Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών: Αξίζει;

Big Mak

Νεοφερμένος

Ο Big Mak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλημέρα ! Είμαι (πρώην πλέον) μαθητής Γ λυκείου και πριν από λίγες μέρες τελείωσα τις πανελλήνιες από την Θεωρητική κατεύθυνση. Από την αρχή της χρονιάς μου κέντρισε το ενδιαφέρον η συγκεκριμένη σχολή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας αλλά και του Πειραιά.Σκέφτομαι σοβαρά να την βάλω πρώτη επιλογή και είναι εξαιρετικά πιθανό να την πιάνω... το ερώτημα όμως που θέλω να θέσω είναι αν όντως αξίζει η φοίτηση σε μία τέτοια σχολή... η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα από άποψη αποκατάστασης τουλάχιστον στο εσωτερικό. Έχω δει τα προγράμματα σπουδών και των 2 πανεπιστημίων και μου αρέσουν αρκετά... μου άρεσε αφενός το γεγονός ότι μαθαίνεις άλλη μια ξένη γλώσσα πλην αγγλικών και αφετέρου ότι γίνονται και κάποια μαθήματα Οικονομικών.

Εν ολίγοις , οι προοπτικές που προσφέρει η συγκεκριμένη σχολή είναι υποσχόμενες η ''να 'χαμε να λέγαμε'' ; Θα εκτιμούσα πολύ και απόψεις φοιτητών ή και απόφοιτων των συγκεκριμένων σχολών.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Για το συγκεκριμένο τμήμα του ΠΑΠΕΙ, έχω μια φίλη που τελείωσε τις σπουδές εκεί. Συνέχισε στο εξωτερικό σπουδές και εργασία, στη διοίκηση επιχειρήσεων και το ανθρώπινο δυναμικό. Σαν σχολή της άρεσε παρά πολύ, τα μαθήματα ήταν ενδοαφεροντα, αυτό που ανέφερες και εσυ. Είχε μάλιστα τη δυνατότητα να εργαστεί και στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια των σπουδών της, ένα καλοκαίρι δεν θυμάμαι πως έγινε η διασύνδεση αλλά ήταν χάρη στο πτυχίο της. Αποκατάσταση, στην χώρα μας δεν βρήκε και Γι αυτό έφυγε κι ολας έξω. Τελείωσε στα 4.5 χρόνια. Μπορείς να το συνδυάσεις με αρκετά πράγματα σε μεταπτυχιακο και να βρεις δουλειά. Δεν σε δεσμεύει προς μια κατεύθυνση.
 

efi25

Δραστήριο μέλος