Επίπεδο Μαθηματικών στο εξωτερικό

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
γνωριζει κανεις το επιπεδο των μαθηματικων που διδασκονται σε μαθητες λυκειου σε χωρες οπως η.π.α αγγλια και αλλες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.598 μηνύματα.
Απο γνωστη μου ξερω οτι το επιπεδο των Μαθηματικων στην Ιταλια (τουλαχιστον αυτα που διδασκεσαι για να μπεις στην Ιατρικη) ειναι πολυ πιο χαμηλο απο τα αντιστοιχα δικα μας. Και γενικα δεν ξερω αν ειναι πολλες οι χωρες του εξωτερικου που κανουν ολοκληρωτικο λογισμο πχ απο τη Β-θμια εκπαιδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1.575 μηνύματα.
Η Ρουμανία έχει παιδιά πολύ προχωρημένα σε μαθηματικά. Φαίνεται κι από τα αποτελέσματα, άλλωστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Και γενικα δεν ξερω αν ειναι πολλες οι χωρες του εξωτερικου που κανουν ολοκληρωτικο λογισμο πχ απο τη Β-θμια εκπαιδευση.
το επιπεδο δεν εχει να κανει τοσο με τους "τιτλους" των κεφαλαιων

αλλα με το πώς διδασκεται η ουσια.

θα μπορουσαν σε καποιο Λυκειο να κανουν την υλη του γυμνασιου και να ειναι πιο καλο το επιπεδο

λυπαμαι που θα το πω αλλα θεωρω οτι στο σχολειο δε διδαχτηκα καθολου μαθηματικα. σπανιοι ειναι οι καθηγητες που διδασκουν μαθηματικα (εχω γνωρισει!).

μονο "αλγοριθμικες τεχνικες", πραξουλες... καμια κατανοηση

και ειναι κριμα γιατι θα μπορουσε να ειχε αναπτυχθει το μυαλουδακι μας καλυτερα και το σημαντικοτερο να το χαμε ευχαριστηθει πιο πολυ!

(για τις ΗΠΑ δεν εχω ακουσει καλα λογια. καλα εχω ακουσει για χωρες της ανατολικης Ευρωπης (Ουγγαρια κλπ) και για τη Ρωσια [τουλαχιστον παλιοτερα] αλλα δεν ξερω απο πρωτο χερι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2.371 μηνύματα.
Στην Ελλαδα ειναι πολυ ανεβασμενο,σε σχεση με του Ηνωμενου Βασιλειου (μας το ειχε πει αυτο ο μαθηματικος μας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.598 μηνύματα.
Η Ρουμανία έχει παιδιά πολύ προχωρημένα σε μαθηματικά. Φαίνεται κι από τα αποτελέσματα, άλλωστε.
Το 4ο θεμα των μαθηματικων κατευθυνσης πανελλαδικων φετος, εμοιαζε (η ηταν ιδιο, δε θυμαμαι) με ενα θεμα απο ρουμανικο διαγωνισμο. :P

το επιπεδο δεν εχει να κανει τοσο με τους "τιτλους" των κεφαλαιων

αλλα με το πώς διδασκεται η ουσια.

θα μπορουσαν σε καποιο Λυκειο να κανουν την υλη του γυμνασιου και να ειναι πιο καλο το επιπεδο

λυπαμαι που θα το πω αλλα θεωρω οτι στο σχολειο δε διδαχτηκα καθολου μαθηματικα. σπανιοι ειναι οι καθηγητες που διδασκουν μαθηματικα.

μονο "αλγοριθμικες τεχνικες", πραξουλες... καμια κατανοηση

(για τις ΗΠΑ δεν εχω ακουσει καλα λογια. καλα εχω ακουσει για χωρες της ανατολικης Ευρωπης και για τη Ρωσια [τουλαχιστον παλιοτερα] αλλα δεν ξερω απο πρωτο χερι)
Σιγουρα. Το οτι κανουμε εχουμε προχωρημενα μαθηματικα στην υλη μας, δεν σημαινει οτι κατανοουμε την ουσια τους κιολας (ακομα και οσοι γραφουμε 19 και 20, δεν πιστευω οτι εχει να κανει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
σορρυ δεν το διευκρινησα..εννοω επιπεδο δυσκολιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Η Ρουμανία έχει παιδιά πολύ προχωρημένα σε μαθηματικά. Φαίνεται κι από τα αποτελέσματα, άλλωστε.

Οι εξετασεις στην Ελλαδα ειναι κατα 90% τυποποιημενες ετσι τα μαθηματικα σαν μαθημα πιστευω οτι ειναι αρκετα παραμελημενο.Αρχικα διδασκομαστε κατι εντελως προκατασκευασμενο κοινως τη μεθοδολογια για να λυνουμε ενα συγκεκριμενο ειδος ασκησεων ,χωρις να μαθαινουμε πως να χρησιμοποιουμε αυτα που διδαχτηκαμε για απελευθεωθουμε απο την τυποποιση.Ετσι η μαθηματικη σκεψη-λογικη αρχιζει να χανεται και για αυτο τα τελευταια χρονια στις Μαθηματικες ολυμπιαδες η χωρα μας αγγιζει τον πατο.Θεωρω πως ειναι καθηκον του συστηματος να αλλαξει να μας δειχνει περισσοτερο πως να χρησιμοποιουμε το μυαλο μας παρα να εφαρμοζουμε τυφλοσουρτικες μεθοδολογιες πανω σε ασκησεις , γιατι οι πιο συνθετες ασκησεις θα μοιαζουν αδυνατες να λυθουν.Τα μαθηματικα ειναι μια πολυ ενδιαφερουσα επιστημη ,ειναι κριμα να χαραμιζεται ετσι,φορτωνομαστε με μια μεγαλη υλη χωρις να μαθαινουμε την ουσια .Φυσικα πιστευω οτι η χωρα μας βρισκεται πολυ μπροστα σε σχεση με την Αγγλια σε αυτον τον τομεα.(Αν δεν πενεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει):D:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1.575 μηνύματα.
Το 4ο θεμα των μαθηματικων κατευθυνσης πανελλαδικων φετος, εμοιαζε (η ηταν ιδιο, δε θυμαμαι) με ενα θεμα απο ρουμανικο διαγωνισμο. :P

Εδώ στην Α' Γυμνασίου διδάσκονταν τα παιδιά εντός σχολικού πλαισίου ό,τι πέφτει σε ολυμπιάδα επιπέδου Αρχιμήδη και άνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
οταν λες εδω εννοεις ελλαδα?
-----------------------------------------
μαλλον ρουμανια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1.575 μηνύματα.
οταν λες εδω εννοεις ελλαδα?
-----------------------------------------
μαλλον ρουμανια

Ρουμανία, Ρουμανία. Οι άνθρωποι κάνουν αυτό που λέμε καταπληκτική δουλειά.

Στην Ελλάδα, αν είσαι από επαρχία, παίζει και να μην ακούσεις ποτέ ότι υπάρχουν μαθηματικοί διαγωνισμοί για συγκρότηση ολυμπιακών ομάδων. Γι' αυτό πολλές φορές οι διάνοιες μένουν στην αφάνεια και στην ομάδα δεν μπαίνουν πάντα οι καλύτεροι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
εμενα παλι δε μ ενδιαφερουν ουτε οι διανοιες ουτε οι διαγωνισμοι ουτε οι εξετασεις ουτε οι διακρισεις

μ' ενδιαφερουν οι μαθητες!

μ' ενδιαφερει η καθημερινοτητα των μαθητων στα σχολεια.

αυτο με θλιβει..

τι να τις κανουμε τις Ολυμπιαδες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.554 μηνύματα.
στην γερμανια το επιπεδο ειναι χαμηλοτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1.575 μηνύματα.
εμενα παλι δε μ ενδιαφερουν ουτε οι διανοιες ουτε οι διαγωνισμοι ουτε οι εξετασεις

μ' ενδιαφερουν οι μαθητες!

μ' ενδιαφερει η "καθημερινοτητα" των μαθητων στα σχολεια.

αυτο με θλιβει..

τι να τις κανουμε τις Ολυμπιαδες?

Εγώ αναφέρομαι περισσότερο στις Ολυμπιάδες με αφορμή τον ntonebts. Και βασικά μην παραμελείτε τις Ολυμπιάδες και γενικά τους διαγωνισμούς! Αν η Ελλάδα θέλει να προωθήσει τα άξια παιδιά της, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος!

Όταν λέτε καθημερινότητα, εννοείτε το καθημερινό μάθημα των Μαθηματικών?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Αν η Ελλάδα θέλει να προωθήσει τα άξια παιδιά της, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος!
αυτο που λεω ειναι οτι για μενα τα αξια παιδια της Ελλαδας ειναι ολοι οι μαθητες που θα εχω στην ταξη απο του χρονου που θα διδασκω.

και σε ολες τις αλλες ταξεις σ ολα τα σχολεια.

το μαθημα πρεπει να ειναι ζωντανο, ουσιαστικο, αληθινο ,χαρουμενο.... για ανθρωπους

οχι αυτη η τυποποιηση, η βαρεμαρα και η ψευτια που θυμαμαι απο μαθητης που ημουν (και που δυστυχως ειναι ο κανονας)

σε πολλα γυμνασια δεν κανουν πειραματα στη φυσικη... (ειναι δυνατον? υπαρχει μεγαλυτερη χαρα?)

εμενα απ το να "διακριθουμε" στην Ολυμπιαδα πιο πολυ μ ενδιαφερει να παρουν οι μαθητες ενα ομορφο προβλημα [οχι ...Ολυμπιαδας], να το παλεψουν με ορεξη, να βιωσουν τη χαρα της ανακαλυψης, να το συζητησουν και μεταξυ τους


να μην ειναι μια "υποχρεωση" το σχολειο... να μην ειναι "εντος υλης"

(και μετα θα ερθουν και οι διακρισεις! [αλλα δε με νοιαζουν καθολου]

παρολα αυτα μπραβο στα παιδια που τα καταφερνουν καλυτερα, και μακαρι να χω και τετοιους μαθητες και να μπορεσω να τους βοηθησω)

στη ριζα του προβληματος ειναι κατι που δυστυχως δεν αλλαζει καθολου ευκολα ...οι περισσοτεροι καθηγητες βαριουνται που ζουν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
ειναι λοιπον στο χερι σας σαν καθηγητης να δωσετε αξια στο μαθημα των μαθηματικων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2.598 μηνύματα.
σε πολλα γυμνασια δεν κανουν πειραματα στη φυσικη... (ειναι δυνατον? υπαρχει μεγαλυτερη χαρα?)
Το μονο πειραμα που εχω κανει στη σχολικη μου ζωη, ειναι μια ογκομετρηση στη Γ' Λυκειου. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
(φυσικος ειμαι, μ' αρεσουν ομως και τα μαθηματικα)

ναι! στο χερι μου! παιρνω ολη την ευθυνη!

Το μονο πειραμα που εχω κανει στη σχολικη μου ζωη, ειναι μια ογκομετρηση στη Γ' Λυκειου.
θλιβερο......

οι καλυτερες στιγμες που θυμαμαι απ το σχολειο ειναι τα πειραματα Φυσικης στην γ γυμνασιου με τον κο Μωράρο (αν και ηταν αυστηρος, μας αγαπουσε πολυ) (αν τον ξερει κανεις) [καπου στη Ν. Σμυρνη πρεπει να κανει ακομα] ..μαθημα παρα μαθημα στο σκοτεινο και υγρο εργαστηριο του 2ου Γυμνασιου Ν. Σμυρνης :)

ισως αυτο με εστρεψε στη Φυσικη (αν και την ειχα την κλιση μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1.575 μηνύματα.
Εμείς πάντως κάνουμε πειράματα στη Φυσική και στη Χημεία.

Είχαμε και φυλλαδιάκι για τα συμπράγκαλα και για το πότε θα κάναμε το επόμενο πείραμα και τι θα περιελάμβανε.

Έλειψα μια φορά λόγω αρρώστιας από ένα πείραμα στην ευθύγραμμη ομαλή κίνηση. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
αλλα και για τους καθηγητες ειναι δυσκολο να κανουν πειραματα οταν πρεπει να <<βγαλουν>> υλη....πρεπει να μειωθει η υλη για να γινει διαδραστικο το μαθημα...μαθημα στο οποιο ο καθηγητης θα δινει ΜΟΝΟ κατευθυνσεις...στο σχολειο μου παντος εχω αριστες εργαστηριακες υποδομες αρα μπορει να γινει πραγματικοτητα...
-----------------------------------------
θα ανοιξω νεο τοπικ για το θεμα με τα εργαστηρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top