Παράδοση μαθήματος: Πίνακας ή Διαφάνειες;

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Εσεις πως προτιματε να γινεται το μαθημα ,"παραδοσιακα" στον πινακα ή με προβολεα (powerpoint πχ) .Εγω εχω παρατηρησει οτι στα πιο "σοβαρα" μαθηματα της σχολης μου συνηθως κανουμε στον πινακα και πιστευω πως ειναι καλυτερη μεθοδος αφου πρεπει ο φοιτητης να επεξεργαστει τις σημειωσεις που παιρνει ενω απο τις διαφανειες ειναι πιο πολυ "στο πιατο"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
διαφάνιες γιατί γενικά βαριέμαι να κρατάω σημειώσεις. Άσε που για πίνακα πρέπει να κάθεσαι σχετικά μπροστά για να βγάζις τι γράφει. Επίσης για κάποιο λόγο όσοι επιλέγουν το μάθημα σε πίνακα είναι σε φάση γεμίζω 2-3 πίνακες στο χαλαρό γράφοντας παντού πάνω-κάτω-αριστερά-δεξιά με random σειρά και άντε βγάλε άκρη ίσως για αυτό τους βολεύει περισσότερο ο πίνακας εξαρχής :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Εγω προτιμω πινακα. Ειδικα σε μια σχολη γεματη απο τυπους και αποδειξεις το να μου περιγραψει ο αλλος το πως προκυπτει το αποτελεσμα δε βολευει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top