[ΕΠΑΛ - 04/06/2022] Μαθηματικά (Άλγεβρα)

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,830 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool για κάθε εξεταζόμενο πανελλαδικά μάθημα!

Οι φετινές πανελλήνιες συνεχίζουν για τα ΕΠΑ.Λ. με το μάθημα των Μαθηματικών - Άλγεβρα, αύριο Σάββατο! :)

Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους μας!!

Το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχτεί αύριο το πρωί όπου θα συζητήσουμε τα θέματα που πέσανε, πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε κτλ. :D

Καλό βράδυ και να ξυπνήσετε ακμαίοι!!
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,053 μηνύματα.
Το θέμα είναι πλέον ανοιχτό. Καλή επιτυχία:)
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
εδω τα θεματα.
αναξια σχολιασμου θεματα.καθε χρονο και χειροτερα.απορω ποιο το κερδος αφου ολοι οι σοβαροι γραφουν 20 και κρινεται καθαρα θεμα τυχης η εισαγωγη αυτων των παιδιων.το μονο ερωτημα που μου κανε εντυπωση ηταν το δ3 που τους βαλανε κανονικη κατανομη.δεν το περιμενα σε επαλ να βαλουν κανονικη κατανομη.αραγε θα ειχαν μαθει απεξω τα ποσοστα ή να μην το πηραν χαμπαρι καν?θα πεσε γελιο εκει.....καλα βεβαια μιλαμε για ερωτημα που οταν ηταν γενικη παιδεια στα γελ ηταν ψωμοτυρι ερωτημα.βεβαια επειδη στα επαλ ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα και σωστα τα ποσοστα να βαλανε δε θα ξεραν να κανουν σωστα το πολλαπλασιασμο.....
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Όμορφα θεματάκια στα ΕΠΑΛ. Αρκετά εύκολα για κάποιον που είχε διαβάσει και είχε κατανοήσει την ύλη. Η μόνη δυσκολία είναι στο ερώτημα Δ3 με την κανονική κατανομή που είναι αρκετά πρωτότυπο και ενδιαφέρον!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Όμορφα θεματάκια στα ΕΠΑΛ. Αρκετά εύκολα για κάποιον που είχε διαβάσει και είχε κατανοήσει την ύλη. Η μόνη δυσκολία είναι στο ερώτημα Δ3 με την κανονική κατανομή που είναι αρκετά πρωτότυπο και ενδιαφέρον!
τι πρωτοτυπο ρε φιλε.....ξερεις ποσες φορες εχει πεσει ενα τετοιο θεμα σε πιο δυσκολη μορφη οταν δινοταν στατιστικη στο λυκειο???μπορει στα 15 χρονια να εχει πεσει τις 10.απλα επειδη παντα τους χαιδευουνε στο επαλ δεν περιμενα να τους βαλουν ερωτημα που να απαιτουσαν να χουν παπαγαλισει τα ποσοστα στην κανονικη κατανομη.οποιοι προετοιμαστηκαν σοβαρα προφανως τα εμαθαν
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Για τα ΕΠΑΛ θεωρώ πρωτότυπο.Για το ΓΕΛ ναι δεν είναι και πρωτάκουστο!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Για τα ΕΠΑΛ θεωρώ πρωτότυπο.Για το ΓΕΛ ναι δεν είναι και πρωτάκουστο!
για γελ θα ηταν ενα ερωτηματακι στο τριτο θεμα.....δεν ειναι ακριβως πρωτοτυπο.απλα εξεταζει αν διαβασανε τη θεωρια.δεν νοειται σοβαρος υποψηφιος να μην το διαβασε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

για να του φυγει παντως οποιον ενδιαφερεται η αγωνια τα αποτελεσματα που πρεπει να βρει ειναι απο 5-11 λεπτα:81.5% επί 2000=1630 μαθητες
πανω απο 15 λεπτα:0.15% επι 2000=3 μαθητες
πρακτικα αν θυμασαι τα 3 κομβικα ποσοστα 68%,95%,99.7% βαση σχηματος βγαζεις και τα επιμερους.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τα μαθηματικά στα ΓΕΛ είναι μόνο στα πεδία 2ο και 4ο και οι υποψήφιοί τους διαγωνίζονται για την είσοδό τους σε συναφή ΑΕΙ με τα μαθηματικά.

Τα μαθηματικά (άλγεβρα) στα ΕΠΑΛ είναι σε όλους τους τομείς/ειδικότητές τους, από κομμωτική και αισθητική μέχρι πολυτεχνείο και από ιατρική μέχρι ζωική παραγωγή.

μην θέλετε να είναι το ίδιο μεταξύ τους.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Τα μαθηματικά στα ΓΕΛ είναι μόνο στα πεδία 2ο και 4ο και οι υποψήφιοί τους διαγωνίζονται για την είσοδό τους σε συναφή ΑΕΙ με τα μαθηματικά.

Τα μαθηματικά (άλγεβρα) στα ΕΠΑΛ είναι σε όλους τους τομείς/ειδικότητές τους, από κομμωτική και αισθητική μέχρι πολυτεχνείο και από ιατρική μέχρι ζωική παραγωγή.

μην θέλετε να είναι το ίδιο μεταξύ τους.
δεν λεω να τους βαλουν παλουκια αλλα οχι και αυτο το ξεφτιλικι που βλεπω καθε χρονο.ειναι απλα ντροπη να γραφουν ολοι 20 και να βλεπεις βασεις 19600 που κρινεται καθαρα απο τυχη απο ενα διορθωτη στην εκθεση μιας και οι θεσεις ειναι απειροελαχιστες.αυτο το μαθημα οταν δινοταν γενικη παιδεια στα γελ που ηταν γενικη παιδεια δεν ηταν κατευθυνση ποτε δεν το ξεφτιλιζανε οπως γινεται στα επαλ.ηταν καποιες χρονιες ευκολα (οχι αυτη η ξεφτιλα οπως του επαλ),καποιες μετρια και καποιες παλουκια οπως το 2015.μια ισορροπια θελει.στην τελικη δεν κανει καλο και στους υποψηφιους αυτο!
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Αυτό με το "19600+" από ΕΠΑΛ συμβαίνει μόνο στο πεδίο υγείας-πρόνοιας-ευεξίας και βασικά μόνο για ιατρική-οδοντιατρική-φαρμακευτική (μετά, πέφτει λίγο).

Αναμενόμενο μιας και είναι πολλοί οι υποψήφιοι (5000), λίγες οι θέσεις για όλα τα ΑΕΙ τους (900, δεν μπορούν να δηλώσουν άλλα και αυτές οι 900 όχι μόνο "δικές τους") και είναι εύκολα, επίσης, και τα δύο μαθήματα ειδικότητας (και με λίγη ύλη, αμφότερα) ακόμα και σε σχέση με άλλους τομείς των ΕΠΑΛ.

Και εκεί (για τα σχετικά ΑΕΙ που διαγωνίζονται), τα μαθηματικά έχουν ελάχιστη σημασία.

Και εκεί έχει και πολλούς ενήλικες, κάθε χρόνο (κυρίως νοσηλεύτριες, που θέλουν να "ανέβουν" στον παρα/ιατρικό χώρο).
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Άλλα αυτό είναι άλλη συζήτηση, στοπ στο "εκτός θέματος"!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Αυτό με το "19600+" από ΕΠΑΛ συμβαίνει μόνο στο πεδίο υγείας-πρόνοιας-ευεξίας και βασικά μόνο για ιατρική-οδοντιατρική-φαρμακευτική (μετά, πέφτει λίγο).

Αναμενόμενο μιας και είναι πολλοί οι υποψήφιοι (5000), λίγες οι θέσεις για όλο τα ΑΕΙ τους (900, δεν μπορούν να δηλώσουν άλλα) και είναι εύκολα, επίσης, και τα δύο μαθήματα ειδικότητας (και με λίγη ύλη, αμφότερα) ακόμα και σε σχέση με άλλους τομείς των ΕΠΑΛ.

Και εκεί (για τα σχετικά ΑΕΙ που που διαγωνίζονται), τα μαθηματικά έχουν ελάχιστη σημασία.

Και εκεί έχει και πολλούς ενήλικες, κάθε χρόνο (κυρίως νοσηλεύτριες, που θέλουν να "ανέβουν" στον παρα/ιατρικό χώρο).
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Άλλα αυτό είναι άλλη συζήτηση, στοπ στο "εκτός θέματος"!
δεν ξερω πως βγαινουν τα μορια,ιδεα δεν εχω ομως οταν βλεπεις ενα μαθημα καθε χρονο να ρεζιλευεται και να ειναι αποτυχια αν καποιος γραψει 19 γτ ενας που θελει να μπει ιατρικη απο επαλ αν γραψει 19 σε αυτα τα σημερινα θεματα αυτοματα ειναι εκτος δεν ειναι δικαιο.αυτο το απλο λεω
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Φέτος άλλαξε το πως βγαίνουν τα μόρια και στα ΕΠΑΛ και θα δεις, ότι θα είναι λίγο χαμηλότερες οι βάσεις τους από ό,τι συνήθως. (συντελεστές βαρύτητας)

(για εμένα ηθικά, ίσως και νομικά, δεν είναι σωστό να γίνονται τέτοιες αλλαγές στο μέσο της φετινής χρονιάς μιας και έχουν ουσιώδη σημασία κατά την προετοιμασία ενός μαθητή!)

Άμα εμπεδώσουμε ότι είναι διαγωνισμός (και όχι εξετάσεις) και απλά θα μπουν οι π.χ. 100 καλύτεροι είτε με 19+, είτε με 12... το ίδιο κάνει (εντάξει ο μαθητής έχει και την αριθμολαγνεία κυρίως για ηθική επιβράβευση, αλλά για τη διαδικασία δεν έχει τόσο σημασία ο καθαρός αριθμός της βαθμολογίας). Το σημαντικό είναι να έχεις τα εφόδια από τη δβθμια, που θα χρειαστούν στην γβθμια. Και δυστυχώς για το πολυτεχνείο και το φυσικό (που μπαίνουν από ΕΠΑΛ), δεν είναι!

Αναφέρω αυτά, γιατί εκεί το "σχετικό χάσμα" θεωρώ ότι είναι μεγαλύτερο. Αν μπει (τυχαίο παράδειγμα) σε "θεατρικών σπουδών" ή "βιβλιοθηκονομίας" είναι αλλιώς.

υ.γ. ένα μάθημα δεν "ρεζιλεύεται" με εύκολα ή δύσκολα θέματα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
δεν λεω να τους βαλουν παλουκια αλλα οχι και αυτο το ξεφτιλικι που βλεπω καθε χρονο.ειναι απλα ντροπη να γραφουν ολοι 20 και να βλεπεις βασεις 19600 που κρινεται καθαρα απο τυχη απο ενα διορθωτη στην εκθεση μιας και οι θεσεις ειναι απειροελαχιστες.αυτο το μαθημα οταν δινοταν γενικη παιδεια στα γελ που ηταν γενικη παιδεια δεν ηταν κατευθυνση ποτε δεν το ξεφτιλιζανε οπως γινεται στα επαλ.ηταν καποιες χρονιες ευκολα (οχι αυτη η ξεφτιλα οπως του επαλ),καποιες μετρια και καποιες παλουκια οπως το 2015.μια ισορροπια θελει.στην τελικη δεν κανει καλο και στους υποψηφιους αυτο!
του 13 νομιζω ηταν τα δυσκολοτερα.. εγινε παρτυ γενικοτερα τοτε και στα γενικης και κατευθυνσης
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
του 13 νομιζω ηταν τα δυσκολοτερα.. εγινε παρτυ γενικοτερα τοτε και στα γενικης και κατευθυνσης
ναι σωστα.ημουνα μεταξυ 13 και 15.καλα τοτε ηταν ξεφτιλα να πεσουνε τοσο δυσκολα θεματα.ακομα και καθηγητες ζοριστηκαν να τα λυσουνε.δεν ειπα να βαλουνε τετοια θεματα αλλα οχι και τετοια της πλακας που βαζουνε καθε χρονο
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
ναι σωστα.ημουνα μεταξυ 13 και 15.καλα τοτε ηταν ξεφτιλα να πεσουνε τοσο δυσκολα θεματα.ακομα και καθηγητες ζοριστηκαν να τα λυσουνε.δεν ειπα να βαλουνε τετοια θεματα αλλα οχι και τετοια της πλακας που βαζουνε καθε χρονο
καλα τα λες απλως ειναι αναλογα πως εχει διαμορφωθει το μαθημα στα επαλ.. γενικα καποιες χρονιες τα θεματα ηταν πολυ ακραια μιας και ηταν γενικης παιδειας μαθημα και το εδιναν και παιδια της θεωρητικης οποτε τα θεματα του 13,15 μειωναν εκθετικα τον κοσμο που επαιρνε το μαθημα και στην τελικη προτιμουσε ιστορια ή βιολογια :P
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ναι, όντως, και κάτι που είχα ξεχάσει σχετικά!

Τα Μαθηματικά (Άλγεβρα) στα ΕΠΑΛ ως μάθημα ανήκει στα γενικής παιδείας (δηλαδή διδάσκεται λίγες ώρες, το αυτό και στις Α & Β λυκείου) και όχι στα μαθήματα ειδικότητας (που διδάσκονται τις περισσότερες στο αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των ΕΠΑΛ... γιατί τέτοιο βασικό στόχο έχουν τα ΕΠΑΛ: να βγάλουν μέσω του πτυχίου που χορηγούν, τεχνίτες)!

Άρα, επιπλέον λόγος, μη θέλετε να είναι το "περίπου ίδιο" μεταξύ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
δεν λεω να τους βαλουν παλουκια αλλα οχι και αυτο το ξεφτιλικι που βλεπω καθε χρονο.ειναι απλα ντροπη να γραφουν ολοι 20 και να βλεπεις βασεις 19600

τώρα θα είναι πιο ξεφτίλα που με την αλλαγή του συντελεστή
στα μαθηματικά απο 1,5 σε 2,5 η ίδια βαθμολογία θα πιάνει
ακόμα περισσότερα μόρια! ;)

για φέτος μάλλον αυτό είναι ένας λόγος να είμαι παραπάνω
ευτυχής εφόσον είχα και freebie μόρια σε σχέση με πέρυσι. :happy:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top