×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,055 εγγεγραμμένα μέλη και 2,442,481 μηνύματα σε 77,178 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 340 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι Καθηγητής;

kaliorova (Χριστίνα)

Μαθητής Γ' λυκείου

H Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.

H kaliorova έγραψε: στις 12:53, 22-11-09:

#1
Σκεύτομαι να ασχοληθώ με τον τομέα της εκπαίδευσης! Τι συμβουλές θα μου δίνατε; Είναι πολύ δύσκολο επάγγελμα; Θα ήθελα να μου πέιτε τις εμπειρίες και τις συμβουλές σας!

Σας ευχαριστώ πολύ!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Krou

Επιφανές Μέλος

H Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,228 μηνύματα.

H Krou έγραψε: στις 14:02, 22-11-09:

#2
τι καθηγητρια;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Harry0000 (Χάρης)

Φοιτητής

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης των Υλικών Πάτρας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.

O Harry0000 http://www.matersci.upatras.gr/ έγραψε: στις 14:10, 22-11-09:

#3
ΜΜΜΜΜΜ.......
Και εγώ κάτι τέτοιο σκέφτομαι...
Άντε και συνάδελφοι!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

kaliorova (Χριστίνα)

Μαθητής Γ' λυκείου

H Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.

H kaliorova έγραψε: στις 14:19, 22-11-09:

#4
Το Φυσικό θα με ενδιέφερε πάρα πολύ!
-----------------------------------------
Αρχική Δημοσίευση από Harry0000
ΜΜΜΜΜΜ.......
Και εγώ κάτι τέτοιο σκέφτομαι...
Άντε και συνάδελφοι!
Σου το εύχομαι! Τι καθηγητής σκεύτεσαι;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 17:50, 22-11-09:

#5
Μου έχουν πει οτι είναι αρκετά δύσκολο να κάθεσαι να μιλάς κάθε μέρα σε μαθητές προσπαθώντας να τους εκπαιδεύσεις. Και σίγουρα είναι άλλου επιπέδου ασχολία απ'το να κάθεσαι απλώς σε ένα computer ή σε ένα γραφείο και να κάνεις ό,τι σου υπαγορεύει ο προιστάμενος.
Προσωπικά, πάντως, δεν πιστεύω ότι ειναι ΤΟΣΟ δύσκολο ώστε να δικαιολογείται το γεγονός ότι οι καθηγητές με 20 ώρες την εβδομάδα πληρώνονται όσο πληρώνεται ένας ιδιωτικός υπάλληλος με 40....
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

orathac (Γεώργιος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,086 μηνύματα.

O orathac έγραψε: στις 17:53, 22-11-09:

#6
Μεταξύ του hard και του veteran.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Mavro Provato

Μαθητής Α' λυκείου

H Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 323 μηνύματα.

H Mavro Provato έγραψε: στις 19:10, 22-11-09:

#7
Δύσκολο δεν είναι, δύσκολο είναι να γίνεις καλός εκπαιδευτικός...και γιαυτό απαιτείτε μόνο αγάπη για αυτό το επάγγελμα. ...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Lita Athens

Φοιτητής

H Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 512 μηνύματα.

H Lita Athens έγραψε: στις 20:28, 22-11-09:

#8
Ο εκπαιδευτικός (όλων των βαθμίδων) δεν ασκεί απλώς ένα επάγγελμα, αλλά ένα λειτούργημα. Με άλλα λόγια, ο χώρος της εκπαίδευσης δεν απευθύνεται ή, τουλάχιστον, δεν θα έπρεπε να απευθύνεται σε άτομα που θέλουν απλώς δουλειά και ένα μισθό, αλλά σε άτομα που αγαπούν τα παιδιά και έχουν την υπομονή και την επιμονή να τους μεταδώσουν γνώσεις.


2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

sofia21 (sofia)

Μαθητής Γ' λυκείου

H sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.

H sofia21 έγραψε: στις 20:32, 22-11-09:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Lita Athens
Ο εκπαιδευτικός (όλων των βαθμίδων) δεν ασκεί απλώς ένα επάγγελμα, αλλά ένα λειτούργημα. Με άλλα λόγια, ο χώρος της εκπαίδευσης δεν απευθύνεται ή, τουλάχιστον, δεν θα έπρεπε να απευθύνεται σε άτομα που θέλουν απλώς δουλειά και ένα μισθό, αλλά σε άτομα που αγαπούν τα παιδιά και έχουν την υπομονή και την επιμονή να τους μεταδώσουν γνώσεις.


συμφωνώ. για να κάνεις σωστά ένα επάγγελμα, όποιο και αν είναι οφείλεις να το αγαπάς.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 1,029 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε: στις 12:36, 23-11-09:

#10
Aντιγραφω απο το μπλογκ μου:

http://sourotiri.blogspot.com/2008/09/blog-post_12.html

Μου την δινει παρα πολυ να ακουω ανθρωπους -σχετικους και ασχετους- να υποτιμουν τον κοπο ενος καθηγητη, θεωρωντας φυσικα οτι η δουλεια τους ειναι περισσοτερο κουραστικη απο την δικια μου.

Σκηνικο 1, με ταξιτζη. Τα επιχειρηματα του, ακραδαντα.
"Δεν πληρωνεις ουτε πετρελαια ουτε τιποτα, πας, πινεις το καφεδακι σου, λες το μαθηματακι σου και μεσα σε μια ωρα τσεπωνεις 15-20-25 ευρω".

Σκηνικο 2, με ντελιβερα. Τα επιχειρηματα του:
"Εγω ειμαι εξω βρεξει-χιονισει, χτυπαω 8ωρα οταν δουλευω, ειμαι στους δρομους με κινδυνο της ζωης μου, ανεβαινω σκαλια για να παω το φαγητο στον πελατη, ενω εσυ οταν δουλευεις, καθεσαι και μιλας. Ακομη και σε τραπεζα να δουλευες ή στην εφορια, τα πραγματα ειναι χειροτερα, τοσο απο θεμα ωραριου οσο και απο θεμα χρηματων".

Για να ξεκαθαρισουμε λιγο με αυτες τις μαλακιες:

Καταρχας δεν αμφιβαλλω ΚΑΘΟΛΟΥ οτι και οι 2 αυτες δουλειες εχουν πολλη κουραση. Φανταζομαι οτι και οι δυο τους οταν γυριζουν σπιτι τους το μονο που θελουν να κανουν ειναι να πεσουν ξεροι για υπνο. Επισης αντιλαμβανομαι οτι η αμοιβη τους δεν ειναι οσο θα ηθελαν [των περισσοτερων αλλωστε, ειναι ετσι].

Αναφορικα με την δουλεια ενος καθηγητη στον ιδιωτικο τομεα ομως...

Πρωτον, για να φτασεις να πεις οτι γαμιεσαι στην δουλεια, ειτε αυτο σημαινει οτι δουλευεις σε 2-3 φροντιστηρια ή εχεις 10 ιδιαιτερα, πρεπει να φτυσεις αιμα. Το να βρεις το πρωτο σου ιδιαιτερο/φροντιστηριο δεν ειναι καθολου ευκολη υποθεση, και, οταν το βρεις, η αμοιβη σου θα ειναι ελαχιστη. Το να βρεις τα επομενα ιδιαιτερα/φροντιστηρια ειναι επισης θεμα τυχης, μιας και θα πρεπει να συστησει καποιος ή να εχεις αποκτησει μια Α εμπειρια. Προσωπικα, τα 4 πρωτα χρονια της δουλειας μου εβγαζα λιγοτερα απο 400 ευρω τον μηνα.

Δευτερον, κανεις δεν υπολογιζει οτι η δουλεια ενος καθηγητη δεν ειναι 12 μηνες τον χρονο, αλλα 8. Αυτο αλλοι το βλεπουν οτι "καθεσαι 4 μηνες", αλλα εγω το βλεπω οτι πρεπει να δουλεψω 8 μηνες για να θρεψω 12. Ακομη κι αν ηθελα να δουλεψω παραπανω [που θελω], δεν μπορω. Οσα και να βγαζει κανεις, πρεπει να τα υπολογιζει επι 2/3. Τα ιδιαιτερα δεν σου δινουν ουτε δωρα Χριστουγεννων/Πασχα ουτε ενσημα, ενω στα φροντιστηρια αυτα επαφιενται στην καλη θεληση του ιδιοκτητη.

Τριτον, το να εχεις υπο την εποπτεια σου μερικες δεκαδες παιδια και να πρεπει να εξηγησεις στο καθενα το μαθημα, τις αποριες του, να το μαλωνεις, να το επιβραβευεις, να το ελεγχεις, κτλ μεχρι το καθε παιδι να βγαλει απο μεσα του το 100% των δυνατοτητων του ειναι πολυ ψυχοφθορο. Υπαρχουν παιδια και παιδια, και πρεπει ολα να τα αντιμετωπιζεις με τον καταλληλο τροπο. Προσωπικα, οταν ερχονταν μερες που ειχα πολλες ωρες μαθημα, στο τελευταιο 2ωρο παντα ημουν ρακος.

Τεταρτον, ειναι σχεδον αδυνατον να βγαλεις εναν μηνα χωρις απωλειες. Ολο και καποιο παιδι θα αρρωστησει [ή θα "αρρωστησει"] και θα σου ακυρωσει το μαθημα, ολο και καποια αργια θα σου τυχει, [28η Οκτωβριου, 17η Νοεμβριου, Χριστουγεννα, 25η Μαρτιου, Πασχα κατα σειρα], μπορει ακομη και εσυ ο ιδιος να αρρωστησεις [ή να "αρρωστησεις"]. Οι απωλειες αυτες των μαθηματων δεν πληρωνονται.

Πεμπτον, τα μαθηματα δεν ειναι καθολου σταθερη δουλεια. Ενα παιδι π.χ., αν το αναλαβεις απο την πρωτη γυμνασιου, μπορει να σε παει [αν ολα πανε καλα στην συνεργασια με το παιδι και τους γονεις] το πολυ 6 χρονια. Δεν βρισκονται ομως ευκολα παιδια Α' Γυμνασιου. Τα περισσοτερα ειναι λυκειοπαιδα, με μικρη προοπτικη συνεργασιας για το μελλον [εως 3 χρονια]. Στα δε φροντιστηρια, μπορει να βρεθεις εξω απο εκει που δεν το περιμενεις. Σε αλλες δε περιπτωσεις, μπορει να συγχυστεις τοσο πολυ που να φυγεις και μονος σου.

Για να μην αναφερω περιπτωσεις καθηγητων που εχουν μεινει απληρωτοι για πολυ καιρο, τοσο απο φροντιστηρια [εχω συναδελφο που ηταν απληρωτος 6 μηνες και εμενε μονο και μονο για την σχεση που ειχε με τα παιδια] οσο και απο ιδιαιτερα [μια φιλη μου δουλεψε χωρις λεφτα και στο τελος η μανα της ειπε να παει να ψωνισει απο το μαγαζι της οσα της χρωστουσε].

Φυσικα, υπαρχουν καθηγητες οι οποιοι, οντας χρονια στο κουρμπετι, εχουν φτιαξει πολυ καλο ονομα, και μπορει να βγαζουν και 3 και 4 και 5 χιλιαρικα τον μηνα. Σας πληροφορω ομως, οτι δεν εχω γνωρισει κανεναν απο αυτους. Ολοι οι συναδελφοι με τους οποιους μιλουσα, εβγαζαν περιπου 1200-1500 ευρω τον γεματο μηνα.

Φυσικα, τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα αν εισαι καθηγητης στο δημοσιο, και κανεις ιδιαιτερα στις ωρες εκτος σχολειου. Σε αυτην την περιπτωση, εχεις τα 1200 [χοντρικα] λεφτα απο το δημοσιο, και φυσικα την ωρα σου στο ιδιαιτερο την πουλας πιο ακριβα, οποτε μπορεις ανετα να φτασεις τα 3 χιλιαρικα χωρις κουραση.
4
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 17:34, 23-11-09:

#11
Αρχική Δημοσίευση από Sourotiri
Aντιγραφω απο το μπλογκ μου:

http://sourotiri.blogspot.com/2008/09/blog-post_12.html

Μου την δινει παρα πολυ να ακουω ανθρωπους -σχετικους και ασχετους- να υποτιμουν τον κοπο ενος καθηγητη, θεωρωντας φυσικα οτι η δουλεια τους ειναι περισσοτερο κουραστικη απο την δικια μου.

Σκηνικο 1, με ταξιτζη. Τα επιχειρηματα του, ακραδαντα.
"Δεν πληρωνεις ουτε πετρελαια ουτε τιποτα, πας, πινεις το καφεδακι σου, λες το μαθηματακι σου και μεσα σε μια ωρα τσεπωνεις 15-20-25 ευρω".

Σκηνικο 2, με ντελιβερα. Τα επιχειρηματα του:
"Εγω ειμαι εξω βρεξει-χιονισει, χτυπαω 8ωρα οταν δουλευω, ειμαι στους δρομους με κινδυνο της ζωης μου, ανεβαινω σκαλια για να παω το φαγητο στον πελατη, ενω εσυ οταν δουλευεις, καθεσαι και μιλας. Ακομη και σε τραπεζα να δουλευες ή στην εφορια, τα πραγματα ειναι χειροτερα, τοσο απο θεμα ωραριου οσο και απο θεμα χρηματων".

Για να ξεκαθαρισουμε λιγο με αυτες τις μαλακιες:

Καταρχας δεν αμφιβαλλω ΚΑΘΟΛΟΥ οτι και οι 2 αυτες δουλειες εχουν πολλη κουραση. Φανταζομαι οτι και οι δυο τους οταν γυριζουν σπιτι τους το μονο που θελουν να κανουν ειναι να πεσουν ξεροι για υπνο. Επισης αντιλαμβανομαι οτι η αμοιβη τους δεν ειναι οσο θα ηθελαν [των περισσοτερων αλλωστε, ειναι ετσι].

Αναφορικα με την δουλεια ενος καθηγητη στον ιδιωτικο τομεα ομως...

Πρωτον, για να φτασεις να πεις οτι γαμιεσαι στην δουλεια, ειτε αυτο σημαινει οτι δουλευεις σε 2-3 φροντιστηρια ή εχεις 10 ιδιαιτερα, πρεπει να φτυσεις αιμα. Το να βρεις το πρωτο σου ιδιαιτερο/φροντιστηριο δεν ειναι καθολου ευκολη υποθεση, και, οταν το βρεις, η αμοιβη σου θα ειναι ελαχιστη. Το να βρεις τα επομενα ιδιαιτερα/φροντιστηρια ειναι επισης θεμα τυχης, μιας και θα πρεπει να συστησει καποιος ή να εχεις αποκτησει μια Α εμπειρια. Προσωπικα, τα 4 πρωτα χρονια της δουλειας μου εβγαζα λιγοτερα απο 400 ευρω τον μηνα.

Δευτερον, κανεις δεν υπολογιζει οτι η δουλεια ενος καθηγητη δεν ειναι 12 μηνες τον χρονο, αλλα 8. Αυτο αλλοι το βλεπουν οτι "καθεσαι 4 μηνες", αλλα εγω το βλεπω οτι πρεπει να δουλεψω 8 μηνες για να θρεψω 12. Ακομη κι αν ηθελα να δουλεψω παραπανω [που θελω], δεν μπορω. Οσα και να βγαζει κανεις, πρεπει να τα υπολογιζει επι 2/3. Τα ιδιαιτερα δεν σου δινουν ουτε δωρα Χριστουγεννων/Πασχα ουτε ενσημα, ενω στα φροντιστηρια αυτα επαφιενται στην καλη θεληση του ιδιοκτητη.

Τριτον, το να εχεις υπο την εποπτεια σου μερικες δεκαδες παιδια και να πρεπει να εξηγησεις στο καθενα το μαθημα, τις αποριες του, να το μαλωνεις, να το επιβραβευεις, να το ελεγχεις, κτλ μεχρι το καθε παιδι να βγαλει απο μεσα του το 100% των δυνατοτητων του ειναι πολυ ψυχοφθορο. Υπαρχουν παιδια και παιδια, και πρεπει ολα να τα αντιμετωπιζεις με τον καταλληλο τροπο. Προσωπικα, οταν ερχονταν μερες που ειχα πολλες ωρες μαθημα, στο τελευταιο 2ωρο παντα ημουν ρακος.

Τεταρτον, ειναι σχεδον αδυνατον να βγαλεις εναν μηνα χωρις απωλειες. Ολο και καποιο παιδι θα αρρωστησει [ή θα "αρρωστησει"] και θα σου ακυρωσει το μαθημα, ολο και καποια αργια θα σου τυχει, [28η Οκτωβριου, 17η Νοεμβριου, Χριστουγεννα, 25η Μαρτιου, Πασχα κατα σειρα], μπορει ακομη και εσυ ο ιδιος να αρρωστησεις [ή να "αρρωστησεις"]. Οι απωλειες αυτες των μαθηματων δεν πληρωνονται.

Πεμπτον, τα μαθηματα δεν ειναι καθολου σταθερη δουλεια. Ενα παιδι π.χ., αν το αναλαβεις απο την πρωτη γυμνασιου, μπορει να σε παει [αν ολα πανε καλα στην συνεργασια με το παιδι και τους γονεις] το πολυ 6 χρονια. Δεν βρισκονται ομως ευκολα παιδια Α' Γυμνασιου. Τα περισσοτερα ειναι λυκειοπαιδα, με μικρη προοπτικη συνεργασιας για το μελλον [εως 3 χρονια]. Στα δε φροντιστηρια, μπορει να βρεθεις εξω απο εκει που δεν το περιμενεις. Σε αλλες δε περιπτωσεις, μπορει να συγχυστεις τοσο πολυ που να φυγεις και μονος σου.

Για να μην αναφερω περιπτωσεις καθηγητων που εχουν μεινει απληρωτοι για πολυ καιρο, τοσο απο φροντιστηρια [εχω συναδελφο που ηταν απληρωτος 6 μηνες και εμενε μονο και μονο για την σχεση που ειχε με τα παιδια] οσο και απο ιδιαιτερα [μια φιλη μου δουλεψε χωρις λεφτα και στο τελος η μανα της ειπε να παει να ψωνισει απο το μαγαζι της οσα της χρωστουσε].

Φυσικα, υπαρχουν καθηγητες οι οποιοι, οντας χρονια στο κουρμπετι, εχουν φτιαξει πολυ καλο ονομα, και μπορει να βγαζουν και 3 και 4 και 5 χιλιαρικα τον μηνα. Σας πληροφορω ομως, οτι δεν εχω γνωρισει κανεναν απο αυτους. Ολοι οι συναδελφοι με τους οποιους μιλουσα, εβγαζαν περιπου 1200-1500 ευρω τον γεματο μηνα.

Φυσικα, τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα αν εισαι καθηγητης στο δημοσιο, και κανεις ιδιαιτερα στις ωρες εκτος σχολειου. Σε αυτην την περιπτωση, εχεις τα 1200 [χοντρικα] λεφτα απο το δημοσιο, και φυσικα την ωρα σου στο ιδιαιτερο την πουλας πιο ακριβα, οποτε μπορεις ανετα να φτασεις τα 3 χιλιαρικα χωρις κουραση.
Αρχική Δημοσίευση από miv
Μου έχουν πει οτι είναι αρκετά δύσκολο να κάθεσαι να μιλάς κάθε μέρα σε μαθητές προσπαθώντας να τους εκπαιδεύσεις. Και σίγουρα είναι άλλου επιπέδου ασχολία απ'το να κάθεσαι απλώς σε ένα computer ή σε ένα γραφείο και να κάνεις ό,τι σου υπαγορεύει ο προιστάμενος.
Προσωπικά, πάντως, δεν πιστεύω ότι ειναι ΤΟΣΟ δύσκολο ώστε να δικαιολογείται το γεγονός ότι οι καθηγητές με 20 ώρες την εβδομάδα πληρώνονται όσο πληρώνεται ένας ιδιωτικός υπάλληλος με 40....

Όπως θεωρώ ότι καταλαβαίνεις απ'αυτό, αναφέρομαι στους διορισμένους καθηγητές του Δημοσίου. Όταν δουλεύεις αποκλειστικά με ιδιαίτερα ή και φροντιστήρια, τότε οφείλω να συμφωνήσω ότι είναι έτσι όπως τα λες, εκτός φυσικά κι αν καταφέρεις να γίνεις μέτοχος σε κάποιο φροντιστήριο για να εξασφαλίσεις, έστω μια σταθερότητα, ότι και του χρόνου το Σεπτέμβρη θα έχεις δουλειά. Κατα τ'αλλα όμως στο Δημόσιο και πληρώνονται με μισθούς 8ωρου όταν κάνουν 4ωρο και κάθονται 4 μήνες επί πληρωμή και δεν έχουν κανένα φόβο απόλυσης αν αποφασίσουν να μην κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό μπορεί να θεωρείται αποδεκτό...Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που σέβονται το σχολείο και θυσιάζουν ακόμη και προσωπικό χρόνο (απλήρωτο) για τη δουλειά τους, το εκτιμώ και το σέβομαι, ενώ γνωρίζω ότι απ'τα ιδιαίτερα βγάζουν 5 μισθούς το μήνα κι όλα μαύρα. Το θέμα ειναι ότι στα χρόνια που ήμουν στο Λύκειο γνώρισα περίπου 40 καθηγητές και αυτό που περιγράφω πιο πάνω αντιπροσώπευε, μετρημένους, 3 εκπαιδευτικούς. Ούτε έναν παραπάνω...Οι υπόλοιποι 37 δε νομίζω ότι έχουν καμία δικαιολογία.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Evris7

Απόφοιτος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 784 μηνύματα.

O Evris7 έγραψε: στις 17:42, 23-11-09:

#12
Αρχική Δημοσίευση από miv
Όπως θεωρώ ότι καταλαβαίνεις απ'αυτό, αναφέρομαι στους διορισμένους καθηγητές του Δημοσίου. Όταν δουλεύεις αποκλειστικά με ιδιαίτερα ή και φροντιστήρια, τότε οφείλω να συμφωνήσω ότι είναι έτσι όπως τα λες, εκτός φυσικά κι αν καταφέρεις να γίνεις μέτοχος σε κάποιο φροντιστήριο για να εξασφαλίσεις, έστω μια σταθερότητα, ότι και του χρόνου το Σεπτέμβρη θα έχεις δουλειά. Κατα τ'αλλα όμως στο Δημόσιο και πληρώνονται με μισθούς 8ωρου όταν κάνουν 4ωρο και κάθονται 4 μήνες επί πληρωμή και δεν έχουν κανένα φόβο απόλυσης αν αποφασίσουν να μην κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό μπορεί να θεωρείται αποδεκτό...Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που σέβονται το σχολείο και θυσιάζουν ακόμη και προσωπικό χρόνο (απλήρωτο) για τη δουλειά τους, το εκτιμώ και το σέβομαι, ενώ γνωρίζω ότι απ'τα ιδιαίτερα βγάζουν 5 μισθούς το μήνα κι όλα μαύρα. Το θέμα ειναι ότι στα χρόνια που ήμουν στο Λύκειο γνώρισα περίπου 40 καθηγητές και αυτό που περιγράφω πιο πάνω αντιπροσώπευε, μετρημένους, 3 εκπαιδευτικούς. Ούτε έναν παραπάνω...Οι υπόλοιποι 37 δε νομίζω ότι έχουν καμία δικαιολογία.
Εμείς σε αυτό το θέμα δε μιλάμε για τους 3 μόνο. Μιλάμε για τους 37, μιλάμε για την πλειοψηφία.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 17:49, 23-11-09:

#13
Και που κολλάει αυτό; Τις ίδιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν όλοι, απλά ορισμένοι γεννήθηκαν πιο αξιοπρεπείς...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 1,029 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε: στις 17:54, 23-11-09:

#14
Ας διαφωτισουμε μερικες πτυχες του επαγγελματος λοιπον που σιγουρα δεν εχετε σκεφτει ή δεν γνωριζετε:

1) Οι μηνες που καθονται οι εκπαιδευτικοι στο σπιτακι τους δεν ειναι 4 τον χρονο, αλλα 3. Χριστουγεννα-Πασχα, Ιουλιος, Αυγουστος.

2) Ο μισθος τους ναι, σε καθαρο νουμερο βγαινει ας πουμε 1200 ευρω, αλλα αυτα τα 1200 ευρω δεν ειναι για τις 20 διδακτικες ωρες που βγαζουν. Τα μισα ειναι για τις ωρες στο σχολειο και τα αλλα μισα ειναι επιδοματα [π.χ. επιδομα για την εργασια στο σπιτι, για την διορθωση γραπτων κτλ].

3) Το οτι δεν εχουν κυρωσεις αν κανουν καμια μαλακια, συμφωνω οτι πρεπει να αλλαξει.

4) Οσον αφορα τα ιδιαιτερα τωρα... ΟΚ, ανηθικο και παρανομο και ολα τα κακα του κοσμου να εισαι διορισμενος και να κανεις ιδιαιτερο, αλλα για κατσε, δεν το επιβαλλεις το ιδιαιτερο σε κανεναν, ετσι; Ισα ισα, που καποιος πηγαινει και το ζηταει...! Μην το ξεχναμε αυτο.

5) Λες οτι γνωρισες μονο 3 εκπαιδευτικους απο τους 40... Αυτο απο μονο του δειχνει οτι, τελικα, δεν ειναι και τοσο ευκολο να γινει κανεις καλος εκπαιδευτικος... Ειτε γιατι δεν θελει ή γιατι δεν μπορει.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

myrto.s

Μαθητής Γ' λυκείου

H myrto.s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 463 μηνύματα.

H myrto.s έγραψε: στις 17:58, 23-11-09:

#15
Θα φέρω για παράδειγμα τη μάνα μου που είναι καθηγήτρια διότι το ζω καθημερινα. Κυριολεχτικά σκοτώνεται στο σχολείο, είναι βοηθος και συντονήστρια των φυσικών και των χημικών του σχολείου οπότε έχει να όλη την ευθύνη σε αυτο το θέμα. Πρέπει να τρέξει πίσω απο τον κάθε βλάκα που θα ανάψει φωτια στις τουαλέτες, να βάλει αποβολές, να δώσει άδειες εισόδου και εξόδου, να κάνει το μάθημα της, να ετοιμάσει τα εργαστήρια για την επόμενη μέρα, να έρθει σπίτι, να διορθώσει τα διαγωνίσματα, να ετοιμάσει το επόμενο διαγώνισμα και μετά απλα πέφτει ξερη. Σκεφτήτε πόση σωματική αλλα και ψυχική φθορα αποκομίζεις απο ένα τέτοιο πεδίο μάχης που έχει καταντήσει το σχολείο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 18:12, 23-11-09:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Sourotiri
Ας διαφωτισουμε μερικες πτυχες του επαγγελματος λοιπον που σιγουρα δεν εχετε σκεφτει ή δεν γνωριζετε:

1) Οι μηνες που καθονται οι εκπαιδευτικοι στο σπιτακι τους δεν ειναι 4 τον χρονο, αλλα 3. Χριστουγεννα-Πασχα, Ιουλιος, Αυγουστος.

2) Ο μισθος τους ναι, σε καθαρο νουμερο βγαινει ας πουμε 1200 ευρω, αλλα αυτα τα 1200 ευρω δεν ειναι για τις 20 διδακτικες ωρες που βγαζουν. Τα μισα ειναι για τις ωρες στο σχολειο και τα αλλα μισα ειναι επιδοματα [π.χ. επιδομα για την εργασια στο σπιτι, για την διορθωση γραπτων κτλ].

3) Το οτι δεν εχουν κυρωσεις αν κανουν καμια μαλακια, συμφωνω οτι πρεπει να αλλαξει.

4) Οσον αφορα τα ιδιαιτερα τωρα... ΟΚ, ανηθικο και παρανομο και ολα τα κακα του κοσμου να εισαι διορισμενος και να κανεις ιδιαιτερο, αλλα για κατσε, δεν το επιβαλλεις το ιδιαιτερο σε κανεναν, ετσι; Ισα ισα, που καποιος πηγαινει και το ζηταει...! Μην το ξεχναμε αυτο.

5) Λες οτι γνωρισες μονο 3 εκπαιδευτικους απο τους 40... Αυτο απο μονο του δειχνει οτι, τελικα, δεν ειναι και τοσο ευκολο να γινει κανεις καλος εκπαιδευτικος... Ειτε γιατι δεν θελει ή γιατι δεν μπορει.
1) Εντάξει...Δεν θα κολλήσουμε στις 20 μέρες, το ζήτημα είναι ότι κάθονται πολύ παραπάνω απ'τις 30 μέρες που δικαιούται το χρόνο ο ιδιωτικός υπάλληλος μετά από 10 χρόνια υπηρεσίας. Σίγουρα θα μπορούσαν να στελεχώσουν άλλες υπηρεσίες που συνήθως το καλοκαίρι νεκρώνουν, έστω για 20 μέρες...

2) Δε νομίζω ότι η διόρθωση γραπτών στο σπίτι μετατρέπει το συνολικό χρόνο εργασίας σε 40 ή 45 ώρες την εβδομάδα από 20 ή 25 που είναι ο διδακτικός χρόνος.

3) Δε νομίζω ότι μπορεί να διαφωνήσει κάποιος, εκτός κι αν έχει απώτερους σκοπούς...

4) Δεν διαφωνώ καθόλου αλλά θεωρώ ανηθικο να υπάρχουν καθηγητές (και υπάρχουν αρκετοί) που αποφασίζουν να σπαταλήσουν το 90% των δυνατοτήτων τους στα ιδιαίτερα μόνο και μόνο επειδή τα χρεώνουν 30 ευρώ την ώρα. Για το Θεό...δεν δουλεύουν τσάμπα στο σχολείο ούτε αποποιούνται της ευθύνης τους επειδή ανέλαβαν 5 ιδιαίτερα.

5) Δυστυχώς εκεί καταλήγω κι εγώ. Και θέτω το ερώτημα...αν κάποιος δεν θέλει ή δε μπορεί, γιατί να πάει να γίνει καθηγητής; Για να πάρει κόσμο στο λαιμό του ή για να τρώει απ'το Δημόσιο λεφτά που δεν αξίζει;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 1,029 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε: στις 18:22, 23-11-09:

#17
1) Ρε παιδια, δεν μπορουμε να ζηταμε απο το συστημα να απασχολει σωνει και καλα καποιους ανθρωπους επειδη η φυση της δουλειας τους περιεχει το να καθονται 90 μερες τον χρονο. Πιστεψε με, αυτα τα διαλειμματα στην διαρκεια ενος ετους ειναι απαραιτητα για εναν εκπαιδευτικο ωστε να μπορει να συνεχισει να κανει την δουλεια του, οπως ακριβως απαραιτητα ειναι και για τον μαθητη! Το να απασχοληθουν σε καποια αλλη υπηρεσια δεν θελω να φανταστω τι αποτελεσμα θα ειχε, δεδομενου οτι δεν ειναι και η πιο σοφη κινηση να βαλεις καποιον να δουλεψει σε αντικειμενο αλλο απο αυτο που ξερει.

2) Δεν ειναι μονο η διορθωση των γραπτων, αλλα και η προετοιμασια για το μαθημα. Δεν ξερω αν οντως φτανει στις 40 ωρες συνολο την εβδομαδα, αλλα και παλι, ενας εκπαιδευτικος δεν διαχειριζεται τσουβαλια με αλευρι, παιδικες και εφηβικες ψυχες και μυαλα διαχειριζεται.

4) Αν εχεις στο νου σου ανθρωπο ο οποιος εχει ριξει την αποδοση του στο σχολειο για να προσελκυσει ιδιαιτερο, ε πιστεψε με, θελει κρεμασμα [που λεει ο λογος].

5) Γιατι δεν τον νοιαζει, ειναι τοσο απλο.

Σε ολα αυτα που λεμε, υπαρχει μια σημαντικη διαφορα: Εσυ λες την αποψη σου παιρνοντας σαν δεδομενο οτι ο δημοσιος καθηγητης ειναι κακος. Το δημοσιο τον βλεπει καλοπροαιρετα απο την αλλη, οτι εγω σου δινω την δουλεια και εσυ καντην οσο καλυτερα μπορεις. Εγω, τελος, δεν αρνουμαι οτι υπαρχουν κακοι καθηγητες στα ελληνικα σχολεια, αλλα σου τονιζω οτι δεν ειναι ολοι ετσι. Μακαρι να υπηρχε ενας τροπος για να αξιολογηθουν οι καθηγητες. Θα ειμασταν ολοι υπερ αυτου. Εκει να δεις τι καλη δουλεια θα γινοταν τοτε στα σχολεια...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 18:25, 23-11-09:

#18
Ως δεδομένο παίρνω την εμπειρία μου απ'το σχολείο και το γεγονός ότι τελείωσα ένα σχολείο που στην περιοχή του θεωρείται το καλύτερα στελεχωμένο. Ε, το ότι βρήκα 3 άξιους και 37 ρεμπεσκέδες σε 40 ανθρώπους δε νομίζω ότι ειναι και τόσο σύμπτωση...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 1,029 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε: στις 18:30, 23-11-09:

#19
Nαι, αλλα κανεις ενα τραγικο λαθος:

Το θεμα αναρωτιεται αν και ποσο ειναι δυσκολο να ειναι κανεις καθηγητης.

Εγω λεω πως, αν θες να εισαι σωστος [ή εστω, σωστος στα στοιχειωδη], τοτε δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα του κοσμου.

Εσυ λες πως, απο τα οσα ειδες στο σχολειο σου, που ειχες καθηγητες ζωα, φαινεται πολυ ευκολο.

Επαφιεται στην συνειδηση του καθενος, λεω εγω. Ευκολο μπορει να ειναι και να εισαι τραπεζικος υπαλληλος, εφοριακος ή οτιδηποτε αλλο. Αν ξερεις να γλειφεις και να λουφαρεις, αν ξερεις να καλυπτεσαι ή να τα παιρνεις, ευκολη μπορει να ειναι οποιαδηποτε δουλεια. Δες και τους πολιτικους μας που, κυβερνουν ολοκληρη χωρα )) Το εχουν κανει να φαινεται παιχνιδακι ))
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

killbill

Δραστήριο Μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 165 μηνύματα.

O killbill έγραψε: στις 23:49, 23-11-09:

#20
Όσον αφορά τα ιδιαίτερα θέλω να προσθέσω κάτι:

Φυσικά και είναι απαράδεκτο και καταδικαστέο, καθηγητές στο σχολείο να μην κάνουν καλό μάθημα για να αναγκάζουν τα παιδιά να πηγαίνουν ιδιαίτερο, ή να καλλιεργούν το πνεύμα "αν θες να πάρεις βαθμό τότε πρέπει να σου κάνω ιδιαίτερο".

Όμως γιατί να μην επιτρέπεται ένας καθηγητής (που κάνει πολύ καλά τη δουλειά του στο σχολείο) να κάνει ιδιαίτερα επειδή θέλει να ενισχύσει το εισόδημά του (γιατί με 1200 ευρώ αν έχεις και οικογένεια δεν ζεις); Κάνει κατι κακό; Δεν βοηθάει τον μαθητή; και όπως είπε και ο συνάδελφος παραπάνω την βοήθεια αυτή την ζητάει ο ίδιος ο μαθητής ή οι γονείς του.

Ας το δούμε και αλλιώς: Γιατί κάποιος που δεν είναι στο δημόσιο, επιτρέπεται από το νόμο, αν γουστάρει να κάνει και 5 δουλειές ταυτόχρονα και να δουλεύει από το πρωι μέχρι το βράδυ; Γούστο του και μαγκιά του. Επειδή θέλει να δουλέψει παραπάνω για να ενισχύσει το εισόδημά του, θα του το απαγορέψουν;

Και πείτε ότι εντάξει η λέξη "ιδιαίτερο" ηχεί στα αυτιά λίγο παράξενα. Εντάξει! Εγώ είμαι καθηγητής και θέλω να ενισχύσω το εισόδημά μου θέλοντας να δουλέψω σερβιτόρος το βράδυ. Τι να κάνουμε έχω οικογένεια να θρέψω. Ε, μου το απαγορεύει και αυτό. Είναι σωστό;

Το κράτος πάντως θα είχε απίστευτα έσοδα αν νομιμοποιούσε τα ιδιαίτερα και τα φορολογούσε υποχρεώνοντας τους καθηγητές του δημοσίου να κόβουν αποδείξεις!! Να κονδύλια για την εκπαίδευση!

Τώρα όσον αφορά το πόσο δύσκολο είναι να είσαι καθηγητής, θα ήθελα να πω σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα να μην το κάνουν αν δεν το αγαπάνε πραγματικά. Πιστεύω ότι ειδικά για το επάγγελμα του καθηγητή δεν υπάρχει συμβιβασμός. Αν γίνεις καθηγητής απλά γιατί δεν είχες τίποτα καλύτερο να κάνεις ή απλά και μόνο για να έχεις τα καλοκαίρια σου ελεύθερα, τότε σε λίγα χρόνια θα έχεις βαρεθεί την ζωή σου, και θα καταντήσεις μίζερος..

Προσωπικά δουλεύω από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα κάθε μέρα. Ψάχνω ασκήσεις, φτιάχνω διαφάνειες σε PowerPoint για να δείχνω στα παιδιά, φτιάχνω σημειώσεις, διαβάζω βιβλία για το πως πρέπει να είναι ο εκπαιδευτικός στην τάξη, προσπαθώ να παρακολουθώ σεμινάρια πάνω στην δουλειά μου κλπ κλπ. Συμπέρασμα: Αν θες να γίνεσαι όλο και καλύτερος εκπαιδευτικός, ένας σωστός εκπαιδευτικός, τότε πρέπει να κοπιάσεις πολύ και τα 1200 ευρώ τα δικαιολογείς και με το παραπάνω. Η γυναίκα μου, μου λέει: "Εσύ τόσο που ασχολείσαι θα έπρεπε να πληρώνεσαι 5000 ευρώ." Επίσης μου είπε τελευταία: "Α καλά, και εγώ νόμιζα ότι ο εκπαιδευτικός δουλεύει 3-4 ωρίτσες την ημέρα. Ευτυχώς που δεν έγινα εκπαιδευτικός!!"
Είναι καθαρά θέμα συνείδησης όπως ειπώθηκε. Πως νιώθει ο καθένας άνετα με τον εαυτό του και με αυτό που κάνει και τι στόχους έχει.

Όσον αφορά τα περί λούφας κλπ ε αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού αλλά με ολόκληρο το δημόσιο! Η σύγκριση είναι δημόσιο ή ιδιωτικός τομέας και όχι εκπαιδευτικός ή κάποιο άλλο επάγγελμα.

Η δυσκολία του να είσαι καθηγητής είναι να μπορείς να κρατάς ισορροπίες. Έχεις παιδιά με διαφορετικές νοοτροπίες που κουβαλούν τα καθένα τα δικά του προβλήματα.

Με δύο λόγια, θα χαρακτήριζα το επάγγελμα του εκπαιδευτικού σαν ένας μαέστρος που έχει να διευθύνει μια μπάντα όπου υπάρχουν και καλοί μουσικοί αλλά και φάλτσοι (οι περισσότεροι θα έλεγα!), και ανυπάκουοι μουσικοί, που όμως πρέπει να βρεις τρόπους αυτή η μπάντα να αποδώσει και να ευχαριστήσει ένα μάλλον δύσκολο, δύσπιστο και αρνητικό ακροατήριο...(ήτοι γονείς, κοινωνία...)
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Benedictus

Βρείτε παρόμοια