Καλησπέρα, θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με ένα θέμα που έχει προκύψει με την βαθμολογία σε ένα μάθημα στην σχολή μου. Σε αυτό είχαμε 2 εργασίες οι οποίες αποτελούσαν 50 και 50% του τελικού βαθμού. Πριν ανεβάσει ο καθηγητής την βαθμολογία στο επίσημο site μας έστειλε μηνύματα με τις βαθμολογίες για την κάθε εργασία. Στην πρώτη πήρα 7,5 και στην δεύτερη 9. Όταν είχε στείλει το μήνυμα με τις βαθμολογίες της πρώτης εργασίας είχε πει στο αμέσως επόμενο μήνυμα πως "οι βαθμοί που έχουν μισά 0.5 θα λάβουν τον αμέσως επόμενο μεγαλύτερο ακέραιο βαθμό". Με λίγα λόγια το 7,5 θα γινόταν 8, και μαζί με την άλλη βαθμολογία ο μέσος όρος θα έβγαινε 8,5, οπότε υπολογιζα ότι θα έπαιρνα 9. Ωστόσο, ανέβηκαν οι βαθμοί και πήρα τελικά 8. Έστειλα μήνυμα στον καθηγητή να τον ρωτήσω αν έχει γίνει κάποιο λάθος, και μου απάντησε πως με 7,5 και 9 πάει στα 8,25 και βγαίνει 8 ο τελικός βαθμός. Οπως ανέφερα και νωρίτερα, μας είχε πει πως οι δεκαδικοι αριθμοί θα γίνονταν ακέραιοι. Έτσι, του έστειλα δεύτερο μήνυμα επισημαίνοντας του την παράμετρο για την στρογγυλοποίηση. Έπειτα, μου απάντησε πως η στρογγυλοποίηση γίνεται πάντα στον τελικό βαθμό. Εγώ από την παράμετρο που είχε θέσει είχα καταλάβει ότι εννοούσε τους επιμέρους βαθμούς. Με την λογική του όμως θα έπρεπε πάλι το 8,25 να γίνει 9 και όχι 8. Εσείς τι λέτε; Έχω δίκιο εγώ ή ο καθηγητής; Αν έχω εγώ δίκιο πως μπορώ να κινηθώ στην συνέχεια;