×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,892 εγγεγραμμένα μέλη και 2,445,282 μηνύματα σε 76,887 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 329 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Εκπαιδευτικοί: Ρόλος & Αξία

gregory, nub

Μεταπτυχιακός φοιτητής

Ο gregory, nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,490 μηνύματα.

O gregory, nub έγραψε: στις 17:52, 24-01-13:

#61
Αυτά συμβαίνουν στα θεωρητικά μαθήματα. Άρα για να γίνει καλύτερη η εκπαίδευση πρέπει να διπλασιαστούν οι ώρες στα μαθηματικά και στην φυσική και να μειωθούν των αρχαίων!
Βέβαια το κακό στα θετικά είναι πως όταν σου λένε πως είσαι λάθος, συνήθως μπορούν να το αποδείξουν και δεν μπορείς να πεις πως απλά είναι μαλκες ή χαζοί!
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Jason Del Piero

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 535 μηνύματα.

O Jason Del Piero έγραψε: στις 17:54, 24-01-13:

#62
Αρχική Δημοσίευση από ZoeXal
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως το πρόβλημα είναι πολύ πιο βαθύ, και προφανώς ΔΕΝ ξεκινάει από τους καθηγητές.. θα μου πεις, ποιος μ@λάκας θα είχε τα προνόμια που είχαν αυτοί και δεν θα γράπωνε την ευκαιρία....
Γιατί προφανώς και αναφέρομαι σε παλαιότερα χρόνια, γιατί τώρα, άστα να πάνε...

Τι να σου κάμει μάναμ ο καψερός;;;; Έχει να αντιμετωπίσει κάθε μέρα τουλάχιστον 3-4 τάξεις, αν τα βάλεις κάτω μιλάμε για 80 παιδιά, ξες τι σημαίνει αυτό; Ξες τι σημαίνει να έρχεται αντιμέτωπος με 80 ψυχές; Πρέπει να τα διδάξει, να τα γνωρίσει, να τα καταλάβει, να τα πονέσει, όλα αυτά τα παιδιά, ούτε καν ενήλικες μυαλωμένους ανθρώπους αλλά ΠΑΙΔΙΆ.
Και η ζωή του δε περιορίζεται σε εσένα, σε εμένα ή σε κάθε μαθητή, έχει ένα σπίτι, έχει προφανώς τα δικά του παιδιά, ένα έναν/ μια σύζυγο, ένα σκύλο, έχει, έχει, έχει.... και παρ΄όλα αυτά παίρνει 9 κατοστάρικα, ανέχεται κάθε μαθητή που μειώνει με το έτσι θέλω το έργο του, τη δουλειά του, και από πάνω πρέπει να λέει και ευχαριστώ γιατί όπως και να το κάνουμε "άλλοι βρίσκονται σε χειρότερη θέση".
Αφού εσύ δεν είσαι στρατιωτάκι όπως λες, έτσι πρέπει να καταλάβεις ότι ούτε αυτοί είναι, άνθρωποι είναι και αυτοί, με τις ευαισθησίες τους, τα προβλήματα τους, τη καθημερινότητα τους και σκέψου ότι οι περισσότεροι έχουν μια Α ηλικία, ίσως κουράστηκαν να προσπαθούν να ερεθίσουν τους μαθητές, κουράστηκαν να προσπαθούν να τους ξυπνήσουν, στη τελική κουράστηκαν να προσπαθούν να μας κάνουν ανθρώπους...και πάλι δεν φταίνε αυτοί που έφτασαν 60 και 80 χρονών και δεν λένε να φύγουν μέσα από τα σχολεία, για αυτό σου λέω το πρόβλημα είναι πιο βαθύ, και όπως λέω στην υπογραφή μου, "ή θα ήμαστε ήσυχοι, ή θα ήμαστε ελεύθεροι...και τα δύο δεν γίνονται", αν δεν φωνάξεις για αυτά που σου ανήκουν μη περιμένεις κανένας να σου τα απλώσει στο τραπέζι
Δεν τον ανάγκασαν να το κάνει....διάλεξε ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ(και λέω" βολευτεί" γιατί βολεμένοι είναι αυτοί οι άνθρωποι και όχι άνθρωποι που αγάπησαν το επάγγελμα)....δεν είναι μόνο επάγγελμα αυτό του καθηγητή....είναι και ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ πάνω απο όλα...
Ναι έχουν και δική τους ζωή όπως και κάθε άλλος επαγγελματίας...αν η δουλειά τους ήταν αυτή που θέλαν ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΖΕ ΤΟΣΟ...έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι ποσοστό απο αυτούς τους ανθρώπους θα έμπαιναν ΣΗΜΕΡΑ σε αυτή την δουλειά?(Με 680Ε/ο πρωτοδιοριστέος)...ΚΑΝΕΙΣ!Αλλα ζήταγαν το βόλεμα και τώρα την πληρώνουν τα σχολεία....
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

H Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,746 μηνύματα.

H Pequeño έγραψε: στις 17:58, 24-01-13:

#63
Αρχική Δημοσίευση από Jason Del Piero
Δεν τον ανάγκασαν να το κάνει....διάλεξε ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ(και λέω" βολευτεί" γιατί βολεμένοι είναι αυτοί οι άνθρωποι και όχι άνθρωποι που αγάπησαν το επάγγελμα)....δεν είναι μόνο επάγγελμα αυτό του καθηγητή....είναι και ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ πάνω απο όλα...
Ναι έχουν και δική τους ζωή όπως και κάθε άλλος επαγγελματίας...αν η δουλειά τους ήταν αυτή που θέλαν ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΖΕ ΤΟΣΟ...έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι ποσοστό απο αυτούς τους ανθρώπους θα έμπαιναν ΣΗΜΕΡΑ σε αυτή την δουλειά?(Με 680Ε/ο πρωτοδιοριστέος)...ΚΑΝΕΙΣ!Αλλα ζήταγαν το βόλεμα και τώρα την πληρώνουν τα σχολεία....
Φαντάστηκα πως δε θα χρειαστεί να το αναλύσω όσο εσύ και απλώς είπα αυτό
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει πως το πρόβλημα είναι πολύ πιο βαθύ, και προφανώς ΔΕΝ ξεκινάει από τους καθηγητές.. θα μου πεις, ποιος μ@λάκας θα είχε τα προνόμια που είχαν αυτοί και δεν θα γράπωνε την ευκαιρία....
Γιατί προφανώς και αναφέρομαι σε παλαιότερα χρόνια, γιατί τώρα, άστα να πάνε...
Προφανώς ή δεν το πρόσεξες ή δεν κατάλαβες ότι λέω το ίδιο με αυτό που είπες εσύ μόλις τώρα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Jason Del Piero

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 535 μηνύματα.

O Jason Del Piero έγραψε: στις 18:00, 24-01-13:

#64
Αρχική Δημοσίευση από ZoeXal

Τι να σου κάμει μάναμ ο καψερός;;;; Έχει να αντιμετωπίσει κάθε μέρα τουλάχιστον 3-4 τάξεις, αν τα βάλεις κάτω μιλάμε για 80 παιδιά, ξες τι σημαίνει αυτό; Ξες τι σημαίνει να έρχεται αντιμέτωπος με 80 ψυχές; Πρέπει να τα διδάξει, να τα γνωρίσει, να τα καταλάβει, να τα πονέσει, όλα αυτά τα παιδιά, ούτε καν ενήλικες μυαλωμένους ανθρώπους αλλά ΠΑΙΔΙΆ.
Και η ζωή του δε περιορίζεται σε εσένα, σε εμένα ή σε κάθε μαθητή, έχει ένα σπίτι, έχει προφανώς τα δικά του παιδιά, ένα έναν/ μια σύζυγο, ένα σκύλο, έχει, έχει, έχει.... και παρ΄όλα αυτά παίρνει 9 κατοστάρικα, ανέχεται κάθε μαθητή που μειώνει με το έτσι θέλω το έργο του, τη δουλειά του, και από πάνω πρέπει να λέει και ευχαριστώ γιατί όπως και να το κάνουμε "άλλοι βρίσκονται σε χειρότερη θέση".
Αφού εσύ δεν είσαι στρατιωτάκι όπως λες, έτσι πρέπει να καταλάβεις ότι ούτε αυτοί είναι, άνθρωποι είναι και αυτοί, με τις ευαισθησίες τους, τα προβλήματα τους, τη καθημερινότητα τους και σκέψου ότι οι περισσότεροι έχουν μια Α ηλικία, ίσως κουράστηκαν να προσπαθούν να ερεθίσουν τους μαθητές, κουράστηκαν να προσπαθούν να τους ξυπνήσουν, στη τελική κουράστηκαν να προσπαθούν να μας κάνουν ανθρώπους..
Εγώ σ'αυτά αναφέρομαι...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

H Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,746 μηνύματα.

H Pequeño έγραψε: στις 18:11, 24-01-13:

#65
Αρχική Δημοσίευση από Jason Del Piero
Εγώ σ'αυτά αναφέρομαι...
Ναι, και σου εξηγώ πως τζάμπα εξάπτεσαι..
Καλώς ή κακώς, 12 χρόνια στα θρανία είχα ελάχιστες περιπτώσεις καθηγητών σαν αυτές που αναφέρθηκαν μέχρι τώρα, και κυρίως αυτή η..μάζα καθηγητών ήταν περασμένης ηλικίας που σκοπό είχαν να αφήσουν τα κόκκαλα τους στην αυλή του κτηρίου.
Απλώς ένιωσα την ανάγκη να υπερασπιστώ καθηγητές που πέρασα από τα χέρια τους,αλλά όπως είναι φυσικό κάποιες φορές υπήρχαν αντιπαραθέσεις, αδιαφοριά και από τις 2 πλεύρες, παρατράγουδα κι όμως πέρα όλων αυτών βρίσκαμε εναν κώδικα επικοινωνίας και λειτουργούσαμε και παραμένανε και αγαπημένοι καθηγητές...
και κάτι ακόμη, το σχολείο δεν ξεκινάει από το γυμνάσιο, υπάρχει και ένα νηπιαγωγείο και ένα δημοτικό από πίσω, αν δεν αλλάξει η πρωτοβάθμια εκπαίδευση πως απαιτούμε αλλαγές στην δευτεροβάθμια και έπειτα και στη τριτοβάθμια;;;

Δίπλα στα ξερά, καίγονται και τα χλωρά
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

TheStranger (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών , Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 58 μηνύματα.

O TheStranger έγραψε: στις 18:28, 24-01-13:

#66
το μόνο που θέλουν είναι να πηγαίνεις με τα νερά τους..σε κάθε ώρα της ημέρας πρέπει να φοράς το πρόσωπο που ευχαριστεί τον κάθε καθηγητή... FAIL .
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Alejandro che 7 (Αλέξανδρος)

Φοιτητής

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 1,707 μηνύματα.

O Alejandro che 7 έγραψε: στις 18:49, 24-01-13:

#67
Αρχική Δημοσίευση από Italian dream...
Χαχαχ ναι ετσι μας το ελεγε η φιλολογος της ιστορίας είμαι σιγουρη!
όσον αφορά σας έλεγε όχι όσον αναφορά αν είναι δυνατόν
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Thetawaves

Φοιτητής

Ο Thetawaves αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 57 μηνύματα.

O Thetawaves έγραψε: στις 19:21, 24-01-13:

#68
Καλά, σε τι λύκεια κάνετε μάθημα εμείς χαβαλέ ήμασταν.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Italian dream... (Βιβή)

Φοιτητής

H Βιβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.

H Italian dream... μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες... έγραψε: στις 20:01, 24-01-13:

#69
Αρχική Δημοσίευση από Alejandro che 7
όσον αφορά σας έλεγε όχι όσον αναφορά αν είναι δυνατόν
ωχχ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Gate4 (Ηägring)

Τιμώμενο Μέλος

H Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,817 μηνύματα.

H Gate4 Θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω βαμπίρ.~ έγραψε: στις 23:23, 24-01-13:

#70
Αρχική Δημοσίευση από gregory, nub
Αυτά συμβαίνουν στα θεωρητικά μαθήματα. Άρα για να γίνει καλύτερη η εκπαίδευση πρέπει να διπλασιαστούν οι ώρες στα μαθηματικά και στην φυσική και να μειωθούν των αρχαίων!
Βέβαια το κακό στα θετικά είναι πως όταν σου λένε πως είσαι λάθος, συνήθως μπορούν να το αποδείξουν και δεν μπορείς να πεις πως απλά είναι μαλκες ή χαζοί!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα έλα να δεις τους καθηγητές στα μαθηματικά και φυσική στο σχολείο μου και μετά μίλα

Αν γίνει αυτό που λες με τα μαθήματα τα άτομα που δεν έχουν καμία επαφή με τα μαθηματικά θα ψοφούσαν φίλε μου
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,297 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 13:09, 25-01-13:

#71
Αρχική Δημοσίευση από ZoeXal
Ναι, και σου εξηγώ πως τζάμπα εξάπτεσαι..
Καλώς ή κακώς, 12 χρόνια στα θρανία είχα ελάχιστες περιπτώσεις καθηγητών σαν αυτές που αναφέρθηκαν μέχρι τώρα, και κυρίως αυτή η..μάζα καθηγητών ήταν περασμένης ηλικίας που σκοπό είχαν να αφήσουν τα κόκκαλα τους στην αυλή του κτηρίου.
Απλώς ένιωσα την ανάγκη να υπερασπιστώ καθηγητές που πέρασα από τα χέρια τους,αλλά όπως είναι φυσικό κάποιες φορές υπήρχαν αντιπαραθέσεις, αδιαφοριά και από τις 2 πλεύρες, παρατράγουδα κι όμως πέρα όλων αυτών βρίσκαμε εναν κώδικα επικοινωνίας και λειτουργούσαμε και παραμένανε και αγαπημένοι καθηγητές...
και κάτι ακόμη, το σχολείο δεν ξεκινάει από το γυμνάσιο, υπάρχει και ένα νηπιαγωγείο και ένα δημοτικό από πίσω, αν δεν αλλάξει η πρωτοβάθμια εκπαίδευση πως απαιτούμε αλλαγές στην δευτεροβάθμια και έπειτα και στη τριτοβάθμια;;;

Δίπλα στα ξερά, καίγονται και τα χλωρά
Δυστυχώς γι' αυτό δεν αλλάζει και ούτε θα αλλάξει η δημόσια παιδεία (και..ιδιωτική). Η λανθασμένη νοοτροπία ξεκινάει από το νηπιαγωγείο. Η μάθηση κατ' εμέ είναι ένα παιχνίδι σκέψης μεταξύ καθηγητή/ δασκάλου και μαθητή. Οπότε μονομερείς ευθύνες περί καθηγητών / δασκάλων τις θεωρώ τουλάχιστον αστείες. Ας σκεφτεί ο κάθε μαθητής από την δική του μεριά, πως αντιλαμβάνεται την έννοια της μάθησης ή με ποιον τρόπο αξιοποιεί την διάχυτη πληροφορία γύρω του στην αυτοβελτίωσή του. Δυστυχώς, το κίνητρο είναι ο βαθμός. Γι' αυτό αρμενίζουμε στραβά. Τα προβλήματα φαίνονται μετά από χρόνια, τα οποία και έχουμε αναλύσει σε άλλα θέματα εδώ. Για μένα, η διδακτική δεν είναι η καθ' έδρας διδασκαλία αλλά η συζήτηση στο ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη τάξη. Ξεκινάς με 2 στοιχεία στον πίνακα και αφήνεις την υπόλοιπη τάξη (με την συμμετοχή όλων) να φτιάξουν την θεωρία που πρέπει να μάθουν. Εκεί αξιολογείται η συμμετοχή, τι ξέρουν, τι λένε λάθος, γιατί λένε λάθη,..κλπ. Τότε έχουν μάθει αυτό που αξίζει από την όλη διαδικασία. Σημασία έχει, να μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε και όχι να μαθαίνουμε για να μαθαίνουμε. Έτσι δεν θα βρίσκει κανένας ευκαιρία να στήνει τον καθηγητή επί πίνακι..και να τον "λιθοβολεί".
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Deutsch... Lover (Everl)

Φοιτητής

H Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.

H Deutsch... Lover Lebenslust. έγραψε: στις 18:47, 26-01-13:

#72
Υπαρχουν καθηγητες οι οποιοι ειναι πολυ καλοι στην δουλεια τους, στον χαρακτηρα σε ολα! Υπαρχουν κι αλλοι που ειναι το ακρος αντιθετο.... Ο καθηγητης κατα την γνωμη μου δεν πρεπει να ειναι ενας ανθρωπος ο οποιος να κατεχει μονο το μαθημα και την επιστημη που διδασκει αλλα και να κερει πως να συμπεριφερετε... αν καποιος ξερει αριστα την επιστημη του αλλα δεν εχει μεταδοτικοτητα στου μαθητες και δεν τους συμπεριφερετε καλα φυσικο και επομενο να μην πετυχει αυτο που θελει
2
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

stefanos... (Στεφανος)

Φοιτητής

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής (ΤΕΙ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 973 μηνύματα.

O stefanos... το καλό παιδί έγραψε: στις 18:53, 26-01-13:

#73
Αρχική Δημοσίευση από Deutsch... Lover
Υπαρχουν καθηγητες οι οποιοι ειναι πολυ καλοι στην δουλεια τους, στον χαρακτηρα σε ολα! Υπαρχουν κι αλλοι που ειναι το ακρος αντιθετο.... Ο καθηγητης κατα την γνωμη μου δεν πρεπει να ειναι ενας ανθρωπος ο οποιος να κατεχει μονο το μαθημα και την επιστημη που διδασκει αλλα και να κερει πως να συμπεριφερετε... αν καποιος ξερει αριστα την επιστημη του αλλα δεν εχει μεταδοτικοτητα στου μαθητες και δεν τους συμπεριφερετε καλα φυσικο και επομενο να μην πετυχει αυτο που θελει
συμφωνω απολυτα! κι εμεις ειχαμε καποιους παρα πολυ καλους καθηγητες αλλα ειχαμε και καποιους οι οποι ηταν.... μαπα το καρπουζι!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

dfk

Νεοφερμένος

Ο dfk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

O dfk έγραψε: στις 22:01, 13-11-16:

#74
Θεωρω το παρον θεμα ισονος σημασιας. Κατι παραπανω απο μια απλη κουβεντα. Ειναι θεμα ιδεολογικο.
Το οτι πολλοι καθηγητες διορισμενοι στο δημοσιο σχολειο κανουν ιδιαιτερα μαθηματα τα απογευματα τους ειναι ενα παλιο κοινο μυστικο χωρις κανενα ενδιαφερον.
Υπαρχει μια μαθηματικος σε λυκειο της Αγιας Παρασκευης Αττικης η οποια κανει ιδιαιτερα μαθηματα στην οικια της για πανω απο 20χρονια.
Ως εδω τιποτα το συγκλονιστικο θα μου πειτε.
Η εν λογω δημοσια λειτουργος της παιδιας συμμετεχει ςπι σειρα ετων στην επιτροπη που βγαζει τα θεματα των πανελληνιων εξετασεων. Οπως μπορειτε να φανταστειτε, το καρνε της ειναι γεματο, το κασε της τσουχτερο και το παλ.αρε της γεματο επιτυχιες. Ακομα και την περασμενη ανοιξη, λιγες ωρες πριν αποχωρησει για το ξενοδοχειο που κλεινονται και βγαζουν τα θεματα, ειχε μαθητες στο σπιτι της. Μαντεψτε...αριστευσαν!
Περαν της περιουσιας την οποια εχει φτιαξει η συγκεκριμενη λειτουργος της παιδιας( τα οποια επιμελως φοροαποκρυπτει φυσικα) τιθεται το εξης ερωτημα.
Ποσα παιδια που οι γονεις τους δεν ειχαν την δυνατοτητα να πληρωνουν την καθε τετοια κυρια εμειναν εκτος νυμφωνος;ποσα τετοια παιδια δεν πηραν την ευκαιρια τους στη ζωη; ποσοι γιατροι και δικηγοροι γιναν κακοι γοατροι και χαλιες νομικοι γιατι οι γονεις βρηκαν και χρυσωσαν μια τετοια κυρια;
Νομιζω πως με πρωτη αυτην, τους συναδελφους γης, το οικογενειακο της περιβαλλον, ακομα καο εμενα που σιωπησα διαπρατουμε καιημερινα ενα εγκλημα. Ξεπουλαμε την παιδια. Εναντι αδρου ανταλλαγματος σκοτωνουμε τις ισες ευκαιριες των παιδιων στην ζωη. Οχι, δεν ξεκινανε ολοι απο την ιδια αφετηρια...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,100 μηνύματα.

O akikos https://www.e-steki.gr/member.php?u=2517 έγραψε: στις 23:46, 13-11-16:

#75
Το φροντιστήριο είναι άχρηστο και οι καθηγητές διακοσμητικοί. Στο internet μπορείς να βρεις όλο το απαραίτητο υλικό που χρειάζεσαι και όχι μόνο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ria...

Δραστήριο Μέλος

H Ria... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 205 μηνύματα.

H Ria... έγραψε: στις 23:53, 13-11-16:

#76
Αρχική Δημοσίευση από akikos
Το φροντιστήριο είναι άχρηστο και οι καθηγητές διακοσμητικοί. Στο internet μπορείς να βρεις όλο το απαραίτητο υλικό που χρειάζεσαι και όχι μόνο.
Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο, με το ίντερνετ. Έχω βρει έναν καθηγητή με YouTube και σάιτ που σου εξηγεί σχεδόν τα πάντα!
Απλά έτσι έχουμε μάθει: με το να πηγαίνεις φροντιστήρια αν θες να γράψεις...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια