Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής)

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Γεια σας! Ενδιαφερομαι για τη σχολη της Βιβλιοθηκονομιας και Συστηματων Πληροφορησης. Μηπως εχει ακουσει καποιος κατι ή γνωριζει για αυτη τη σχολη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

plouti

Νεοφερμένος

Η plouti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Καλησπερα ειμαι φοιτητρια σε αυτην την σχολη.Εχει να κανει με την ταξινομηση , την οργανωση και την διοικηση βιβλιοθηκων.Γενικα μαθενεις διαφορα πραγματα και αρκετα για την λογοτεχνια.Στην θεσσαλονικη εχει και καλη φοιτητικη ζωη.Οποτε αν θες ακομα στο προτεινω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggeliki+basilis

Νεοφερμένος

Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΜΑΡΙΑ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Εγώ μόλις πέρασα εδώ στην Αθήνα σε αυτή τη σχολή. Υπάρχει κανένας συμφοιτητής;

Κανένας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

plouti

Νεοφερμένος

Η plouti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
καλησπερα εγω σπουδαζω στην θεσσαλονικη στην ιδια σχολη αν χρειαστεις κατι πες μου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggeliki+basilis

Νεοφερμένος

Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΜΑΡΙΑ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
οκ σ'ευχαριστώ πολυ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
σας ευχαριστω πολυ. η αληθεια ειναι οτι με ενδιαφερει ακομα και μονο αυτη σκευτομαι να δηλωσω φετος. αν και μενω Αθηνα, θα προτιμουσα να περασω στη Θεσσαλονικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zxc

Νεοφερμένος

Η zxc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Υπαρχει καποιος/α που να σπουδαζει στο συγκεκριμενο τμημα? σκεφτομαι να το δηλωσω στο μηχανογραφικο μου(αυτο της Αθηνας)..εχει επαγγελματικη αποκατασταση?
site:https://www.teiath.gr/sdo/library_studies/greek_ver/start.html#ST6
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Δεν έχω καμία σχέση μ αυτό το τμήμα, αλλά είμαι από σχολή ανθρωπιστικών σπουδών. Σαν αντικείμενο μπορεί ν είναι ενδιαφέρον, αλλά πιστεύω ότι η αγορά εργασίας είναι πολύ κλειστή, Σκέψου ότι η μόνη σου διέξοδος για δουλειά είναι η αναμονή προκηρύξεων, άσε που πλέον κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει (συγχωνεύσεις και ιδιωτικοποιήσεις.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν το δηλώσατε τελικά, αλλά ένα εχω να πω... ΜΑΚΡΙΑ! Εκεί πέρασα και σιχάθηκα τη ζωή μου! Πιό αδιάφορο τμήμα δεν θα μπορούσε να υπάρχει, εκτός κι αν έχετε αποφασίσει ότι θέλετε να γίνετε επαγγελματίες δημόσιοι υπάλληλοι. Το μόνο θετικό που μπορώ να βρω, είναι ότι είναι το μόνο ΤΕΙ που χαρακτηρίζεται ΠΕ... αν αυτό έχει κάποιο μισθολογικό αντίκρυσμα πλέον. Εγώ πάντως δεν άντεξα και τα παράτησα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreams&hopes

Δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 448 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν το δηλώσατε τελικά, αλλά ένα εχω να πω... ΜΑΚΡΙΑ! Εκεί πέρασα και σιχάθηκα τη ζωή μου! Πιό αδιάφορο τμήμα δεν θα μπορούσε να υπάρχει, εκτός κι αν έχετε αποφασίσει ότι θέλετε να γίνετε επαγγελματίες δημόσιοι υπάλληλοι. Το μόνο θετικό που μπορώ να βρω, είναι ότι είναι το μόνο ΤΕΙ που χαρακτηρίζεται ΠΕ... αν αυτό έχει κάποιο μισθολογικό αντίκρυσμα πλέον. Εγώ πάντως δεν άντεξα και τα παράτησα!

Τόσο χάλια; Το είχα δηλώσει την πρώτη φορά που έδωσα και θα περνούσα εκεί αν δεν έπιανα Πολιτική Επιστήμη. Κοίτα να δεις... Και το είχα για ενδιαφέρον τμήμα. :confused: Και τι κάνεις τώρα; Ξαναδίνεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Τόσο χάλια; Το είχα δηλώσει την πρώτη φορά που έδωσα και θα περνούσα εκεί αν δεν έπιανα Πολιτική Επιστήμη. Κοίτα να δεις... Και το είχα για ενδιαφέρον τμήμα. :confused: Και τι κάνεις τώρα; Ξαναδίνεις;

Με συγχωρείς για την καθυστέρηση.... είχα να μπω σε αυτό το section πολύ καιρό :) Λοιπόν, κοίταξε, αυτή είναι καθαρά δική μου άποψη, για να μην παρεξηγηθώ, και είναι επίσης ξεκάθαρα δικό μου το φταίξιμο γιατί δήλωσα μια σχολή που μου πρότειναν, χωρίς να το ψάξω καθόλου. Πολιτικές επιστήμες ήταν η πρώτη μου επιλογή.

Λοιπόν, τα μαθήματα χωρίζονται σε "γενικά" και ειδικότητας. Τα γενικά ήταν εκπληκτικά (όσο παρακολούθησα). Ιστορία, Κοινωνιολογία, Λογοτεχνία κλπ... σε όλα τα εξάμηνα είχε μαθήματα που άπτονταν διαφόρων "ανθρωπιστικών" επιστημών. Τα ειδικότητας όμως ήταν χάλια! Ηταν κυρίως πληροφορική, αλλά σκέψου ότι κάναμε ας πούμε dos... τι πιό απαρχαιωμένο; Υπήρχαν και τα θεωρητικά ειδικότητας, που ήταν για να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο! Το πιό αστείο ήταν ότι στην εισαγωγή του μαθήματος "Αρχές Βιβλιοθηκονομίας" έγραφε ότι είναι ένα τρομερα δυναμικό επάγγελμα και πιό μέσα, έγραφε ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό άγχους! Τώρα που το σκέφτομαι γελάω. Η καθηγήτρια ήταν φανερό ότι βαριόταν που ζούσε και δεν είχε κανένα άγχος...
Φαντάσου επίσης δίωρο μάθημα, με τον καθηγητή να εξηγεί τη διαφορά του ._ από το _._ Εντάξει, ο δικός μου οργανισμός δεν το σήκωνε!

Εγώ λοιπόν την παράτησα τη σχολή, αλλά το κακό είναι ότι δεν έδωσα αμέσως κι έχασα πολύ χρόνο. Τώρα ναι, ξαναδίνω. Αλλά θα δηλώσω αποκλειστικά σχολές που με ενδιαφέρουν και δεν θα ακούσω κανέναν άσχετο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreams&hopes

Δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 448 μηνύματα.
Με συγχωρείς για την καθυστέρηση.... είχα να μπω σε αυτό το section πολύ καιρό :)
Λοιπόν, κοίταξε, αυτή είναι καθαρά δική μου άποψη, για να μην παρεξηγηθώ, και είναι επίσης ξεκάθαρα δικό μου το φταίξιμο γιατί δήλωσα μια σχολή που μου πρότειναν, χωρίς να το ψάξω καθόλου. Πολιτικές επιστήμες ήταν η πρώτη μου επιλογή.

Λοιπόν, τα μαθήματα χωρίζονται σε "γενικά" και ειδικότητας. Τα γενικά ήταν εκπληκτικά (όσο παρακολούθησα). Ιστορία, Κοινωνιολογία, Λογοτεχνία κλπ... σε όλα τα εξάμηνα είχε μαθήματα που άπτονταν διαφόρων "ανθρωπιστικών" επιστημών. Τα ειδικότητας όμως ήταν χάλια! Ηταν κυρίως πληροφορική, αλλά σκέψου ότι κάναμε ας πούμε dos... τι πιό απαρχαιωμένο; Υπήρχαν και τα θεωρητικά ειδικότητας, που ήταν για να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο! Το πιό αστείο ήταν ότι στην εισαγωγή του μαθήματος "Αρχές Βιβλιοθηκονομίας" έγραφε ότι είναι ένα τρομερα δυναμικό επάγγελμα και πιό μέσα, έγραφε ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό άγχους! Τώρα που το σκέφτομαι γελάω. Η καθηγήτρια ήταν φανερό ότι βαριόταν που ζούσε και δεν είχε κανένα άγχος...
Φαντάσου επίσης δίωρο μάθημα, με τον καθηγητή να εξηγεί τη διαφορά του ._ από το _._ Εντάξει, ο δικός μου οργανισμός δεν το σήκωνε!

Εγώ λοιπόν την παράτησα τη σχολή, αλλά το κακό είναι ότι δεν έδωσα αμέσως κι έχασα πολύ χρόνο. Τώρα ναι, ξαναδίνω. Αλλά θα δηλώσω αποκλειστικά σχολές που με ενδιαφέρουν και δεν θα ακούσω κανέναν άσχετο!

Πω κατάλαβα! Απλά επειδή μου είχε φανεί πολύ ενδιαφέρον το πρόγραμμα σπουδών την είχα δηλώσει αρκετά ψηλά. Πάντως μια φίλη μου που είναι στο ΑΕΙ στην Κέρκυρα μου λέει ότι είναι πολύ ενδιαφέρον τμήμα, ίσως επειδή εκεί δεν κάνουν πληροφορική (ελάχιστα ίσως) αλλά προσανατολίζονται πιο πολύ σε μαθήματα σχετικά με λατινικά, αρχαία και τέτοια.

Γενικα πάντως σαν αποκατάσταση δεν πρέπει να έχει και τις καλύτερες δυνατότητες. Ίσως είναι καλύτερα που το εγκατέλειψες το αντικείμενο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Kαι τι έχει αποκατάσταση τώρα πια; ό,τι και να σπουδάσει κανείς, προς το παρόν δεν μπορεί να το αξιοποιήσει! Προς το παρόν... ίσως να βελτιωθούν τα πράγματα... δεν πάει πιό κάτω! Όπως σου είπα πάντως, είναι υποκειμενικό θέμα... εμένα δεν μου άρεσε, κάποιος άλλος, όπως η φίλη σου και πολλοί συμφοιτητές μου, είχαν ξετρελαθεί!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bettina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bettina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
άστα να πανε είναι η επαγγελματική αποκατάσταση....μη σου πω οτι απο το τμήμα της Κερκύρας είναι χειρότερα....υπάρχει μεγάλη υποτίμηση στο κλάδο πάντως...το συζητούσα με μια φίλη μου, π είναι πτυχιούχος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
άστα να πανε είναι η επαγγελματική αποκατάσταση....μη σου πω οτι απο το τμήμα της Κερκύρας είναι χειρότερα....υπάρχει μεγάλη υποτίμηση στο κλάδο πάντως...το συζητούσα με μια φίλη μου, π είναι πτυχιούχος...

Φαντάσου, κι είναι και ΑΕΙ... τέλος πάντων, για μένα το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν με ενδιέφερε το αντικείμενο... γιατί η ανεργία πλέον, αφορά όλους τους κλάδους! Το θέμα είναι ότι μπορεί κανείς να δουλέψει κυρίως στο δημόσιο... γιατί στον ιδιωτικό τομέα, οι βιβλιοθήκες και τα αρχεία είναι μετρημένα στα δάχτυλα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lalak

Νεοφερμένος

Ο lalak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Με συγχωρείς για την καθυστέρηση.... είχα να μπω σε αυτό το section πολύ καιρό :)
Λοιπόν, κοίταξε, αυτή είναι καθαρά δική μου άποψη, για να μην παρεξηγηθώ, και είναι επίσης ξεκάθαρα δικό μου το φταίξιμο γιατί δήλωσα μια σχολή που μου πρότειναν, χωρίς να το ψάξω καθόλου. Πολιτικές επιστήμες ήταν η πρώτη μου επιλογή.

Λοιπόν, τα μαθήματα χωρίζονται σε "γενικά" και ειδικότητας. Τα γενικά ήταν εκπληκτικά (όσο παρακολούθησα). Ιστορία, Κοινωνιολογία, Λογοτεχνία κλπ... σε όλα τα εξάμηνα είχε μαθήματα που άπτονταν διαφόρων "ανθρωπιστικών" επιστημών. Τα ειδικότητας όμως ήταν χάλια! Ηταν κυρίως πληροφορική, αλλά σκέψου ότι κάναμε ας πούμε dos... τι πιό απαρχαιωμένο; Υπήρχαν και τα θεωρητικά ειδικότητας, που ήταν για να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο! Το πιό αστείο ήταν ότι στην εισαγωγή του μαθήματος "Αρχές Βιβλιοθηκονομίας" έγραφε ότι είναι ένα τρομερα δυναμικό επάγγελμα και πιό μέσα, έγραφε ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό άγχους! Τώρα που το σκέφτομαι γελάω. Η καθηγήτρια ήταν φανερό ότι βαριόταν που ζούσε και δεν είχε κανένα άγχος...
Φαντάσου επίσης δίωρο μάθημα, με τον καθηγητή να εξηγεί τη διαφορά του ._ από το _._ Εντάξει, ο δικός μου οργανισμός δεν το σήκωνε!

Εγώ λοιπόν την παράτησα τη σχολή, αλλά το κακό είναι ότι δεν έδωσα αμέσως κι έχασα πολύ χρόνο. Τώρα ναι, ξαναδίνω. Αλλά θα δηλώσω αποκλειστικά σχολές που με ενδιαφέρουν και δεν θα ακούσω κανέναν άσχετο!

Aρα δεν είμαι ο μόνος που μου φανηκε τρισαθλια η σχολη! και την παρατησα.Νομιζα πως εγω ημουν περιεργος αλλα ευτυχως δεν ηταν μονο ιδεα μου.Τα μαθηματα ενα εξαμηνο που εκατσα μου φανηκαν απαραδεκτα και βαρετα και ειδικα εκεινα με τις συντομογραφιες και πως να γραφεις βιβλιογραφια(εκοψα φλεβες με κατι συμβολα τυπου -. και παρατησα τη σχολη).Πιστευα οτι θα χει πιο ενδιαφεροντα μαθηματα και κυριως γενικης παιδειας.Δεν ειχε ακαδημαικου επιπεδου μαθηματα τα πιο πολλα ηταν τεχνικα και εργαστηριακα αλλα με ανουσιο τροπο διδσκαλιας και καθηγητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Aρα δεν είμαι ο μόνος που μου φανηκε τρισαθλια η σχολη! και την παρατησα.Νομιζα πως εγω ημουν περιεργος αλλα ευτυχως δεν ηταν μονο ιδεα μου.Τα μαθηματα ενα εξαμηνο που εκατσα μου φανηκαν απαραδεκτα και βαρετα και ειδικα εκεινα με τις συντομογραφιες και πως να γραφεις βιβλιογραφια(εκοψα φλεβες με κατι συμβολα τυπου -. και παρατησα τη σχολη).Πιστευα οτι θα χει πιο ενδιαφεροντα μαθηματα και κυριως γενικης παιδειας.Δεν ειχε ακαδημαικου επιπεδου μαθηματα τα πιο πολλα ηταν τεχνικα και εργαστηριακα αλλα με ανουσιο τροπο διδσκαλιας και καθηγητες

Eλα ρε παιδάκι μου!! :clapup: Κι εγώ νόμιζα ότι είμαι η μόνη, γιατί όλοι μου έλεγαν ότι "έλα ρε, είναι τρομερά ενδιαφέρουσα σχολή!" κι εγώ νόμιζα ότι έχω πρόβλημα.... Λοιπόν, κι εγώ έχω φτάσει στα πρόθυρα αυτοκτονίας με την καταλογογράφηση.... Τα μαθήματα "γενικής παιδείας" (δεν θυμάμαι πως τα λένε κανονικά) μου άρεσαν και πήγαινα καλά... πχ η Ιστορία Ελληνικού Πολιτισμού είχε ενδιαφέρον... αν και δεν μάθαμε τίποτα καινούριο. Αυτό που ευχαριστήθηκα επίσης, ήταν η Κοινωνιολογία, γιατί στο σχολείο είχαμε μια τραγική καθηγήτρια και εξαιτίας της δεν δήλωσα το τμήμα. Στο ΤΕΙ όμως τη λάτρεψα... να 'ναι καλά η κυριούλα που τη δίδασκε!

Επίσης, η Ιστορία γραφής ήταν ενδιαφέρον αντικείμενο, αλλά εκείνο το απολίθωμα που δίδασκε το έκανε να φαίνεται βουνό...

*τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει τα μαθήματα βέβαια, οπότε μπορεί και να μην ξέρεις για τι πράγμα μιλάω... χαίρομαι πάντως που γνωρίζω έναν λογικό άνθρωπο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MariaLoveItaly

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 363 μηνύματα.
Ακομα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως βγαινεις απο τη συγκεκριμενη σχολη, βιβλιοθηκαριος? παντως φενονται πολυ ενδιαφερον τα μαθηματα! :)
Εγω παντως οταν ερθει η ωρα μου (σε 4 χρονακια πρωτα ο θεος) θα δηλωσω Κοινωνιολογια :) :inlove:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Ακομα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως βγαινεις απο τη συγκεκριμενη σχολη, βιβλιοθηκαριος? παντως φενονται πολυ ενδιαφερον τα μαθηματα! :)

Επαγγ. δικαιώματα PDF Εκτύπωση E-mail
Π.Δ. 385/1989 (Φ.Ε.Κ. 169/16-6-89/τ.Α'.)

Οι πτυχιούχοι του τμήματος Βιβλιοθηκονομίας σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους απασχολούνται επαγγελματικά είτε αυτοδύναμα είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα όπως αυτός προσδιορίζεται από τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά, με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της σύγχρονης τεχνολογίας στην οργάνωση και λειτουργία βιβλιοθηκών όλων των ειδών δηλαδή: Εθνική - Κεντρικές (Βουλής κ.λ.π.), Ακαδημαϊκές (Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, Σχολικές), Λαϊκές (Δημοτικές κοινοτικές κ.λ.π.), Ειδικής έρευνας, Κέντρα τεκμηρίωσης.

Αντικείμενο της απασχόλησής τους είναι:
α) Ο καθορισμός των στόχων της βιβλιοθηκονομίας.
β) Ο σχεδιασμός, η οργάνωση, η διοίκηση και η λειτουργία της βιβλιοθήκης.
γ) Η επιλογή και η πρόσκτηση του κατάλληλου υλικού (βιβλία, περιοδικά, χάρτες, μη έντυπο υλικό, οπτικοακουστικό υλικό κ.λ.π.).
δ) Η οργάνωση του υλικού για χρήση δηλαδή η καταλογογράφηση, η ταξινόμηση και η ευρετηρίασή του.
ε) Η εξυπηρέτηση των χρηστών της βιβλιοθήκης, μέσα από την πληροφοριακή εργασία, με τη σύνταξη βιβλιογραφιών, επιτομών, ευρετηρίων κ.λ.π.
στ) Η διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων, εκθέσεων και ομιλιών και η παρουσίαση βιβλίων, ανάλογα με το είδος και τους στόχους της βιβλιοθήκης.
ζ) Η παροχή των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης και σε άλλους χώρους εκτός βιβλιοθήκης, όπως νοσοκομεία, παιδικούς σταθμούς, εργοστάσια.
η) Η συνεργασία με άλλες βιβλιοθήκες και κέντρα τεκμηρίωσης, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.
θ) Η αναζήτηση πληροφοριών και η εξυπηρέτηση των χρηστών μέσα από τράπεζες πληροφοριών και βάσει δεδομένων, στον εθνικό και διεθνή χώρο.

Οι πτυχιούχοι του τμήματος ασκούν κάθε άλλη δραστηριότητα σε επαγγελματικά αντικείμενα που δεν κατονομάζονται ρητά παραπάνω και που θα προκύπτουν από την εξέλιξη της Επιστήμης της Βιβλιοθηκονομίας και της Τεκμηρίωσης.

Οι πτυχιούχοι του τμήματος απασχολούνται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Μπορούν ακόμα να απασχοληθούν ως μέλη ερευνητικών ομάδων σε θέματα της ειδικότητάς τους.

Οι πτυχιούχοι του τμήματος ασκούν το επάγγελμα, στο πλαίσιο των παραπάνω επαγγελματικών δικαιωμάτων, με την απόκτηση του πτυχίου τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Ακομα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως βγαινεις απο τη συγκεκριμενη σχολη, βιβλιοθηκαριος? παντως φενονται πολυ ενδιαφερον τα μαθηματα! :)
Εγω παντως οταν ερθει η ωρα μου (σε 4 χρονακια πρωτα ο θεος) θα δηλωσω Κοινωνιολογια :) :inlove:

Μέσα σε 5 χρόνια που έχεις ακόμα θα έχεις αλλάξει γνώμη τόσες φορές. Είσαι μόλις 13 ετών, δεν νομίζω πως ξέρεις πραγματικά τι είναι αυτό που θες να σπουδάσεις. Στην ουσία ακόμα και όταν κάποιος πρέπει να αποφασίσει με τι θέλει να ασχοληθεί στο μέλλον, δεν είναι και 100% σίγουρος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top