Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών

anastasis06

Νεοφερμένος

Ο anastasis06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Είμαι μαθητής 3ης γυμνασίου (ναι, λίγο μικρός), και τελευταία έχω πάρει πολύ στα σοβαρά το θέμα των σπουδών μου (βοηθάει που σε λίγο πηγαίνω λύκειο και θέλω να είμαι to the point από την αρχή). Λοιπόν, από μικρός έχω μεγάλο κόλλημα με τις σπουδές στον διεθνή τομέα (διπλωματία και πολιτική με λίγα λόγια), αλλά λογικά φαίνομαι για μαθητής οικονομικής κατεύθυνσης (δεν είμαι της παπαγαλίας). Έτσι κατέληξα στη Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών, αφού μπορείς να περάσεις και από οικονομικών. Φυσικά και μπορεί στο μέλλον να αλλάξει το ενδιαφέρον και να γυρίσω θεωρητική (θετική και υγείας/ζωής με τίποτα). Αλλά τα ερωτήματα μου είναι τα εξής:

1) Πανεπηστήμιο : Πα.Μακ ή Πα.Πει (το πάντειο είναι πιο πολύ οικονομικών). Έχω διαβάσει τα προγράμματα σπουδών και των δύο πανεπιστημίων, του Παμακ μου αρέσει λίγο περισσότερο η δομή των εξαμήνων, με τις πόλεις πρόβλημα δεν έχω, από επαρχία είμαι.
2) Τα πτυχία (στα Αγγλικά πάντα) αναγνωρίζονται ως BA ή ως BSc.

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακρινάρι.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,496 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Είμαι μαθητής 3ης γυμνασίου (ναι, λίγο μικρός), και τελευταία έχω πάρει πολύ στα σοβαρά το θέμα των σπουδών μου (βοηθάει που σε λίγο πηγαίνω λύκειο και θέλω να είμαι to the point από την αρχή). Λοιπόν, από μικρός έχω μεγάλο κόλλημα με τις σπουδές στον διεθνή τομέα (διπλωματία και πολιτική με λίγα λόγια), αλλά λογικά φαίνομαι για μαθητής οικονομικής κατεύθυνσης (δεν είμαι της παπαγαλίας). Έτσι κατέληξα στη Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών, αφού μπορείς να περάσεις και από οικονομικών. Φυσικά και μπορεί στο μέλλον να αλλάξει το ενδιαφέρον και να γυρίσω θεωρητική (θετική και υγείας/ζωής με τίποτα). Αλλά τα ερωτήματα μου είναι τα εξής: