dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Στο αρχικό πόστ θα ανέβουν τα θέματα και ενδεικτικές λύσεις όταν δημοσιευθούν στο ίντερνετ.
Καλή επιτυχία!

Θέματα!
Ενδεικτικές Απαντήσεις!
Προηγούμενα μαθήματα:
Επαναληπτικές: [8/6/2013] Νεοελληνική Γλώσσα
Επαναληπτικές: [10/6/2013] Βιολογία Γενική Παιδείας
Επαναληπτικές: [10/6/2013] Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Επαναληπτικές: [10/6/2013] Ιστορία Γενικής Παιδείας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Στο αρχικό πόστ του θέματος θα ανέβουν τα θέματα που έπεσαν σήμερα και μερικές προτεινόμενες λύσεις που θα κυκλοφορήσουν στο ίντερνετ.
Καλή προσπάθεια σε όλους τους υποψηφίους και καλά αποτελέσματα!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ViPeRMiMiS
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το νήμα ξεκλειδώθηκε!!
Στο αρχικό πόστ του θέματος θα ανέβουν τα θέματα που έπεσαν σήμερα και μερικές προτεινόμενες λύσεις που θα κυκλοφορήσουν στο ίντερνετ.
Καλή προσπάθεια σε όλους τους υποψηφίους και καλά αποτελέσματα!!![]()
Άντε να δούμε ρε τι τους έβαλαν να τα δούμε το απόγευμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος


(μεχρι να τα ανεβασει ο admin) ΕΔΩ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexalchemist
Εκκολαπτόμενο μέλος



το δ θεμα κακα τα ψεματα εχει κλασικα ερωτηματα... πιο δυσκολο ειναι το 3ο παρα το 4ο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος



2ο-3ο δυσκολουτσικα φαίνονται σε σχέση με το 4ο του οποίου το σχήμα υπάρχει σε κάθε βοήθημα που σέβεται τον εαυτό του...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mairou
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
C.D.Papaïoannou
Νεοφερμένο μέλος


Θέμα 1ο : Στις επαναληπτικές πανελλήνιες οι ερωτήσεις είναι γενικά πιο εξειδικευμένες και απαιτούν ενδελεχέστερη κατανόηση των εννοιών και καλή γνώση της θεωρίας. Σε κάθε περίπτωση, ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής δεν πρέπει να είχε πρόβλημα.
Θέμα 2ο : Εδώ η κατάσταση είναι παρεμφερής.Το θέμα 2ο των Πανελλαδικών Εξετάσεων είναι γενικά τυποποιημένο και δεν ζητάται κάποια εξαιρετική τεχνική ή κάποιος πολύ ιδιαίτερος χειρισμός. Ίσως το Β3 των επαναληπτικών να χρειάζεται και κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις γεωμετρίας και άλγεβρας, οι οποίες όμως είναι αυτονόητες για έναν υποψήφιο που διαγωνίζεται με αξιώσεις.
Θέμα 3ο : Η επιτροπή αποπειράθηκε να θέσει ένα θέμα του ιδίου πνεύματος με αυτό των ημερησίων. Το εν λόγω ζήτημα όμως είναι δυσκολότερο υπό την εξής έννοια: εξετάζεται πιο αποτελεσματικά σ'αυτό η γνώση της φυσικής επιστήμης. Και εξηγούμαι: το θέμα 3ο των ημερησίων απαιτούσε μεν γνώση φυσικών εννοιών αλλά η δυσκολία του ήταν καθαρά τεχνική, δηλαδή οι λεπτοί αλγεβρικοί χειρισμοί καθιστούσαν το αριθμητικό λάθος εύκολο. Στις επαναληπτικές, αντίθετα έπρεπε ο υποψήφιος να κατανοήσει σε βάθος το πρόβλημα που τέθηκε, να αξιοποίησει τις γνώσεις του στη Φυσική για να καταφέρει να απαντήσει. Γενικά, ήταν πρωτότυπο και της ίδιας αισθητικής με αυτό των ημερησίων.
Θέμα 4ο : Στις επαναληπτικές τα πράγματα ήταν πιο γνώριμα για τους υποψήφιους. Υπάρχει πληθώρα τέτοιων ασκήσεων σε πολλά φροντιστηριακά βοηθήματα και το τέχνασμα με την συγκόλληση των δύο ράβδων δε φαίνεται να συνιστά εμπόδιο απροσπέλαστο. Με προσεκτικούς χειρισμούς ο καλά προετοιμασμένος υποψήφιος το έφερε εις πέρας. Αντίθετα, το Θέμα 4ο των ημερησίων ήταν ένα θέμα περίεργο. Το Δ2 συγκεκριμένα, εφόσον ο μαθητής δεν είχε λύσει κάτι παρεμφερές ήταν δύσκολο εώς ακατόρθωτο να αυτοσχεδιάσει την απάντηση στο κλίμα των Πανελληνίων. Τα υπόλοιπα όμως ερωτήματα, αν κάποιος ήταν ψύχραιμος μπορούσε να δώσει τις σωστές απαντήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κατανόησε πλήρως το φυσικό φαινόμενο.
Γενικό σχόλιο: Το θέματα των Επαναληπτικών στη Φυσική ήταν στο ίδιο πνεύμα με αυτά των ημερησίων. Κατά την άποψή μου ο αυτοσχεδιασμός που απαιτούνταν στα θέματα Γ και Δ αντίστοιχα ( Επαναληπτικών και ημερησίων ) βγάζει νικητή το θέμα των επαναληπτικών. Εφόσον κάποιος δεν κατόρθωνε να προσεγγίσει αποτελεσματικά το φαινόμενο η απώλεια ήταν οδυνηρή: 18 μόρια. Απεναντίας κάποιος που δεν απαντούσε στο Δ2 μπορούσε να πάρει άνετα τα εναπομείναντα μόρια.
Σε καμία περίπτωση τα θέματα των Επαναληπτικών δεν ήταν ευκολότερα, όπως ακούστηκε. Για να προβεί κάποιος σε κρίσεις είναι καλό να έχει λύσει πρώτα τα θέματα.
Ελπίζω να μην σας κούρασα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Δεν έχω δει ακόμα τα θέματα για να έχω γνώμη.Εμένα πάντως μου αρέσουν πάρα πολύ τα θέματα. Δεν ξέρω για πιο λόγο.
Όμως θυμάμαι ότι από το δημοτικό ακόμα, όταν γράφαμε τεστ, τα θέματα της άλλης ομάδας, μου άρεσαν πάντα πιο πολύ από τα δικά μου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος


Δεν έχω δει ακόμα τα θέματα για να έχω γνώμη.
Όμως θυμάμαι ότι από το δημοτικό ακόμα, όταν γράφαμε τεστ, τα θέματα της άλλης ομάδας, μου άρεσαν πάντα πιο πολύ από τα δικά μου.
![]()
Και πάντα ήταν πιο εύκολα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος


Επίσης το Θέμα Γ όχι μόνο ήταν στριφνό αλλά και ιδιαίτερα δύσκολα τα Γ2,Γ3 για Θέμα Γ μιας και το θέμα Δ καραδοκεί. Εκτός από αυτά, τα ερωτήματα που έπεσαν στο Θέμα Α ήταν ελαφρώς τσιμπημένα ενώ στο Θέμα Β το Β3 ξέφευγε από γεωμετρικής άποψης. Bear in mind πως πρόκειται για εξετάσεις Φυσικής και όχι Μαθηματικών! Δεν λέω εντάξει που ζητούσε την sin^2θ + cos^2θ=1 αλλά συνδυαστικά ήταν απαιτητικό και έτρωγε πολύ χρόνο.Ήταν πολύπλοκα θέματα παιδιά,για αυτό το κουράγιο και η επιμονή είναι βαθμωτοί παράγοντες για την επιτυχία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


1) Τα Α, Β, Δ μια χαρά θέματα ήταν. Ένας διαβασμένος υποψήφιος τα ξεπέταγε άνετα.
2) Το θέμα Γ θέλει συζήτηση. Στο κάτω-κάτω επαναληπτικές είναι και πρέπει να κρατήσουν τη φήμη τους ότι είναι πιο δύσκολες από τις κανονικές (αλλιώς όλοι όσοι έχουν τις κατάλληλες άκρες θα πηγαίνουν στις επαναληπτικές). Μόνο που τα ερωτήματα Γ2 και Γ3 ήταν της ύλης Α λυκείου (ευθύγραμμη ομαλή κίνηση), αλλά ήθελαν πολλά σχήματα, προσοχή και ψυχραιμία να μην μπερδευτείς. Βέβαια το Γ3 ήταν σχεδόν όμοιο με το Γ2 και έπρεπε να κάνεις ξανά και ξανά τα ίδια.
3) Αν κάνουμε σύγκριση με τα θέματα των κανονικών, εδώ δεν υπήρχε η απαίτηση να φανταστεί ο υποψήφιος κάτι έξω από αυτά που είχε διαβάσει ή να σκεφτεί πέρα από την εμπειρία του (όπως στους κυλίνδρους που γύριζε ο έξω και όχι ο μέσα).
4) Στις λύσεις που δημοσιεύονται στο αρχικό μήνυμα (από κάποιο φροντιστήριο) υπάρχει λάθος. Το Α5ε είναι σωστό.
1 Ν.m.s = 1 (kg.m/s²).m.s = 1 kg.m²/s. Επίσης το Β3 βγαίνει και σε 3 γραμμές.
5)
Δεν νομίζω ότι είναι έτσι τα πράγματα. Το άν κάποιο θέμα μοιάζει με άσκηση ενός βοηθήματος ή site, δεν σημαίνει υποχρεωτικά αυτό που γράφεις. Σε μια τόσο περιορισμένη και ξεχειλωμένη από ασκήσεις ύλη, η πιθανότητα να επινοήσεις μια άσκηση που ως τώρα κανένας άλλος δεν σκέφτηκε, είναι σχεδόν μηδενική..... το Dopplerάκι τους υπήρχε σε site .... .....είναι σχεδόν το ίδιο με το θέμα που έχει ο Ποντικός-Παλόγος στο βοήθημά του. Πραγματικά με φέρνει στα όριά μ αυτή η επιτροπή γιατί είναι ολοφάνερη πλέον η ανικανότητά τους να πρωτοτυπήσουν! Θέλετε να βάλετε δύσκολα θέματα κύριοι; Οκ αλλά να είναι δικά σας και όχι αντιγραφή από γνωστά βοηθήματα, site .......

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas Stath
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι στις συνθήκες των εξετάσεων δεν θα κολλούσες κάπου στα Γ2, Γ3. (Προσωπικά δεν είμαι και πολύ σίγουρος).Τέλεια Θέματα !!! Καλύτερα και από τις κανονικές εξετάσεις ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas Stath
Δραστήριο μέλος


Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι στις συνθήκες των εξετάσεων δεν θα κολλούσες κάπου στα Γ2, Γ3. (Προσωπικά δεν είμαι και πολύ σίγουρος).
Σίγουρα αν είχα και το άγχος μου δεν ξέρω πως θα έγραφα ... Αλλά εμάς τα θέματα του 2009 και του 2010 που έδινα ήταν πολύ χειρότερα. Άρα με τη λογική ότι έπιασα βάση με τα πολύ δύσκολα θέματα , με αυτά των επαναληπτικών θα έπιανα ένα 14-15 !!!
Αυτό είναι σίγουρο !!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος


Η πληθώρα των φυσικών,παρακινημένοι από την ένωση Ελλήνων Φυσικών,μίλησαν για απαιτητικά,στριφνά και δύσκολα θέματα τόσο το 2011 και το 2012 κάτι που δεν έγινε το 2009-10. Φανταστείτε φέτος τι θα γίνει που η φαντασία και η κριτική ικανότητα ήταν απαραίτητη τόσο για το Θέμα Δ των πανελληνίων του Μαίου όσο και στις επαναληπτικές. Τα ποσοστά επιτυχόντων στο μάθημα της Φυσικής θα είναι- το λιγότερο -απογοητευτικά δηλαδή δεν θα έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά του 2009-2010. Άρα, χωρίς στάλα υποκειμενικότητας ,πότε έβαλαν, αντικειμενικά ,δυσκολότερα θέματα; Μα φυσικά εκεί που τα ποσοστά των επιτυχόντων είναι μικρότερα.
Άσε που με την φόρα που έχουν πάρει κάθε πέρσυ και καλύτερα!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas Stath
Δραστήριο μέλος


Στα θέματα του 2009 και του 2010 σημειώθηκαν ιδιαίτερα μεγάλα ποσοστά αριστούχων! Πιο συγκεκριμένα στην Θετική 31,57% το 2009 και 22,98% το 2010 έγραψε άριστα (18-20). Μάλιστα και στην Τεχνολογική τα ποσοστά ήταν αρκετά μεγάλα συγκριτικά με το 2,16% που σημείωσε το πλήθος των αριστούχων της το 2012 και το 2011!!!
Η πληθώρα των φυσικών,παρακινημένοι από την ένωση Ελλήνων Φυσικών,μίλησαν για απαιτητικά,στριφνά και δύσκολα θέματα τόσο το 2011 και το 2012 κάτι που δεν έγινε το 2009-10. Φανταστείτε φέτος τι θα γίνει που η φαντασία και η κριτική ικανότητα ήταν απαραίτητη τόσο για το Θέμα Δ των πανελληνίων του Μαίου όσο και στις επαναληπτικές. Τα ποσοστά επιτυχόντων στο μάθημα της Φυσικής θα είναι- το λιγότερο -απογοητευτικά δηλαδή δεν θα έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά του 2009-2010. Άρα, χωρίς στάλα υποκειμενικότητας ,πότε έβαλαν, αντικειμενικά ,δυσκολότερα θέματα; Μα φυσικά εκεί που τα ποσοστά των επιτυχόντων είναι μικρότερα.
Άσε που με την φόρα που έχουν πάρει κάθε πέρσυ και καλύτερα!!!
Εγώ για εμένα μιλούσα ... Δεν ήθελα να πω ούτε για στατιστικές (τις οποίες δεν πολυπιστεύω) ,
ούτε για οποιονδήποτε που έγραψε με αυτά τα θέματα ... Καλά ως εδώ ;
Απλά είδα τα θέματα χθες μου φάνηκαν καλά και είπα να κάνω ένα καταραμένο σχόλιο (που αν ήξερα τι θα μου λέγατε δεν θα το έγραφα καν) ... Πες ότι θέλεις αλλά εγώ με τα θέματα του 2010 και του 2011 δεν έγραψα (και ας ήταν καλές οι στατιστικές) ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andrespan12345
Εκκολαπτόμενο μέλος


β θεμα β1 το ιδιο ευκολα β2 οπως το β3 των κανονικων β3 για μενα το δυσκολοτερο β ever
γ θεμα γ1 ιδιο με επαναληπτικες 2012 β1. γ2,γ3 για μενα τα δυσκολοτερα των φετινων θεματων και μαιου και ιουνιου
δ,θεμα κλασικο δυσκολες πραξεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Α3. Σε μια φθίνουσα ταλάντωση η δύναμη που προκαλεί την απόσβεση είναι της μορφής F = -bυ , όπου b θετική σταθερά και υ η ταχύτητα του σώματος που ταλαντώνεται. Το έργο της δύναμης αυτής είναιΑ ΘΕΜΑ¨δυσκολοτερα απο του μαιου ειδικα το α3
α. θετικό, όταν το σώμα κινείται προς την αρνητική κατεύθυνση
β. πάντα αρνητικό
γ. πάντα θετικό
δ. μηδέν για μια πλήρη ταλάντωση.
Με συγχωρείς φίλε μου, αλλά αυτή είναι η ...δύσκολη ερώτηση? Το ότι το έργο μιας δύναμης αντίστασης είναι πάντα αρνητικό, είναι κάτι πολύ βασικό. Διδάσκεται από γυμνάσιο ακόμα και απορώ πώς θα μπορούσε κάποιος να έχει μελετήσει Φυσική και να μην έχει κατανοήσει αυτό. Επίσης η ερώτηση υπάρχει και στο σχολικό βιβλίο (1.17).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.