Άσκηση φυσικής

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Θα σου πω εγω τι εκανα στα μαθηματικα/φυσικη/χημεια και συμφωνω οπως τα λες ειναι.
Πχ σημερα ηταν το μαθημα αυτο ας πουμε η συγκεκριμενη υλη, ελυνα πολλες ασκησεις και του σχολειου και παραπλησιες, μας ειχε πει ενας καθηγητης το παν ειναι καταλαβετε τον τροπο τη μεθοδολογια μετα ολα πανε ρολόι. Φυσικα και ηθελε διαβασμα αλλα ηθελε πρακτικη να λυσεις πολλες ωστε μετα ηξερες αν εβλεπες ας πουμε το ταδε προβλημα ε το ειχες ξαναλυσει ηξερες περιπου πως θα λυθει και ποιο τροπο θα βαλεις.
Ηξερες γιατι εμπειρικα το ειχες εμπεδωσει και θεωρητικα και μεσω των ασκησεων οποτε και το ειχες καταλαβει και ησουν ετοιμος για οποιαδηποτε ασκηση καταλαβες.
Η θεωρια ηταν αυτη που ειναι και οι ασκησεις, επομενο ειναι αν δεν δουλεψεις πως θα μαθεις πως θα σου γινει κτημα?
Ωραιο και το ετοιμο το καταλαβαινεις ναι αλλα οταν ερχεται η ωρα να απαντησεις εκει μετα κολλάς και σου φαινονται ολα βουνο.
Ε λογικο.
Πρακτικη εξασκηση θελει και θεωρια και δεν θα τον πιανει κανεις. 😊👍
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Να σαι καλα βρε Γιαννη! 👍👍👍👍😊Χιλια ευχαριστω! 💖😊👍
Αλλα @Papachrist πρεπει κι εσυ να αρχισεις να δουλευεις μονος οπως ειπαμε ετσι?

Η μάθηση είναι μια περίπλοκη και ατελής διαδικασία. Οπότε τόσο η θεωρία όσο και η πράξη χρειάζεται για να καταλάβεις όσο καλύτερα γίνεται κάτι. Μπορείς με σκέτο κόπο και εμπειρία να ανταπεξέλθεις καλά αλλά εάν χρησιμοποιείς και την θεωρία , μπορείς να επιταχύνεις την μάθηση σου. Ομοίως, μπορείς να αποκτήσεις πολύ γενική εικόνα από ποιοτικούς και αόριστους νόμους,κείμενα η εξισώσεις. Αλλά έτσι δεν αναπτύσσεις ταχύτητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Για αυτό ιδανικός θεωρείται πάντα ο συνδυασμός. Και συγκεκριμένα ανάλογα το θέμα... Παρουσιάζεις θεωρία και παράδειγμα η αντίστροφα...παραδείγματα -> προβληματισμός -> θεωρια
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Η μάθηση είναι μια περίπλοκη και ατελής διαδικασία. Οπότε τόσο η θεωρία όσο και η πράξη χρειάζεται για να καταλάβεις όσο καλύτερα γίνεται κάτι. Μπορείς με σκέτο κόπο και εμπειρία να ανταπεξέλθεις καλά αλλά εάν χρησιμοποιείς και την θεωρία , μπορείς να επιταχύνεις την μάθηση σου. Ομοίως, μπορείς να αποκτήσεις πολύ γενική εικόνα από ποιοτικούς και αόριστους νόμους,κείμενα η εξισώσεις. Αλλά έτσι δεν αναπτύσσεις ταχύτητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Για αυτό ιδανικός θεωρείται πάντα ο συνδυασμός. Και συγκεκριμένα ανάλογα το θέμα... Παρουσιάζεις θεωρία και παράδειγμα η αντίστροφα...παραδείγματα -> προβληματισμός -> θεωρια
Ακριβως ετσι ναι,ενας συνδιασμος και των δυο πιστευω κι εγω και θεωριας και πραξης και αναλογα με το αντικειμενο ή τον εκαστοτε προβληματισμο μας εφαρμοζεις ενα ή και τα δυο μαζι.Εμπειρικα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,548 μηνύματα.
Τα δυο πρώτα ερωτήματα

1621863392947.png


1621863446538.png

1621863516375.png


1621863552177.png

1621863605509.png


1621863638558.png

1621863733907.png
 

Papachrist

Νεοφερμένος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,548 μηνύματα.

Papachrist

Νεοφερμένος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,548 μηνύματα.

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Eχει δουλιτσα η σχεδιαση και αποδειξη τυπων . Την σχεση της ΗΕΔ ε = ΒuL την ξέρετε ή πρεπει να την αποδειξουμε?
Εεπ=ΔΦ/Δt Εεπ=Β*ΔΑ/Δt ΔΑ=εμβαδόν που σχηματίζεται Eεπ=Β*Δχ*l/Δt ομως Δχ/Δt =u
θελει αποδειξη, δεν υπαρχει μεσα στο βιβλιο ο τύπος νομίζω
 

Papachrist

Νεοφερμένος

Ο Papachrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Εεπ=ΔΦ/Δt Εεπ=Β*ΔΑ/Δt ΔΑ=εμβαδόν που σχηματίζεται Eεπ=Β*Δχ*l/Δt ομως Δχ/Δt =u
θελει αποδειξη, δεν υπαρχει μεσα στο βιβλιο ο τύπος νομίζω
Το γνωρίζω απλά δεν το ανέφερα διότι την γνωρίζω και δεν θέλω να κουράσω περαιτέρω τομ Γιάννη
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,548 μηνύματα.
1621873223509.png

1621873193997.png


1621873319524.png
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,548 μηνύματα.
Στο προοιμιο στους υπολογισμους του κυκλωματος, απο τυπογραφικο λαθος εβαλα 2 φορες τον υπολογισμο της V(AB) και παρελειψα τον υπολογισμο του ολικου ρευματος.
1621886481034.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top