×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,635 εγγεγραμμένα μέλη και 2,466,028 μηνύματα σε 78,267 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 384 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το 2020

charmander

Δραστήριο Μέλος

Ο charmander αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 226 μηνύματα.

O charmander έγραψε: στις 13:46, 03-09-18:

#1
ακουσα στις ειδησεις οτι τα λατινικα θα αντικατασταθουν απο τη κοινωνιολογια και οτι θα αναβαθμιστει ο ρολος του απολυτηριου και τα μαθηματα θα εχουν ολα τον ιδιο συντελεστη βαρυτητας. αυτο σημαινει οτι καταργουνται οι πανελληνιες ?(ειπε και κατι για ελευθερη προσβαση στα πανεπιστημια)

Νέες Πανελλήνιες: Καταργούνται σε συγκεκριμένες σχολές, τέλος τα Λατινικά, οι αλλαγές στο Λύκειο

Οι αρχές Οικονομικής Θεωρίας εμπλουτίζονται, ενώ καταργούνται οι συντελεστές βαρύτητας.Η πιο σημαντική αλλαγή από αυτές που ανακοινώθηκαν είναι ότι το μάθημα των Λατινικών αντικαθίσταται από αυτό της Κοινωνιολογίας.
Οι σημαντικότερες αλλαγές είναι οι εξής:
- τα βασικά μαθήματα της κάθε ομάδας είναι τα ίδια με την αντίστοιχη σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού, με εξαίρεση την αντικατάσταση των Λατινικών από το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Η αντικατάσταση αυτή κρίθηκε απαραίτητη αφ' ενός γιατί από όλο το φάσμα των επιστημών του 1ου Επιστημονικού Πεδίου τα Λατινικά αφορούσαν μόνο τα Τμήματα Φιλολογίας και αφ' ετέρου γιατί με την εξαιρετικά περιορισμένη εξεταστέα ύλη τους προκαλούσαν στρεβλώσεις στην τελική βαθμολογία υποψηφίων.
- τα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία ενοποιούνται στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, το οποίο είναι εξεταζόμενο για όλους τους υποψηφίους.
- οι τρεις Ομάδες Προσανατολισμού, γίνονται τέσσερις, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα Επιστημονικό Πεδίο
- τα βασικά μαθήματα της κάθε ομάδας είναι τα ίδια με την αντίστοιχη σημερινή ομάδα Προσανατολισμού, με εξαίρεση την αντικατάσταση των Λατινικών από το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Η αντικατάσταση αυτή κρίθηκε απαραίτητη αφ' ενός γιατί από όλο το φάσμα των επιστημών του 1ου Επιστημονικού Πεδίου τα Λατινικά αφορούσαν μόνο τα Τμήματα Φιλολογίας και αφ' ετέρου γιατί με την εξαιρετικά περιορισμένη εξεταστέα ύλη τους προκαλούσαν στρεβλώσεις στην τελική βαθμολογία
- η σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών διαιρείται σε δύο Ομάδες Προσανατολισμού, την Ομάδα Προσανατολισμού «Θετικές Σπουδές» και την Ομάδα Προσανατολισμού «Σπουδές Υγείας». Η πρώτη οδηγεί στο δεύτερο και η δεύτερη στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο.
- το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας εμπλουτίζεται με περιεχόμενο που σχετίζεται με την κοινωνική διάσταση της Οικονομίας.
- κάθε Ομάδα Προσανατολισμού περιλαμβάνει μόνο τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι θα εξεταστούν τόσο για το απολυτήριο όσο και για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι συντελεστές βαρύτητας καταργούνται και όλα τα μαθήματα έχουν την ίδια βαρύτητα.
- για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται τρία μαθήματα Γενικής Παιδείας,Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (6 ώρες), Θρησκευτικά (1 ώρα) και Φυσική Αγωγή (2 ώρες), ενώ για το εσπερινό Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο μαθήματα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα (6 ώρες) και Θρησκευτικά (1 ώρα)
- επιπλέον για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο διδακτικές ώρες για ένα μάθημα επιλογής. Στις επιλογές περιλαμβάνονται ειδικά μαθήματα που οι υποψήφιοι μπορεί να χρειαστούν και για την εισαγωγή τους σε κάποια Τμήματα.
- τα μαθήματα των Ομάδων Προσανατολισμού αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος, με έξι διδακτικές ώρες για το καθένα. Αυτό δε σημαίνει ανάλογη αύξηση της διδακτέας/εξεταστέας ύλης. Η ύλη θα αυξηθεί σε κάποια μαθήματα, αλλ σε καμία περίπτωση αναλογικά με την αύξηση ωρών. Στόχος είναι να υπάρχει ο χρόνος ώστε οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να διδάσκουν σωστά και οι μαθητές να μπορούν να εμπεδώσουν την ύλη κάθε μαθήματος.
- τέλος για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται τρεις ώρες ανά εβδομάδα, μία για κάθε ένα από τα μαθήματα των Ομάδων Προσανατολισμού κατά τις οποίες κάθε εκπαιδευτικός θα είναι διαθέσιμος για συνεργασία με τους μαθητές του, για συζήτηση εργασιών, επίλυση αποριών κλπ. των υποψηφίων.
Συμπερασματικά, οι συνοπτικά οι βασικές αλλαγές είναι:
- τα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία ενοποιούνται στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, το οποίο είναι εξεταζόμενο για όλους τους υποψηφίους.
- καταργούνται οι συντελεστές βαρύτητας στα μαθήματα που εξετάζονται σε Πανελλήνιο επίπεδο οι ομάδες προσανατολισμού γίνονται τέσσερις από τρεις
- η κάθε κατεύθυνση θα έχει μόνο τρία μαθήματα
- κάθε μάθημα προσανατολισμού θα διδάσκεται επί έξι ώρες την ημέρα
- οι αρχές οικονομικής θεωρίας εμπλουτίζονται
- τα θρησκευτικά μειώνονται σε 1 ώρα την εβδομάδα.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, το νέο πρόγραμμα της Γ ́ Λυκείου διαμορφώνεται ως εξής:



«Η πρόταση που σας παρουσιάζουμε διαμορφώθηκε με βάση την πρόταση του ΙΕΠ, του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία που έγινε το 2015-16, των σχετικών συζητήσεων της επιτροπής Μορφωτικων Υποθέσεων της Βουλής, με εκπαιδευτικούς φορείς και εκπαιδευτικους και μετά από συστηματική μελέτη των συστημάτων που ισχύουν σε άλλες χώρες» ανέφερε ο κ. Γαβρόγλου, ξεκινώντας την παρουσίαση του νέου σχεδίου.
Επίσης, τόνισε ότι είναι βασικό να υπάρξει «σαφέστατη προοπτική και μία καλά προμελετημένη μεταβατική περίοδος» και επισήμανε ότι οι αλλαγές ήταν μέρος της συνολικής αναβάθμισης και αναμόρφωσης της εκπαίδευσης, που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια.
Οι όποιες αλλαγές ανακοινωθούν, θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2019-20, δηλαδή από τη «φουρνιά» των παιδιών που φέτος θα ξεκινήσουν να φοιτούν στη Β’ λυκείου.
Ο τελικός βαθμός του απολυτηρίου
Για το νέο ενισχυμένο απολυτήριο που σχεδιάζεται θα δίνονται ενδοσχολικού τύπου εξετάσεις σε τέσσερα βασικά μαθήματα, οι οποίες θα διοργανώνονται σε επίπεδο Περιφέρειας της χώρας. Ήδη, στις φετινές απολυτήριες εξετάσεις της Γ' τάξης του Λυκείου οι μαθητές εξετάστηκαν στα μαθήματα: Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (συνεξετάζονται σε τρίωρη εξέταση ως κλάδοι μαθήματος), Μαθηματικά, Ιστορία, Βιολογία.
Στα συγκεκριμένα μαθήματα προβλέπεται υποχρεωτικό ωριαίο διαγώνισμα μόνο στο πρώτο τετράμηνο. Ο βαθμός του απολυτηρίου σε αυτά τα μαθήματα αποτελεί τον μέσο όρο τριών βαθμών, αυτών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της απολυτήριας εξέτασης. Στα υπόλοιπα μαθήματα της τελευταίας τάξης του ΓΕΛ, πλην της Φυσικής Αγωγής, προβλέπεται υποχρεωτικό ωριαίο διαγώνισμα και στο πρώτο και στο δεύτερο τετράμηνο. Ο βαθμός του απολυτηρίου σε αυτά τα μαθήματα αποτελεί τον μέσο όρο δύο βαθμών, αυτών του πρώτου και του δεύτερου τετραμήνου.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις που θα ακολουθούν τις απολυτήριες στα σχολεία παραμένουν όπως είναι σήμερα, με τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο, στο πρότυπο των παλαιών «Δεσμών» που αποτέλεσαν άλλωστε και το μακροβιότερο σύστημα στην ιστορία των διαγωνισμών εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας. Παραμένουν έτσι τα τέσσερα επιστημονικά πεδία στα οποία εξετάστηκαν εφέτος οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας (Ανθρωπιστικών Επιστημών, Θετικών Επιστημών, Επιστημών Υγείας και Επιστημών Πληροφορικής και Οικονομικών) και τα τέσσερα βασικά μαθήματα που εξετάστηκαν ανά πεδίο.
Όπως τόνισε ο κ. Γαβρόγλου θα υπάρξει κατάργηση των πανελληνίων όμως μόνο σε σχολές χαμηλής ζήτησης. Η εισαγωγή σε αυτές τις σχολές θα γίνεται μόνο με τον βαθμό του απολυτηρίου.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Himela : 03-09-18 στις 23:26. Αιτία: Προσθήκη είδησης
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Λένω

Επιφανές Μέλος

H Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,770 μηνύματα.

H Λένω έγραψε: στις 14:32, 03-09-18:

#2
Η νέα Γ΄ Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020
https://www.minedu.gov.gr/publicatio...2018_09_02.pdf
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Λένω : 03-09-18 στις 14:36.
8
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

GiorgosM

Φοιτητής

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (ΑΕΙ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 102 μηνύματα.

O GiorgosM έγραψε: στις 15:22, 03-09-18:

#3
Θέλουν να καταπολεμήσουν την παπαγαλία και βάλανε κοινωνιολογία.Για θεωρητική πάντως πιστεύω είναι καλύτερο από λατινικα.Τα τμήματα που χρειάζονται κοινωνιολογία είναι περισσότερα από αυτά που χρειάζονται λατινικαΤαιριαζει καλύτερα.Απο το 2020 ξεχάστε σώματα ασφαλείας με 4 πεδίο.Θα είναι πλέον αδύνατο αν τα μαθηματικά μείνουν όπως Τώρα.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiorgosM : 03-09-18 στις 15:57.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 501 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 15:33, 03-09-18:

#4
Αξιόλογες αλλαγές. Η αύξηση των ωρών διδασκαλίας στα μαθηματα προσανατολισμού θα λειτουργήσει ευεργετικά για την καταπολεμηση(τρόπον τινά) της παραπαιδείας. Ο βαθμός του απολυτηρίου θα βγαίνει πιο αξιοκρατικά. Μονο η αντικατάσταση των λατινικών απο την κοινωνιολογία με προβληματίζει λιγο

Φυσικα, το καίριο ερώτημα ειναι: θα ισχύσουν πράγματι αυτες οι αλλαγές; Του χρονου εχουμε βουλευτικές εκλογές και δεν ειναι απίθανο μια ενδεχόμενη διαφορετική της τωρινής κυβέρνηση να καταφύγει στη συνηθισμένη πλέον πρακτική του ράβε-ξήλωνε.
9
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Φινεύς (Γιάννης)

Μαθητής Β' λυκείου

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 107 μηνύματα.

O Φινεύς έγραψε: στις 15:40, 03-09-18:

#5
Αρχική Δημοσίευση από GiorgosM
Θέλουν να καταπολεμήσουν την παπαγαλία και βάλανε κοινωνιολογία.Για θεωρητική πάντως πιστεύω είναι καλύτερο από ιστορία.Τα τμήματα που χρειάζονται κοινωνιολογία είναι περισσότερα από αυτά που χρειάζονται ιστορία.Ταιριαζει καλύτερα.Απο το 2020 ξεχάστε σώματα ασφαλείας με 4 πεδίο.Θα είναι πλέον αδύνατο αν τα μαθηματικά μείνουν όπως Τώρα.
Μια ερώτηση μόνο. Κατάλαβα ότι θα καταργηθούν οι συντελεστές βαρύτητας. Παρ' όλα αυτά, στο 4ο πεδίο π.χ. οι επιδόσεις στα μαθηματικά, που είχαν συντελεστή 1.3, θα επηρεάζουν πιο πολύ τον τελικό βαθμό; Γιατί αν δεν τον επηρεάζουν πιο πολύ δε διακρίνω το πρόβλημα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

stylianos6000 (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οδοντιατρικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O stylianos6000 έγραψε: στις 15:53, 03-09-18:

#6
Συνεχώς κάτι μαστορεύουν, κόβουν, ράβουν, ξυλώνουν, όλα τριγύρω αλλάζουνε δηλαδή και όλα το ίδιο μένουν (που λέει και ένα τραγούδι του Ρασούλη). Οι ανάλγητοι κρατιστές κομισάριοι πρέπει επιτέλους να άρουν τον κρατικό μονοπώλιο στην εκπαίδευση και επιπλέον να επιτρέψουν στα κρατικά πανεπιστήμια να ανασάνουν δίνοντας την ελευθερία στο κάθε ίδρυμα να επιλέξει αυτό με δικά του κριτήρια τους φοιτητές του όπως γίνεται στις ΗΠΑ. Οτιδήποτε άλλο είναι μια απλή αναμάσηση και ανακύκλωση των ήδη υπαρχόντων και δοκιμασμένων δομών και συστημάτων εισαγωγής στα μόνο κρατικά πανεπιστήμια, η οποία επιβάλλεται να γίνεται ανά τετραετία για να μην δώσουν το δικαίωμα να πούμε πως δεν είναι αρκετά ριζοσπαστικοί και προοδευτικοί. Τα προβλήματα του συστήματος εισαγωγής θα διαιωνιστούν, όσοι έχετε δώσει πανελλήνιες καταλαβαινόμαστε.. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ δίνουμε τις κρατικές εξετάσεις , ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ κάνουμε μηχανογραφικά , ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ υποφέρουμε μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση 1+ μηνός για να μάθουμε τις βάσεις, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να δουλέψουμε στα κολχόζ κτλ κτλ
3
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 528 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 15:58, 03-09-18:

#7
Το απολυτήριο θα προσμετράται κατά 10% αν κατάλαβα καλά. Αυτό σε μόρια τι σημαίνει; Δηλαδή 18.000 θα προκύπτουν από τα 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και 2.000 από το βαθμό του απολυτηρίου ή λέω μπιππππππ;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Διάσημο Μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 737 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 15:59, 03-09-18:

#8
1)Θεωρώ την αντικατάσταση των λατινικών από την κοινωνιολογία αρνητική γιατί αυτό σημαίνει ακομα περισσότερη παπαγαλία για την θεωρητική. Ναι μεν είναι πιο σημαντικό μάθημα για τις περισσότερες σχολές της θεωρητικής ομως η λογική των πανελληνιων (ειδικά για τις υψηλοβαθμες σχολές) είναι γραφω άριστα, άρα δεν επικεντρώνομαι στην ουσιαστική γνώση Αλλά στον ευκολότερο τρόπο για να πετύχω
2) Μεγαλύτερο λάθος πιστεύω είναι η κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας.Για τον υποψήφιο ιατρικής θα είναι ίδιας σημασίας η έκθεση και η βιολογία........
3)Επιτέλους καταργήθηκαν τα μαθήματα γενικής παιδείας. Ήταν γελοίο να προσποιούνται τοσα Χρόνια ότι λειτουργεί η Γ Λυκείου. Για μένα η αλλαγή αυτή ήταν απο τις καλύτερες που μπορούσαν να γίνουν.
4)Κακώς δίνεται σημασία στο απολυτήριο. Στην Ελλάδα ζούμε, τίποτα δεν είναι αξιοκρατικό και ούτε πρόκειται να είναι.
Γενικά μπερδεμένες αλλαγές μπορώ να πω. Από την μια το υπουργείο δείχνει ότι καταλαβαίνει την σαθρή καταταση που επικρατεί στην γ λυκείου και απ'την άλλη ενισχύει απολυτήριο και καταργεί συντελεστές βαρύτητας...
6
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

GiorgosM

Φοιτητής

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (ΑΕΙ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 102 μηνύματα.

O GiorgosM έγραψε: στις 16:00, 03-09-18:

#9
Και στις ΗΠΑ υπάρχουν εξετάσεις που λέγονται sat
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,691 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 16:01, 03-09-18:

#10
Αρχική Δημοσίευση από stylianos6000
.. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ δίνουμε τις κρατικές εξετάσεις , ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ κάνουμε μηχανογραφικά , ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ υποφέρουμε μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση 1+ μηνός για να μάθουμε τις βάσεις, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να δουλέψουμε στα κολχόζ κτλ κτλ
...Όλοι μαζί θα μπούμε στις κλαδικές του Πασοκ...τι όχι; του Συριζα ήθελα να πω, κτλ κτλ Όλοι μαζί μπορούμε, με την Άννα Δρούζα.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

stylianos6000 (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οδοντιατρικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O stylianos6000 έγραψε: στις 16:08, 03-09-18:

#11
Αρχική Δημοσίευση από GiorgosM
Και στις ΗΠΑ υπάρχουν εξετάσεις που λέγονται sat
Δεν υποστηρίζω πως οι εξετάσεις πρέπει να καταργηθούν πλήρως φυσικά! Συγγνώμη αν με τον τρόπο που έγραψα κατάλαβες αυτό. Η διαφορά είναι οτι το SAT διεξάγεται πολλές φορές μέσα στον χρόνο και είναι μόνο ένα απο τα κριτήρια που λαμβάνουν υπ'όψιν τα αμερικανικά πανεπιστήμια για να σε πάρουν. Οι Πανελλήνιες διεξάγονται με την μορφή ενός διαγωνισμού του δημοσίου για την επιλογή προσωπικού. Για παράδειγμα είναι απαράδεκτο το οτι δεν μπορώ να γίνω δεκτός σε παραπάνω απο 1 πανεπιστήμια και να επιλέξω εγώ που θα πάω. Ανέφερα τις ΗΠΑ ως πρότυπο γιατί η εισαγωγή σε κάποιο πανεπιστήμιο προυποθέτει βιογραφικό, SAT, βαθμολογία στο σχολείο, εξωσχολικές δραστηριότητες, και το πιο σημαντικό συνέντευξη. Δεν είναι δυνατόν το κράτος να κρατάει ομήρους τα πανεπιστήμια και να τους αναγκάζει ποιούς θα δεχτούν.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

GiorgosM

Φοιτητής

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (ΑΕΙ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 102 μηνύματα.

O GiorgosM έγραψε: στις 16:12, 03-09-18:

#12
Αρχική Δημοσίευση από johny_02
Μια ερώτηση μόνο. Κατάλαβα ότι θα καταργηθούν οι συντελεστές βαρύτητας. Παρ' όλα αυτά, στο 4ο πεδίο π.χ. οι επιδόσεις στα μαθηματικά, που είχαν συντελεστή 1.3, θα επηρεάζουν πιο πολύ τον τελικό βαθμό; Γιατί αν δεν τον επηρεάζουν πιο πολύ δε διακρίνω το πρόβλημα.
Όντως έχεις δίκαιο.Ακομα Δεν είχα διαβάσει την σελίδα με την κατάργηση του συντελεστή παρά μόνο με την κοινωνιολογία.Ισως να μην είναι αδύνατο(ήμουν αρκετά καθολικός)Αλλά η θεωρητική θα παραμείνει να καθορίζει την βαση εισαγωγής.Θα συνεχίσει να γράφει καλύτερα Αρχαία από ότι μαθηματικά και με την προσθήκη κοινωνιολογίας οι βαθμοί θα είναι καλύτεροι από ότι ηταν των λατινικών.Ετσι πιστευω
2
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Alex_t (Αλέξανδρος)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,292 μηνύματα.

O Alex_t έγραψε: στις 16:14, 03-09-18:

#13
Κατήργησαν το σύστημα δεσμών για να το επαναφέρουν αυτούσιο 20 χρόνια μετά; Λολ.

Παρά το γεγονός ότι είναι ίδιο με αυτό που λειτουργούσε τη δεκαετία του '80, οι αλλαγές νομίζω κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Διαφωνώ με τη διατήρηση των θρησκευτικών στο πρόγραμμα γενικής παιδείας, και με τον εξοβελισμό των λατινικών. Θα προτιμούσα να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα λατινικά και την κοινωνιολογία. Η πρόσθεση παρ'όλα αυτά της κοινωνιολογίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα διορθώνει μια τεράστια παράλειψη των παλαιών συστημάτων. Η κατάργηση των συντελεστών είναι μάλλον αρνητική αλλαγή, η δημιουργία ζώνης ελεύθερης πρόσβασης με βρίσκει σύμφωνο.

Γενικά, ωραίες αλλαγές, θα τις δούμε βέβαια και στην πράξη.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

konstantinab199

Φοιτητής

H konstantinab199 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 279 μηνύματα.

H konstantinab199 έγραψε: στις 16:54, 03-09-18:

#14
Προσωπικά διαφωνώ με την κατάργηση των λατινικών αν κι ποτέ δεν ήταν η συμπάθεια μου.
Πιστεύω έστω θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή ανάμεσα στα λατινικά και την κοινωνιολογία.Εν τω μεταξύ τα λατινικά προϋποθέτουν πολύ λιγότερη παπαγαλία απο ότι ενα μάθημα κοινωνιολογίας αρά αυτό το επιχείρημα το θεωρώ άσκοπο. Ακόμα θεωρώ τουλάχιστον σαθρά όλα αυτα που διαβάζω κατα καιρούς περί "χρησιμότητας" αρχαίων η λατινικών κι των ανθρωπιστικών σπουδών εν γένει αλλά αυτά δεν είναι του παρόντος.
Κι όχι δεν είμαστε η μόνη χώρα που διδάσκουμε αρχαία κι λατινικά κι ούτε είμαστε πολύ "προχω " που τα καταργούμε όλα γιατί "μωρέ έτσι κι αλλιώς άχρηστα είναι."
Βέβαια όλα αυτά δεν αναιρούν οτι το εκπαιδευτικό μας σύστημα πάσχει κι ότι όντως δεν είναι ανάγκη να δίνουμε λατινικά η γενικά το χ μάθημα για την εισαγώγη μας στην τάδε σχολή .
Επίσης ελπίζω ότι με το καινούργιο σύστημα θα μειωθεί η "ανάγκη" για φροντιστήρια που αυτό είναι πάντα καλό .
τέλος δεν ξέρω τι θα γίνει με τα πρακτικά ζητήματα -δεν ξέρω αν καθηγητές πανεπιστημίου επιθυμούν να διδάξουν το amo εκει που ηδη εκάνα ανεβασμενης δυσκολιας μαθημα αφου τα θεωρουσαν ολα διδαγμένα.
Ομως ετσι κι αλλιως
1) δεν ξερω αν θα ισχυσουν αυτα μετα τις εκλογες του 19'
2)ποιος θα δηλωνει φιλοσοφικη στα επόμενα χρόνια ετσι κι αλλιως;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Φινεύς (Γιάννης)

Μαθητής Β' λυκείου

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 107 μηνύματα.

O Φινεύς έγραψε: στις 17:07, 03-09-18:

#15
Αρχική Δημοσίευση από konstantinab199
Προσωπικά διαφωνώ με την κατάργηση των λατινικών αν κι ποτέ δεν ήταν η συμπάθεια μου.
Πιστεύω έστω θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή ανάμεσα στα λατινικά και την κοινωνιολογία.Εν τω μεταξύ τα λατινικά προϋποθέτουν πολύ λιγότερη παπαγαλία απο ότι ενα μάθημα κοινωνιολογίας αρά αυτό το επιχείρημα το θεωρώ άσκοπο. Ακόμα θεωρώ τουλάχιστον σαθρά όλα αυτα που διαβάζω κατα καιρούς περί "χρησιμότητας" αρχαίων η λατινικών κι των ανθρωπιστικών σπουδών εν γένει αλλά αυτά δεν είναι του παρόντος.
Κι όχι δεν είμαστε η μόνη χώρα που διδάσκουμε αρχαία κι λατινικά κι ούτε είμαστε πολύ "προχω " που τα καταργούμε όλα γιατί "μωρέ έτσι κι αλλιώς άχρηστα είναι."
Βέβαια όλα αυτά δεν αναιρούν οτι το εκπαιδευτικό μας σύστημα πάσχει κι ότι όντως δεν είναι ανάγκη να δίνουμε λατινικά η γενικά το χ μάθημα για την εισαγώγη μας στην τάδε σχολή .
Επίσης ελπίζω ότι με το καινούργιο σύστημα θα μειωθεί η "ανάγκη" για φροντιστήρια που αυτό είναι πάντα καλό .
τέλος δεν ξέρω τι θα γίνει με τα πρακτικά ζητήματα -δεν ξέρω αν καθηγητές πανεπιστημίου επιθυμούν να διδάξουν το amo εκει που ηδη εκάνα ανεβασμενης δυσκολιας μαθημα αφου τα θεωρουσαν ολα διδαγμένα.
Ομως ετσι κι αλλιως
1) δεν ξερω αν θα ισχυσουν αυτα μετα τις εκλογες του 19'
2)ποιος θα δηλωνει φιλοσοφικη στα επόμενα χρόνια ετσι κι αλλιως;

Αν βγει κάποια άλλη κυβέρνηση γίνεται να τα καταργήσει όλα; Και αν γίνει, θα δώσουμε όπως και οι φετινοί;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 528 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 17:13, 03-09-18:

#16
Αρχική Δημοσίευση από johny_02
Αν βγει κάποια άλλη κυβέρνηση γίνεται να τα καταργήσει όλα; Και αν γίνει, θα δώσουμε όπως και οι φετινοί;
Πολύ πιθανό. Και εμένα κάτι μου λέει ότι στο τέλος θα αποφασιστεί να δώσετε (και αυτοί που θα πάνε πρώτη και αυτοί που θα πάνε δευτέρα) με το παλιό. Οπότε προετοιμαστείτε για τα λατινικά!!! Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που είναι να εφαρμοστεί ένα σύστημα και εν τέλει δεν εφαρμόζεται.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

charmander

Δραστήριο Μέλος

Ο charmander αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 226 μηνύματα.

O charmander έγραψε: στις 17:45, 03-09-18:

#17
οι πανελληνιες δηλαδη θα περιλαμβανουν 4 μαθηματα προσανατπλισμου η ολα τα μαθηματα γ λυκειου ?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Alex_t (Αλέξανδρος)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,292 μηνύματα.

O Alex_t έγραψε: στις 17:49, 03-09-18:

#18
Αρχική Δημοσίευση από charmander
οι πανελληνιες δηλαδη θα περιλαμβανουν 4 μαθηματα προσανατπλισμου η ολα τα μαθηματα γ λυκειου ?

Δεν αλλάζουν πολλά από τώρα, 4 μαθήματα, δηλαδή Έκθεση/Λογοτεχνία+3 μαθήματα προσανατολισμού (τα ίδια με τώρα εκτός από τα λατινικά που αντικαθίστανται από κοινωνιολογία).
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

charmander

Δραστήριο Μέλος

Ο charmander αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 226 μηνύματα.

O charmander έγραψε: στις 17:56, 03-09-18:

#19
ο βαθμος του του απολυτηριου θα επηρεαζει σημαντικα ?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Alex_t (Αλέξανδρος)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,292 μηνύματα.

O Alex_t έγραψε: στις 18:05, 03-09-18:

#20
Αρχική Δημοσίευση από charmander
ο βαθμος του του απολυτηριου θα επηρεαζει σημαντικα ?

Στο 10% την πρώτη χρονιά.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Βρείτε παρόμοια