[15/06/2018] Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Προσανατολισμού

[15/06/2018] Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 14)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 8 57.1%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 6 42.9%

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Εγω εχασα απο το σλ ενα μονο και το α3 ... Αλλα κατα τα αλλα ολα τελεια..... Βεβαια φοβαμαι στα διαγραμματα στο γ θεμα μηπως εχω κανει υπολογιστικο και μου επηρρεασε την εικονα της καμπυλης αλλα γενιλαολα σουπερ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά.
Ελπίζω να γράψατε καλά, ειδικά αν είστε δυνατοί στη θεωρία.
Σχετικά με ερώτηση που γράφτηκε, στα διαγράμματα του δεύτερου θέματος αντιστοιχεί μικρότερη από τη μισή μοριοδότηση που έχει κάθε ερώτημα.
Από τη σύντομη σημερινή προφορική εξέταση (η οποία φυσικά λόγω μικρού δείγματος δεν κρίνεται αντιπροσωπευτική), υπήρξαν αρκετές βαθμολογικές απώλειες τόσο στη θεωρία του Β αλλά και στη θεωρία των δύο ασκήσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Τα θεματα φετος στα μαθηματικα ηταν δυσκολα σαν και περυσι αλλα ενα δεκα το εγαφρεςς ..... Δεν ειχες προβλημα.... Στο αεππ ητα μπερδεμα, στο αοθ ευκολα μςχρι αηδιας... Να σημειωσω οτι για κεζ αρκει να πεις οτι κεζ =1/κεω και ξεμπερδευες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ήταν τόσο δύσκολα τα μαθηματικά :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack25

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Δεν ήταν τόσο δύσκολα τα μαθηματικά :(
να μαντεψω εδινες το 17 που λες οτι επεσαν δυσκολα , και τη προηγουμενη χρονια απο αυτη που εδινες (το 16) ειχαν πεσει ευκολα οπως εγινε και την επομενη (το 18) ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Παιδια μην τσακωνεστε...... Γιοβανι τα μαθηματικα ηταν δυσκολα για μαθητες που δεν θυμοντουσαν τριγωνομετρια αλλα και για αυτους που δεν ειψχαν δουλεψει ασκησεις τςτοιου τυπου περυσι. Φετος ηταν μετρια προς δυσκολα με το θεμα τρια να εχει λιγο μπερδεμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Χαχα τα μαθηματικά του 18 ήταν ομολογουμένως πιο εύκολα από το 17...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Τα μαθηματικά ήταν ίδιας δυσκολίας.Μην τρελενομαστε.Αμα ήξερες έμβαδα έγραψες.Το θέμα είναι ότι οι βάσεις θα είναι ίδιες ίσως και κατέβουν Γιατί αυξάνονται οι θέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Ισως η πολύ θεωρία να μετέτρεψε τα θέματα σε πιο δύσκολα από τα περσινά .κακα τα ψεματα το αοθ έχει κάποιες μεθοδολογίες με τις οποίες λύνονται οι ασκήσεις .ακομη και οι μαθητές που δεν τις διαβάζουν αλλα ακούγοντας τες συνέχεια μέσα στη τάξη καταφέρνουν και τις λύνουν.αντιθετως η θεωρία είναι η αδυναμία των μαθητών.και θεωρώ πως το β θέμα θα κόψει από πολλούς μονάδες μιας και κανείς δεν θα το έχει γράψει αυτό λέξει αλλα θα έχει αυτοσχεδιάσει .επισης θεωρώ ότι οι θεωρίες στο θέμα δ είναι κομμάτια τα οποία οι μαθητές δεν διαβάζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tonyler

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tonyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
θεωρώ πως το β θέμα θα κόψει από πολλούς μονάδες μιας και κανείς δεν θα το έχει γράψει αυτό λέξει αλλα θα έχει αυτοσχεδιάσει .επισης θεωρώ ότι οι θεωρίες στο θέμα δ είναι κομμάτια τα οποία οι μαθητές δεν διαβάζουν.

Το θέμα Β δεν απαιτούσα κάποιος να τα διατυπώσει αυτολεξεί όπως το βιβλίο. Σίγουρα στις εκφράσεις,στη σειρά που τα αναλύει το βιβλίο κτλπ έπρεπε να είσαι συνεπής. Από εκεί και πέρα έκανες το διάγραμμα και εξηγούσες βάσει αυτό.
Το Θέμα Δ παραγωγικοι συντελεστές ήταν(το δ4) που είχε πέσει πριν κάτι χρόνια και με το που είδαν τα παιδιά τα θέματα γέλαγαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Αν δεν ακολουθήσεις τουλάχιστον τη δομή του βιβλίου θα χάσεις μόρια..πχ στο τελος καθε παραγράφου λέει ότι παρατηρούμε αυτό κ αυτό.ενας μαθητής που απλα έκανε το σχεδιάγραμμα και με τελείως δικά του λόγια ξεκίνησε να αναλύει θα πάρει κάτι αλλα όχι όλα τα μόρια.συν ότι στο β3 υπάρχει μια παράγραφος πριν αρχίσει να αναλύσει με σχεδιάγραμμα.καποιος λοιπον που δν διάβασε αυτή τη παράγραφο δεν θα την έγραψε και θα χάσει 3-4 μόρια.επισης πι θεωρίες που ζητήθηκαν για το μέσο μεταβλητό κόστος και ένα κομματι θεωρίας που ζητήθηκε από το τέταρτο κεφάλαιο στη πρώτη σελίδα από το νόμο προσφορας είναι πράγματα που πολλές φορές ακόμη και καλοί μαθητές δεν διαβάζουν..άποψη μου ότι το περσινό 15 θα γίνει φέτος 17 αλλα αντίθετα το 20 θα γίνει 19
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εξαρτάται ο διορθωτής,κάποιος θα κόψει αν δεν ακολουθήσεις την δομή του βιβλίου ενώ άλλος θα σου δώσει όλες τις μονάδες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios725

Νεοφερμένος

Ο Stelios725 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Ευκολα θεματα αν και στο Δ περιμενα ασκηση με Pa η Pk. Στο β θεμα θα φανει ποιος ειχε διαβασει ολο το βιβλιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Το θέμα Β δεν απαιτούσα κάποιος να τα διατυπώσει αυτολεξεί όπως το βιβλίο. Σίγουρα στις εκφράσεις,στη σειρά που τα αναλύει το βιβλίο κτλπ έπρεπε να είσαι συνεπής. Από εκεί και πέρα έκανες το διάγραμμα και εξηγούσες βάσει αυτό.
Το Θέμα Δ παραγωγικοι συντελεστές ήταν(το δ4) που είχε πέσει πριν κάτι χρόνια και με το που είδαν τα παιδιά τα θέματα γέλαγαν.

Φιλε μου στο δ4 εννοεις προσδιοριστικοι παραγοντες ενας της ζητησης και ο αλλος της προσφορας. Ηθελε να αναλυσεις πολυ απλα την μεταβολη στην ζητηση με σταθερη προσφορα και την μεταβολη στη προσφορα με σταθερη την ζητηση.....βεβαια δεν ειμαι σιγουρη αν επρεπε να αιτιολογησω λαι με διαγραμμα οπου και δεν το εκανα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AlexGoingYolo

Νεοφερμένος

Ο AlexGoingYolo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Φιλε μου στο δ4 εννοεις προσδιοριστικοι παραγοντες ενας της ζητησης και ο αλλος της προσφορας. Ηθελε να αναλυσεις πολυ απλα την μεταβολη στην ζητηση με σταθερη προσφορα και την μεταβολη στη προσφορα με σταθερη την ζητηση.....βεβαια δεν ειμαι σιγουρη αν επρεπε να αιτιολογησω λαι με διαγραμμα οπου και δεν το εκανα
Και οι δυο της προσφοράς ήταν...:thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Happily.Motionless

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Happily.Motionless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Ωχ δικιο εψχρεις βλακεια ειπα εγω σορρυ ... Δεν θυμαμαι και πολυ τα θεματα πλεον ??????????????????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Παιδιά, για τα θεωρητικά ερωτήματα δεν δοθηκαν ειδικές οδηγίες απο την Κεντρική Επιτροπή. Κατά συνέπεια ο καυε βαθμολογητης θα διορθώσει κατά την κριση του.
Για το Δ.4 δεν εξετάζουμε μεταβολη ισορροπίας οπως ειπώθηκε από καποιον. Ζητά την μεταβολη της καμπύλης με μια σύντομη εξηγηση. Οχι ολοκληρη την αναλυση των δύο παραγόντων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top