Φαρμακευτική στη Μπρατισλάβα Σλοβακίας: αξίζει;

praxitelison

Νεοφερμένος

Ο praxitelison αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Χαιρετώ τα μέλη του iSchool, είμαι καινούργιος στο forum και θα ήθελα να σας παραθέσω έναν προβληματισμό μου που έχω αυτό το καιρό. Είμαι φοιτητής πληροφορικής της εφαρμοσμένης πληροφορικής στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Θεωρώ το εαυτό μου από τους καλούς φοιτητές αφού γνωρίζοντας το τρόπο υπολογισμού του βαθμού πτυχίου μου βγάζω χοντρικά 8.2 βαθμό πτυχίου με τα μαθήματα που ήδη έχω περάσει. Πέρα από όλα αυτά επειδή είμαι στο τελευταίο πια έτος της σχολής έχει αρχίσει ο προβληματισμός για την επαγγελματική αποκατάσταση και δεν ξέρω αλλά παρατηρώ βλέποντας μόνο τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ ότι δεν δίνονται αρκετές θέσεις για πληροφορική (10-20 το πολύ θέσεις τις καλύπτουν και τα ΤΕΙ πληροφορικής) και επίσης αναζητώ θέσεις εργασίας σε ιδιωτικές εταιρίες πληροφορικής από διάφορα sites όπως kariera.gr και παρατηρώ ότι η μεγαλύτερη ζήτηση για πληροφορική είναι στην Αθήνα με τεράστια διαφορά σε σύγκριση για Θεσσαλονίκη ενώ εγώ προτιμώ Θεσσαλονίκη για εργασία. Μέσα σε αυτήν την απελπισία που με έχει πιάσει μου έπεσε στα χέρια πρόσφατα ένα διαφημιστικό φυλλάδιο φροντιστηρίου που προετοιμάζει του μαθητές για την σχολή της φαρμακευτικής στην Μπρατισλάβα. Το θεώρησα καλή προοπτική και ίσως ένα επάγγελμα που θα έχει πάντοτε αρκετά λεφτά και απολαβές έχοντας ένα φαρμακείο και επειδή ήμουν και από θετική κατεύθυνση να πάω με του τελειώσω την σχολή της εφαρμοσμένης πληροφορικής στην φαρμακευτική της Μπρατισλάβας.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι έαν κάποιος που σκέφτεται να πάει σε αντίστοιχη σχολή στο εξωτερικό στην Μπρατισλάβα είτε έχει γνώσεις και εμπειρία πάνω στα πανεπιστήμια της Μπρατισλάβας εάν αξίζει αυτή η θυσία δηλαδή να αλλάξω τομέα και να διαλέξω την φαρμακευτική του εξωτερικού ή θα είναι απλώς χάσιμο χρόνου και μια επιπόλαιη κίνηση.