eirini_92
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliana13
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eirini_92
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Georgina12617
Νεοφερμένο μέλος


Αλλαγή του τρόπου εξέτασης των υποψηφίων στο ειδικό μάθημα της ξένης γλώσσας
Στο ΦΕΚ 493Β/18-3-09, δημοσιεύτηκε Υπουργική Απόφαση με την οποία από το 2010 και εφʼ εξής καταργείται η μετάφραση ξενόγλωσσου κειμένου στην ελληνική γλώσσα ώστε να εξασφαλίζεται αντικειμενικότερη αξιολόγηση στο μάθημα της ξένης γλώσσας. Άντʼ αυτής οι υποψήφιοι θα απαντούν σε 8-10 ερωτήσεις κλειστού τύπου, με βάση ξενόγλωσσο κείμενο με το οποίο θα διαπιστώνεται η ικανότητα κατανόησης γραπτού λόγου.
Η μετάφραση δεν περιλαμβάνεται στο αναλυτικό πρόγραμμα της ξένης γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ως εκ τούτου δε διδάσκεται στο σχολείο.
Είναι φανερό ότι, αφού η Β΄ Ξένη Γλώσσα ανήκει στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα σε Πανελλαδικό επίπεδο και αποτελεί προϋπόθεση για την εισαγωγή σε ορισμένες Σχολές, είναι ανάγκη η διδασκαλία της να επεκταθεί ως υποχρεωτικής και στο Λύκειο.
Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από τη σχολική χρονιά 2010-11 ως εξής:
1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Θα δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο γενικού ενδιαφέροντος περίπου 330−370 λέξεων (στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται άρθρα, προθέσεις, σύνδεσμοι κ.λπ.)
Σ΄αυτό το κείμενο που θα αφορά στην εκπαίδευση, στο περιβάλλον, στις ανθρώπινες σχέσεις, στις διακοπές και την ψυχαγωγία, στις νέες τεχνολογίες, στην υγεία θα δίνονται 8−10 ερωτήσεις.
α) Οι τρεις−τέσσερις (3−4) πρώτες θα απαιτούν μια σύντομη απάντηση για να ελέγχεται η ικανότητα κατανόησης του γενικού νοήματος, και το πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Στη βαθμολόγηση των απαντήσεων δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον δεν θα εμποδίζουν την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή.
β) Οι υπόλοιπες θα είναι «πολλαπλής επιλογής», μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές θα ελέγχεται η ικανότητα κατανόησης των επιμέρους νοημάτων.
Η κατανόηση γραπτού λόγου θα βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες θα κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων.
2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ
Θα δίνονται τρεις (3) activités/exercices για τον έλεγχο της ικανότητας χρήσης της γλώσσας σε κάθε περίσταση. Αυτές ο ι δραστηριότητες/ασκήσεις δεν θα έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης
Η κάθε activité/exercice θα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις.
α) «συμπλήρωση» ή/και «αντιστοίχιση». Θα ελέγχεται η χρησιμοποίηση της κατάλληλης σημασιολογικά και γραμματικά σωστής λέξης.
β) «συμπλήρωση».Θα ελέγχεται η ικανότητα χρησιμοποίησης της γλώσσας με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης.
γ) «αντιστοίχιση» ή/και «τοποθέτηση στη σωστή σειρά».Θα ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου.
Η γλωσσική επίγνωση θα βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση.
3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Θα δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180−200 λέξεων. (στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται άρθρα, προθέσεις, σύνδεσμοι κ.λπ.)
Το θέμα θα είναι διατυπωμένο έτσι ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ες πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου θα μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας.
Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου.
Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefanosK
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Georgina12617
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
flo0ra
Εκκολαπτόμενο μέλος


ειμαι αρκετα σιγουρη πως ετσι ειναι παντως.θυμαμαι εντονα την καθηγητρια να τονιζει οτι ειναι αμεσο.εκτος και αν αλλαξε κατι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Georgina12617
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fragl
Εκκολαπτόμενο μέλος


Με τον τρόπο που διατυπώνεται, είναι σαφές πως αφορά τις Πανελλήνιες του Μαίου 2011.Δειτε τι λεει ομως: "Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από τη σχολική χρονιά 2010-11 ως εξής"......αρα ειναι για την μεθεπομενη χρονια;;; Βασικα ενταξει σαφως κ ειναι δυσκολη η μεταφραση αλλα απο την αλλη θα ξερουμε το προτυπο των εξετασεων ενω με το καινουργιο συστημα δεν θα ξερουμε πως να προετοιμαστουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Georgina12617
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefanosK
Δραστήριο μέλος


παιδιά,έχω μια απορία.Αν κάποιος θέλει να περάσει στη ''Επικοινωνίας και ΜΜΕ'' πρέπει να δώσει και ξένη γλώσσα?Κι αν ναι οποιαδήποτε?
:thanks:
Επιλέγεις μία γλώσσα ανάμεσα σε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ιταλικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ole ole
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jrav
Νεοφερμένο μέλος
tsiou21
Νεοφερμένο μέλος


Επειδή επικρατεί ένα σχετικό μπέρδεμα πάνω στο ζήτημα τού τρόπου εξέτασης των ειδικών μαθημάτων (ξένες γλώσσες) για το ακαδημαικό έτος 2009-2010 θα ήθελα παρακαλώ κάποιες διευκρινήσεις. Η νέα μορφή θα ισχύσει τελικά φέτος ή απο την επόμενη χρονιά?
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanous18
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kotsis1
Δραστήριο μέλος


Καλησπέρα,
Επειδή επικρατεί ένα σχετικό μπέρδεμα πάνω στο ζήτημα τού τρόπου εξέτασης των ειδικών μαθημάτων (ξένες γλώσσες) για το ακαδημαικό έτος 2009-2010 θα ήθελα παρακαλώ κάποιες διευκρινήσεις. Η νέα μορφή θα ισχύσει τελικά φέτος ή απο την επόμενη χρονιά?
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Ισχύει από φέτος.
Προσομοιώσεις στο λινκ από κάτω.Καλή επιτυχία σε όλους!
https://www.kesyp-thessaly.gr/index.php/mathites/panellinies/199-20091130eidikamathimata
Προσομοιώσεις στο λινκ από πάνω.Καλή επιτυχία σε όλους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.