Guest 831328
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

07-11-21

21:51
lim[ln(f(x))] x-->-oo και
f(x)= x + √(x^2+1) να υπολογίσετε το όριο. Μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ και εδώ lim[f(x)ημ(1/x)] x-->+oo
Εννοείται η f είναι ίδια και στο δεύτερο
f(x)= x + √(x^2+1) να υπολογίσετε το όριο. Μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ και εδώ lim[f(x)ημ(1/x)] x-->+oo
Εννοείται η f είναι ίδια και στο δεύτερο
Σωτηρία
Νεοφερμένο μέλος
Η Σωτηρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.

07-11-21

23:09
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

07-11-21

23:29
Το δεύτερο όριο είναι :lim[ln(f(x))] x-->-oo και
f(x)= x + √(x^2+1) να υπολογίσετε το όριο. Μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ και εδώ lim[f(x)ημ(1/x)] x-->+oo
Εννοείται η f είναι ίδια και στο δεύτερο
lim[f(x)ημ(1/x)] = lim[ [ f(x)/x ][ ημ(1/x)/(1/x)] ]= lim[f(x)/x]*lim[ημ(1/x)/(1/x)]
Για x != 0 έχουμε :
f(x)/x = [x + √(x^2+1)]/x = 1 + √(1+1/x²).
Για x->+oo αυτό τείνει στο +2.
Το άλλο όριο εαν κάνεις την αντικατάσταση u = 1/x, οπότε όταν x-> +oo το u->0 , θα εμφανιστεί το όριο :
ημu/u με u-> 0 , που κάνει 1. Οπότε :
lim[f(x)ημ(1/x)] = 2*1 = 2
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.

08-11-21

14:57
οριο με ριζικα να τεινουν στο απειρο περιεργως δεν εχουν βαλει ποτε στις πανελλαδικες.ισως πεσει καποια χρονικη στιγμη γτ ειναι κλασσικη τακτικη.καλο ειναι την κινηση που κανε η σωτηρια να την κανετε απο την αρχη δηλαδη να βγαζετε κοινο παραγοντα μεσα στο ριζικο και μετα να κανετε την συζηγη γτ ειναι πιο ευκολο ετσι.απο κει και περα στο δευτερο οριο κλασσικο κολπο με το ημχ/χ
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1.347 μηνύματα.

20-11-21

19:42
οριο με ριζικα να τεινουν στο απειρο περιεργως δεν εχουν βαλει ποτε στις πανελλαδικες.ισως πεσει καποια χρονικη στιγμη γτ ειναι κλασσικη τακτικη.καλο ειναι την κινηση που κανε η σωτηρια να την κανετε απο την αρχη δηλαδη να βγαζετε κοινο παραγοντα μεσα στο ριζικο και μετα να κανετε την συζηγη γτ ειναι πιο ευκολο ετσι.απο κει και περα στο δευτερο οριο κλασσικο κολπο με το ημχ/χ
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 856 μηνύματα.

20-11-21

23:49
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

21-11-21

02:09
Το πήγες πολύ καλά.
Ωστόσο για τις εξετάσεις σου, καλό θα ήταν να συνηθίσεις απο τώρα να δίνεις ολοκληρωμένες απαντήσεις. Προδιαθέτει θετικά τον διορθωτή και δείχνει οτι καταλαβαίνεις τι κάνεις.
Μην μένεις δηλαδή στο να κυκλώσεις το α = -1 ως τελική απάντηση, επειδή αυτό σου ξέμεινε απο την ανάλυση των περιπτώσεων, και άρα πρέπει να είναι σωστό(ακόμα και εαν ισχύει,είτε απο διαίσθηση είτε απο εκφώνηση). Διότι εσύ ξέρεις οτι αυτό είναι απροσδιόριστη μορφή,και οτι πιθανότατα(και όχι απαραίτητα) θα οδηγήσει σε πραγματικό αριθμό με περαιτέρω διερεύνηση, αλλά δεν το λες. Υποθέτεις οτι ο διορθωτής θα το καταλάβει. Αλλά οι δικές σου γνώσεις εξετάζονται, όχι του διορθωτή

Γράψε με λογάκια επομένως : "Για α=-1 ,το παραπάνω όριο καταλήγει σε απροσδιόριστη μορφή +οο*0 ". Βάλε μετά το -1 στην θέση του α και λύσε το όριο που προκύπτει και πες "Για α =-1 όντως το l ισούται με τόσο το οποίο Ε R". Εαν η εκφώνηση ήταν κάπως πιο γενική(δεν σου έλεγε οτι το όριο υπάρχει),και ζήταγε να κάνεις την διερεύνηση μόνος σου, αυτό θα ήταν απαραίτητο. Τώρα απλά κάνει πιο ολοκληρωμένη και τυπική την απάντηση σου

eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.

21-11-21

02:19
παντως σε αυτο το ερωτημα κανονικα θεωρω οτι μετα την απορριψη της περιπτωσης α διαφορο του -1 πρεπει να λυθει κανονικα το οριο για α=-1.σιγουρα παντως θα δημιουργουσε θεματα η βαθμολογηση του ερωτηματος για αυτο καλο θα ητανε να ζηταγε η εκφωνηση κανονικα να βρεθει το οριο για να μπορει να δει ο αλλος αν ξερεις να το υπολογισεις ή απλα το πεταξες στην τυχη γτ περισσεψε
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.

21-11-21

02:30
Ναι αυτός θα ήταν ο πιο φιλικός τρόπος να οδηγηθεί ο μαθητής στο τι πρέπει να κάνει πιστεύω. Εαν και, αυτά είναι λάθη της φιλοσοφίας που περνάει το λύκειο στους μαθητές. Η εξεταστέα ύλη/γνώση στην συγκεκριμένη άσκηση είναι το όριο, ο υπολογισμός του, η απροσδιόριστη μορφή κ.α. .παντως σε αυτο το ερωτημα κανονικα θεωρω οτι μετα την απορριψη της περιπτωσης α διαφορο του -1 πρεπει να λυθει κανονικα το οριο για α=-1.σιγουρα παντως θα δημιουργουσε θεματα η βαθμολογηση του ερωτηματος για αυτο καλο θα ητανε να ζηταγε η εκφωνηση κανονικα να βρεθει το οριο για να μπορει να δει ο αλλος αν ξερεις να το υπολογισεις ή απλα το πεταξες στην τυχη γτ περισσεψε
Το κομμάτι που αφορά την μαθηματική γνώση/παιδεία γενικότερα όμως είναι σε αυτή την λεπτομέρεια πιστεύω. Αλλά στο λύκειο δυστυχώς η προσέγγιση είναι τύπου κάνω πράξεις και βγάζω αποτέλεσμα για να πάρω βαθμό στις πανελλήνιες. Σε σημείο που το σκεπτικό μπαίνει σε δεύτερη μοίρα καθώς προτεραιότητα στο μυαλό έχουν οι μεθοδολογίες. Έτσι τα μάθαμε σχεδόν όλοι, και έτσι τα κάναμε, γιατί δεν μπήκε κανένας στον κόπο να μας πει οτι δεν είναι έτσι ακριβώς. Δεν κάνουν οι μαθητές κάπου λάθος που τα λύνουν έτσι.
Cade
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 856 μηνύματα.

21-11-21

11:02
Έχετε δίκιο αυτό με τη δικαιολόγηση πρέπει να το φτιάξω
σχετικα με την επαλήθευση ομως, δεν την έκανα επειδή έλεγε να αποδείξεις ότι κάνει -1 και από στιγμή που οι υπόλοιπες τιμές του α απορρίφθηκαν θα είναι η μόνη τιμή για την οποία το όριο ανήκει στο R. Δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ πρέπει να γίνει επαλήθευση, αφού στην εκφώνηση αναφέρει ότι το όριο υπάρχει και είναι πραγματικός αριθμός. Αν μου έλεγε βρες το όριο για τη τιμή του α που το όριο ανήκει στο R, κατανοητό.

eukleidhs1821
Διάσημο μέλος
Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει από Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3.928 μηνύματα.

21-11-21

13:21
εχεις δικιο αλλα εγω αν ημουν μαθητητς δε θα το ρισκαρα γτ ποτε δεν ξερεις σε ποιον διορθωτη θα βρεθεις.εξαλλου 2 γραμμες ειναι η δικαιολογηση σιγα τον χρονο που θα σου τρωγε.πολλαπλασιαζοντας και διαιρωντας με τη συζυγη παρασταση το οριο βγαινει πολυ ευκολα 1!Έχετε δίκιο αυτό με τη δικαιολόγηση πρέπει να το φτιάξωσχετικα με την επαλήθευση ομως, δεν την έκανα επειδή έλεγε να αποδείξεις ότι κάνει -1 και από στιγμή που οι υπόλοιπες τιμές του α απορρίφθηκαν θα είναι η μόνη τιμή για την οποία το όριο ανήκει στο R. Δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ πρέπει να γίνει επαλήθευση, αφού στην εκφώνηση αναφέρει ότι το όριο υπάρχει και είναι πραγματικός αριθμός. Αν μου έλεγε βρες το όριο για τη τιμή του α που το όριο ανήκει στο R, κατανοητό.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 33 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.