NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος


https://www.dlv.gr/ypomnimata_trioro_eparkeia_organikes_athmia05062008.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
explorer
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kansas Rocks!
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BritGreek
Νεοφερμένο μέλος


με την αυξηση των ωρων συμφωνω.:no1: Με την καταργηση της αδειας διδασκαλειας διαφωνω καθετα!:nono:
Συζητείται έντονα στους κύκλους των εκπαιδευτικών ότι η επάρκεια όντως θα καταργηθεί. Μην ξεχνάτε ότι είμαστε η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα στην οποία διδάσκουν γλώσσες άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν τις απαιτούμενες σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο αντικείμενο που διδάσκουν. Όσο κι αν βολεύει πάρα πολλούς, δεν συνάδει με τη λογική της εκπαίδευσης. Είναι άδικο για τους απόφοιτους των σχολών φιλολογίας να έχουν τα ίδια δικαιώματα με άλλους που δεν έχουν πατήσει ποτέ στο Πανεπιστήμιο. Εγώ θα ήμουν υπέρ της επάρκειας και είμαι ήδη, μόνο αν γίνει υποχρεωτική η παρακολούθηση συγκεκριμένων ελεγχόμενων teacher training courses και προκύψει και κάποια πιστοποίηση. Ξαναλέω, όπως έχω πει σε άλλα threads ότι για να κάνει κανείς μάθημα πρέπει να έχει πολύ περισσότερες γνώσεις από ένα απλό Proficiency. Έτσι όπως είναι σήμερα τα πράγματα, όλοι μπαίνουν στην ίδια κατηγορία και κλίμακα, ακόμα και μισθολογικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


(1) Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα.Οι κατοχοι αδειας διδασκαλειας με proficiency ΔΕΝ μπορουν να διδαξουν σε δημοσια σχολεια. Μονο σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα.Συζητείται έντονα στους κύκλους των εκπαιδευτικών ότι η επάρκεια όντως θα καταργηθεί. Μην ξεχνάτε ότι είμαστε η μόνη Ευρωπαϊκή χώρα στην οποία διδάσκουν γλώσσες άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν τις απαιτούμενες σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο αντικείμενο που διδάσκουν. Όσο κι αν βολεύει πάρα πολλούς, δεν συνάδει με τη λογική της εκπαίδευσης. Είναι άδικο για τους απόφοιτους των σχολών φιλολογίας να (1)έχουν τα ίδια δικαιώματα με άλλους που δεν έχουν πατήσει ποτέ στο Πανεπιστήμιο. Εγώ θα ήμουν υπέρ της επάρκειας και είμαι ήδη, μόνο αν γίνει υποχρεωτική (2)η παρακολούθηση συγκεκριμένων ελεγχόμενων teacher training courses και προκύψει και κάποια πιστοποίηση. Ξαναλέω, όπως έχω πει σε άλλα threads ότι για να κάνει κανείς μάθημα πρέπει να έχει πολύ περισσότερες γνώσεις από ένα απλό Proficiency.
(2) +1! Συμφωνω!:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BritGreek
Νεοφερμένο μέλος


Δεν αναφέρομαι στη διδασκαλία στα δημόσια σχολεία. Είτε έχεις πτυχίο είτε έχεις Proficiency, τα ίδια χρήματα θα πληρώνεσαι ανά ώρα, βάσει συλλογικών συμβάσεων.(1) Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα.Οι κατοχοι αδειας διδασκαλειας με proficiency ΔΕΝ μπορουν να διδαξουν σε δημοσια σχολεια. Μονο σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα.
(2) +1! Συμφωνω!:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν αναφέρομαι στη διδασκαλία στα δημόσια σχολεία. Είτε έχεις πτυχίο είτε έχεις Proficiency, τα ίδια χρήματα θα πληρώνεσαι ανά ώρα, βάσει συλλογικών συμβάσεων.
1ον: Και το προφ πτυχιο ειναι.
2ον: Στο πανεπιστημιο το μονο που κανεις παραπανω ειναι μεθοδολογια, την οποια μπορει να να κανει καποιος μεσω καποιων σεμιναριων, χωρις να παει στο πανεπιστημιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BritGreek
Νεοφερμένο μέλος


1ον: Και το προφ πτυχιο ειναι.
2ον: Στο πανεπιστημιο το μονο που κανεις παραπανω ειναι μεθοδολογια, την οποια μπορει να να κανει καποιος μεσω καποιων σεμιναριων, χωρις να παει στο πανεπιστημιο.
Κάνεις λάθος. Το proficiency ΔΕΝ είναι πτυχίο, είναι πιστοποιητικό. Και ακριβώς γι' αυτό δεν αναγνωρίζεται ακαδημαϊκά ως ισότιμο με πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Με αυτό που λες ακυρώνεις και αμφισβητείς τις σπουδές στο Πανεπιστήμιο. Κοίτα και την αναγνώριση της επάρκειας πανευρωπαϊκά, και θα καταλάβεις αμέσως αν είναι πτυχίο ή όχι. Επίσης, ρώτα και κάποιον ακαδημαϊκό να σου πει την άποψή του. Μην ακούς τι σου λένε χωρίς να το επιβεβαιώνεις, ειδικά σε αυτή την ηλικία που αρχίζεις να έχεις ώριμη κρίση και βούληση. Η επάρκεια προέκυψε από ένα νόμο του 1940, τότε που δεν υπήρχαν πολλοί καθηγητές ξένων γλωσσών. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ.
Για το 2ο που λες, πάλι κάνεις λάθος. Από τη στιγμή που ακόμα δεν έχεις σπουδάσει, αρκείσαι στο να ακούς τι σου λένε αυτοί που έχουν σπουδάσει, ή αυτοί που απαξιώνουν τις σπουδές. Στο πανεπιστήμιο ΔΕΝ κάνεις μόνο μεθοδολογία. Κάνεις ένα σωρό άλλα μαθήματα που σε βοηθούν να κατανοήσεις καλύτερα τη γλώσσα, για να μπορείς να τη διδάξεις καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


such as?Κάνεις λάθος. Το proficiency ΔΕΝ είναι πτυχίο, είναι πιστοποιητικό. Και ακριβώς γι' αυτό δεν αναγνωρίζεται ακαδημαϊκά ως ισότιμο με πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Με αυτό που λες ακυρώνεις και αμφισβητείς τις σπουδές στο Πανεπιστήμιο. Κοίτα και την αναγνώριση της επάρκειας πανευρωπαϊκά, και θα καταλάβεις αμέσως αν είναι πτυχίο ή όχι. Επίσης, ρώτα και κάποιον ακαδημαϊκό να σου πει την άποψή του. Μην ακούς τι σου λένε χωρίς να το επιβεβαιώνεις, ειδικά σε αυτή την ηλικία που αρχίζεις να έχεις ώριμη κρίση και βούληση. Η επάρκεια προέκυψε από ένα νόμο του 1940, τότε που δεν υπήρχαν πολλοί καθηγητές ξένων γλωσσών. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ.
Για το 2ο που λες, πάλι κάνεις λάθος. Από τη στιγμή που ακόμα δεν έχεις σπουδάσει, αρκείσαι στο να ακούς τι σου λένε αυτοί που έχουν σπουδάσει, ή αυτοί που απαξιώνουν τις σπουδές. Στο πανεπιστήμιο ΔΕΝ κάνεις μόνο μεθοδολογία. Κάνεις ένα σωρό άλλα μαθήματα που σε βοηθούν να κατανοήσεις καλύτερα τη γλώσσα, για να μπορείς να τη διδάξεις καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BritGreek
Νεοφερμένο μέλος


such as?
Μπες στο site του Πανεπιστημίου Αθηνών, ή σε κάποιο Βρετανικό στο τμήμα English και Linguistics και διάβασε το course syllabus ή τα υποχρεωτικά modules. Όταν έχω χρόνο θα σου στείλω με pm των δικών μου Πανεπιστημίων. Ακόμα και οι διάφοροι τρόποι εξέτασης διδάσκονται, και κυρίως -τουλάχιστον στην Αγγλία- γίνεται έρευνα και ανάλυση. Σκέψου απλά πόσοι μαθητές έχουν δυσλεξία. Πόσοι έχουν εκπαιδευτεί να διδάξουν κάποιο δυσλεκτικό μαθητή, αντί να τον αντιμετωπίζουν ως προβληματικό ή τεμπέλη, ενώ δεν είναι τίποτα από τα δύο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ενας καθηγητης πρεπει να ειναι ετοιμος να αντιμετωπισει οτιδήποτε του τυχει κατα την διαρκεια του μαθηματος με τον πιο μεθοδικο τρόπο.
Οσο για τις εξετάσεις πρεπει να τις ξερει απο καθε πλευρά και με την απολυτη λεπτομέρεια.Σε αλλα τοπικ διαβασα πως καθηγητες δεν ξερουν πως το FCE συμψηφίζεται!Δηλαδη τι να πει κανείς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αλλα οπως και ναχει ο επαρκειουχος υστερει σε πιο βαθύτατες ψυχολογικες γνωσεις σε σχεση με τον κατοχο πτυχιου ξενης φιλολογιας...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


αυτο ομως δεν τον κανει ανικανο...Δεν το αμφισβητει κανενας αυτο Χρηστο.
Αλλα οπως και ναχει ο επαρκειουχος υστερει σε πιο βαθύτατες ψυχολογικες γνωσεις σε σχεση με τον κατοχο πτυχιου ξενης φιλολογιας...![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GetOuttaMyWay
Πολύ δραστήριο μέλος


τωρα θα'λεγα τπτ για μερικους φιλολογους που με το που παρουν το πτυχιο μενουν σε ενα κεμπριτζ και δεν ενημερωνονται (ξες εσυ) αλλα εχε χαρη........Δεν τον κανει ανικανο αλλα δεν τον κανει και ΠΛΗΡΩΣ ικανο όπως πχ ενας αγγλικος φιλολογος...![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος


εγω δηλαδη που θελω να σπουδασω ψυχολογια και αμα παρω το πτυχιο Γ2 στα Γερμανικα θα ειμαι αξιος να κανω μαθημα σε παιδια?Δεν τον κανει ανικανο αλλα δεν τον κανει και ΠΛΗΡΩΣ ικανο όπως πχ ενας αγγλικος φιλολογος...![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.