Ανθρωπιστικών > Οικονομίας (4ο πεδίο)

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Γειά σας. Είμαι μαθητής της Γ' λυκείου στην ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών, την οποία επέλεξα λόγω το ότι δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά. Οπώς είναι και το nickname μου είμαι μαθητής του 15, βαθμό που έχω βγάλει δίχως να διαβάσω και πολύ. Σε ένα μήνα δίνω και εγω πανελλήνιες. Προσπαθώ να διαβάσω μα όλο το αναβάλω (σύν οτι έχω κενά στα Αρχαία και στα Λατινικά ένω στην Ιστορία και την Έκθεση τα πάω κάλα) , γενικά δεν είμαι και στην καλύτερη θέση. Σκεφτόμαι οτι άν δεν περάσω στις 5 πρώτες μου επιλογές να ξαναδιαβάσω μαθηματικά γυμνασίου και λυκείου και μετά να να ξαναδώσω πανελλήνιες απο το 4ο πεδίο οικονομίας με σκοπό να περάσω Πληροφορική ΑΠΘ (άντε Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΠΑΜΑΚ), αφού και μου αρέσουν οι υπολογιστές, και έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση και είναι πιο χρήσημη στο κοινωνικό σύνολο ή δουλεία του προγραμματιστή. Πείτε μου τι να κάνω;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 004218

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν σου αρεσει η πληροφορική, να το κάνεις! Φανταζομαι εχεις παρει και μια ιδεα απο το μαθημα της πληροφορικής στην Β. Απο οτι κατάλαβα δεν σε συγκινούν και πολυ οι σχολές του 1ου πεδίου, οποτε δεν εχει νόημα να σπουδασεις 4 χρόνια κατι που δεν θελεις. Απλα πρεπει να αρχισεις απο το καλοκαίρι, αφου όπως λες έχεις κενά στα μαθηματικά.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Αν δεν είσαι καλός στα μαθηματικά μάλλον δεν θα σαι καλός ούτε στην οικονομία ουτε στην πληροφορική!
 

Scarlett

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Scarlett αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 135 μηνύματα.