Διαβάζω πολύ αλλά οι βαθμοί μένουν χαμηλοί - χαμηλός μέσος όρος στην σχολή

thesecretfemme

Νεοφερμένο μέλος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Καλησπέρα κόσμε του ischool ❤️

Είμαι φοιτήτρια στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και τώρα ολοκληρώνω το δεύτερο έτος των σπουδών μου.

Παρότι έχω διαβάσει πολύ και έχω περάσει όλα τα μαθήματα μέχρι τώρα, ο μέσος όρος μου είναι περίπου 6.50. Αυτό με έχει προβληματίσει αρκετά, γιατί ενώ αφιερώνω χρόνο και προσπαθώ πραγματικά, οι βαθμοί μου παραμένουν σχετικά χαμηλοί.

Δεν είμαι σίγουρη αν το πρόβλημα είναι στον τρόπο που μελετάω, αν δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ζητούν οι καθηγητές ή αν φταίει κάτι άλλο. Νιώθω απογοητευμένη και κάπως εγκλωβισμένη, γιατί δεν ξέρω τι περισσότερο μπορώ να κάνω για να βελτιώσω τον μέσο όρο μου και φοβάμαι ότι ίσως πέσει κι άλλο (ειδικά καθώς περνάνε τα έτη).

Αναρωτιόμουν αν γνωρίζετε κάποιον άλλον, είτε από το Τμήμα είτε γενικά, που είχε παρόμοια εμπειρία και αν αυτό επηρέασε την πορεία του/της με κάποιο τρόπο. Νιώθω πως ίσως δεν είμαι μόνη, αλλά αυτή τη στιγμή έχω αρκετό άγχος και θα εκτιμούσα κάθε συμβουλή ή καθοδήγηση 🥲
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.292 μηνύματα.
Δε μετράνε οι βαθμοί ούτως ή άλλως.

Καταλαβαίνω την ανησυχία σου. Ίσως προσπαθείς να τα μαθαίνεις όλα και να μη ξεχωρίζεις τα σημαντικά από τα ασήμαντα.
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 528 μηνύματα.
Δε μετράνε οι βαθμοί ούτως ή άλλως.

Καταλαβαίνω την ανησυχία σου. Ίσως προσπαθείς να τα μαθαίνεις όλα και να μη ξεχωρίζεις τα σημαντικά από τα ασήμαντα.
Κοίτα αναλόγως αν θέλει να διοριστεί στο δημόσιο μετράνε ή αν θέλει να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλησπέρα κόσμε του ischool ❤️

Είμαι φοιτήτρια στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και τώρα ολοκληρώνω το δεύτερο έτος των σπουδών μου.

Παρότι έχω διαβάσει πολύ και έχω περάσει όλα τα μαθήματα μέχρι τώρα, ο μέσος όρος μου είναι περίπου 6.50. Αυτό με έχει προβληματίσει αρκετά, γιατί ενώ αφιερώνω χρόνο και προσπαθώ πραγματικά, οι βαθμοί μου παραμένουν σχετικά χαμηλοί.

Δεν είμαι σίγουρη αν το πρόβλημα είναι στον τρόπο που μελετάω, αν δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι ζητούν οι καθηγητές ή αν φταίει κάτι άλλο. Νιώθω απογοητευμένη και κάπως εγκλωβισμένη, γιατί δεν ξέρω τι περισσότερο μπορώ να κάνω για να βελτιώσω τον μέσο όρο μου και φοβάμαι ότι ίσως πέσει κι άλλο (ειδικά καθώς περνάνε τα έτη).

Αναρωτιόμουν αν γνωρίζετε κάποιον άλλον, είτε από το Τμήμα είτε γενικά, που είχε παρόμοια εμπειρία και αν αυτό επηρέασε την πορεία του/της με κάποιο τρόπο. Νιώθω πως ίσως δεν είμαι μόνη, αλλά αυτή τη στιγμή έχω αρκετό άγχος και θα εκτιμούσα κάθε συμβουλή ή καθοδήγηση 🥲
Εγω πιστεύω πρέπει να δίνεις έμφαση σε αυτά που θέλουν οι καθηγητές. Πολλές φορές κάποιος μπορεί να ξέρει μόνο τα σος και να γραψει αριστα και καποιος άλλος να τα εχει διαβάσει ολα και να γραψει μέτρια. Δεν προωθώ την ημιμάθεια ειδικά εφόσον θέλουμε να γίνουμε επιστήμονες αλλά την τελευταία στιγμή καλό είναι να κάνεις επανάληψη μονο τα βασικά
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.292 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
Παρότι έχω διαβάσει πολύ και έχω περάσει όλα τα μαθήματα μέχρι τώρα, ο μέσος όρος μου είναι περίπου 6.50. Αυτό με έχει προβληματίσει αρκετά, γιατί ενώ αφιερώνω χρόνο και προσπαθώ πραγματικά, οι βαθμοί μου παραμένουν σχετικά χαμηλοί.
Κάτι ανάλογο περνάω κ γω-βέβαια ο δικός μου ΜΟ ειναι μεγαλύτερος αλλά μη σκας πολύ! Κοίταξε να φτιάξεις βιογραφικο και να είσαι ανταγωνιστική στην αγορά εργασίας
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 528 μηνύματα.
Κάτι ανάλογο περνάω κ γω-βέβαια ο δικός μου ΜΟ ειναι μεγαλύτερος αλλά μη σκας πολύ! Κοίταξε να φτιάξεις βιογραφικο και να είσαι ανταγωνιστική στην αγορά εργασίας
Με ποιούς τρόπους μπορείς να το κάνεις αυτό;;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
Με ποιούς τρόπους μπορείς να το κάνεις αυτό;;
Προσπάθηστε να τελειώσεις σε λογικό χρόνο, μην σκατε πολύ για τους βαθμούς (εκτός αν θέλεις να πας για ακαδημαϊκή καριέρα)! Το πιο σημαντικό όμως είναι να χτίσει κάποιος το βιογραφικό. Κοίξτε να εμπλακείτε σε ομάδες που σας ενδιαφέρουν (θέατρο, περιβάλλον, κτλ.), κάντε λίγο εθελοντισμό (από φεστιβάλ ως AIESEC), βρειτε κάνα χόμπι, κάντε απαραίτητα πρακτική και (αν υπαρχει οικονομική δυνατότητα) Erasmus. Ακόμα και άσχετη εργασιακή εμπειρία, λόγου χάρη σε καφέ, μετράει θετικά!
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 1.023 μηνύματα.
Προσπάθηστε να τελειώσεις σε λογικό χρόνο, μην σκατε πολύ για τους βαθμούς (εκτός αν θέλεις να πας για ακαδημαϊκή καριέρα)! Το πιο σημαντικό όμως είναι να χτίσει κάποιος το βιογραφικό. Κοίξτε να εμπλακείτε σε ομάδες που σας ενδιαφέρουν (θέατρο, περιβάλλον, κτλ.), κάντε λίγο εθελοντισμό (από φεστιβάλ ως AIESEC), βρειτε κάνα χόμπι, κάντε απαραίτητα πρακτική και (αν υπαρχει οικονομική δυνατότητα) Erasmus. Ακόμα και άσχετη εργασιακή εμπειρία, λόγου χάρη σε καφέ, μετράει θετικά!
Ότι οι βαθμοί είναι σημαντικοί για μία ακαδημαϊκή καριέρα είναι μύθος. Τα κριτήρια είναι τόσα πολλά και διαφορετικά, με αποτέλεσμα ο βαθμός πτυχίου να μην παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Η ακαδημαϊκή καριέρα προϋποθέτει πρωτίστως δυνατό και πρωτότυπο διδακτορικό, δημοσιεύσεις, συνέδρια, συμμετοχή σε προγράμματα, χρηματοδοτήσεις κλπ.

Είναι ωστόσο ιδιαίτερα καθοριστικοί για την διεκδίκηση υποτροφιών και χρηματοδοτήσεων (αυτό ισχύει και για κρατικούς και για ιδιωτικούς), καθώς και για την εισαγωγή σε μεταπτυχιακά προγράμματα, αλλά μόνο ως επίτευξη ενός κατώτατου γενικού μέσου όρου.
 

thesecretfemme

Νεοφερμένο μέλος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Ότι οι βαθμοί είναι σημαντικοί για μία ακαδημαϊκή καριέρα είναι μύθος. Τα κριτήρια είναι τόσα πολλά και διαφορετικά, με αποτέλεσμα ο βαθμός πτυχίου να μην παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Η ακαδημαϊκή καριέρα προϋποθέτει πρωτίστως δυνατό και πρωτότυπο διδακτορικό, δημοσιεύσεις, συνέδρια, συμμετοχή σε προγράμματα, χρηματοδοτήσεις κλπ.

Είναι ωστόσο ιδιαίτερα καθοριστικοί για την διεκδίκηση υποτροφιών και χρηματοδοτήσεων (αυτό ισχύει και για κρατικούς και για ιδιωτικούς), καθώς και για την εισαγωγή σε μεταπτυχιακά προγράμματα, αλλά μόνο ως επίτευξη ενός κατώτατου γενικού μέσου όρου.
Αυτό είναι αυτό που με προβληματίζει περισσότερο, τα μεταπτυχιακά προγράμματα :/ Φοβάμαι πολύ ότι δε θα καταφέρω να μπω σε κάποιο ή ότι δεν θα γίνω δεκτή σε κάποιο πρόγραμμα της επιλογής μου ή ένα θεωρητικά «καλύτερο» πρόγραμμα.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 1.023 μηνύματα.
Αυτό είναι αυτό που με προβληματίζει περισσότερο, τα μεταπτυχιακά προγράμματα :/ Φοβάμαι πολύ ότι δε θα καταφέρω να μπω σε κάποιο ή ότι δεν θα γίνω δεκτή σε κάποιο πρόγραμμα της επιλογής μου ή ένα θεωρητικά «καλύτερο» πρόγραμμα.
Είναι στο χέρι σου νομίζω να εξασφαλίσεις έναν αξιοπρεπεή μέσο όρο πτυχίου. Συνήθως απαιτείται ένας ελάχιστος της τάξης του 7.5 ή σε κάποιες περιπτώσεις 8. Εξαρτάται από το εκάστοτε μεταπτυχιακό πρόγραμμα και τις προϋποθέσεις τους, αλλά και από τη ζήτηση που έχει.
 

thesecretfemme

Νεοφερμένο μέλος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Είναι στο χέρι σου νομίζω να εξασφαλίσεις έναν αξιοπρεπεή μέσο όρο πτυχίου. Συνήθως απαιτείται ένας ελάχιστος της τάξης του 7.5 ή σε κάποιες περιπτώσεις 8. Εξαρτάται από το εκάστοτε μεταπτυχιακό πρόγραμμα και τις προϋποθέσεις τους, αλλά και από τη ζήτηση που έχει.
Σίγουρα είναι στο χέρι μου, απλά όπως ανέφερα, διαβάζω ήδη πάρα πολύ και οι βαθμοί μου εξακολουθούν να μου αποδίδουν έναν μέσο όρο γύρω στο 6.50. Δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που διαβάζω (αν και προσπαθώ να τα ξέρω όλα όσο πιο καλά γίνεται) ή αν φταίει το ότι οι καθηγητές στο τμήμα μου είναι αρκετά αυστηροί. Απλά νιώθω ότι προσπαθώ πολύ και δεν βλέπω το αποτέλεσμα που θα ήθελα, κι αυτό με απογοητεύει.

Το θεωρώ κάπως άδικο να χάσω πιθανές ευκαιρίες στο μέλλον μόνο και μόνο επειδή οι καθηγητές είναι τόσο αυστηροί στη βαθμολόγηση. Γι’ αυτό ρώτησα κιόλας αν υπάρχει κανένας άλλος από το τμήμα που είχε παρόμοια εμπειρία ή αν έχει τύχει ο μέσος όρος να επηρεάσει την πορεία κάποιου. Έχω αγχωθεί πολύ γιατί νιώθω ότι δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 1.023 μηνύματα.
Αν και δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στο τμήμα σου, θα σε συμβούλευα να δεις τι πηγαίνει λάθος με την διάβασμά και την απόδοσή σου, προτού το αποδόσεις στην αυστηρότητα των καθηγητών και σε 'αδικίες'. Όπως πολύ σωστά λες, μπορείς να μιλήσεις με συμφοιτητές σου, να δεις αν όντως οι καθηγητές είναι τόσο αυστηροί όπως λες και κυρίως να λάβεις συμβουλές για τον σωστό τρόπο διαβάσματος.
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.089 μηνύματα.
Εγω πιστεύω πρέπει να δίνεις έμφαση σε αυτά που θέλουν οι καθηγητές. Πολλές φορές κάποιος μπορεί να ξέρει μόνο τα σος και να γραψει αριστα και καποιος άλλος να τα εχει διαβάσει ολα και να γραψει μέτρια. Δεν προωθώ την ημιμάθεια ειδικά εφόσον θέλουμε να γίνουμε επιστήμονες αλλά την τελευταία στιγμή καλό είναι να κάνεις επανάληψη μονο τα βασικά
Πάνω σε αυτό πιστεύω ότι βοηθάει και η παρακολούθηση γιατί έτσι καταλαβαίνεις που εστιάζουν οι καθηγητές και τι θα ζητήσουν στις εξετάσεις. Αν πάρεις ένα βιβλίο 800 σελίδων και αρχίζεις να το διαβάζεις δίχως να μπορείς να ξεχωρίσεις το ουσιώδες από το επουσιώδες θα χαθείς, δεν γίνεται να ξέρεις τέλεια 800 σελίδες. Δεν ξέρω βέβαια αν τώρα παρακολουθείς ή όχι, απλά αν δεν το κάνεις θα έλεγα να το επιχειρήσεις από το επόμενο εξάμηνο.

Θα συμφωνήσω με τον @archaios19 πάντως, καλό είναι για αρχή να δεις αν κάνεις κάτι εσύ λάθος και μετά να δεις και τους εξωγενείς παράγοντες. Εξ ιδίας πείρας, πολλές φορές έχω ακούσει για μαθήματα "με πολύ αυστηρή βαθμολόγηση" ή με "στρυφνούς καθηγητές" στη σχολή, αλλά τελικά ή πήρα εγώ 9-10 ή άκουσα για άλλους που πήραν τόσο. Είναι θέμα προσέγγισης, ενδεχομένως σε κάποια μαθήματα να είναι πιο δύσκολο να εντοπίσεις τη σωστή προσέγγιση.
 

Rene2004

Νεοφερμένο μέλος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Κοίτα στο τμήμα μου έχουμε και μεις το ίδιο πρόβλημα.Ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι κάπου στο 6.8 που για οικονομικό είναι χαμηλός θεωρώ.Το πρόβλημα με εμάς είναι οι καθηγητες,οι απαιτήσεις τους σε σχέση με το μάθημα που κάνουν.Τα περισσότερα μαθήματα τα εξεταζομαστε σε πολλαπλής με αιτιολόγηση και σε ορισμένα έχουμε και αρνητική.Εχουμε μαθήματα που τα χρωστάνε 1000 άτομα.Τα πρώτα 2 έτη όσο και να διαβάσεις αν είσαι ένα μέσο μυαλό και δεν είναι όλη σου η ζωή διάβασμα δεν γράφεις πάνω από 7.Στο 3ο και 4ο βελτιώνεται λίγο η κατάσταση,όπου προσπαθείς να σώσεις ο,τι σώζεται.Ισως να έχετε και εσείς το ίδιο θέμα.Καταλαβαινω πως νιώθεις και ότι το σκέφτεσαι το πώς μπορεί να σε επηρεάσει,αλλά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις τον καλύτερο εαυτό στις εξεταστικές και ο,τι γίνει.Εμεις πλέον το έχουμε αποδεχτεί,μιας και δεν περνάει απο το χέρι μας.Και ναι ξέρουμε και άτομα από άλλα οικονομικά και η κατάσταση είναι καλύτερη και το να πάρεις βαθμο είναι πιο εύκολο.Αλλα τι να κάνουμε?Στην τελική επιλογή μας ήταν το συγκεκριμένο τμήμα.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.361 μηνύματα.
@Rene2004 ακριβως η ίδια κατάσταση και σε μας...δυστυχώς...
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.220 μηνύματα.
Σίγουρα είναι στο χέρι μου, απλά όπως ανέφερα, διαβάζω ήδη πάρα πολύ και οι βαθμοί μου εξακολουθούν να μου αποδίδουν έναν μέσο όρο γύρω στο 6.50. Δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που διαβάζω (αν και προσπαθώ να τα ξέρω όλα όσο πιο καλά γίνεται) ή αν φταίει το ότι οι καθηγητές στο τμήμα μου είναι αρκετά αυστηροί. Απλά νιώθω ότι προσπαθώ πολύ και δεν βλέπω το αποτέλεσμα που θα ήθελα, κι αυτό με απογοητεύει.

Το θεωρώ κάπως άδικο να χάσω πιθανές ευκαιρίες στο μέλλον μόνο και μόνο επειδή οι καθηγητές είναι τόσο αυστηροί στη βαθμολόγηση. Γι’ αυτό ρώτησα κιόλας αν υπάρχει κανένας άλλος από το τμήμα που είχε παρόμοια εμπειρία ή αν έχει τύχει ο μέσος όρος να επηρεάσει την πορεία κάποιου. Έχω αγχωθεί πολύ γιατί νιώθω ότι δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω.
Αν και οι πολλοι αλλοι γυρω σου ειναι σε καλυτερη κατασταση τοτε να το δεις.
Αν και οι αλλοι ειναι τα ιδια και χειροτερα τοτε το θεμα το εχει ο καθηγητης.
Λιγοι ειναι οι καθηγητες που βαζουν θεματα να γραψουν τα παιδια.
Οι περισοτεροι βαζουν δυστροπα για να δειξουν ψευδως στον οποιον ,την ενωτεροτητα της δουλειας τους. Εκει τιποτα δεν γινεται.
Και υπαρχουν και οι αλλοι που βαζουν το παραπανω λουκουμακι στην βαθμολογηση για να δειξουν την αριστεια του τμηματος τους. Αυτο μας βολευει.
Εσυ που βρισκεσαι?
Η εξεταστικη δεν ειναι διαδικασια μαθησης ( οι εργασιες ειναι). Υπαρχει ως πιεση διαβασματος και τυπικος μηχανισμος του ''φαίνεστε'' για την πληρότητα της εκπαίδευσης.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 903 μηνύματα.
Απαραβίαστοι κανόνες δεν υπάρχουν, στη σχολή μου τουλάχιστον το διάβασμα σου σε οριοθετεί σε έναν Χ βαθμό, από το 1-10, όπου περιστατικά που δεν άπτονται των δυνάμεων σου(θέματα,βαθμολόγηση) μπορούν να επηρεάσουν μαξ +-2 τη βαθμολογία σου, συνήθως όμως +-1
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 528 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που διαβάζω (αν και προσπαθώ να τα ξέρω όλα όσο πιο καλά γίνεται) ή αν φταίει το ότι οι καθηγητές στο τμήμα μου είναι αρκετά αυστηροί.
οι συμφοιτητές σου έχουν το ίδιο πρόβλημα; τι μέσο όρο βαθμολογίας έχουν τα μαθήματα;
 

akis_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Αδιαφοροι οι βαθμοι στο πανεπιστημιο.Δυστυχως αυτα ειναι τα λαθη των πανελληνιων που προκαλουν την βαθμοθηρια.Σας αποφοιτος ΕΜΠ εχω να πω οτι ξερω παιδια που πηραν 5 σε μαθημα και ξερουν 10 φορες περισσοτερα πραγματα απο ατομα που πηραν 10.Εστιασε στο να καταλαβαινεις βαθια το μαθημα και ο βαθμος ας μην ερθει.Δεν εχει κανενα νοημα εξαλλου
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top