Βάσεις 2025 - ανακοινώθηκαν! Σχολιασμός Βάσεων 2025 - Σε ποια σχολή περάσατε;

Hmmytheos

Νεοφερμένο μέλος

Ο Hmmytheos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.

Drscientist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Η έκθεση είναι πολύ ιδιαίτερο μάθημα (εκτός από τις ιδέες βαθμολογούνται ορθογραφία, σύνταξη, δομή στίξη, κλπ), υπάρχει ως ένα βαθμό υποκειμενικότητα αλλά δυστυχώς και το επίπεδο είναι γενικά μετριο.
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται "ιδιαίτερα" μαθήματα αλλά φυσιολογικά και χρισιμα στο Λύκειο (τουλάχιστον για της θετικές σπουδές)

Όσο για την ορθογραφία, σύνταξη, δομή, στίξη τι γίνεται για όσους έχουν διαγνωστεί με δυσορθογραφία δεν δημιουργούνται αδικίες;

Πως γίνεται οι διαπίστωση ότι το επίπεδο είναι μέτριο;
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 633 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται "ιδιαίτερα" μαθήματα αλλά φυσιολογικά και χρισιμα στο Λύκειο (τουλάχιστον για της θετικές σπουδές)

Όσο για την ορθογραφία, σύνταξη, δομή, στίξη τι γίνεται για όσους έχουν διαγνωστεί με δυσορθογραφία δεν δημιουργούνται αδικίες;

Πως γίνεται οι διαπίστωση ότι το επίπεδο είναι μέτριο;
Τα παιδιά με διάγνωση έχουν διαφορετική αντιμετώπιση. Η διαπίστωση είναι προσωπική. Αν και δεν εργάζομαι σε σχολείο αλλά σε φροντιστήριο έχουν δει τα μάτια μου πολλά. Μαθητές λυκείου που έρχονται για προετοιμασία πανελληνίων και έχουν σημαντικά ελλείμματα στην κατανόηση κειμένου και αδυναμία διατύπωσης επιχειρημάτων κλπ. Νομίζω ότι ανεξάρτητα από την κατεύθυνση η ικανότητα ορθής γραπτής και προφορικής έκφρασης είναι σημαντική. Το εκπαιδευτικό σύστημα πάσχει γενικά και τις επιπτώσεις της βλέπω στο γλωσσικό μάθημα.
 

Drscientist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Τα παιδιά με διάγνωση έχουν διαφορετική αντιμετώπιση. Η διαπίστωση είναι προσωπική. Μαθητές λυκείου που έρχονται για προετοιμασία πανελληνίων και έχουν σημαντικά ελλείμματα στην κατανόηση κειμένου και αδυναμία διατύπωσης επιχειρημάτων κλπ.
Οι μαθητές σας (και γενικά οι μαθητές) που έχουν εμφανής αδυναμία έχουν περάσει από εξέταση και δεν διαγνωστικαν;

Νομίζω ότι ανεξάρτητα από την κατεύθυνση η ικανότητα ορθής γραπτής και προφορικής έκφρασης είναι σημαντική.
Ναι αλλά όχι για να κρίνετε ο καταλληλοτερος επιστήμονας - μηχανικός - ιατρός
 

ιωαννηs

Επιφανές μέλος

Ο ιωαννηs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.683 μηνύματα.
 

GIANCHRIS

Νεοφερμένο μέλος

Ο GIANCHRIS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Εν κατακλείδι αν μπορούμε να εξετάσουμε και πάλι τις προβλέψεις των ''ειδημόνων'', ούτε εφέτος είχαν ιδιαίτερη επιτυχία όσον αφορά τις βάσεις. π.χ. που είναι η θηριώδης άνοδος 400-500 μορίων στα τμήματα του ΕΜΠ που προέβλεπαν κάποιοι εκτιμητές, όταν αντί για άνοδο τελικά είχαμε πτώση; Μάλλον δικαιούμαστε να υποθέσουμε ότι και εκεί που είχαν κάποια επιτυχία οι προβλέψεις τους (π.χ. σταθερότητα ιατρικών), αυτή πιθανότατα ήταν προϊόν τύχης. Δεν επιθυμώ να κάνω τον έξυπνο σε κανέναν, άλλωστε και εγώ όσον αφορά το 3ο Πεδίο, και δη τις ιατρικές για τις οποίες ρίσκαρα πρόβλεψη, έπεσα μέσα μεν ως προς το ότι οι βάσεις δεν θα ανέβουν όπως φοβόντουσαν κάποια παιδιά και γονείς παιδιών που είχαν μόρια πάνω από τις περσινές βάσεις και τελικά πέρασαν αφού οι βάσεις έμειναν ίδιες (και με ικανοποιεί αν μπόρεσα κάπως να τους καθησυχάσω έγκαιρα) αλλά έπεσα έξω ως προς το ότι οι βάσεις δεν έπεσαν πρακτικά καθόλου ενώ περίμενα μια κάποια έστω ελάχιστη πτώση (αν και 2 από τις 7 Ιατρικές [ Πάτρα, Λάρισα] είχαν όντως μια ελάχιστη πτώση). Όμως εγώ ούτε είμαι, ούτε δήλωσα ποτέ ''ειδήμονας''.
Σε κάθε περίπτωση, όπως σωστά έχει επισημανθεί και από άλλους σχολιαστές, θα είχαμε μια πολύ καλύτερη εκτίμηση των βάσεων προκαταβολικά, αν με την ανακοίνωση των βαθμών το υπουργείο έδινε τον αριθμό των υποψηφίων ανά βαθμολογική μονάδα μέσου όρου και τα για 4 μαθήματα συνολικά (π.χ. πόσοι είχαν και στα 4 μαθήματα μαζί μ.ο. 19-20, πόσοι 18-18,9 κλπ) όπως έκανε έως το 2020 και όχι απλώς για κάθε μάθημα ξεχωριστά όπως κάνει από το 2021 και μετά.
Όπως και να έχει συγχαρητήρια για τα παιδιά για την επιτυχία τους, ενώ όσα δεν πέτυχαν το στόχο τους να μην αποθαρρύνονται: υπάρχει η 2η ή και η 3η φορά και υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες εκτός των Πανελληνίων, ενώ θα τονίσω για μια κόμη φορά κάτι το οποίο θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο: αποτυχία στις Πανελλήνιες δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση αναξιότητα (τόσο γιατί στις Πανελλήνιες παίζουν ρόλο και αστάθμητοί παράγοντες όσο και γιατί οι εξετάσεις αυτές, καλώς ή κακώς, δεν ελέγχουν παρά μόνο ένα περιορισμένο τμήμα του φάσματος των ανθρώπινων δεξιοτήτων [αν το ελέγχουν και αυτό]).
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top