Διάβασμα στο υγείας

Thephoenixxx

Νεοφερμένος

Ο Thephoenixxx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα είμαι μαθητής της γ λυκείου και κατεύθυνση υγείας. Η αλήθεια είναι πως διαβάζω πολύ λίγο ( ωστόσο λύνω ασκήσεις του φροντηστιριου και του σχολείου επομενως έχω την στοιχειώδη επαφή με τα μαθήματα.) Αν ξεκινήσω και διαβάζω συστηματικά μέσα στις γιορτές και συνεχίσω με εκείνους τους ρυθμούς θα μπορέσω να γράψω σχετικά καλά στις πανελλήνιες?
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Άνετα αν δεν έχεις υπερβολικά κενά! Καλή επιτυχία!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,495 μηνύματα.
Καλησπέρα είμαι μαθητής της γ λυκείου και κατεύθυνση υγείας. Η αλήθεια είναι πως διαβάζω πολύ λίγο ( ωστόσο λύνω ασκήσεις του φροντηστιριου και του σχολείου επομενως έχω την στοιχειώδη επαφή με τα μαθήματα.) Αν ξεκινήσω και διαβάζω συστηματικά μέσα στις γιορτές και συνεχίσω με εκείνους τους ρυθμούς θα μπορέσω να γράψω σχετικά καλά στις πανελλήνιες?
Η Υγεια εχει μεγαλη ποικιλια μοριων απο 8500 εως 18500.
Στο φροντιστηριο τι βαθμο γραφεις?
 

pink_panther

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pink_panther αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Καλησπέρα είμαι μαθητής της γ λυκείου και κατεύθυνση υγείας. Η αλήθεια είναι πως διαβάζω πολύ λίγο ( ωστόσο λύνω ασκήσεις του φροντηστιριου και του σχολείου επομενως έχω την στοιχειώδη επαφή με τα μαθήματα.) Αν ξεκινήσω και διαβάζω συστηματικά μέσα στις γιορτές και συνεχίσω με εκείνους τους ρυθμούς θα μπορέσω να γράψω σχετικά καλά στις πανελλήνιες?
Ξεκίνα τώρα, μην περιμένεις τις γιορτές.
 

Thephoenixxx

Νεοφερμένος

Ο Thephoenixxx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.