Άσκηση μαθηματικών

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Με τον περιορισμο x>0 περνάς ln και στα 2 μέλη αφού είναι θετικά και τα πας όλα στο πρώτο μέλος. Έτσι βγαίνει κατευθείαν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Σωστό είναι, γιατί ; Θα μπορούσε εξαρχής να παραγωγισει για x>0 και για x<0 ( στο 0 δεν ορίζεται παραγωγος) και να προκύψει κατευθείαν το αποτέλεσμα, αλλά είναι το ίδιο
μου φανηκε εντελως χαζο και ανουσιο αυτο που κανει.δεν λεω οτι ειναι λαθος απλα δειχνει ασχετοσυνη σε κατι που βγαινει σε μιση γραμμη.επισης,ετσι οπως το κανει δεν καταλαβαινει ο αλλος γτ δεν ειναι παραγωγισιμη στο μηδεν καθως δεν παιρνει το κλασσικο οριο εκει που αλλαζει ο τυπος.δηλαδη αν το γραφε καποιος σε πανελληνιες θα του κοβανε στανταρ μορια γτ δεν αιτιολογει στο μηδεν οτι δεν ειναι παραγωγισιμη
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
μου φανηκε εντελως χαζο και ανουσιο αυτο που κανει.δεν λεω οτι ειναι λαθος απλα δειχνει ασχετοσυνη σε κατι που βγαινει σε μιση γραμμη.επισης,ετσι οπως το κανει δεν καταλαβαινει ο αλλος γτ δεν ειναι παραγωγισιμη στο μηδεν καθως δεν παιρνει το κλασσικο οριο εκει που αλλαζει ο τυπος.δηλαδη αν το γραφε καποιος σε πανελληνιες θα του κοβανε στανταρ μορια γτ δεν αιτιολογει στο μηδεν οτι δεν ειναι παραγωγισιμη
Γιατί προσπαθείς να την βγάλεις τόσο πολύ άχρηστη ρε Ευκλείδη ; Εαν είναι καλή στα μαθηματικά μειώνει την δική σου ευφυία ;

Η μέθοδος της είναι μια χαρά γιατί εσύ θα έπρεπε να μιλήσεις για δίκλαδες συναρτήσεις και μπλα μπλα μπλα...
Αντίθετα εκείνη κάνει attack το πρόβλημα απευθείας. Έτσι λειτουργούμε και στην πράξη ούτως η άλλως, σε πολλά αντικείμενα όπως η επεξεργασία σήματος. Όσο περιττό και να φαίνεται αυτό που κάνει, δεν είναι. Η μέθοδος της απο μαθηματικής σκοπιάς είναι πολύ clean. Εκτός εαν σκέφτεσαι σαν μαθητής λυκείου, που εκεί είναι λογικό να απορείς γιατί πάει μέσω Λαμίας. Εσύ όμως ως πτυχιούχος μαθηματικός θα έπρεπε να καταλαβαίνεις την αξία της μεθόδου της.

Όσο για αυτό που λες, είναι πασιφανές απο το αποτέλεσμα. Χρειάζεται να αναφέρει οτι στο 0 δεν είναι παραγωγήσιμη η |χ| όταν έχει βρει παράγωγο : f'(x) = |x|/x ; Έχει καν νόημα να ρωτήσεις τι γίνεται στο 0 σε μια συνάρτηση που δεν ορίζεται εκεί ; Αυτό μπορεί να το αντιληφθεί και μη άριστος μαθητής Α ή Β λυκείου.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Γιατί προσπαθείς να την βγάλεις τόσο πολύ άχρηστη ρε Ευκλείδη ; Εαν είναι καλή στα μαθηματικά μειώνει την δική σου ευφυία ;

Η μέθοδος της είναι μια χαρά γιατί εσύ θα έπρεπε να μιλήσεις για δίκλαδες συναρτήσεις και μπλα μπλα μπλα...
Αντίθετα εκείνη κάνει attack το πρόβλημα απευθείας. Έτσι λειτουργούμε και στην πράξη ούτως η άλλως, σε πολλά αντικείμενα όπως η επεξεργασία σήματος. Όσο περιττό και να φαίνεται αυτό που κάνει, δεν είναι. Η μέθοδος της απο μαθηματικής σκοπιάς είναι πολύ clean. Εκτός εαν σκέφτεσαι σαν μαθητής λυκείου, που εκεί είναι λογικό να απορείς γιατί πάει μέσω Λαμίας. Εσύ όμως ως πτυχιούχος μαθηματικός θα έπρεπε να καταλαβαίνεις την αξία της μεθόδου της.

Όσο για αυτό που λες, είναι πασιφανές απο το αποτέλεσμα. Χρειάζεται να αναφέρει οτι στο 0 δεν είναι παραγωγήσιμη η |χ| όταν έχει βρει παράγωγο : f'(x) = |x|/x ; Έχει καν νόημα να ρωτήσεις τι γίνεται στο 0 σε μια συνάρτηση που δεν ορίζεται εκεί ; Αυτό μπορεί να το αντιληφθεί και μη άριστος μαθητής Α ή Β λυκείου.
καλα ας το γραψει καποιος χυμα σε πανελληνιες αυτο να δουμε αν θα παρει ολες τις μοναδες.....ας το επιχειρησει καποιος να δουμε
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
καλα ας το γραψει καποιος χυμα σε πανελληνιες αυτο να δουμε αν θα παρει ολες τις μοναδες.....ας το επιχειρησει καποιος να δουμε
Η γυναίκα αυτή όμως δεν έχει σκοπό να προετοιμάσει κάποιον για τις πανελλαδικές. Άρα δεν υποχρεούται να δώσει απάντηση για πανελλαδικές αρκεί να δώσει μια πρακτική απάντηση που λύνει το εκάστοτε πρόβλημα
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Η γυναίκα αυτή όμως δεν έχει σκοπό να προετοιμάσει κάποιον για τις πανελλαδικές. Άρα δεν υποχρεούται να δώσει απάντηση για πανελλαδικές αρκεί να δώσει μια πρακτική απάντηση που λύνει το εκάστοτε πρόβλημα
οκ δεν αμφιβαλλω και παλι ομως ειναι μπακαλιστικος ο τροπος της γτ δεν ειναι παραγωγισιμη στο μηδεν...δηλαδη το βλεπεις μεσω τυπου.καλα κρασα δηλαδη!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
καλα ας το γραψει καποιος χυμα σε πανελληνιες αυτο να δουμε αν θα παρει ολες τις μοναδες.....ας το επιχειρησει καποιος να δουμε
Ναι ρε φίλε εαν το βαθμολογήσει ο κάθε τυχαίος μπάρμπας που έβγαλε το μαθηματικό με 5 και μισεί την ζωή του γιατί είναι κομπλεξικός και η μόνη του επαφή με το αντικείμενο είναι τα μαθηματικά της Γ λυκείου, θα το κόψει εαν δεν δει την πεπατημένη. Αλλά εαν θες να είσαι ειλικρινής, η μέθοδος της είναι πολύ πιο ευφυής απο αυτό που θα κάνει ο μέσος μαθητής. Σου εξήγησα οτι αυτά τα βίντεο τα κάνουν για το κοινό, όχι βάσει των οδηγιών των πανελληνίων.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις τόσο πολύ να βγάλεις την γυναίκα άχρηστη.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Ναι ρε φίλε εαν το βαθμολογήσει ο κάθε τυχαίος μπάρμπας που έβγαλε το μαθηματικό με 5 και μισεί την ζωή του γιατί είναι κομπλεξικός και η μόνη του επαφή με το αντικείμενο είναι τα μαθηματικά της Γ λυκείου, θα το κόψει εαν δεν δει την πεπατημένη. Αλλά εαν θες να είσαι ειλικρινής, η μέθοδος της είναι πολύ πιο ευφυής απο αυτό που θα κάνει ο μέσος μαθητής. Σου εξήγησα οτι αυτά τα βίντεο τα κάνουν για το κοινό, όχι βάσει των οδηγιών των πανελληνίων.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις τόσο πολύ να βγάλεις την γυναίκα άχρηστη.
μα δεν την λεω αχρηστη ισα ισα ξεκινησα λεγοντας δειτε μια καλη εξισωση που μπορει καποιοι να ξεχασουν μια ριζα και μου λεγατε οτι ειναι ευκολη κτλπ.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
μα δεν την λεω αχρηστη ισα ισα ξεκινησα λεγοντας δειτε μια καλη εξισωση που μπορει καποιοι να ξεχασουν μια ριζα και μου λεγατε οτι ειναι ευκολη κτλπ.
Ναι γιατί ήταν... Τουλάχιστον για εμένα. Και πιστεύω ομοίως για κάθε άριστο όπως έλεγες μαθητή λυκείου.
Εκτός εαν με την έννοια άριστος εννοείς το μέσο τυπικό παιδάκι που γενικά δεν έχει αντίληψη και πάει φροντιστήριο για να μαθαίνει απ'έξω βαθμολογίες και να γράφει 20.

Εαν εννοείς αυτό τότε ναι έχεις δίκιο σόρρυ.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Πράγματι δεν είναι σωστό να βγει πεδίο ορισμού από τον τύπο, πρέπει να ληφθεί υπόψιν ο αρχικός με περιορισμό το σημείο όπου δεν ορίζεται η παραγωγος. Πάντως για να οριστεί μια νέα συνάρτηση οφειλει να γράψει και τύπο και πεδίο ορισμού. Δεν το κάνει φαντάζομαι για ευκολία
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,662 μηνύματα.
Πράγματι δεν είναι σωστό να βγει πεδίο ορισμού από τον τύπο, πρέπει να ληφθεί υπόψιν ο αρχικός με περιορισμό το σημείο όπου δεν ορίζεται η παραγωγος. Πάντως για να οριστεί μια νέα συνάρτηση οφειλει να γράψει και τύπο και πεδίο ορισμού. Δεν το κάνει φαντάζομαι για ευκολία
ελα ρε φιλε μπακαλικο ειναι ο τροπος της τωρα.το οτι δεν ειναι παρ/μη στο μηδεν θελει αποδειξη με το οριο!!παει τελειωσε.αν το γραψεις ετσι κανεις μια τρυπα στο νερο!πχ τη ριζα χ γτ δεν ειναι παραγωγισμη στο μηδεν θελει με το οριο αποδειξη
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

o @nPb μιας και ειναι μονιμος κατοικος γερμανιας προτεινω να ερθει σε επαφη μαζι της να γινει μελος ischool να μας εξηγησει τη διδασκαλια της.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

οσοι θετε να μαθετε για θεωρημα fubini υπαρχει ενα πολυ ωραιο βιντεο μιας πανεμορφης καθηγητριας ακαδημαικου σε πανεπιστημιο βρετανικο.υπαρχει σωρεια ενδιαφεροντων βιντεο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Η μέθοδος της βασίζεται στην χρήση έτοιμων παραγώγων άλλων συναρτήσεων. Και είναι λογικό,όσο μπορεί κανείς αποφεύγει να πηγαίνει στους ορισμούς και προσπαθεί να αποδείξει το ζητούμενο πατώντας πάνω σε άλλα πράγματα που έχουν αποδειχθεί. Γιατί οι ορισμοί είναι δύσκολοι και χρονοβόροι συνήθως.

Εφόσον εν τέλει χρειάζεται την γνώση δύο παραγώγων(της χ² και της sqrt(x)) εξυπακούεται οτι ξέρει την συμπεριφορά τους για να μπορεί να παραγωγήσει. Άρα ο περιορισμός προέρχεται απο την sqrt(x) το οποίο αποσιωπάει διότι δεν είναι τόσο σημαντικό.

Διαφορετικά αναγκαστικά θα πέσεις κάποια στιγμή σε μια παράγωγο που δεν την ξέρεις και θα πρέπει να πας με τον ορισμό. Είναι ξεκάθαρο οτι ο σκοπός της είναι να αποδείξει γρήγορα και εύκολα την παράγωγο της |χ| και όχι να καταπιαστεί με τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν που δεν ορίζεται η παράγωγος.

Λες και ο Blackpenredpen κάθεται να ασχοληθεί ας πούμε με τέτοια πράγματα όταν λύνει διαφορικές εξισώσεις.
Πως γίνεται να κρίνεις ένα βίντεο που έχει σκοπό την διασκέδαση με κριτήριο τι θα ήταν σωστό και τι όχι στις Πανελλήνιες ;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Όσο "παιδιάστικο" και να φαίνεται το βίντεο νομίζω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος κάποιος να αγαπήσει τα μαθηματικά. Λίγο η όμορφη καθηγήτρια, λίγο η φωνή της που νομίζεις ότι βλέπεις τα φιλαράκια, λίγο ο τρόπος που εξηγεί το know how to solve με χρώματα κερδίζει τον θεατή. Για μένα τα Μαθηματικά θα πρέπει αρχικά να διδάσκονται ως παιχνίδι πράξεων με διάφορα έτοιμα τεχνάσματα ώστε να υπάρχει εξοικείωση και μετά να φτάνουμε μέχρι ολοκληρώσιμες συναρτήσεις Lebesgue. :upside: Ο τρόπος διδασκαλίας μαθηματικών με στόχο τις πανελλήνιες είναι απλά μια συγκεκριμένη διαδικασία για έναν τύπο εξετάσεων (που δεν στοχεύουν στην μαθηματική γνώση) και κάπως ξεπερασμένη διότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών που κινούν τα φροντιστηριακά νήματα είναι επιστημονικά καταρτισμένοι 3 δεκαετιών πίσω.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
απο ποτε οι πανελληνιες θεωρουνται ο σωστος τροπος παρουσιασης μαθηματικων κειμενων..
εκει περα πρεπει να γραψεις paper για να εξηγησεις για πιο λογο μια συναρτηση μπορεις να την παραγωγισεις και γιατι ειναι γνησιως αυξουσα μια συναρτηση με θετικη παραγωγο.. Οι περισσοτεροι καθηγητες που διορθωνουν στις πανελληνιες οι γνωσεις τους ειναι γυρω μονο στην Γ Λυκειου και στην γραφειοκρατια που επικρατει εκει περα..
 
Τελευταία επεξεργασία:

2005

Νεοφερμένος

Η 2005 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
kalhmera εχει καποιος να μου προτεινει κα[ποιο καλο βοηθημα μαθηματικων γ λυκειου? Γιατι του παπαδακη που εχω (το μπλε με αεροστατο απεξω) εχει νομιζω πολλες δυσκολες και περιττες ασκησεις?,
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top