[2019] Επανάληψη το Πάσχα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Από αύριο με βλέπω να τοποθετώ ουροκαθετήρα και να εγκαθιστώ μηχανή του καφέ στο γραφείο μου. :(

Καλό κουράγιο σε όλους μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Από αύριο με βλέπω να τοποθετώ ουροκαθετήρα και να εγκαθιστώ μηχανή του καφέ στο γραφείο μου. :(

Καλό κουράγιο σε όλους μας.

Τελική ευθεία είσαι, όλα καλά θα πάνε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Ευχαριστώ φίλε μου, μακάρι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexismicro

Νεοφερμένος

Ο Alexismicro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικό (ΣΣΑΣ). Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Παιδια Γνωρίζει κανείς επακριβώς πόσες μέρες σχολείου έχουν μείνει; μετά το Πάσχα.. Επειδή δε μπορώ να συνεννοηθω με κανέναν περίπου πότε κλείνουμε για ενδοσχολικες κλπ και θέλω να δω πόσες απουσίες θα ναι γιατί έκανα το λάθος και τις χρησιμοοοιησα τώρα αυτές τις 2.5 εβδομάδες.. (90????)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Λοιπόν, Τετάρτη 22 Μαΐου κλείνει το σχολείο για ενδοσχολικες. Οπότε έχουμε 2,5 εβδομάδες ακόμη σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,838 μηνύματα.
Βρε παιδιά, οι ενδοσχολικές ήτανε από πάντα πριν τις πανελλήνιες ή εγώ θυμάμαι λάθος ότι το 2007 που τελείωσα δώσαμε ενδοσχολικές μετά τις πανελλήνιες; :hmm:

Πολύ χαζομάρα να σε απασχολούν από το διάβασμά σου με τα ενδοσχολικά, λίγες μέρες πριν εξεταστείς για πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Βρε παιδιά, οι ενδοσχολικές ήτανε από πάντα πριν τις πανελλήνιες ή εγώ θυμάμαι λάθος ότι το 2007 που τελείωσα δώσαμε ενδοσχολικές μετά τις πανελλήνιες; :hmm:

Πολύ χαζομάρα να σε απασχολούν από το διάβασμά σου με τα ενδοσχολικά, λίγες μέρες πριν εξεταστείς για πανελλήνιες.

Πρέπει να είναι η τρίτη χρονιά που είναι έτσι με τις ενδοσχολικές πριν τις πανελλήνιες. Μέχρι τότε οι πανελλήνιες ήταν πριν τις ενδοσχολικές. Μεγάλη βλακεία, αλλά βλέπεις κι αυτή η κυβέρνηση ήθελε να βάλει τη δική της πινελιά στη «βελτίωση» της παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Εκμεταλλευτείτε όσο καλύτερα μπορείτε τις μέρες αυτές για τις τελικές καλές επαναλήψεις. Δείτε πρώτα τα θέματα που είχατε στην έναρξη της χρονιάς. «Κρύωσαν» και χρειάζονται «ξαναζέσταμα». Εστιάστε σε σημεία που δεν έχετε ξεκαθαρίσει καλά, γράψτε τις απορίες σας σε ένα χαρτί και συζητήστε τες με τον καθηγητή σας. Ο χρόνος και -πολύ περισσότερο- η ενέργεια που σας απομένουν δεν είναι αρκετά, οπότε χρειάζεται οικονομία και καλή διαχείριση και των δύο. Το να ξαναπιάσετε τα πάντα από την αρχή θα σας κουράσει πολύ περισσότερο και θα αυξήσει το άγχος. Με δεδομένη (και απολύτως φυσιολογική και κατανοητή) την κόπωση που έχει επέλθει, η στοχευμένη μελέτη θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα.

Όσον αφορά τα Μαθηματικά, μην ξαναπιάσετε να λύσετε ασκήσεις που έχετε ήδη λύσει! Μελετήστε αυτές τις ασκήσεις και ξεκαθαρίστε τι σας προσφέρουν, τι σας διδάσκουν.

Επαναλάβετε πολλές φορές τις διάφορες μεθοδολογίες ασκήσεων («Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση», «1ο βήμα είναι αυτό, 2ο βήμα είναι αυτό» κ.ο.κ).

Μελετήστε συνδυαστικά θέματα, τόσο όσα κάνατε με τον καθηγητή σας, όσο και πολλά που διατίθενται ελεύθερα στο διαδίκτυο.

Το πιο σημαντικό; Παλέψτε να διαχειριστείτε το άγχος σας (το οποίο θα μεγαλώνει όσο πλησιάζουν οι εξετάσεις). Δεν είναι εύκολο, το ξέρω καλά, αλλά είναι κάτι στο οποίο εσείς πρώτα πρέπει να δώσετε μάχη.

Μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις, η διαχείριση της ψυχολογικής σας κατάστασης είναι για μένα σημαντικότερη της γνωστικής, δηλαδή του τι μάθατε, τι θυμάστε κ.λπ. Όσο και αν οι άνθρωποι που σας περιβάλλουν προσπαθούν να σας ηρεμήσουν, τελικά από εσάς θα εξαρτηθεί πώς θα (αντι)δράσετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Παιδια Γνωρίζει κανείς επακριβώς πόσες μέρες σχολείου έχουν μείνει; μετά το Πάσχα.. Επειδή δε μπορώ να συνεννοηθω με κανέναν περίπου πότε κλείνουμε για ενδοσχολικες κλπ και θέλω να δω πόσες απουσίες θα ναι γιατί έκανα το λάθος και τις χρησιμοοοιησα τώρα αυτές τις 2.5 εβδομάδες.. (90????)

Λοιπόν, Τετάρτη 22 Μαΐου κλείνει το σχολείο για ενδοσχολικες. Οπότε έχουμε 2,5 εβδομάδες ακόμη σχολείο.

Εκμεταλλευτείτε όσο καλύτερα μπορείτε τις μέρες αυτές για τις τελικές καλές επαναλήψεις. Δείτε πρώτα τα θέματα που είχατε στην έναρξη της χρονιάς. «Κρύωσαν» και χρειάζονται «ξαναζέσταμα». Εστιάστε σε σημεία που δεν έχετε ξεκαθαρίσει καλά, γράψτε τις απορίες σας σε ένα χαρτί και συζητήστε τες με τον καθηγητή σας. Ο χρόνος και -πολύ περισσότερο- η ενέργεια που σας απομένουν δεν είναι αρκετά, οπότε χρειάζεται οικονομία και καλή διαχείριση και των δύο. Το να ξαναπιάσετε τα πάντα από την αρχή θα σας κουράσει πολύ περισσότερο και θα αυξήσει το άγχος. Με δεδομένη (και απολύτως φυσιολογική και κατανοητή) την κόπωση που έχει επέλθει, η στοχευμένη μελέτη θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα.

Όσον αφορά τα Μαθηματικά, μην ξαναπιάσετε να λύσετε ασκήσεις που έχετε ήδη λύσει! Μελετήστε αυτές τις ασκήσεις και ξεκαθαρίστε τι σας προσφέρουν, τι σας διδάσκουν.

Επαναλάβετε πολλές φορές τις διάφορες μεθοδολογίες ασκήσεων («Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση», «1ο βήμα είναι αυτό, 2ο βήμα είναι αυτό» κ.ο.κ).

Μελετήστε συνδυαστικά θέματα, τόσο όσα κάνατε με τον καθηγητή σας, όσο και πολλά που διατίθενται ελεύθερα στο διαδίκτυο.

Το πιο σημαντικό; Παλέψτε να διαχειριστείτε το άγχος σας (το οποίο θα μεγαλώνει όσο πλησιάζουν οι εξετάσεις). Δεν είναι εύκολο, το ξέρω καλά, αλλά είναι κάτι στο οποίο εσείς πρώτα πρέπει να δώσετε μάχη.

Μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις, η διαχείριση της ψυχολογικής σας κατάστασης είναι για μένα σημαντικότερη της γνωστικής, δηλαδή του τι μάθατε, τι θυμάστε κ.λπ. Όσο και αν οι άνθρωποι που σας περιβάλλουν προσπαθούν να σας ηρεμήσουν, τελικά από εσάς θα εξαρτηθεί πώς θα (αντι)δράσετε.


Κύριε Μοσχόπουλε σας ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σας!! :) Συμφωνώ με όλα όσα λέτε!!

Βρε παιδιά, οι ενδοσχολικές ήτανε από πάντα πριν τις πανελλήνιες ή εγώ θυμάμαι λάθος ότι το 2007 που τελείωσα δώσαμε ενδοσχολικές μετά τις πανελλήνιες; :hmm:

Πολύ χαζομάρα να σε απασχολούν από το διάβασμά σου με τα ενδοσχολικά, λίγες μέρες πριν εξεταστείς για πανελλήνιες.


Δυστυχώς ναι..

Δεν φτάνει που έχουμε τα 4 μαθήματα των πανελληνίων, έχουμε και τις ενδοσχολικες.. Αι σιχτιρ .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Λοιπόν, Τετάρτη 22 Μαΐου κλείνει το σχολείο για ενδοσχολικες. Οπότε έχουμε 2,5 εβδομάδες ακόμη σχολείο.

και 26 Μαϊού έχουμε εκλογές, κανονίστε να μου στε όλη μερα έξω :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jim_Pap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Βρε παιδιά, οι ενδοσχολικές ήτανε από πάντα πριν τις πανελλήνιες ή εγώ θυμάμαι λάθος ότι το 2007 που τελείωσα δώσαμε ενδοσχολικές μετά τις πανελλήνιες; :hmm:

Πολύ χαζομάρα να σε απασχολούν από το διάβασμά σου με τα ενδοσχολικά, λίγες μέρες πριν εξεταστείς για πανελλήνιες.
και ετσι επρεπε να ειναι το σωστο.Γιατι δεν μπορεις να δωσεις πανελληνιες χωρις να εχεις τελειωσει το λυκειο. Το προηγουμενο συστημα ειναι αυτο που ηταν λαθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
και ετσι επρεπε να ειναι το σωστο.Γιατι δεν μπορεις να δωσεις πανελληνιες χωρις να εχεις τελειωσει το λυκειο. Το προηγουμενο συστημα ειναι αυτο που ηταν λαθος


Εκείνη τη στιγμή που διαβάζουμε ιστορία και μαθηματικά γενικής που δίνουμε ενδοσχολικά, θα μπορούσαμε να κάνουμε άλλη μια επανάληψη στην φυσική, ή τα μαθηματικά , ή τα αρχαία που δίνουμε πανελλήνιες.

Καλύτερα ήταν με το παλιό σύστημα, που είχες ξεμπλέξει με τις πανελλήνιες....

(Εγώ πάντως στις ενδοσχολικες θα πάω με σκονακια ή έχοντας διαβάσει μόνο τα sos - αν μας τα δώσουν-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Εκείνη τη στιγμή που διαβάζουμε ιστορία και μαθηματικά γενικής που δίνουμε ενδοσχολικά, θα μπορούσαμε να κάνουμε άλλη μια επανάληψη στην φυσική, ή τα μαθηματικά , ή τα αρχαία που δίνουμε πανελλήνιες.

Καλύτερα ήταν με το παλιό σύστημα, που είχες ξεμπλέξει με τις πανελλήνιες....

(Εγώ πάντως στις ενδοσχολικες θα πάω με σκονακια ή έχοντας διαβάσει μόνο τα sos - αν μας τα δώσουν-)
Απαραίτητη προϋπόθεση για να φοιτήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι να έχεις τελειώσει τη δευτεροβάθμια, δηλαδή να έχεις απολυθεί από το Λύκειο. Επομένως, οι ενδοσχολικές προηγούνται των πανελληνίων κατά οντολογική αναγκαιότητα. Διαφορετικά οδηγούμαστε σε αντινομίες. Τι θα κάνουμε πχ με κάποιον που έδωσε πανελλήνιες, έβγαλε 18.000 μόρια, υπέβαλε μηχανογραφικό αλλά μετά έμεινε στην ίδια τάξη; Δεν είναι απίθανο. Συνεπώς, η χρονική αντιστροφή των εξετάσεων δεν ήταν «πινελιά» τής κυβέρνησης, αλλά θεραπεία μιας αδικαιολόγητης παθογένειας - η οποία κατ’ ουσίαν εξανάγκαζε τους καθηγητές να «φουσκώνουν» τους βαθμούς, ώστε να απολύονται όλοι οι μαθητές. Πόση πια απαξία για την Γ’ Λυκείου; Η εκ των πραγμάτων κατάσταση καθιστούσε αναγκαία την αλλαγή λοιπόν. Οι προσωπικές προτιμήσεις είναι αδιάφορες.

Αλλά σκέψου το και αλλιώς. Όταν έδιναν πρώτα πανελλήνιες και μετά ενδοσχολικές, οι πρώτες διεξάγονταν αρχές Μάη. Πώς θα σου φαινόταν να ξεκινούσατε σε δυο βδομάδες; Με το νέο μέτρο κερδίζετε ένα μήνα, ενώ παράλληλα τα εξεταζόμενα ενδοσχολικά μαθήματα μειώθηκαν σε μόλις 4. Και ειλικρινά, θα διαβάσεις το καθένα πάνω από 2 ώρες; Και αν αυτές τις δύο ώρες τις αξιοποιούσες διαβάζοντας μαθήματα πανελληνίων, θα άλλαζε τάχα η επίδοσή σου; Η βαθμολογία στις πανελλήνιες είναι προϊόν προσπάθειας χρόνων, όχι μερικών ωρών λίγο πριν το τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να φοιτήσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι να έχεις τελειώσει τη δευτεροβάθμια, δηλαδή να έχεις απολυθεί από το Λύκειο. Επομένως, οι ενδοσχολικές προηγούνται των πανελληνίων κατά οντολογική αναγκαιότητα. Διαφορετικά οδηγούμαστε σε αντινομίες. Τι θα κάνουμε πχ με κάποιον που έδωσε πανελλήνιες, έβγαλε 18.000 μόρια, υπέβαλε μηχανογραφικό αλλά μετά έμεινε στην ίδια τάξη; Δεν είναι απίθανο. Συνεπώς, η χρονική αντιστροφή των εξετάσεων δεν ήταν «πινελιά» τής κυβέρνησης, αλλά θεραπεία μιας αδικαιολόγητης παθογένειας - η οποία κατ’ ουσίαν εξανάγκαζε τους καθηγητές να «φουσκώνουν» τους βαθμούς, ώστε να απολύονται όλοι οι μαθητές. Πόση πια απαξία για την Γ’ Λυκείου; Η εκ των πραγμάτων κατάσταση καθιστούσε αναγκαία την αλλαγή λοιπόν. Οι προσωπικές προτιμήσεις είναι αδιάφορες.

Αλλά σκέψου το και αλλιώς. Όταν έδιναν πρώτα πανελλήνιες και μετά ενδοσχολικές, οι πρώτες διεξάγονταν αρχές Μάη. Πώς θα σου φαινόταν να ξεκινούσατε σε δυο βδομάδες; Με το νέο μέτρο κερδίζετε ένα μήνα, ενώ παράλληλα τα εξεταζόμενα ενδοσχολικά μαθήματα μειώθηκαν σε μόλις 4. Και ειλικρινά, θα διαβάσεις το καθένα πάνω από 2 ώρες; Και αν αυτές τις δύο ώρες τις αξιοποιούσες διαβάζοντας μαθήματα πανελληνίων, θα άλλαζε τάχα η επίδοσή σου; Η βαθμολογία στις πανελλήνιες είναι προϊόν προσπάθειας χρόνων, όχι μερικών ωρών λίγο πριν το τέλος.

Κι όμως έχει γίνει!!! Παλαιότερα, τότε που έδιναν με το σύστημα των 6 μαθημάτων, κάποιος υποψήφιος είχε γράψει περίπου 18 δεν πήρε απολυτήριο γιατί είχε γενικό μ. ο κάτω από 9,5. Αυτό βεβαίως συνέβη γιατί πρώτα έδιναν εισαγωγικές (οι οποίες είχαν και χαρακτήρα απολυτηρίων, εφόσον ο βαθμός των πανελλαδικών συμπεριλαμβανόταν στο απολυτήριο) και μετά απολυτήριες-ενδοσχολικές. Μάλιστα το περιστατικό αυτό είχε δημοσιευθεί και στις εφημερίδες γιατί πραγματικά ήταν παράδοξο. Επομένως ορθώς άλλαξε αυτή η κατάσταση. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι ότι πάνε πιο αργά οι πανελλαδικές αλλά και πάλι ήταν αναγκαία η ρύθμιση.

Πάντως το ότι οι πανελλαδικές είναι προϊόν προσπάθειας χρόνων θα μου επιτρέψεις να το αμφισβητήσω σ' ένα βαθμό, διότι σε κάθε κανόνα υπάρχει και η εξαίρεση. Ξέρω περίπτωση μαθήτριας που διάβασε στη β΄και την γ΄λυκείου πολύ και με σύστημα και έγραψε τόσα μόρια όσα θέλεις για να εισαχθείς στη νομική του ΑΠΘ (βέβαια δεν επέλεξε τη νομική). Επίσης ξέρω μια άλλη περίπτωση υποψήφιας που ήταν καλή από τα πρώτα της χρόνια ως μαθήτρια και γενικά γερό μυαλό και εν τέλει κατάφερε να περάσει οριακά στη νομική του ΔΠΘ.

Βέβαια πάντα οι γερές βάσεις από το παρελθόν συντελούν στην επέλευση ενός ικανοποιητικού αποτελέσματος στο τέλος. Ίσως και εγώ, αν είχα μάθει από το γυμνάσιο να διαβάζω πιο συστηματικά, να μην χρειαζόταν να δώσω 3 φορές αλλά anyway.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Κι όμως έχει γίνει!!! Παλαιότερα, τότε που έδιναν με το σύστημα των 6 μαθημάτων, κάποιος υποψήφιος είχε γράψει περίπου 18 δεν πήρε απολυτήριο γιατί είχε γενικό μ. ο κάτω από 9,5. Αυτό βεβαίως συνέβη γιατί πρώτα έδιναν εισαγωγικές (οι οποίες είχαν και χαρακτήρα απολυτηρίων, εφόσον ο βαθμός των πανελλαδικών συμπεριλαμβανόταν στο απολυτήριο) και μετά απολυτήριες-ενδοσχολικές. Μάλιστα το περιστατικό αυτό είχε δημοσιευθεί και στις εφημερίδες γιατί πραγματικά ήταν παράδοξο. Επομένως ορθώς άλλαξε αυτή η κατάσταση. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι ότι πάνε πιο αργά οι πανελλαδικές αλλά και πάλι ήταν αναγκαία η ρύθμιση.

Πάντως το ότι οι πανελλαδικές είναι προϊόν προσπάθειας χρόνων θα μου επιτρέψεις να το αμφισβητήσω σ' ένα βαθμό, διότι σε κάθε κανόνα υπάρχει και η εξαίρεση. Ξέρω περίπτωση μαθήτριας που διάβασε στη β΄και την γ΄λυκείου πολύ και με σύστημα και έγραψε τόσα μόρια όσα θέλεις για να εισαχθείς στη νομική του ΑΠΘ (βέβαια δεν επέλεξε τη νομική). Επίσης ξέρω μια άλλη περίπτωση υποψήφιας που ήταν καλή από τα πρώτα της χρόνια ως μαθήτρια και γενικά γερό μυαλό και εν τέλει κατάφερε να περάσει οριακά στη νομική του ΔΠΘ.

Βέβαια πάντα οι γερές βάσεις από το παρελθόν συντελούν στην επέλευση ενός ικανοποιητικού αποτελέσματος στο τέλος. Ίσως και εγώ, αν είχα μάθει από το γυμνάσιο να διαβάζω πιο συστηματικά, να μην χρειαζόταν να δώσω 3 φορές αλλά anyway.


3 φορές ;;;; Παναγιά μου.. Πόση δύναμη θέλει αυτό ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
3 φορές ;;;; Παναγιά μου.. Πόση δύναμη θέλει αυτό ....

Δεν είναι και τόσο τραγικό όσο ακούγεται. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη απόφαση που την επεξεργαζόμουν όλο το καλοκαίρι του 17. Για να το κάνεις βέβαια αυτό πρέπει να έχεις ένα ισχυρό κίνητρο που απαρτίζεται από δύο στοιχεία: πρώτον να αγαπάς πραγματικά αυτό που θες να σπουδάσεις και δεύτερον πίστη ότι μπορείς-με πιθανότητες αποτυχίας βέβαια-να τα καταφέρεις !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Εκμεταλλευτείτε όσο καλύτερα μπορείτε τις μέρες αυτές για τις τελικές καλές επαναλήψεις. Δείτε πρώτα τα θέματα που είχατε στην έναρξη της χρονιάς. «Κρύωσαν» και χρειάζονται «ξαναζέσταμα». Εστιάστε σε σημεία που δεν έχετε ξεκαθαρίσει καλά, γράψτε τις απορίες σας σε ένα χαρτί και συζητήστε τες με τον καθηγητή σας. Ο χρόνος και -πολύ περισσότερο- η ενέργεια που σας απομένουν δεν είναι αρκετά, οπότε χρειάζεται οικονομία και καλή διαχείριση και των δύο. Το να ξαναπιάσετε τα πάντα από την αρχή θα σας κουράσει πολύ περισσότερο και θα αυξήσει το άγχος. Με δεδομένη (και απολύτως φυσιολογική και κατανοητή) την κόπωση που έχει επέλθει, η στοχευμένη μελέτη θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα.

Όσον αφορά τα Μαθηματικά, μην ξαναπιάσετε να λύσετε ασκήσεις που έχετε ήδη λύσει! Μελετήστε αυτές τις ασκήσεις και ξεκαθαρίστε τι σας προσφέρουν, τι σας διδάσκουν.

Επαναλάβετε πολλές φορές τις διάφορες μεθοδολογίες ασκήσεων («Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση», «1ο βήμα είναι αυτό, 2ο βήμα είναι αυτό» κ.ο.κ).

Μελετήστε συνδυαστικά θέματα, τόσο όσα κάνατε με τον καθηγητή σας, όσο και πολλά που διατίθενται ελεύθερα στο διαδίκτυο.

Το πιο σημαντικό; Παλέψτε να διαχειριστείτε το άγχος σας (το οποίο θα μεγαλώνει όσο πλησιάζουν οι εξετάσεις). Δεν είναι εύκολο, το ξέρω καλά, αλλά είναι κάτι στο οποίο εσείς πρώτα πρέπει να δώσετε μάχη.

Μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις, η διαχείριση της ψυχολογικής σας κατάστασης είναι για μένα σημαντικότερη της γνωστικής, δηλαδή του τι μάθατε, τι θυμάστε κ.λπ. Όσο και αν οι άνθρωποι που σας περιβάλλουν προσπαθούν να σας ηρεμήσουν, τελικά από εσάς θα εξαρτηθεί πώς θα (αντι)δράσετε.


Κυριε Μοσχοπουλε ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημ.Μοσχόπουλος

Νεοφερμένος

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Κυριε Μοσχοπουλε ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!


Παρακαλώ! :)

Με χαρά να βοηθήσω όπως μπορώ στην προσπάθεια των μαθητών που δίνουν πανελλήνιες. Ο χώρος αυτός είναι καλός για εποικοδομητική κουβεντούλα, ανταλλαγή απόψεων, λίγη χαλάρωση (είναι εντελώς απαραίτητη για το μυαλό), ενδεχομένως κάποιες συμβουλές από έναν εμπειρότερο (ξεκίνησα να δίνω Πανελλήνιες το 1992 και συνεχίζω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,276 μηνύματα.
Παρακαλώ! :)

Με χαρά να βοηθήσω όπως μπορώ στην προσπάθεια των μαθητών που δίνουν πανελλήνιες. Ο χώρος αυτός είναι καλός για εποικοδομητική κουβεντούλα, ανταλλαγή απόψεων, λίγη χαλάρωση (είναι εντελώς απαραίτητη για το μυαλό), ενδεχομένως κάποιες συμβουλές από έναν εμπειρότερο (ξεκίνησα να δίνω Πανελλήνιες το 1992 και συνεχίζω).


Θέλω μια συμβουλή.Δινω δεύτερη φορά πανελλήνιες (πέρσι η πρώτη) είμαι στο οικονομικό τομέα.Ολη την χρόνια διάβαζα (2 ώρες την ημέρα) αλλά τον τελευταίο μήνα τα είχα ψηλό παρατήσει.Προλαβαινω να κάνω επανάληψη η όχι;Αν ναι το πρέπει να κάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Παρακαλώ! :)

Με χαρά να βοηθήσω όπως μπορώ στην προσπάθεια των μαθητών που δίνουν πανελλήνιες. Ο χώρος αυτός είναι καλός για εποικοδομητική κουβεντούλα, ανταλλαγή απόψεων, λίγη χαλάρωση (είναι εντελώς απαραίτητη για το μυαλό), ενδεχομένως κάποιες συμβουλές από έναν εμπειρότερο (ξεκίνησα να δίνω Πανελλήνιες το 1992 και συνεχίζω).


Κύριε Μοσχόπουλε καλησπέρα και από εμένα. Θέλω να ζητήσω την άποψη σας, μέχρι πότε πρέπει τα κενά ορισμένων μαθημάτων να έχουν καλυφθεί; (είμαι θεωρητική κατεύθυνση, αναφέρομαι μόνο για ένα μάθημα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top