Γερμανική ή Ιταλική φιλολογία;

Τι φιλολογια να πάω;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 11)

vassiliss

Νεοφερμένο μέλος

Ο vassiliss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Καλησπέρα.
Θέλω να ρωτήσω
Είμαι μαθητής Γ λυκειου και δεν πάω φροντιστήριο λόγω οικονομικών θεμάτων. Γιαυτό το λόγο φοβάμαι ότι δεν θα τα πάω πολύ καλά στις πανελλήνιες. Εγώ θέλω να περάσω ( Μόνο Αθήνα λόγω οικονομικων) είτε παιδαγωγικό δημοτικής είτε κοινωνικής εργασίας στο ΠΑΔΑ δηλαδή πρέπει να γράψω από από 15 χιλιάδες μόρια. Δεν ξέρω αν θα το καταφέρω γιατί έχω αρκετά κενά ειδικά στα αρχαία. Εγώ ξέρω ιταλικα περίπου Α1+ επίπεδο και γερμανικα σχεδον Α2 επίπεδο. Απλά στα γερμανικά δεν ξερω αν θα προλαβω να φτασω στο επιπεδο που πρέπει ενώ ιταλικα θα φτάσω πιο γρήγορα Σκέφτηκα αφού μάλλον δεν θα περάσω στις 2 σχολες που θέλω ας γράψω ή γερμανικα ή ιταλικα για να περάσω τουλάχιστο στις φιλολογιες τους που μου αρέσουν γενικα οι ξενες γλωσσες . Απλά το θέμα είναι ότι δεν ξέρω ποια από τις δύο φιλολογιες έχει καλή επαγγελματική αποκατάσταση ώστε μέχρι το Ιουνίου να έχω προχωρήσει σε επίπεδο στην γλώσσα που θα δώσω. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πια γλώσσα να συνεχίσω να μαθαίνω ώστε μετά την φιλολογια της να έχω επαγγελματική αποκατάσταση. Απλά το θέμα είναι ότι μετά τις σπουδές εγώ θέλω να φύγω εξωτερικό είτε Σκανδιναβία είτε Ολλανδία ( Ιταλία ή γερμανία δεν μου αρέσουν)άρα πρέπει να προσέξω ώστε να έχει επαγγελματική αποκατάσταση στο εξωτερικό όχι Ελλάδα.
Εσείς πια γλώσσα από τις δύο μου προτείνετε να συνεχίσω;

Υ.Γ Την ξένη γλώσσα θα την μάθω μόνος μου μέσω βιβλίων και λιγο με το ψηφιακό φροντιστήριο.

Hased Babis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 1.007 μηνύματα.
Η Γερμανική έχει μεγαλύτερη δύναμη οπότε Γερμανική.

Sotiris.Y

Νεοφερμένο μέλος