Αλλαγές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Elpida T.

Νεοφερμένος

Η Elpida T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Καλησπερα, σημερα διαβαζοντας την κυριακατικη εφημεριδα ειχε ενα τεραστιο θεμα για τις αλλαγες που θα πραγματοποιηθουν στο λυκειο καθως και στην διαδικασια των πανελλαδικων.
Γνωριζει κανενας μαθητης συγκεκριμενα τις αλλαγες ιδιαιτερα για την γ' λυκειου και κατα ποσο οι μαθητες εποφελουνται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cookies&chips

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Κάπως πρέπει κι αυτοί να γεμίσουν τις σελίδες τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
1. Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλαδικές εξετάσεις από έξι σε τέσσερα
2. Περιορίζονται τα επιστημονικά πεδία από τέσσερα σε τρία. Στην ουσία ενοποιείται το τεχνολογικό με αυτό των θετικών επιστημών και δημιουργείται ένα ανεξάρτητο επιστημονικό πεδίο που θα περιλαμβάνει όλες τις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές
3. Οι μαθητές της τελευταίας τάξης λυκείου θα παίρνουν το απολυτήριο με εξέταση σε έξι έως οκτώ βασικά μαθήματα και μετά εφόσον επιθυμούν να συνεχίσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα προσέρχονται στις πανελλαδικές εξετάσεις και θα εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα ανά ομάδα προσανατολισμού
4. Καταργείται η κεντρική επιτροπή εξετάσεων και στη θέση της έρχεται ένας "κυρίαρχος - επόπτης" Οργανισμός, ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων. Παράλληλα δημιουργείται και τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας ώστε να "εξαντλείται" η ύλη και να μην εξαρτάται από τον κάθε διδάσκοντα
5. Εισάγεται ως βασικό μάθημα η "Φιλοσοφία" στη Β' λυκείου, καθώς και το μάθημα της "Πολιτικής Παιδείας" (Θεσμοί - Αρχές Δικαίου - Οικονομία) στην Α' και Β' λυκείου
6. Ενισχύονται τα μαθήματα γενικής παιδείας στην Α' και Β' λυκείου, ενώ στην Γ' τάξη αναπτύσσονται τα μαθήματα εξειδίκευσης. Αυτό έχει ως συνέπεια, πρώτον, την αυτοτέλεια στο πρόγραμμα (Α' και Β' λυκείου) και δεύτερον την ουσιαστική εμβάθυνση στην Γ' λυκείου που προετοιμάζει για το πανεπιστήμιο
Πηγή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Επηρεάζουν αυτές οι αλλαγές τις Πανελλαδικές που έρχονται ; Δηλαδη εμείς που δώσανε περσυ αν ξαναδώσουμε με τα περσυνα δεδομένα δεν θα ξαναδώσουμε ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
Επηρεάζουν αυτές οι αλλαγές τις Πανελλαδικές που έρχονται ; Δηλαδη εμείς που δώσανε περσυ αν ξαναδώσουμε με τα περσυνα δεδομένα δεν θα ξαναδώσουμε ;
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει λογικά περίπτωση να ισχύσουν αυτά για τα παιδιά που είναι τώρα στο Λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Πάλι καλα...με τρομαξες στην αρχη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Πάλι καλά που δεν θα γίνουμε (πάλι) πειραματόζωα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Paracelsus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Paracelsus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Παιδιά το άρθρο είναι σαφές ... Οι αλλάγές αφορούν τα παιδιά που θα μπουν Α' λυκείου το Σεπτέμβριο του 2013-2014 : https://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=37041
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Ελπίζω τα 4 μαθήματα στην θετική να είναι μαθηματικά,φυσική,χημεία,έκθεση.
Να γλυτώσουν τουλάχιστον οι επόμενες γενιές το μαρτύριο της βιο κατ! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Με τα οικονομικά τι θα γίνει παιδιά ; Οποιος θέλει οικονομικές επιστήμες σε ποιο πεδίο θα πηγαίνει;

Από ότι βλέπω το μέτρο πλήττει τους καθηγητές πληροφορικης και. όσοι έχουν επενδύσει στην εκπαίδευση θα πρέπει να σκεφτούν να ασχοληθούν με κάτι αλλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Ελπίζω τα 4 μαθήματα στην θετική να είναι μαθηματικά,φυσική,χημεία,έκθεση.
Να γλυτώσουν τουλάχιστον οι επόμενες γενιές το μαρτύριο της βιο κατ! :P

Τι πιο λογικό για κάποιον που πάει για ιατρικές ή βιολογικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Έτσι κι αλλιώς η ύλη της βιο κατ είναι 80 σελίδες, βλακείες δηλαδή, κάποιος που ενδιαφέρεται την βγάζει στο χαβαλέ στην 1 βδομάδα. Δεν χρησιμεύει πουθενά.
Αντίθετα οι διαφορικές εξισώσεις είναι χρήσιμες σε πάρα πολλές επιστήμες, και γι αυτό πιστεύω πρέπει να δίνουν πανελλαδικά τα μαθηματικά κατεύθυνσης όλοι οι μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Λολ,γουατ;
Με αυτή την λογική γιατί να πάμε σχολείο;
Βγάζουμε όλη την ύλη σπίτι -μόνοι/με φροντιστές,doesn't matter- και δεν χαλάμε τσάμπα ώρες από την ζωή μας.
Και νταξ,τι να την κάνει ο νομικός/ο ιατρός/ο φιλόλογος/ο σμυτης/.. την διαφορική εξίσωση;

Βτω,αφού είναι μιας βδομάδας δουλειά,γιατί είναι μαρτύριο; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Έτσι κι αλλιώς η ύλη της βιο κατ είναι 80 σελίδες, βλακείες δηλαδή, κάποιος που ενδιαφέρεται την βγάζει στο χαβαλέ στην 1 βδομάδα. Δεν χρησιμεύει πουθενά.
Αντίθετα οι διαφορικές εξισώσεις είναι χρήσιμες σε πάρα πολλές επιστήμες, και γι αυτό πιστεύω πρέπει να δίνουν πανελλαδικά τα μαθηματικά κατεύθυνσης όλοι οι μαθητές.

ακριβως ,οι διαφορικες εξισωσεις ειναι πολυ χρησιμες και πολυ ομορφες πρεπει να μπουν πρεπει να εκσυγχρονιστουμε σαν εκπαιδευτικο συστημα επιτελους :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Γιατί οι πανελλήνιες είναι ανταγωνιστικής φύσης, οπότε αναγκάζεσαι να μάθεις τις πίπες του βιβλίου -σχεδόν- αυτολεξεί, χωρίς να κερδίζεις τίποτα από γνώσεις ή ικανότητες.
Ενώ με την εξάσκηση στα μαθηματικά, παίρνεις και γνώσεις και ικανότητες που είναι απαραίτητες για την ζωή σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Λολ,γουατ;
Με αυτή την λογική γιατί να πάμε σχολείο;
Βγάζουμε όλη την ύλη σπίτι -μόνοι/με φροντιστές doesn't matter- και δεν χαλάμε τσάμπα ώρες από την ζωή μας.
Και νταξ,τι να την κάνει ο νομικός/ο ιατρός/ο φιλόλογος/ο σμυτης/.. την διαφορική εξίσωση;

Βτω,αφού είναι μιας βδομάδας δουλειά,γιατί είναι μαρτύριο; :)

Γιατι επικεντρώνονται σε αυτές τις 80 σελίδες σε ανούσιες πληροφορίες που πρέπει να παπαγαλιστετε για να σας βάλουν καλο βαθμο η βιολογια θα έπρεπε να ήταν 500 σελίδες κανονικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
1. Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλαδικές εξετάσεις από έξι σε τέσσερα
2. Περιορίζονται τα επιστημονικά πεδία από τέσσερα σε τρία. Στην ουσία ενοποιείται το τεχνολογικό με αυτό των θετικών επιστημών και δημιουργείται ένα ανεξάρτητο επιστημονικό πεδίο που θα περιλαμβάνει όλες τις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές
3. Οι μαθητές της τελευταίας τάξης λυκείου θα παίρνουν το απολυτήριο με εξέταση σε έξι έως οκτώ βασικά μαθήματα και μετά εφόσον επιθυμούν να συνεχίσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα προσέρχονται στις πανελλαδικές εξετάσεις και θα εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα ανά ομάδα προσανατολισμού
4. Καταργείται η κεντρική επιτροπή εξετάσεων και στη θέση της έρχεται ένας "κυρίαρχος - επόπτης" Οργανισμός, ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων. Παράλληλα δημιουργείται και τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας ώστε να "εξαντλείται" η ύλη και να μην εξαρτάται από τον κάθε διδάσκοντα
5. Εισάγεται ως βασικό μάθημα η "Φιλοσοφία" στη Β' λυκείου, καθώς και το μάθημα της "Πολιτικής Παιδείας" (Θεσμοί - Αρχές Δικαίου - Οικονομία) στην Α' και Β' λυκείου
6. Ενισχύονται τα μαθήματα γενικής παιδείας στην Α' και Β' λυκείου, ενώ στην Γ' τάξη αναπτύσσονται τα μαθήματα εξειδίκευσης. Αυτό έχει ως συνέπεια, πρώτον, την αυτοτέλεια στο πρόγραμμα (Α' και Β' λυκείου) και δεύτερον την ουσιαστική εμβάθυνση στην Γ' λυκείου που προετοιμάζει για το πανεπιστήμιο
Πηγή

Kαι όλα αυτα πότε θα εφαρμοστούν? Απο του χρονου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Kαι όλα αυτα πότε θα εφαρμοστούν? Απο του χρονου?

Παιδιά το άρθρο είναι σαφές ... Οι αλλάγές αφορούν τα παιδιά που θα μπουν Α' λυκείου το Σεπτέμβριο του 2013-2014 : https://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=37041

Να διαβάζετε,ξέρετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Να διαβάζετε,ξέρετε;

Εγω ρωταω επειδη, κι αλλα πραγματα που ειχαν πει θα γινοντουσαν, ακομα περιμενουμε... :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Τράπεζα θεμάτων έλεος ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top