Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,588 μηνύματα.
Ναι προτεραιότητα θα δώσεις στον χατζηθωμα που σε καλύπτει σε όλα , έχει και αυτός πολύ καλά σχεδιάγραμματα. Εγώ πέρυσι τον κοινό νου δεν τον είχα αγγίξει, αλλά στην 2η φορά έψαχνα κάτι έξτρα
Τέλεια… Κοίτα, εγώ θέλω να πάω τον βαθμό μου τουλάχιστον στο 17, διότι έχω έναν φόβο μην με ρίξουν πάλι τα υπόλοιπα μαθήματα (ΓΚΟΥΧ, βιολογία). Το 2021 είχα γράψει 10,5, χωρίς διάβασμα και φέτος έγραψα 15,6 με διάβασμα, αλλά δίχως βοήθημα. Μακάρι να μπορέσω να τον ανεβάσω του χρόνου, ακόμα πιο πάνω.
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,484 μηνύματα.
Πράγματι είναι πολύ καλό βοήθημα αυτό του Χατζηθωμά. Έχει τρία βιβλία: ένα με θεωρία και ασκήσεις, ένα με σχεδιάγραμμα εννοιών και κριτήρια και το άλλο είναι ένα μικρό με όλες τις απαντήσεις. Έχω κάποια φυλλάδια και ένα τετράδιο με την θεωρία πιο συνοπτικά. Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει μήνυμα
 

Ness

Νεοφερμένος

Η Ness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Τι μπορώ να κάνω για να γίνω καλύτερη στην έκθεση; έχω θέμα με την διατύπωση πολλές φορές και με την δομή των παραγράφων μου τόσο στην καθαρή έκθεση όσο και στις θεωρίες και το λογοτεχνικό. Δηλαδή θεωρίες ξέρω απλά θέλω να έχω μια καλύτερη διατύπωση . Τι μου προτείνετε;
Σημασία στην Έκθεση έχει να πετύχεις το επικοινωνιακό πλαίσιο. Τι εννοώ με αυτό: αν πρόκειται για ομιλία χρειάζεται να δείξεις ότι απευθύνεσαι στο κοινό χρησιμοποιώντας α-β πληθυντικό πρόσωπο. Τώρα αν σου ζητήσουν να γράψεις άρθρο θέλει ιδιαίτερη προσοχή το λεξιλόγιο, δηλαδή αν προορίζεται για την σχολική εφημερίδα είναι απαραίτητο να βάλεις πιο απλές λέξεις. Επίσης για το ερμηνευτικό σχόλιο στην αρχή πρέπει να προϊδεάσεις τον αναγνώστη για το θέμα του κειμένου, κάνοντας αναφορά στην θεματική ενότητα που παρουσιάζει. Στη συνέχεια θα εντοπίσεις 3 κειμενικούς δείκτες, αναφέροντας το σκοπό που εξυπηρετούν στην ερμηνεία του λογοτεχνικού. Για να κλείσεις το κείμενο σου, απαιτείται η προσωπική σου άποψη, 2-3 σειρές περίπου. Τέλος για το θέμα Β δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από τη γνώση της θεωρίας και την αιτιολόγηση των ερωτημάτων.
 

augustine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Τι μπορώ να κάνω για να γίνω καλύτερη στην έκθεση; έχω θέμα με την διατύπωση πολλές φορές και με την δομή των παραγράφων μου τόσο στην καθαρή έκθεση όσο και στις θεωρίες και το λογοτεχνικό. Δηλαδή θεωρίες ξέρω απλά θέλω να έχω μια καλύτερη διατύπωση . Τι μου προτείνετε;
Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με τη διατύπωση σε όλες τις τάξεις του λυκείου. Η παρατήρηση που ήταν πανταχού παρούσα στις εκθέσεις μου ήταν ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΟΓΟΣ. Προσπάθησε, όσο μπορείς γιατί ξέρω ότι είναι δύσκολο, να δομεις τις ιδέες σου σε μικρές και μεστες προτάσεις. Οι βαθμολογητες δεν περιμένουν να δουν ένα λογοτεχνικό κείμενο, αλλά τις σκέψεις, το λεξιλόγιο και τη δυνατότητα σύνθεσης.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,569 μηνύματα.
Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με τη διατύπωση σε όλες τις τάξεις του λυκείου. Η παρατήρηση που ήταν πανταχού παρούσα στις εκθέσεις μου ήταν ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΟΔΟΣ ΛΟΓΟΣ. Προσπάθησε, όσο μπορείς γιατί ξέρω ότι είναι δύσκολο, να δομεις τις ιδέες σου σε μικρές και μεστες προτάσεις. Οι βαθμολογητες δεν περιμένουν να δουν ένα λογοτεχνικό κείμενο, αλλά τις σκέψεις, το λεξιλόγιο και τη δυνατότητα σύνθεσης.
Και μετά βέβαια μικραίνεις τις προτάσεις και σου κάνουν παρατήρηση ότι είναι πολύ απλοϊκές :lol:
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,588 μηνύματα.
Παιδιά, καλησπέρα. Θα μπορούσε κάποιος να μου πει τι τρόπο ανάπτυξης βρίσκει στην δεύτερη παράγραφο; Ευχαριστώ.

1C55EBAE-E51E-40F4-B68E-6C89807DD426.jpeg
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 302 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,588 μηνύματα.
αιτιολόγηση και παραδείγματα
Ευχαριστώ πολύ. Μου απάντησε η καθηγήτρια «Αιτιολόγηση και κάνει και χρήση στατιστικών στοιχείων ως τεκμήρια για να την στηρίξει». Παραδείγματα δεν υπάρχουν.
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,013 μηνύματα.
Δεν εχει και σύγκριση αντίθεση; (ποσοστά δολοφονιας ανηλίκων πριν την κατάργηση και μετά της θανατικής ποινής στη γαλλία);
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,588 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top