότι όποιος το ψάχνει και δεν μένει μόνο στο Πανεπιστημιακό πλαίσιο, δεν χάνεται. Εσύ θα στοχεύσεις σε κάτι που σ' αρέσει, να έχει ενδιαφέροντα (από επιστημονική άποψη) μαθήματα ώστε τώρα που σου δίνεται η ευκαιρία, είσαι νέα,...κλπ να τα μάθεις καλά. Καλύτερα ένα πτυχίο με βαρύ φόρτο και ενδεχόμενα χαμηλό Μ.Ο. Μετράει η ποιότητα σε σχέση με την κοινότυπη Ελληνική φοιτητική λογική: «εύκολο μάθημα να τελειώνουμε». Ακούω πολλούς που νοιάζονται μόνο για βαθμούς χωρίς να ενδιαφέρονται για την ουσία των σπουδών που είναι η μάθηση.

Καλή τύχη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Εκτός των όσων ειπώθηκαν για την επιλογή κατεύθυνσης βάση της αρεσκείας σου, εγώ θα προτείνω έναν διαφορετικό συλλογισμό. Το τι αρέσει στον κάθε φοιτητή ως μάθημα, είναι εντελώς άσχετο με το τι θα του αρέσει σαν επάγγελμα. Για παράδειγμα μπορεί η παρακολούθηση μαθημάτων Μάρκετινγκ να είναι πιο ευχάριστη από την μελέτη της Λογιστικής μεθόδου, όμως ο φοιτητής δεν μπορεί να γνωρίζει αν ο εργασιακός βίος(ο οποίος αποτελείται από πολλούς παράγοντες), θα είναι εξίσου ευχάριστος ως λογιστής ή ως υπάλληλος/στέλεχος μάρκετινγκ.

Κάνοντας πιο συγκεκριμένο το παράδειγμά μου, θα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου, ότι οι αμιγώς εταιρίες Μάρκετινγκ, οι οποίες και θα αποτελέσουν τον στόχο σου ίσως μετά το πτυχίο, λειτουργούν με το σύστημα αμοιβών Ασφαλιστικών εταιριών. Αρχικά δεν θα περιμένει κανείς από σένα σαν νέος απόφοιτος να τους χαράξεις την "Διαφημιστική πολιτική" και ούτε να οργανώσεις το "διαφημιστικό τμήμα" της. Θα δουλέψεις με ποσοστά επί επιτυχημένων πωλήσεων σε στόχους/πελάτες για αρκετά χρόνια με αμοιβές "bonus" μέχρι κάποια μέρα να γίνεις μέλος της εταιρίας ή εταίρος ώστε να εξασφαλίσεις έναν σταθερό μηνιαίο ή ετήσιο εισόδημα. Ακόμα να γνωρίζεις ότι στον χώρο αυτό θα δραστηριοποιείστε άτομα από πολλούς διαφορετικούς χώρους εκπαίδευσης όπως Πανεπιστήμια, Τ.Ε.Ι., και Ι.Ε.Κ. αλλά και άτομα που ουδεμία σχέση με Οικονομικές σχολές είχαν. Σε διαφημιστικές έχω δει να δουλεύουν ακόμα και απόφοιτοι Παιδαγωγικού. Αυτό ίσως είναι από την μία θετικό γιατί μεταξύ του "χάους" θα είσαι εσύ με πιο σχετικές γνώσεις επί του αντικειμένου(θεωρητικά) αλλά και από την άλλη αρνητικό γιατί είναι ένα "εντελώς" απροστάτευτο επάγγελμα.

Από την άλλη πάλι το επάγγελμα του Λογιστή ή ενός χρηματοοικονομικού συμβούλου μπορεί να είναι αρκετά προβλέψιμο και μονότονο, αντιμετωπίζοντας σταθερά πακέτα αμοιβών όμως και μια συνεχόμενη επαγγελματική εμπειρία ή οποία δεν φθίνει, αλλά αυξάνει με τον χρόνο. Ένας λογιστής κάθε μέρα που εργάζεται γίνεται όλο και πιο απαραίτητος και σημαντικός στην εταιρία και οι επιχειρήσεις διστάζουν πολύ να αντικαταστήσουν έναν παλαιό υπάλληλο λογιστηρίου.

Αντιθέτως στον χώρο του Μάρκετινγκ, ο οποίος αποτελεί κυρίως έναν χώρο ιδεών και δημιουργικότητας, ένας υπάλληλος με το πέρασμα του χρόνου φθείρεται, καθώς οι ιδέες δεν μπορούν να ανανεώνονται επ αορίστου και να έχεις κάθε φορά αυτό τον πρωταρχικό ενθουσιασμό, ο οποίος θα σε οδηγήσει σε μια πρωτότυπη ιδέα διαφήμισης. Συνήθως τέτοιες εταιρίες αναζητούν νέα και φρέσκα μυαλά, οι οποίοι θα μπορούν να φέρουν κάτι το καινούργιο στην εταιρία. Αντίθετα ο χώρος των Λογιστών αναζητεί την πείρα και την εμπειρία η οποία δεν φθείρει με τον χρόνο και αυξάνει ταυτόχρονα.

Θα μου πεις με την λογική μου δεν θα έπρεπε κανείς να σπούδαζε Μάρκετινγκ και να αφήναμε αυτόν τον ανούσιο χώρο σαν τελευταία επιλογή. Όχι δεν λέω αυτό και ούτε υποστηρίζω πώς είναι ανούσιο το Μάρκετινγκ, απλά πιστεύω ότι το Μάρκετινγκ θα πρέπει να ασκείται παράπλευρα και συμπληρωματικά με κάποια άλλη πιο σταθερή εργασία, από αποφοίτους Οικονομικών σχολών οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν με άλλους πιο αναπτυσσόμενους και σταθερούς χώρους. Επίσης αν κάποτε καταφέρεις να εξελιχθείς σε μια Διαφημιστική εταιρία σε επίπεδο στελέχους, τότε θα συναντήσεις μπροστά σου τα Χρηματοοικονομικά έτσι κι αλλιώς καθώς μερικές από τις αρμοδιότητές σου, θα απαιτήσουν χρήση των Χρηματοοικονομικών ή Λογιστικών εργαλείων.

Σκέψου καλά λίγα χρόνια μπροστά και όχι στην σημερινή φοιτητική σου ιδιότητα. Μια εύκολη φοιτητική ζωή λόγω εύκολων σχολών ή κατευθύνσεων, δεν μεταφράζεται πάντοτε και σε έναν εύκολο εργασιακά επαγγελματικό δρόμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Η Ελλάδα όμως είναι σχεδόν νεκρή σε θέμα Marketing.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Η Ελλάδα όμως είναι σχεδόν νεκρή σε θέμα Marketing.

Δεν είναι τόσο το ότι το Μάρκετινγκ είναι νεκρό στην Ελλάδα. Αλλά το ότι ο κλάδος είναι ασταθής για κάποιον νέο ή παλαιό εργαζόμενο.
Το μέγεθος του κύκλου εργασιών της εγχώριας διαφημιστικής δαπάνης, κάθε άλλο παρά μικρό είναι. Το θέμα είναι όμως ότι αυτός ο τζίρος μοιράζεται σε πόσους αλλά και σε ποιούς?

Υ.Γ. Ετήσια Διαφημιστική δαπάνη επιχειρήσεων 2012 = 1.141.079.226 ευρώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν είναι τόσο το ότι το Μάρκετινγκ είναι νεκρό στην Ελλάδα. Αλλά το ότι ο κλάδος είναι ασταθής για κάποιον νέο ή παλαιό εργαζόμενο.
Το μέγεθος του κύκλου εργασιών της εγχώριας διαφημιστικής δαπάνης, κάθε άλλο παρά μικρό είναι. Το θέμα είναι όμως ότι αυτός ο τζίρος μοιράζεται σε πόσους αλλά και σε ποιούς?

Υ.Γ. Ετήσια Διαφημιστική δαπάνη επιχειρήσεων 2012 = 1.141.079.226 ευρώ

Αυτό βασικά εννοώ. Το έθεσες ορθότερα.
Η τοποθέτηση οφείλεται σε έναν άριστο μεταπτυχιακό φοιτητή Marketing σε πολύ καλό πανεπιστήμιο της Αγγλίας που τώρα δουλεύει στην IBM στο εξωτερικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Dida~

Δραστήριο μέλος

Η Μυστικό αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 401 μηνύματα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά, με βοηθήσατε πραγματικά πολύ :):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top