Μεταπτυχιακό Φυσικής

xalkias

Νεοφερμένος

Ο xalkias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Επειδη αυτες τις μερες προκειται να παρω μια μεγαλη αποφαση στη ζωη μου θα ηθελα να μαθω κατα ποσο ειναι εφικτο ενας φυσικος να κανει μεταπτυχιακο..Ευχαριστω προκαταβολικα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν είμαι η κατάλληλη να σου απαντήσω στο τι μεταπτυχιακό θα κάνεις, αλλά γιατί να μην μπορεί....;Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά και ενδιαφέροντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Τι εννοείς "κατά πόσο είναι εφικτό ένας φυσικός να κάνει μεταπτυχιακό";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xalkias

Νεοφερμένος

Ο xalkias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Τη φυσικη την αγαπαω και θελω να ξαναπαω με 10% στο Φυσικο και φυσικα θα ηθελα να ασχοληθω και παραπερα κανοντας καποια μεταπτυχιακα...Τωρα ομως μου εχει μπει η ιδεα απο καποια πραματα που μου ειπαν οτι για να γινει αυτο θα πρεπει να φτυσω αιμα γραφοντας 9 και 10 στα μαθηματα και να σκιστω στις εργασιες...Ισχυει κατι τετοιο??και αν ισχυει, οι καλοι βαθμοι ειναι απαραιτητοι σε ολα τα εξαμηνα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Εγώ θέλω να πω πρώτα κάποια άλλα πράγματα.

Σε ένα ερωτηματολόγιο που είχε δοθεί πριν κάποια χρόνια στους πρωτοετείς τότε του Φυσικού Αθήνας, ένα ποσοστό άνω του 50% ήθελε να ασχοληθεί με την έρευνα...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τελικά τα περίπου 4/5 των αποφοίτων ασχολούνται με την εκπαίδευση. Οπότε ας μην παίρνουν από την αρχή κιόλας τα μυαλά αέρα. Δεν κάνουν όλοι για την έρευνα.

Στα περί βαθμού. Όλοι ακούμε στο Φυσικό ότι ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι τα 8+ χρόνια. Όλοι ακούμε ότι οι μισοί φοιτητές παίρνουν κάτω από 6.5, οι άλλοι μισοί μέχρι 8.5 (και πιστέψτε με οι περισσότεροι είναι προς το χαμηλότερο όριο) και μόλις 1-3 άτομα ξεπερνούν το 8.5. Όλοι, όμως, πιστεύουν ότι αυτοί θα είναι η εξαίρεση και επειδή θα διαβάζουν θα τα καταφέρουν πολύ καλά και στον χρόνο αποφοίτησης και στον βαθμό. Τα πράγματα φυσικά διαφέρουν. Η πραγματικότητα είναι σκληρή.

Στο θέμα μας τώρα. Ένας φυσικός μπορεί να κάνει πολλά είδη μεταπτυχιακών, όχι μόνο στη φυσική. Είναι σχετικά εύκολο να γίνεις δεκτός σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφόσον, βέβαια, έχεις και έναν βαθμό τουλάχιστον 7-7.5. Το πόσο εύκολο είναι να πετύχεις αυτό το βαθμό είναι κάτι που ανέφερα προηγουμένως. Το θέμα είναι από εκεί και πέρα ότι το τι μεταπτυχιακό θα κάνεις είναι μία δύσκολη απόφαση δεδομένου ότι το μυαλό σου τελειώνοντας το Φυσικό θα έχει κατακλυστεί από πλήθος πληροφοριών σχετικά με την ευκολία της έρευνας και την ανεύρεση εργασίας γενικότερα και μάλλον θα κάνεις τελικά τη λάθος απόφαση ακολουθώντας το συναίσθημα και όχι τη λογική όπως πολύ καλά σε δίδαξε τόσα χρόνια η σχολή σου.

Κλείνοντας, θέλω να πω ότι είναι εξαιρετικά πιο εύκολο να γίνει κανείς ένας επιτυχημένος ηλεκτρολόγος μηχανικός και ΜΥ, παρά ένας επιτυχημένος φυσικός.

Αυτά έτσι για να υπάρχει μία προσγείωση, γιατί όταν είδα τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο που ανέφερα πιο πάνω, τρελάθηκα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Εγώ θέλω να πω πρώτα κάποια άλλα πράγματα.

Σε ένα ερωτηματολόγιο που είχε δοθεί πριν κάποια χρόνια στους πρωτοετείς τότε του Φυσικού Αθήνας, ένα ποσοστό άνω του 50% ήθελε να ασχοληθεί με την έρευνα...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τελικά τα περίπου 4/5 των αποφοίτων ασχολούνται με την εκπαίδευση. Οπότε ας μην παίρνουν από την αρχή κιόλας τα μυαλά αέρα. Δεν κάνουν όλοι για την έρευνα.

Στα περί βαθμού. Όλοι ακούμε στο Φυσικό ότι ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι τα 8+ χρόνια. Όλοι ακούμε ότι οι μισοί φοιτητές παίρνουν κάτω από 6.5, οι άλλοι μισοί μέχρι 8.5 (και πιστέψτε με οι περισσότεροι είναι προς το χαμηλότερο όριο) και μόλις 1-3 άτομα ξεπερνούν το 8.5. Όλοι, όμως, πιστεύουν ότι αυτοί θα είναι η εξαίρεση και επειδή θα διαβάζουν θα τα καταφέρουν πολύ καλά και στον χρόνο αποφοίτησης και στον βαθμό. Τα πράγματα φυσικά διαφέρουν. Η πραγματικότητα είναι σκληρή.

Στο θέμα μας τώρα. Ένας φυσικός μπορεί να κάνει πολλά είδη μεταπτυχιακών, όχι μόνο στη φυσική. Είναι σχετικά εύκολο να γίνεις δεκτός σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφόσον, βέβαια, έχεις και έναν βαθμό τουλάχιστον 7-7.5. Το πόσο εύκολο είναι να πετύχεις αυτό το βαθμό είναι κάτι που ανέφερα προηγουμένως. Το θέμα είναι από εκεί και πέρα ότι το τι μεταπτυχιακό θα κάνεις είναι μία δύσκολη απόφαση δεδομένου ότι το μυαλό σου τελειώνοντας το Φυσικό θα έχει κατακλυστεί από πλήθος πληροφοριών σχετικά με την ευκολία της έρευνας και την ανεύρεση εργασίας γενικότερα και μάλλον θα κάνεις τελικά τη λάθος απόφαση ακολουθώντας το συναίσθημα και όχι τη λογική όπως πολύ καλά σε δίδαξε τόσα χρόνια η σχολή σου.

Κλείνοντας, θέλω να πω ότι είναι εξαιρετικά πιο εύκολο να γίνει κανείς ένας επιτυχημένος ηλεκτρολόγος μηχανικός και ΜΥ, παρά ένας επιτυχημένος φυσικός.

Αυτά έτσι για να υπάρχει μία προσγείωση, γιατί όταν είδα τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο που ανέφερα πιο πάνω, τρελάθηκα.
Πες το ψέματα.Οι μισοί συμφοιτητές μου πιστεύουν πως είναι υποψήφιοι για νόμπελ.(Και το χειρότερο ειναι πως οι μισοί απο αυτούς δε διαθέτουν και τη μεταδοτικότητα που θα απαιτούσε η δευτεροβάθμια εκπαίδευση,(στην οποία μεγαλο μερος τους θα καταλήξει)επειδή δεν καταλαβαίνουν σε βάθος οι ίδιοι πρώτα αυτό που τελικά θα κληθούν να διδάξουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ...
Ψιλοσκέφτομαι το 10% αλλά επίσης και τις κατατακτήριες γιατί μου αρέσει η σχολή μου και θα ήθελα να την τελειώσω.
Αλλά...η Φυσική είναι μεγάλος καημός!!
Όλοι προσπαθούν να με αποτρέψουν να πάω για τους λόγους που ανέφερε ο exc παραπάνω. Τι λέτε??

Οι Φυσικοί μπορούν να κάνουν παντού μεταπτυχιακό...! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Παιδιά για να πας φυσική,πρέπει να το χεις στο αίμα σου.Κακά τα ψέματα,το συστημα εισαγωγής βάσει μόνο προτιμήσεων επιτρέπει σε πολλά απο τα παιδιά που μπαίνουν φυσικό,να πάνε εκεί,ενω κηνυγούσαν κάτι άλλο και κατέληξαν εκεί επειδη συνήθως απέτυχαν σε...μαθηματικά,ή φυσική!

Ετσι,παρατηρείται το εξής οξύμωρο:καθε χρόνο στα τμήματα φυσικής και μαθηματικών,βλέπουμε πως οι πρώτοι εισαχθέντες είναι της τάξεως των 19000-17000,αντε 16000 μορίων,που μπήκαν απο επιλογή,κι απο κεί και πέρα,οι υπόλοιπες θέσεις γεμίζουν απο τα ατομα που προανεφερα(τα οποία είναι και τα περισσότερα)

Μπαίνοντας μέσα όλοι αυτοί,συνειδητοποιούν πως το τμήμα φυσικά έχει τρελές απαιτήσεις για τα δικά τους δεδομένα σε φυσική και μαθηματικά,και δεν μπορούν να ακολουθήσουν όλοι.Κατι το οποίο αντανακλάται και σε βαθμούς και σε διαρκεια σπουδών.Βεβαια,υπαρχουν και μαθήματα που αντικειμενικά είναι πολύ δύσκολα σε τέτοια τμήματα,και ακόμη και μυημένοι χρειάζεται να κοπιάσουν και να εμβαθύνουν πραγματικά.Αυτή είναι η μια απο τις παραμέτρους όμως.

exc,δεν ξέρω αν συμφωνείς,αλλα πιστεύω πως αν αλλάξει το σύστημα,καταργηθούν οι Πανελλαδικές,κι αρχίζουν τα Πανεπιστημια να παίζουν ενεργό ρόλο στις εισαγωγές φοιτητών θέτοντας δικά τους κριτήρια,τα πρώτα τμήματα που θα ωφεληθούν κάπως,θα είναι το δικό σου,και αυτό των Μαθηματικών.(απο αποψης εισαγωγης φοιτητων)Ειτε θα δείτε πολυ ανεβασμένο επίπεδο,και αλλαγή στο πως θα αντιμετωπίζουν καποιοι το τμημα(ισως και περισσότεροι δυνατοι μαθητες το θετουν ως στοχο)είτε θα μειωθει ο αριθμός εισαχθεντων.


Κι αφού θίξαμε το θέμα της επιλογής σχολής,και αυτό των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή,μένει μόνο ένα:αυτό των προτεραιοτήτων.Μεγαλώνοντας,καθένας θέτει τις δικές του πρροτεραιότητες.Με βάση τις δυνατότητες βγαίνει και η πληθώρα επιλογών που έχει ο καθένας.Αλλος ειναι πρόθυμος να πάει στο εξωτερικό και να αφιερωθεί στην επιστήμη.Αλλος θέτει ως σκοπό τη διακριση.Αλλος θέτει ως προτεραιότητα το να κάνει οικογένεια στον τόπο του,και την ευρεση μιας δουλειας πανω στο αντικειμενο του για να τη στηρίξει.

Το μεταπτυχιακό,σε καθε περιπτωση,πρέπει να ναι στον τομεα που σε ενδιαφερει και σε γεμιζει ως φοιτητή,κι-ενδεχομένως-επιστήμονα.Απο κεί και πέρα όμως,στην αγορά εργασίας,υπάρχει πρώτα ένας ΑΣΕΠ (βλέπε ικνότητες,επιλογές σχολών)και η ύπαρξη,ή όχι,οικογένειας(βλεπε προτεραιότητες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Συμφωνώ, βέβαια, αλλά αυτό είναι μόνο το ένα μέρος του προβλήματος.
Πρέπει να μειωθούν δραματικά οι αριθμοί των εισακτέων σε αυτά τα τμήματα για να υπάρξει μία εξυγίανση, αλλά ακόμη και αυτό δεν αρκεί!
Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των καθηγητών γύρω από τη διδασκαλία των μαθημάτων και μέσα στο πανεπιστήμιο και μετά από αυτό και πριν από αυτό, ώστε επιτέλους να υπάρξει μία σύγκλιση.

Τους βαρέθηκα όλους αυτούς που στο σχολείο σου δίνουν έτοιμη γνώση στο πιάτο και στο πανεπιστήμιο στηρίζονται αποκλειστικά στη δική σου αυτενέργεια!
(αλλά αν συνεχίσω θα ξεφύγουμε από το θέμα...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Συμφωνώ, βέβαια, αλλά αυτό είναι μόνο το ένα μέρος του προβλήματος.
Πρέπει να μειωθούν δραματικά οι αριθμοί των εισακτέων σε αυτά τα τμήματα για να υπάρξει μία εξυγίανση, αλλά ακόμη και αυτό δεν αρκεί!
Πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία των καθηγητών γύρω από τη διδασκαλία των μαθημάτων και μέσα στο πανεπιστήμιο και μετά από αυτό και πριν από αυτό, ώστε επιτέλους να υπάρξει μία σύγκλιση.

Δεν ξέρω αν έχεις ρωτήσει ποτέ καθηγητή σου όταν πρωτομπήκες σχετικά με το τι διδάσκεσαι και τι όχι πριν μπεις.Οι άνθρωποι στην κυριολεξία δεν έχουν επαφή με τη δευτεροβάθμια.Παρακολουθώ ένα μαθημα στο Βιολογικό,κι έπαθε πλάκα ο καθηγητης όταν του είπα πως ολόκληρο το κεφάλαιο της θεωρίας της εξέλιξης είναι εκτος ύλης.Την ιδια έκφραση είχε και μια απο τις Οργανικούς του Τμήματος,όταν της είπα πως χειρόμορφες ενώσεις δεν κάναμε (τουλάχιστον στο δημόσιο) ποτέ,κι ας ήταν μεσα στο βιβλίο.(Κοινως της είπα πρέπει να μας το μάθετε εσείς).Δεν υποστηρίζω πως για αυτή την κατάσταση φταίνε αποκλειστικά και μόνο οι καθηγητές.Επικρατεί γενικά ένα χάος.Τα βιβλια της προ πανεπιστημίου εκπαίδευσης αλλάζουν όποτε καπνίσει του καθενός,και στη συνέχεια κάθε κυβέρνηση αφερεί ό,τι της καπνίσει.Δεν υπάρχει κάτι το standard,"αυτά τα πράγματα παίρνει ο μαθητης απο εδώ,κι αυτά θα πάρει απο το Πανεπιστήμιο"Στα μαθήματα κατεύθυνσης,πιστεύω πως έναν ελαχιστο λογο θα επρεπε να έχουν τα Πανεπιστήμια.Αυτοι δεν ξερουν με τι ασχολούνται καν!

Δεν ξέρουν το σύστημα!Μου πηρε 20 λεπτα για να δώσω σε (πολύ ικανό γενικά)καθηγητη φυσικοχημείας να καταλαβει το οτι η Χημεια είναι το μονο τμημα στο οποιο μπαινεις απο το πεδιο που το μαθημα με το οποιο ασχολειται με αυτην ΔΕΝ ειναι βαρυτητας(Χημικο μπαινεις απο δευτερο κι οχι απο τριτο)

Οσον αφορά τη διδασκαλία μεσα και μετά το πανεπιστήμιο,δε μπορω να πω πως απο τους περισσότερους έχω παράπονο.Εξαιρέσεις και προσωπικά γούστα πάντα υπάρχουν βέβαια.Τη λανθασμένη νοοτροπία πιστεύω πως κυριως την κουβαλάνε οι φοιτητες μπαίνοντας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν έχεις ρωτήσει ποτέ καθηγητή σου όταν πρωτομπήκες σχετικά με το τι διδάσκεσαι και τι όχι πριν μπεις.Οι άνθρωποι στην κυριολεξία δεν έχουν επαφή με τη δευτεροβάθμια.Παρακολουθώ ένα μαθημα στο Βιολογικό,κι έπαθε πλάκα ο καθηγητης όταν του είπα πως ολόκληρο το κεφάλαιο της θεωρίας της εξέλιξης είναι εκτος ύλης.Την ιδια έκφραση είχε και μια απο τις Οργανικούς του Τμήματος,όταν της είπα πως χειρόμορφες ενώσεις δεν κάναμε (τουλάχιστον στο δημόσιο) ποτέ,κι ας ήταν μεσα στο βιβλίο.(Κοινως της είπα πρέπει να μας το μάθετε εσείς).Δεν υποστηρίζω πως για αυτή την κατάσταση φταίνε αποκλειστικά και μόνο οι καθηγητές.Επικρατεί γενικά ένα χάος.Τα βιβλια της προ πανεπιστημίου εκπαίδευσης αλλάζουν όποτε καπνίσει του καθενός,και στη συνέχεια κάθε κυβέρνηση αφερεί ό,τι της καπνίσει.Δεν υπάρχει κάτι το standard,"αυτά τα πράγματα παίρνει ο μαθητης απο εδώ,κι αυτά θα πάρει απο το Πανεπιστήμιο"Στα μαθήματα κατεύθυνσης,πιστεύω πως έναν ελαχιστο λογο θα επρεπε να έχουν τα Πανεπιστήμια.Αυτοι δεν ξερουν με τι ασχολούνται καν!

Δεν ξέρουν το σύστημα!Μου πηρε 20 λεπτα για να δώσω σε (πολύ ικανό γενικά)καθηγητη φυσικοχημείας να καταλαβει το οτι η Χημεια είναι το μονο τμημα στο οποιο μπαινεις απο το πεδιο που το μαθημα με το οποιο ασχολειται με αυτην ΔΕΝ ειναι βαρυτητας(Χημικο μπαινεις απο δευτερο κι οχι απο τριτο)

Οσον αφορά τη διδασκαλία μεσα και μετά το πανεπιστήμιο,δε μπορω να πω πως απο τους περισσότερους έχω παράπονο.Εξαιρέσεις και προσωπικά γούστα πάντα υπάρχουν βέβαια.Τη λανθασμένη νοοτροπία πιστεύω πως κυριως την κουβαλάνε οι φοιτητες μπαίνοντας.

Απλά βιώνετε τις συνέπειες της αλλαγής του 1998 από τις Δέσμες στα Πεδία...

Όπως έχω ξαναγράψει, η ύλη των μαθημάτων στα Πανεπιστήμια του 1ου έτους (κυρίως θετικών-εφαρμοσμένων σχολών που γνωρίζω) αποτελεί συνέχεια της ύλης των Δεσμών και ουχί των Πεδίων (που κουτσουρεύτηκε σε κεφάλαια στο λύκειο)...

Και κυρίως η Χημεία, η οποία σχεδόν εξαφανίστηκε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Απλά βιώνετε τις συνέπειες της αλλαγής του 1998 από τις Δέσμες στα Πεδία...

Όπως έχω ξαναγράψει, η ύλη των μαθημάτων στα Πανεπιστήμια του 1ου έτους (κυρίως θετικών-εφαρμοσμένων σχολών που γνωρίζω) αποτελεί συνέχεια της ύλης των Δεσμών και ουχί των Πεδίων (που κουτσουρεύτηκε σε κεφάλαια στο λύκειο)...

Και κυρίως η Χημεία, η οποία σχεδόν εξαφανίστηκε!

Οντως με τη Χημεια έχει ξεφτιλιστεί το θέμα,κυρίως απο άποψης θεμάτων που μπαινουν κάθε χρόνο.Απλα αναρωτιεμαι αν αυτο συμβαίνει επειδή η Χημεία πάντα γράφεται στο τέλος,και ήδη κάποιο άλλο μάθημα ηταν παλούκι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gliakou

Νεοφερμένος

Η gliakou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Σαφώς και είναι εφικτό, δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Προσωπικά είμαι στη διαδικασία του ψαξίματος και ήμουν πολύ τυχερή που ένας φίλος μου πρότεινε ένα γραφείο στα Γιάννενα (συνεργάζεται με όλη την Ελλάδα). Σε πρώτη φάση μου ετοίμασαν ένα φάκελλο με τις βασικές πληροφορίες για τα προγράμματα που με ενδιαφέρουν και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τις επιλογές. Η κορυφή είναι η Αγγλία (λίγο ακριβή όμως), αλλά υπάρχουν αγγλόφωνα προγράμματα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, για παράδειγμα το ξέρατε ότι στις Σκανδιναβικές χώρες δεν πληρώνεις δίδακτρα; Anyway επειδή έχω πελαγώσει, μάλλον θα τους αναθέσω και το δεύτερο στάδιο, ώστε να με βοηθήσουν στην επιλογή 9κάτι μου είπανε για λίστες με καταάξεις των πανεπιστημίων) και να ολοκληρώσουν τις αιτήσεις. Οι τιμές τους είναι λογικές, ειδικά αν συγκρίνεις με Αθήνα-καμία σχέση και γενικά είναι πολύ επαγγελματίες στη δουλειά τους. Αν θέλεις κάποια πληροφορία ειδικότερη στείλε mail (gliakou@yahoo.com), θα χαρω να βοηθήσω γιατί καταλαβαίνω το άγχος της αναζήτησης. Ρίξε μια ματιά στο uniquest.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Έχει άλλη γλύκα να το ψάχνεις το μεταπτυχιακό μόνος σου πάντως...Και γλιτώνεις και τα χρήματα που δίνεις σε αυτούς!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gliakou

Νεοφερμένος

Η gliakou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Έχει άλλη γλύκα να το ψάχνεις το μεταπτυχιακό μόνος σου πάντως...Και γλιτώνεις και τα χρήματα που δίνεις σε αυτούς!
Ισως έχεις κάποιο δίκιο αλλά σε πληροφορώ ότι αυτά που είχα βρει μόνη μου δεν φτάνανε ούτε τα μισά από αυτά που μου βρήκε το γραφείο. Καταρχήν εγώ είχα ψάξει μόνο στην Αγγλία, που μάλλον δεν θα είναι και η τελική μου επιλογή. Πάντως το μεγάλο μου άγχος μου δεν είναι τόσο στο ψάξιμο όσο στην ολοκλήρωση της διαδικασίας. Για παράδειγμα, έχεις την άνεση να παίρνεις τηλέφωνα στις σχολές και να μιλάς αγγλικά; Και άλλα πολλά θέματα που τα βλέπεις στην πορεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Επειδή το έκανα, γι αυτό στο λέω!
Έψαχνα για μεταπτυχιακό σε όλη την Ευρώπη, 1.5 χρόνο πριν έρθει ο καιρός να φύγω...Είχα πάρει τηλέφωνα, είχα στείλει mails, μου είχαν κάνει τηλεφωνική συνέντευξη...Ο ταχυδρόμος πρέπει να έπαθε λουμπάγκο από τόσα prospectus που τον ανάγκασα να μου κουβαλήσει!!

Άσε που τα αγγλικά που μίλησα για το πανεπιστήμιο ήταν....ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ μπροστά σε αυτά που έπρεπε να μιλήσω για να μου συνδέσουν το τηλέφωνο...Ίσως χρειάζεται να το τρέξεις και μόνη σου αυτό, για να πάρεις και μια ιδέα του τι θα κάνεις εκεί, όπου θα είσαι ολομόναχη..

Δεν λέω ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, αλλά είναι κάτι που μπορεί να κάνει ο κάθε ένας μόνος του, και χωρίς έξοδα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top