Phys39
Νεοφερμένο μέλος
Ο Phys39 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.

09-04-22

12:55
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος με την αιτιολόγηση της επιλογής στο Α3 και στο Α4; Ευχαριστώ.
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 238 μηνύματα.

09-04-22

20:13
A.3. Η τριβή δημιουργείται μεταξύ δαπέδου - σώματος και κάνει μόνο μεταφορική κίνηση:Μπορεί να βοηθήσει κάποιος με την αιτιολόγηση της επιλογής στο Α3 και στο Α4; Ευχαριστώ.View attachment 100533
View attachment 100534
ΣF = m x acm
T = m x acm
Στη δεύτερη περίπτωση κάνει και μεταφορική και στροφική κίνηση:
ΣF' = m x acm'
και
ΣΤ' = I x aγων.
F x R = m x R^2/2 x acm/R
F = m/2 x acm
F = T/2, F>T
Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο βγάζει νοήμα ή ισχύει αλλά μπορείς να πεις και ότι το πρώτο σώμα στα πλάγια uολ. = ucm - u ενώ στο σώμα που ολισθαίνει χωρίς τριβές uολ = ucm, άρα το γ
Α.4. Έχουν διαφορετική Icm αφού στη στεφάνη η μάζα είναι συγκεντρωμένη ισάξια στη περιφέρεια της.
Έχουν όμως ίδια μάζα άρα:
Lαρχ = Lτελ
I1 χ ω1 = Ι2 χ ω2, άρα το γ
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

09-04-22

20:13
A3
Δηλαδή αcm < α οπότε εύκολα απαντάς σε όλα.
Δηλαδή αcm < α οπότε εύκολα απαντάς σε όλα.
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 238 μηνύματα.

09-04-22

20:15
Από που βγήκε το 2/5 ?
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

09-04-22

20:20
Από που βγήκε το 2/5 ?
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 12.083 μηνύματα.

09-04-22

20:25
Ναι, απλα θεωρητικά πρέπει να δίνεται, ενώ εδώ δε συμβαίνει αυτό.
Δηλαδή ο μαθητής δεν είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει, αν και με την πολλή χρήση επέρχεται ασυνείδητα η απομνημόνευση τόσο της εν λόγω ροπής αδρανειας όσο και των υπολοίπων.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

09-04-22

21:43
Α4. Ιδισκ < Ιστεφ , Στ = F.R = ίδιο , Στ = Ι.aγων άρα aγωνδισκ > aγωνστεφ άρα κάθε στιγμή ωδισκ >ωστεφ ,
άρα υγρδισκ>υγραστεφ που σημαίνει ότι στο δίσκο ξετυλίγεται περισσότερο σκοινί.
Αφού Στ = dL/dt και Στ = ίδιο, κάθε στιγμή έχουν την ίδια στροφορμή.
@Pak, αυτό που γράφεις ισχύει για εξετάσεις. Στα βοηθήματα δεν δίνονται κάθε φορά σε κάθε άσκηση.
άρα υγρδισκ>υγραστεφ που σημαίνει ότι στο δίσκο ξετυλίγεται περισσότερο σκοινί.
Αφού Στ = dL/dt και Στ = ίδιο, κάθε στιγμή έχουν την ίδια στροφορμή.
@Pak, αυτό που γράφεις ισχύει για εξετάσεις. Στα βοηθήματα δεν δίνονται κάθε φορά σε κάθε άσκηση.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 12.083 μηνύματα.

09-04-22

22:35
Το γνωρίζω, απλά μου φάνηκε οτι ειναι ερώτημα απο διαγώνισμα,οπότε ανέμενα να υπάρχει ολοκληρωμένη εκφώνηση. Anyway, μπορεί να έχετε/έχεις δίκιο (δεν ειρωνεύομαι).@Pak, αυτό που γράφεις ισχύει για εξετάσεις. Στα βοηθήματα δεν δίνονται κάθε φορά σε κάθε άσκηση.
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 856 μηνύματα.

09-04-22

23:55
Στις ασκήσεις η ροπή αδράνειας πρέπει να δίνεται, ο μαθητής δεν χρειάζεται να τους θυμάται απ' έξω.
Και στις ασκήσεις, απ όσο έχω προσέξει τουλάχιστον, οι τυποι δίνονται
Και στις ασκήσεις, απ όσο έχω προσέξει τουλάχιστον, οι τυποι δίνονται
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Για το α3 σκέψου ότι στη 2η περίπτωση η αρχική δυναμική ενέργεια μετατρέπεται όλη σε κινητική (μεταφορική) δηλαδή μεγαλύτερη ταχύτητα κέντρου μάζας, ενώ στην πρώτη ένα μέρος της επενδύεται και σε περιστροφικήΜπορεί να βοηθήσει κάποιος με την αιτιολόγηση της επιλογής στο Α3 και στο Α4; Ευχαριστώ.View attachment 100533
View attachment 100534
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

10-04-22

11:03
Δηλαδή, αν σε εξετάσεις σε μια άσκηση δεν δίνεται η ροπή αδράνειας γιατί λύνεται και αλλιώς, και ο υποψήφιος τη θυμάται και τη χρησιμοποιήσει, δεν θα θεωρηθεί σωστό;Στις ασκήσεις η ροπή αδράνειας πρέπει να δίνεται, ο μαθητής δεν χρειάζεται να τους θυμάται απ' έξω.
Και στις ασκήσεις, απ όσο έχω προσέξει τουλάχιστον, οι τυποι δίνονται
Πάντως νομίζω ότι αυτό που γίνεται, δηλαδή να δίνονται οι σταθερές που θα χρειαστούν σε κάθε άσκηση, είναι χαζό. Στις εξετάσεις θα έπρεπε να δίνανε μια λίστα με όοολες τις σταθερές και ο μαθητής να χρησιμοποιούσε όποια του χρειαζόταν. Αλλού έτσι γίνεται.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

10-04-22

12:14
Θεωρητικά και τους τύπους θα έπρεπε να δίνουν σε ένα τυπολόγιο από όλη την ύλη, και να αφήνουν τον μαθητή να αποφασίζει ποιος και που χρειάζεται να εφαρμόσει. Αλλά για τα δεδομένα του λυκείου μάλλον θα τους το κάνανε αρκετά πιο δύσκολο. Εαν και ούτως η άλλως αρκετοί δεν διστάζουν να αποστηθίσουν ακόμα και στην φυσικήΠάντως νομίζω ότι αυτό που γίνεται, δηλαδή να δίνονται οι σταθερές που θα χρειαστούν σε κάθε άσκηση, είναι χαζό. Στις εξετάσεις θα έπρεπε να δίνανε μια λίστα με όοολες τις σταθερές και ο μαθητής να χρησιμοποιούσε όποια του χρειαζόταν. Αλλού έτσι γίνεται.

nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 238 μηνύματα.

10-04-22

12:19
Πάντα σε θέματα υπουργείου και θέματα τύπου πανελληνίων γενικότερα δίνεται η ροπή αδράνειας και σε όσες ασκήσεις δεν δίνεται είτε το σώμα είναι υλικό σημείο (m x l^2) είτε λύνετα χωρίς την ροπή αδράνειας. Θα ήταν λάθος να τους πει ότι δείτε η ροπή είναι τόσο.Δηλαδή, αν σε εξετάσεις σε μια άσκηση δεν δίνεται η ροπή αδράνειας γιατί λύνεται και αλλιώς, και ο υποψήφιος τη θυμάται και τη χρησιμοποιήσει, δεν θα θεωρηθεί σωστό;
Πάντως νομίζω ότι αυτό που γίνεται, δηλαδή να δίνονται οι σταθερές που θα χρειαστούν σε κάθε άσκηση, είναι χαζό. Στις εξετάσεις θα έπρεπε να δίνανε μια λίστα με όοολες τις σταθερές και ο μαθητής να χρησιμοποιούσε όποια του χρειαζόταν. Αλλού έτσι γίνεται.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

10-04-22

17:00
1) Έχει γίνει υπερβολή αυτό με τις σταθερές που δίνονται. Δίνουν π.χ. ότι το ημίτονο των 30° είναι ½ που το ξέρουν και οι γάτες. Κάποτε είχαν δώσει σε εξετάσεις ότι g = 10 m/s² που δεν χρειαζόταν και μετά από λίγο ήρθε διόρθωση που έλεγε να σβηστεί.
2) Κάποια φορά ζητούσαν ροπή αδράνειας αλλά έλεγαν ότι ο τύπος που τη δίνει να μη θεωρηθεί γνωστός. Εκτός από μια τέτοια περίπτωση, το να χρησιμοποιήσει κάποιος τύπο ροπής αδράνειας που δεν δίνεται είναι αποδεκτό με βάση την παρατήρηση στο τέλος των θεμάτων: "Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή".
3) Για την ερώτηση που απάντησα: Ήταν ερώτηση πολλαπλής επιλογής χωρίς αιτιολόγηση. Έδωσα μια αναλυτική εξήγηση για τροφή για τη σκέψη και όχι την ξερή απάντηση που ήθελε.
4) Γιατί γράφετε χ^2 αφού το πληκτρολόγιο βγάζει χ² ;
2) Κάποια φορά ζητούσαν ροπή αδράνειας αλλά έλεγαν ότι ο τύπος που τη δίνει να μη θεωρηθεί γνωστός. Εκτός από μια τέτοια περίπτωση, το να χρησιμοποιήσει κάποιος τύπο ροπής αδράνειας που δεν δίνεται είναι αποδεκτό με βάση την παρατήρηση στο τέλος των θεμάτων: "Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή".
3) Για την ερώτηση που απάντησα: Ήταν ερώτηση πολλαπλής επιλογής χωρίς αιτιολόγηση. Έδωσα μια αναλυτική εξήγηση για τροφή για τη σκέψη και όχι την ξερή απάντηση που ήθελε.
4) Γιατί γράφετε χ^2 αφού το πληκτρολόγιο βγάζει χ² ;
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 238 μηνύματα.

10-04-22

18:03
Έχει το πληκτρολόγιο χ²; Ίσως στο κινητό1) Έχει γίνει υπερβολή αυτό με τις σταθερές που δίνονται. Δίνουν π.χ. ότι το ημίτονο των 30° είναι ½ που το ξέρουν και οι γάτες. Κάποτε είχαν δώσει σε εξετάσεις ότι g = 10 m/s² που δεν χρειαζόταν και μετά από λίγο ήρθε διόρθωση που έλεγε να σβηστεί.
2) Κάποια φορά ζητούσαν ροπή αδράνειας αλλά έλεγαν ότι ο τύπος που τη δίνει να μη θεωρηθεί γνωστός. Εκτός από μια τέτοια περίπτωση, το να χρησιμοποιήσει κάποιος τύπο ροπής αδράνειας που δεν δίνεται είναι αποδεκτό με βάση την παρατήρηση στο τέλος των θεμάτων: "Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή".
3) Για την ερώτηση που απάντησα: Ήταν ερώτηση πολλαπλής επιλογής χωρίς αιτιολόγηση. Έδωσα μια αναλυτική εξήγηση για τροφή για τη σκέψη και όχι την ξερή απάντηση που ήθελε.
4) Γιατί γράφετε χ^2 αφού το πληκτρολόγιο βγάζει χ² ;

Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

10-04-22

18:05
Πληκτρολόγιο στα Ελληνικά, πατάς CTRL και ALT κρατημένα ταυτόχρονα και τα δύο, και πατάς 2.Έχει το πληκτρολόγιο χ²; Ίσως στο κινητό![]()
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 238 μηνύματα.

10-04-22

19:37
Πωπω δεν είχα ιδέα, νάσαι καλά τώρα θα το κοπανάω παντού!Πληκτρολόγιο στα Ελληνικά, πατάς CTRL και ALT κρατημένα ταυτόχρονα και τα δύο, και πατάς 2.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

10-04-22

19:57
Υπάρχουν και άλλα:Πωπω δεν είχα ιδέα, νάσαι καλά τώρα θα το κοπανάω παντού!
Ctrl Alt 2 --> ² , Ctrl Alt 3 --> ³
Mοίρες: ° : {CTRL ALT 0}, ± : {CTRL ALT -}, ½: {CTRL ALT +}, Απόλυτη τιμή: | :{SHIFT \}
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 12.083 μηνύματα.

10-04-22

20:21
Next question: Πώς τετραγωνίζουμε τον κύκλο; 

Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.315 μηνύματα.

10-04-22

20:28
Ποια είναι η διαφορά του μαθηματικού από τον αστυνομικό;Next question: Πώς τετραγωνιζουμε τον κύκλο;![]()
Ο μαθηματικός θέλει να τετραγωνίσει τον κύκλο, ενώ ο αστυνομικός να κυκλώσει το τετράγωνο.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

10-04-22

20:32
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Μαθηματικού και μηχανικού ;Next question: Πώς τετραγωνίζουμε τον κύκλο;![]()
Ο πρώτος θα σου πει δεν γίνεται. Ο δεύτερος θα σου πει οτι προσεγγίζεται, το οποίο είναι ισοδύναμο με το οτι γίνεται , theoritically no, but practically yes

Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 40 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.