Απόφοιτοι Λυκείου κατά τον ΑΣΕΠ οι πτυχιούχοι καλλιτεχνικών σπουδών

Panzerkampfwagen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 883 μηνύματα.
Πάλι δεν πιάνεις το νόημα. Κάνεις δεν λέει να μοιράσουν πτυχίο ΑΕΙ. Είναι απαράδεκτο όμως να θεωρηθούν ότι δεν έχουν κάνει τίποτα εκτός λυκείου. Θα έπρεπε να τους δίνουν πιστοποίηση επιπέδου 5 (δηλαδή μεταλυκειακη εκπαίδευση)
Α οκ εαν αυτό είναι το κόλλημα τότε σύμφωνω.

Απαντάω κυρίως σε κάτι σχόλια στην ιστοσελίδα του εν λόγω άρθρου που μιλάνε για ισοτιμία με ΑΕΙ και λοιπές παπαρολογίες.
 

Grand Duchess T.

Δραστήριο μέλος

Η Grand Duchess T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 764 μηνύματα.
Α οκ εαν αυτό είναι το κόλλημα τότε σύμφωνω.

Απαντάω κυρίως σε κάτι σχόλια στην ιστοσελίδα του εν λόγω άρθρου που μιλάνε για ισοτιμία με ΑΕΙ και λοιπές παπαρολογίες.
Δεκτό, αν θέλουν να γίνουν ΑΕΙ ας γίνουν όπως είπες τετραετούς φοίτησης με εισαγωγικές εξετάσεις θεωρίας + τις ειδικές εξετάσεις υποκριτικής. Αλλά εδώ και η ΑΣΚΤ που είναι 5ετης θεωρείται ανώτερη και όχι ανώτατη. Όπως είπαν πιο πάνω η Ελλάδα με τις τέχνες δεν το έχει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 18,418 μηνύματα.
Δεκτό, αν θέλουν να γίνουν ΑΕΙ ας γίνουν όπως είπες τετραετούς φοίτησης με εισαγωγικές εξετάσεις θεωρίας + τις ειδικές εξετάσεις υποκριτικής. Αλλά εδώ και η ΑΣΚΤ που είναι 5ετης θεωρείται ανώτερη και όχι ανώτατη. Όπως είπαν πιο πάνω η Ελλάδα με τις τέχνες δεν το έχει.

Mε τι το έχει; Επιτέλους κούρασε η κατάσταση. Δεν μπορούσε σε κάτι να έχουμε μια θεσμοθετική διαδικασία όπου ο καθένας να έχει το ρόλο του; :down: Είμαστε στον 21ο αιώνα και αναφερόμαστε την Τέχνη με νοοτροπία 17ου αιώνα. Κρίμα. Θα μου πεις ότι και τα Μαθηματικά ως μορφή Τέχνης, σε τι μοίρα τα έχουμε;


:heat:
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,282 μηνύματα.
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου στο νήμα και διόρθωσης ανωτέρω σχολίων (μάλλον άγνοια)...

α) Οι ΔΕ (δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) δεν σημαίνει μόνο "απόφοιτος λυκείου", 'όπως λανθασμένα αναφέρεται ένθεν κακείθεν! Οι απόφοιτοι Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) κατατάσσονται στο επίπεδο 4 του ΕΠΠ, ενώ στο επίπεδο 5 του ΕΠΠ κατατάσσονται οι ΕΠΑΛ με μαθητεία+πιστοποίηση, οι διπλωματούχοι ΙΕΚ (εννοείται με πιστοποίηση) και οι πτυχιούχοι ανώτερων σπουδών. Αυτά με τα του Υπ. Παιδείας.

β) Στα του Δημοσίου Τομέα (και ΑΣΕΠ), στους ΔΕ ανήκουν οι ανωτέρω του ΕΠΠ 4 και ΕΠΠ 5! Και ανάλογα, μοριοδοτούνται μεταξύ τους, όταν συμμετέχουν σε μια προκήρυξη για κάλυψη θέσεων με σειρά προτεραιότητας (ή προσοντολόγιο). Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι και "ακαδημαϊκώς" είναι ίδιοι μεταξύ τους. Αν για μια θέση, για παράδειγμα, ο ένας είναι ΔΕ-απόφοιτος λυκείου και ο άλλος ΔΕ-απόφοιτος λυκείου + ΙΕΚ για την ίδια ειδικότητα θέσης, ο δεύτερος έχει έξτρα (πολλά παραπάνω) μόρια. Η παραπάνω συναφής σπουδή, μοριοδοτείται!

γ) Ο "ανειδίκευτος εργάτης", αναφέρεται ξανά, είναι ο ΥΕ (ήτοι, γυμνάσιο... επίπεδο 3 του ΕΠΠ! Το Λύκειο δεν είναι, ακόμα τουλάχιστον, υποχρεωτική εκπαίδευση επίσημα/νομικά).

δ) Η ΑΣΚΤ είναι ΑνώτΑΤη (και όχι ανώτερη...) και μάλιστα, ως 5ετής σχολή, χορηγεί πλέον (προπτυχιακό) πτυχίο μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), όπως συνέβαινε και στη λοιπή Ευρώπη.

ε) Οι ανώτΕΡες σπουδές θεωρούνται "παραπάνω επιπέδου" από τη μεταλυκειακή εκπαίδευση/κατάρτιση (μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση), για να χρήζουν "πιστοποίηση επιπέδου 5" (δηλαδή αν ζητάμε να γίνει αυτό, θέλουμε να "υποβαθμίζονται" ακαδημαϊκά).

Προσπαθείστε να ξεκαθαρίσετε στο όλον τα των ακαδημαϊκών με τα των εργασιακών μεταξύ τους, αλλιώς θα τα λέτε συνέχεια μπλεγμένα. Ξανά, για το ουσιαστικό του νήματος, για τον ΑΣΕΠ και την κλιμάκωση ΥΕ-ΔΕ-ΤΕ-ΠΕ που υφίσταται για το Δημόσιο τομέα, ορθώς είναι για ΔΕ. Δεν μπορούν να είναι ούτε παρακάτω, ούτε παραπάνω βάσει των δύο μηνυμάτων μου στο τι ισχύει.

Σε σχέση τώρα με τις "καλλιτεχνικές σπουδές" διαφόρων ειδών, και αν "η Ελλάδα -δεν- το έχει", μια χαρά υφίστανται επιλογές σε όλα τα επίπεδα σπουδών: και σε ΕΠΑΛ, και σε ΙΕΚ, και σε ανώτερες σπουδές και σε (πρώην) ΤΕΙ και σε ΑΕΙ (Πανεπιστήμια μόνο πλέον). Φυσικά όχι όλα τα είδη/ειδικότητες καλλιτεχνικών σπουδών σε όλα τα επίπεδα, αλλά πλήθος επιλογών υπάρχουν και ο καθένας πάει εκεί που επιθυμεί ή/και μπορεί.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 18,418 μηνύματα.
Δηλαδή για να υποστηρίξει τον πολιτισμό πρέπει να μοιράζει πτυχία ΑΕΙ για πλάκα;

Όπως κάνει ήδη με την ίδρυση τόσων Πανεπιστημιακών Τμημάτων. Μη μου πεις ότι υπάρχει εργασιακό πλάνο για τους πτυχιούχους Πολιτισμικής Διαχείρισης και τους πτυχιούχους Θεατρικών Σπουδών. Επίσης το μεταπτυχιακό μαγαζί στα Θεωρητικά Μαθηματικά ως παραγωγή μεταπτυχιακών σπουδών σε ποια αγορά εργασίας χρησιμεύει; :happy:
 

Panzerkampfwagen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων. Έχει γράψει 883 μηνύματα.
Όπως κάνει ήδη με την ίδρυση τόσων Πανεπιστημιακών Τμημάτων. Μη μου πεις ότι υπάρχει εργασιακό πλάνο για τους πτυχιούχους Πολιτισμικής Διαχείρισης και τους πτυχιούχους Θεατρικών Σπουδών. Επίσης το μεταπτυχιακό μαγαζί στα Θεωρητικά Μαθηματικά ως παραγωγή μεταπτυχιακών σπουδών σε ποια αγορά εργασίας χρησιμεύει; :happy:
Νομίζω τείνεις στο "ναι μεν αλλά" που σαν στάση επιχειρήματος δεν λέει πολλά.

Η πραγματικότητα είναι μια: καμία καλλιτεχνική σχολή (πλην της ΑΣΚΤ) δεν μπορεί να έρθει σε επίπεδο ΑΕΙ. Αυτή άλλωστε είναι και η Ευρωπαϊκή οδηγία.

Τώρα, το ότι δεν μερίμνησε η Ελλάδα να διαφοροποιήσει κάπως τα κλιμάκια της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι άλλο καπέλο.

Τέλος, για αυτά που λες περί τμημάτων δεν αντιλαμβάνομαι πώς κολλάνε στην κουβέντα. Από όσο θυμάμαι οι απόφοιτοι λυκείου με 20 στα μαθηματικά ποτέ δεν ζήτησαν να θεωρηθεί η γνώση τους ισοδύναμη με τους απόφοιτους μαθηματικούς.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,655 μηνύματα.
Είναι θλιβερό ότι όλο αυτο γίνεται για τα μόρια στο δημόσιο και για κανέναν άλλο λόγο.
Προσωπικά αν και είμαι του χώρου διαφωνώ κάθετα με το να θεωρηθούν αυτές οι σχολές δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Επίσης δεδομένου ότι στις ιδιωτικές πληρώνεις, ποσό ελιτιστικο είναι να μπορείς να αποκτήσεις μόρια έτσι;
Ακομα και τα κολλέγια που αναγνωρίζονται πλέον, δεν θεωρούνται πτυχίο επιπέδου 6 όπως τα ΑΕΙ.

Υπαρχουν τρομερά αξιόλογοι καλλιτέχνες και από ιδιωτικές χορου και θεάτρου αλλά σας διαβεβαιώνω ότι άμα προσπαθήσετε αρκετά όλοι μπορείτε να εισαχθείτε σε αυτές, εν αντιθεσει με το εθνικό/ κρατικό θέατρο, λυρική/κρατική σχολή χόρου που είναι δωρεάν και ως εκ τουτου είναι δύσκολο να επιτυχείς.

Οχι ότι ήδη δεν αγοράζονται τα μόρια με μεταπτυχιακα κτλ αλλα να αγοράζονται και με καλλιτεχνικες σχολές; Κάπου ξεφτίλα.

Αν αναγνωριστουν ΟΛΕΣ οι επαγγελματικές, ζήτω που καήκαμε θα έχει όλη η Ελλάδα 2 + πτυχία και πολλοί θα σπουδάζουν χορό κάνοντας όχι μονο αυτο που αγαπάνε αλλά σκεφτόμενοι και τα μόρια.

keep it mind ότι ειναι σπάνιο να γνωρίσεις κάποιον που σπουδάζει μόνο χορό, τα περισσότερα παιδιά είναι γραμμένα και σε πανεπιστημιακά ιδρύματα κανονικά, απο τα οποια αποφοιτούν κιόλας, αν όχι στην ώρα τους, με ένα, αντε με ένα δυο χρόνια καθυστέρηση.


Έλεος λίγο με την ρητορική του τυπου απόφοιτος λυκειου, κανείς -νομικά
- δεν είπε κάτι τέτοιο απλά δεν θεωρούνται ισότιμα τα πτυχία με ΑΕΙ, τιποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 14,360 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top