Βοήθεια σε Φυσική Προσανατολισμού

Χρησλου

Νεοφερμένος

Ο Χρησλου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Γειά σας συμφορουμιτες. Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Είμαι β λυκείου λοιπόν το πρόβλημα μου είναι γενικά ήμουν πολύ καλός στη φυσική και έχουμε τελειώσει τη ύλη και τις ασκήσεις τις έβγαζα με μια ευκολία όμως τώρα αρχίσαμε επανάληψη και κολλάω και δε βγάζω σωστά νούμερα ενω όταν βλέπω τις λύσεις καταλαβαίνω αμέσως τη χρειάζεται και μετά μου βγαίνει αμέσως. Τι χρειάζομαι λέτε? Για να το ξεπεράσω αυτό αλλά και γενικά είμαι μαθητής σε αυτά του 19 με καλά λόγια από το φροντηστηριο αυτα
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Επανάληψη, θα έλεγα. Δες τη θεωρία, δες παραδείγματα που έλυνες και πώς τα έλυνες, οργάνωσε λίγο τη θεωρία και τις μεθόδους που ακολουθούσες και θα αρχίσουν να μπαίνουν και τα υπόλοιπα σε τάξη.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γειά σας συμφορουμιτες. Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Είμαι β λυκείου λοιπόν το πρόβλημα μου είναι γενικά ήμουν πολύ καλός στη φυσική και έχουμε τελειώσει τη ύλη και τις ασκήσεις τις έβγαζα με μια ευκολία όμως τώρα αρχίσαμε επανάληψη και κολλάω και δε βγάζω σωστά νούμερα ενω όταν βλέπω τις λύσεις καταλαβαίνω αμέσως τη χρειάζεται και μετά μου βγαίνει αμέσως. Τι χρειάζομαι λέτε? Για να το ξεπεράσω αυτό αλλά και γενικά είμαι μαθητής σε αυτά του 19 με καλά λόγια από το φροντηστηριο αυτα
Δες βασικές εξισώσεις και μάθε σωστά τους τυπους
 

Χρησλου

Νεοφερμένος

Ο Χρησλου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Τους ξέρω τους τύπους γνκ όλους και τη θεωρια φίλε Νίκο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,241 μηνύματα.