socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OLSon-X
Εκκολαπτόμενο μέλος
?? omgΓ γυμνασιου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
Προτείνεται να αφαιρεθεί ένα (1) κεφάλαιο από τα επτά (7). Συγκεκριμένα προτείνεται η απάλειψη από τη διδακτέα ύλη του κεφαλαίου 3 με τίτλο «Μεταβολισμός». Ο λόγος είναι ότι παρουσιάζει δυσκολίες στην προσέγγιση των εννοιών που περιλαμβάνει από τους μαθητές και εντάσσεται εμβόλιμα στη ροή των υπολοίπων κεφαλαίων. Ακόμη, προτείνεται αναδιάταξη των κεφαλαίων, ώστε να βοηθηθούν οι μαθητές να οικοδομήσουν τις απαραίτητες συνδέσεις μεταξύ των διδασκόμενων εννοιών κάποιες από τις οποίες αφορούν επιτεύγματα της σύγχρονης Βιολογίας και σχετίζονται με την καθημερινή πραγματικότητα του σύγχρονου ανθρώπου.
ΧΗΜΕΙΑ
Προτείνεται η αναδιάταξη της σειράς διδασκαλίας των κεφαλαίων, ώστε να επιτευχθεί μια πιο σφαιρική και ολοκληρωμένη κάλυψη της διδακτέας ύλης και να επέλθει, εν μέρει, κάποιος συγχρονισμός με το μάθημα της Βιολογίας, μέσω της πρόταξης ενοτήτων που αφορούν στη Χημεία του άνθρακα.
Αφαιρούνται ενότητες που είναι δυσνόητες για μαθητές/ριες αυτής της ηλικίας (πχ, οι αντιδράσεις απλής αντικατάστασης), ενότητες που δεν κρίνεται απαραίτητη η διδασκαλία τους στην τάξη αυτή (πχ, αλκάλια, αλογόνα), καθώς και ενότητες που προσεγγίζονται στη Βιολογία, ή σε επόμενες τάξεις στη Χημεία (πχ, υδατάνθρακες-πρωτεΐνες-λίπη).
ΦΥΣΙΚΗ
Δεν διδάσκεται η ηλέκτριση με επαγωγή.
Περιορίζεται η πολυπλοκότητα της διδασκαλίας της διαφοράς δυναμικού στο ηλεκτρικό κύκλωμα.
Η μελέτη των ηλεκτρικών διπόλων περιορίζεται στους αντιστάτες.
Η μελέτη των ηλεκτρικών κυκλωμάτων περιορίζεται σε εκείνα με δύο αντιστάτες και μία πηγή.
Διδάσκονται μόνο οι εφαρμογές του φαινομένου Joule.
Περιορίζεται η διδασκαλία των κατόπτρων μόνο στα επίπεδα κάτοπτρα.
Δεν διδάσκεται η ανάλυση του φωτός και το χρώμα.
Δεν διδάσκονται τα σχετικά με τα είδωλα φακών, τα οπτικά όργανα και το μάτι.
Περιορίζεται η χρήση των μοντέλων του μικρόκοσμου.
Πηγή:
https://www.esos.gr/index.php?option...-28&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079
Αλλά βέβαια! σε αυτά κόβουμε όσο θέλουμε, αν κόψουμε από άλλα μαθήματα θα πάθουμε τίποτα! Έλεος δηλαδή! Τέλοσπάντων...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
natasoula...
Πολύ δραστήριο μέλος
Απολαύστε το υπόλοιπο του καλοκαιριού που σας απομένει,κι αφήστε τα αυτά..!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος
Που είναι χρήσιμα τα θετικά μαθήματα ?? Πλάκα μου κάνεις !
Που είναι χρήσιμα; Να σου πω ένα απλό παράδειγμα;
Αν δεν υπήρχε η χημεία στην τουαλέτα θα σκουπιζόσουν με φύλλα από φοίνικες.
Άκου εκεί.
Τα πάντα γύρω σας αφορούν τα θετικά μαθήματα. Η αναλογία αποστάσεων (κεφαλιού - αφαλού) : (αφαλού - ποδιού) είναι ο χρυσός αριθμός φ των μαθηματικών.
Και εσείς μαθηματικά είστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
socially excluded
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katerina16
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.