Έκθεση: Ποια είναι τα "Ναι και Όχι" για τις Πανελλήνιες;

Elwik

Νεοφερμένος

Ο Elwik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Είμαι μαθητής Γ λυκείου, κατεύθυνση υγείας και ο στόχος μου είναι να φτάσω όσο πιο κοντά γίνεται στα 19,500 μόρια.

Η ΕΒΕ της σχολής είναι 17950 [απ'όσο ξέρω μέχρι σήμερα (9/5/24)]. Παρότι με τις τωρινές μου γνώσεις, δεξιότητες, και αποδόσεις, την πιάνω άνετα, φέτος δέχονται 3 ή 4 άτομα απ' όσους έχουν δηλώσει και είναι - επιπρόσθετα - περιζήτητη σχολή. Επομένως, πρέπει να έχω υπέρ το δέον αποδόσεις για να πετύχω τους στόχους μου!!

Το μόνο που με τραβάει πίσω είναι η Έκθεση, καθώς στα υπόλοιπα μαθήματα είμαι χωρίς απορία ως επί το πλείστον. Πιστεύω άνετα αγγίζω 19,5 -αν όχι 20- σε Φυσική και Χημεία. Βιολογία στοχεύω για 19+ .

Παρόλα αυτά, η έκθεση μου στέκεται μεγάλο τέλμα. Όχι το ίδιο το θέμα Δ όπου αναπτύσσει ο εξεταζόμενος τα ζητούμενα της εκφώνησης. Σ αυτό πιάνω 24+/30 κάθε φορά.

Η περίληψη με δυσκολεύει από άποψη χρόνου, και η θεωρία με δυσκολεύει από άποψη εφαρμογής.
Επιπλέον, οι διατυπώσεις μου είναι κάθε φορά περίπλοκες και χύμα.

Υπάρχουν και κάποιες συγκεκριμένες απορίες για τις εκφωνήσεις αλλά αυτές δεν πρόκειται να με ταλανίζουν για πολύ ακόμα.

Δώστε μου κάποιες συμβουλές για να μην μείνω κολλημένος στο 75/100 σας παρακαλώ 🙏
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Δυστυχώς για όσους έχουν μεγάλους στόχους στα μόρια η έκθεση στέκει εμπόδιο, κυρίως λόγω της μεγάλης της εξάρτησης στο τομέα "τύχης".

Από τον τρόπο που γράφεις, εκτιμώ πως τα βασικά κατέχεις. Όλα τα άλλα καλλιεργούνται με κάποια δουλειά και, κυρίως, επαφή με γραπτό λόγο.

Δεν είμαι της άποψης ότι υπάρχουν τρικ για να ανέβεις σε ένα μάθημα πέρα από το παλιό καλό λιώσιμο.
 

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Είμαι μαθητής Γ λυκείου, κατεύθυνση υγείας και ο στόχος μου είναι να φτάσω όσο πιο κοντά γίνεται στα 19,500 μόρια.

Η ΕΒΕ της σχολής είναι 17950 [απ'όσο ξέρω μέχρι σήμερα (9/5/24)]. Παρότι με τις τωρινές μου γνώσεις, δεξιότητες, και αποδόσεις, την πιάνω άνετα, φέτος δέχονται 3 ή 4 άτομα απ' όσους έχουν δηλώσει και είναι - επιπρόσθετα - περιζήτητη σχολή. Επομένως, πρέπει να έχω υπέρ το δέον αποδόσεις για να πετύχω τους στόχους μου!!

Το μόνο που με τραβάει πίσω είναι η Έκθεση, καθώς στα υπόλοιπα μαθήματα είμαι χωρίς απορία ως επί το πλείστον. Πιστεύω άνετα αγγίζω 19,5 -αν όχι 20- σε Φυσική και Χημεία. Βιολογία στοχεύω για 19+ .

Παρόλα αυτά, η έκθεση μου στέκεται μεγάλο τέλμα. Όχι το ίδιο το θέμα Δ όπου αναπτύσσει ο εξεταζόμενος τα ζητούμενα της εκφώνησης. Σ αυτό πιάνω 24+/30 κάθε φορά.

Η περίληψη με δυσκολεύει από άποψη χρόνου, και η θεωρία με δυσκολεύει από άποψη εφαρμογής.
Επιπλέον, οι διατυπώσεις μου είναι κάθε φορά περίπλοκες και χύμα.

Υπάρχουν και κάποιες συγκεκριμένες απορίες για τις εκφωνήσεις αλλά αυτές δεν πρόκειται να με ταλανίζουν για πολύ ακόμα.

Δώστε μου κάποιες συμβουλές για να μην μείνω κολλημένος στο 75/100 σας παρακαλώ 🙏
Δίνω και εγώ πανελλήνιες φέτος από θετική αλλά έχω δυο μεγαλύτερες αδερφές που έγραψαν καλά στην κατεύθυνση σου (είναι στην Ιατρική στην Αθήνα).

Αυτό που μου έχουν πει είναι να δίνω μεγαλύτερη βάση στη θεωρία. Καλώς η κακώς ο βαθμός της έκθεσης δεν μπορεί να εκτοξευθεί ξαφνικά. Ούτε του λογοτεχνικού. Κάτσε διάβασε την θεωρία απ εξω και ανακατωτά να ξέρεις να προσαρμόζεσαι και να γράφεις χωρίς να χάνεις χρόνο. Και από εκεί και πέρα ο λόγος σου ακούγεται καλός. Σίγουρα θα γράψεις τη θεωρία με καλή έκφραση.

Όσον αφορά την περίληψη με συμβούλευσαν να μην προσπαθώ να αλλάζω αυτό που λέει το κείμενο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Στην αρχή της τρίτης λυκείου φοβόμουν πως «αντιγράφω» κατά κάποιο τρόπο το κείμενο γι αυτό αλλαζα τελειως τις λέξεις και κατά συνέπεια παραποιούσα το νόημα του με αποτέλεσμα να χάνω μονάδες. Δεν σου λέω να γράφεις ότι ακριβώς βλέπεις στο κείμενο αλλά μην προσπαθείς να το παραποιείς και τελείως. Δεν είναι κακό να γράφεις και κάποιες λέξεις κοινές.

Τέλος όσον αφορά το λογοτεχνικό, μην βλέπεις αυτά που μας βάζουν στο φροντιστήριο. Τα ποιήματα και τα λογοτεχνικά του φροντιστηρίου έχουν συχνά θέματα που δεν τα βρίσκουμε ποτε. Εκεί το θέμα θα είναι εμφανές και άμα δεν είναι δεν νομίζω να μπορείς να κανεις πολλά γι αυτό… Από εκεί και πέρα προσπάθησε να εντάσσεις στο λόγο σου με ισομέρεια, τόσο περιεχόμενο όσο και κειμενικους δείκτες. Να μην είναι «στεγνό»

Αυτα από εμένα ελπίζω να βοήθησα και καλή τύχη !
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,729 μηνύματα.
Αμα δεν γραψεις καλη εκθεση δεν θα γινεις λεει καλος γιατρος.
Ειναι γεγονος οτι ο αναισθησιολογος πριν πατησει την ενεση στον ασθενη εχει μια μακρα σεξπιρικη διαλεξη μαζι του ''για το να ζει κανεις ή να μην ζει''
Κατι παλαβο και στραβο υπαρχει σε αυτο το συστημα νομιζω.

1715322713638.png

 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Αμα δεν γραψεις καλη εκθεση δεν θα γινεις λεει καλος γιατρος.
Ειναι γεγονος οτι ο αναισθησιολογος πριν πατησει την ενεση στον ασθενη εχει μια μακρα σεξπιρικη διαλεξη μαζι του ''για το να ζει κανεις ή να μην ζει''
Κατι παλαβο και στραβο υπαρχει σε αυτο το συστημα νομιζω.

Όχι φίλε, κανένα παλαβό και στραβό δεν υπάρχει απλά εσύ είσαι κοντόφθαλμος και βραδύνους για να εμβαθύνεις.

Προφανώς η εκφορά γραπτού λόγου επηρεάζει αποφασιστικά κάθε τομή της επαγγελματικής ζωής κάποιου.

Στο παράδειγμα που έθεσες, προφανώς αυτή η μαλακία με το σαιξπηρικό ήταν προϊόν της ανάγκης σου να υποβαθμίσεις το θεσμό. Στη πραγματικότητα, όταν όμως ο αναισθησιολόγος κληθεί να απαντήσει σε έγγραφο δικαστικό υπόμνημα για πιθανή πρόκληση ανθρωποκτονίας από αμέλειά του, να φανταστώ πρέπει να απαντήσει "δεν ξέρω από αυτά, ξέρω μόνο να ράβω πληγές και να εκχύνω λιδοκαΐνη";

Εντάξει, είπαμε να υπάρχει αντίλογος αλλά αυτά είναι πραγματικά επιχειρήματα από ανθρώπους με επίπεδο χαλικιών στο μυαλό.
 

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Όχι φίλε, κανένα παλαβό και στραβό δεν υπάρχει απλά εσύ είσαι κοντόφθαλμος και βραδύνους για να εμβαθύνεις.

Προφανώς η εκφορά γραπτού λόγου επηρεάζει αποφασιστικά κάθε τομή της επαγγελματικής ζωής κάποιου.

Στο παράδειγμα που έθεσες, προφανώς αυτή η μαλακία με το σαιξπηρικό ήταν προϊόν της ανάγκης σου να υποβαθμίσεις το θεσμό. Στη πραγματικότητα, όταν όμως ο αναισθησιολόγος κληθεί να απαντήσει σε έγγραφο δικαστικό υπόμνημα για πιθανή πρόκληση ανθρωποκτονίας από αμέλειά του, να φανταστώ πρέπει να απαντήσει "δεν ξέρω από αυτά, ξέρω μόνο να ράβω πληγές και να εκχύνω λιδοκαΐνη";

Εντάξει, είπαμε να υπάρχει αντίλογος αλλά αυτά είναι πραγματικά επιχειρήματα από ανθρώπους με επίπεδο χαλικιών στο μυαλό.
Συμφωνώ απολύτως. Επίσης ο ιατρός για να έχεις ήθος και να αντιμετωπίζει τους ασθενείς με σεβασμό και τιμιότητα οφείλει να είναι πνευματικά προικισμένος, όχι απλά να «ράβει πληγές» όπως σωστά αναφέρθηκε. Έχουμε δει ιατρούς και ιατρούς που ράβουν καλά και φέρονται γαϊδουρινά και απάνθρωπα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,729 μηνύματα.
Συμφωνώ απολύτως. Επίσης ο ιατρός για να έχεις ήθος και να αντιμετωπίζει τους ασθενείς με σεβασμό και τιμιότητα οφείλει να είναι πνευματικά προικισμένος, όχι απλά να «ράβει πληγές» όπως σωστά αναφέρθηκε. Έχουμε δει ιατρούς και ιατρούς που ράβουν καλά και φέρονται γαϊδουρινά και απάνθρωπα.
σωστα τα λες... αλλα να ...μηπως μπερδευεις το περιζήτητο ηθος με την τεχνικη της γλωσσας?
Μηπως να δεχθουμε οτι το ηθος κατοικει στις φιλολογικες σχολες και οι αλλοι οι μηχανολογοι οι ηλεκτρολογοι πολυτεχνιτες εναι ξεφτιλες?
Να δεχθουμε οτι οι πλεον ηθικοι ανθρωποι ειναι οι πολιτικοι?
Μηπως οι δικηγοροι δικαστηριου ειναι οι πλεον αληθεις και ηθικοι στον πλανητη?
Ε βεβαια κυριως οι δημοσιογραφοι ειναι αυτοι οι ηθικοι καθοτι παραθετουν καθημερινα ωραιες ιδεες και περιγραφουν την παραγματικοτητα.

Εγω θα σου πω οτι το ηθος ειναι βουβο... εκφαζεται με μια ματια... κυριως με πραξεις και ατεχνες λεξεις..διοτι στον πονο του αλλου και στον πονο ψυχης ο ηθικος ανθρωπος βουρκωνει και αμμα βουρκωνεις οι λεξεις δεν βγαινουν.
Να δες εδω μια συντομη διαλεξη ενος ηθικου ανθρωπου.

 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,421 μηνύματα.
Όχι φίλε, κανένα παλαβό και στραβό δεν υπάρχει απλά εσύ είσαι κοντόφθαλμος και βραδύνους για να εμβαθύνεις.

Προφανώς η εκφορά γραπτού λόγου επηρεάζει αποφασιστικά κάθε τομή της επαγγελματικής ζωής κάποιου.

Στο παράδειγμα που έθεσες, προφανώς αυτή η μαλακία με το σαιξπηρικό ήταν προϊόν της ανάγκης σου να υποβαθμίσεις το θεσμό. Στη πραγματικότητα, όταν όμως ο αναισθησιολόγος κληθεί να απαντήσει σε έγγραφο δικαστικό υπόμνημα για πιθανή πρόκληση ανθρωποκτονίας από αμέλειά του, να φανταστώ πρέπει να απαντήσει "δεν ξέρω από αυτά, ξέρω μόνο να ράβω πληγές και να εκχύνω λιδοκαΐνη";

Εντάξει, είπαμε να υπάρχει αντίλογος αλλά αυτά είναι πραγματικά επιχειρήματα από ανθρώπους με επίπεδο χαλικιών στο μυαλό.

Αν κληθεί να απαντήσει σε δικαστικό υπόμνημα, θα πάρει έναν δικηγόρο. Ο καθένας στον τομέα του.
Θα σου δώσω παραδείγματα για το θέμα της έκθεσης από άτομα της οικογενειας μου (όχι δηλαδή έτυχε να ακούσω κάτι και το μεταφέρω).
Ο αδερφός μου ήταν άριστος μαθητής, αλλά στην έκθεση δεν... Εγραψε χάλια, πέρασε ΗΜΜΥ αλλά ήθελε οδοντιατρική. Εφυγε εξωτερικό για σπουδές, τελείωσε και αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικός στον τομέα του στην Ολλανδία με φοβερές αποδοχές. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου "η εκφορά γραπτού λόγου επηρεάζει αποφασιστικά κάθε τομή της επαγγελματικής ζωής κάποιου.". Ο αδερφός μου έρχεται να το διαψεύσει αυτό, είναι εξαιρετικός στη δουλειά του.
Ο θείος μου αντίστοιχα, στην έκθεση κάτω από τη βάση πάντα, απλά δεν το είχε, στα άλλα θετικά μαθήματα ήταν άψογος. Δεν του στάθηκε εμπόδιο απ' το να εξελιχθεί και να γίνει καθηγητής σε πανεπιστήμιο στην Αγγλία και να διδάσκει τεχνητή νοημοσύνη.
Δε σου είπα να μη ξέρεις να συντάξεις σωστά μια πρόταση, αλλά πολλά ερωτήματα στην έκθεση είναι καθαρά για όσους στοχεύουν σε θεωρητικές σχολές.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Αν κληθεί να απαντήσει σε δικαστικό υπόμνημα, θα πάρει έναν δικηγόρο. Ο καθένας στον τομέα του.
Θα σου δώσω παραδείγματα για το θέμα της έκθεσης από άτομα της οικογενειας μου (όχι δηλαδή έτυχε να ακούσω κάτι και το μεταφέρω).
Ο αδερφός μου ήταν άριστος μαθητής, αλλά στην έκθεση δεν... Εγραψε χάλια, πέρασε ΗΜΜΥ αλλά ήθελε οδοντιατρική. Εφυγε εξωτερικό για σπουδές, τελείωσε και αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικός στον τομέα του στην Ολλανδία με φοβερές αποδοχές. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου "η εκφορά γραπτού λόγου επηρεάζει αποφασιστικά κάθε τομή της επαγγελματικής ζωής κάποιου.". Ο αδερφός μου έρχεται να το διαψεύσει αυτό, είναι εξαιρετικός στη δουλειά του.
Ο θείος μου αντίστοιχα, στην έκθεση κάτω από τη βάση πάντα, απλά δεν το είχε, στα άλλα θετικά μαθήματα ήταν άψογος. Δεν του στάθηκε εμπόδιο απ' το να εξελιχθεί και να γίνει καθηγητής σε πανεπιστήμιο στην Αγγλία και να διδάσκει τεχνητή νοημοσύνη.
Δε σου είπα να μη ξέρεις να συντάξεις σωστά μια πρόταση, αλλά πολλά ερωτήματα στην έκθεση είναι καθαρά για όσους στοχεύουν σε θεωρητικές σχολές.
Ρε φίλε, προσγειώσου λίγο.

Στο 2024 αν δεν ξέρεις να γράφεις, δεν πας πέρα από μισό σκαλί σε οποιονδήποτε στίβο.

Αν μη τι άλλο, η έκθεση έπρεπε πιο απαιτητική να είναι, όχι λιγότερο.

Πχ. αντί για λογοτεχνία και μαλακίες που έχουν τώρα (που συμφωνώ είναι εκτός τόπου και χρόνου) θα έπρεπε να δίνουν 10.000 λέξεις στους υποψηφίους με συγκεκριμένο θέμα και τρεις ώρες να γράφουν.

Εντωμεταξύ έχεις θείο που έγινε καθηγητής τεχνητής νοημοσύνης (δηλαδή έχει γράψει μεταπτυχιακή/διδακτορική διατριβή + δημοσιεύσεις) δηλαδή έχει φτάσει ως εδώ λόγω της γραφής του και λες η γραφή δε παίζει ρόλο στην επαγγελματική ζωή;
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,421 μηνύματα.
Ρε φίλε, προσγειώσου λίγο.

Στο 2024 αν δεν ξέρεις να γράφεις, δεν πας πέρα από μισό σκαλί σε οποιονδήποτε στίβο.

Αν μη τι άλλο, η έκθεση έπρεπε πιο απαιτητική να είναι, όχι λιγότερο.

Πχ. αντί για λογοτεχνία και μαλακίες που έχουν τώρα (που συμφωνώ είναι εκτός τόπου και χρόνου) θα έπρεπε να δίνουν 10.000 λέξεις στους υποψηφίους με συγκεκριμένο θέμα και τρεις ώρες να γράφουν.

Εντωμεταξύ έχεις θείο που έγινε καθηγητής τεχνητής νοημοσύνης (δηλαδή έχει γράψει μεταπτυχιακή/διδακτορική διατριβή + δημοσιεύσεις) δηλαδή έχει φτάσει ως εδώ λόγω της γραφής του και λες η γραφή δε παίζει ρόλο στην επαγγελματική ζωή;

Εγώ μια χαρά προσγειωμένος είμαι. Αλλά καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι. Φοιτητής μαθηματικών ήσουν και τώρα πάλι φοιτητής. Δεν έχεις βγει στην αγορά εργασίας λογικά ή αν έχεις βγει αντε 1-2 χρόνο το πολύ λόγω ηλικίας, που δεν είναι κακό, μη παρεξηγηθώ. Οπότε δε μπορείς να μιλάς για επαγγελματικό στίβο. Σε λιγα χρόνια που θα δεις τι γίνεται στην αγορά εργασίας, απάντησε στο παρόν thread.

Ο τρόπος γραφής και ο εκφραστικός πλούτος ΔΕΝ αποτελεί εμπόδιο για την επαγγελματική εξέλιξη ενός ανθρώπου. Δεν είναι το μοναδικό skill. Επιθυμητό, αλλά όχι απαραίτητο.
Έχω συναδέλφους που στο εταιρικό chat στη δουλειά απαντάνε με Greeklish, στα email έχει τύχει να δω και ορθογραφικά-εκφραστικά λάθη, αλλά στην πληφοροικη κάνουν παπάδες. Με τη λογική σου, δε θα πήγαιναν πέρα από μισό σκαλί.
Επίσης, στις διατριβές τεχνολογικών επιστημών δεν κρίνεσαι για τον εκφραστικό σου πλούτο. Αλλού είναι η ουσία.
 

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
σωστα τα λες... αλλα να ...μηπως μπερδευεις το περιζήτητο ηθος με την τεχνικη της γλωσσας?
Μηπως να δεχθουμε οτι το ηθος κατοικει στις φιλολογικες σχολες και οι αλλοι οι μηχανολογοι οι ηλεκτρολογοι πολυτεχνιτες εναι ξεφτιλες?
Να δεχθουμε οτι οι πλεον ηθικοι ανθρωποι ειναι οι πολιτικοι?
Μηπως οι δικηγοροι δικαστηριου ειναι οι πλεον αληθεις και ηθικοι στον πλανητη?
Ε βεβαια κυριως οι δημοσιογραφοι ειναι αυτοι οι ηθικοι καθοτι παραθετουν καθημερινα ωραιες ιδεες και περιγραφουν την παραγματικοτητα.

Εγω θα σου πω οτι το ηθος ειναι βουβο... εκφαζεται με μια ματια... κυριως με πραξεις και ατεχνες λεξεις..διοτι στον πονο του αλλου και στον πονο ψυχης ο ηθικος ανθρωπος βουρκωνει και αμμα βουρκωνεις οι λεξεις δεν βγαινουν.
Να δες εδω μια συντομη διαλεξη ενος ηθικου ανθρωπου.

Προφανώς κανένας δεν υποστηρίζει πως το ήθος αποκτάται αποκλειστικά από την πνευματική καλλιέργεια ή όπως θες να το εκφράσεις, την τεχνική της γλώσσας και αντιστρόφως. Αλλά καλώς η κακώς χωρίς αυτή έχει μπει ήδη η ταφόπλακα στην εξέλιξη σου. Ολόκληρη η αναφορά πάνω είναι μια ατελής γενίκευση. Παραποίηση των προαναφερθέντων. Για να μην πολυλογώ νομίζω κατάλαβες στην πραγματικότητα τι εννοούμε…
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν κληθεί να απαντήσει σε δικαστικό υπόμνημα, θα πάρει έναν δικηγόρο. Ο καθένας στον τομέα του.
Θα σου δώσω παραδείγματα για το θέμα της έκθεσης από άτομα της οικογενειας μου (όχι δηλαδή έτυχε να ακούσω κάτι και το μεταφέρω).
Ο αδερφός μου ήταν άριστος μαθητής, αλλά στην έκθεση δεν... Εγραψε χάλια, πέρασε ΗΜΜΥ αλλά ήθελε οδοντιατρική. Εφυγε εξωτερικό για σπουδές, τελείωσε και αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικός στον τομέα του στην Ολλανδία με φοβερές αποδοχές. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου "η εκφορά γραπτού λόγου επηρεάζει αποφασιστικά κάθε τομή της επαγγελματικής ζωής κάποιου.". Ο αδερφός μου έρχεται να το διαψεύσει αυτό, είναι εξαιρετικός στη δουλειά του.
Ο θείος μου αντίστοιχα, στην έκθεση κάτω από τη βάση πάντα, απλά δεν το είχε, στα άλλα θετικά μαθήματα ήταν άψογος. Δεν του στάθηκε εμπόδιο απ' το να εξελιχθεί και να γίνει καθηγητής σε πανεπιστήμιο στην Αγγλία και να διδάσκει τεχνητή νοημοσύνη.
Δε σου είπα να μη ξέρεις να συντάξεις σωστά μια πρόταση, αλλά πολλά ερωτήματα στην έκθεση είναι καθαρά για όσους στοχεύουν σε θεωρητικές σχολές.
Δεν υποστηρίζει κανεις πως χωρίς την εκθεση ο άνθρωπος δε κάνει για κανένα επάγγελμα. Το παιδί υποστηρίζει πως οι υψηλόβαθμες σχολές απαιτούν άριστη χρήση της γλώσσας. Στους ΗΜΜΥ δεν χρειάζεται καθόλου η χημεία. Αυτό σημαίνει πως δεν θα πρέπει να δώσουμε ούτε χημεία ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Εγώ μια χαρά προσγειωμένος είμαι. Αλλά καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι. Φοιτητής μαθηματικών ήσουν και τώρα πάλι φοιτητής. Δεν έχεις βγει στην αγορά εργασίας λογικά ή αν έχεις βγει αντε 1-2 χρόνο το πολύ λόγω ηλικίας, που δεν είναι κακό, μη παρεξηγηθώ. Οπότε δε μπορείς να μιλάς για επαγγελματικό στίβο. Σε λιγα χρόνια που θα δεις τι γίνεται στην αγορά εργασίας, απάντησε στο παρόν thread.

Ο τρόπος γραφής και ο εκφραστικός πλούτος ΔΕΝ αποτελεί εμπόδιο για την επαγγελματική εξέλιξη ενός ανθρώπου. Δεν είναι το μοναδικό skill. Επιθυμητό, αλλά όχι απαραίτητο.
Έχω συναδέλφους που στο εταιρικό chat στη δουλειά απαντάνε με Greeklish, στα email έχει τύχει να δω και ορθογραφικά-εκφραστικά λάθη, αλλά στην πληφοροικη κάνουν παπάδες. Με τη λογική σου, δε θα πήγαιναν πέρα από μισό σκαλί.
Επίσης, στις διατριβές τεχνολογικών επιστημών δεν κρίνεσαι για τον εκφραστικό σου πλούτο. Αλλού είναι η ουσία.
Είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,421 μηνύματα.
Είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας.
Μάλιστα, είμαι εκτός πραγματικότητας που από τα 18 εργάζομαι part time ως φοιτητής, τα τελευταία 6 χρόνια full time σε εταιρίες, ενώ ένας φοιτητής που παίρνει ακόμα χαρτζιλίκι, ζει με τους γονείς του και δεν έχει ένσημα, είναι εντός πραγματικότητας. Σε δικαιολογώ γιατί είσαι μικρός ακόμα, σε λίγα χρόνια που θα μεγαλώσεις και θα δεις τι γίνεται στην κοινωνία από τη σκοπιά του εργαζόμενου, θα καταλάβεις τι εννοώ. Για την ώρα, κοίτα να είσαι συνεπής στις εξεταστικές σου. Ήθελα να ξερα πόσες συνεντεύξεις έχεις περάσει και έχεις και γνώμη για τις δουλειές και τη γραφή.
Αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, οκ είμαι εκτός πραγματικότητας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα :)
 

Elwik

Νεοφερμένος

Ο Elwik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Δυστυχώς για όσους έχουν μεγάλους στόχους στα μόρια η έκθεση στέκει εμπόδιο, κυρίως λόγω της μεγάλης της εξάρτησης στο τομέα "τύχης".

Από τον τρόπο που γράφεις, εκτιμώ πως τα βασικά κατέχεις. Όλα τα άλλα καλλιεργούνται με κάποια δουλειά και, κυρίως, επαφή με γραπτό λόγο.

Δεν είμαι της άποψης ότι υπάρχουν τρικ για να ανέβεις σε ένα μάθημα πέρα από το παλιό καλό λιώσιμο.
Μόλις σε διέψευσε ισοπεδωτικά κάποιος χρήστης. Άλλη μια απόδειξη ότι η απαισιοδοξία σου είναι όχι απλά ανώφελη, αλλά και επιζήμια. Φαντάσου να άκουγα τα δικά σου λόγια μόνο 💀. Θα είχα καεί. Κάθισα έμαθα σε ούτε μια μέρα όλη τη θεωρία και έλυσα και ένα κριτήριο με βάση αυτά που έλεγε η κοπέλα και συγκρίνοντας τις απαντήσεις μου με τις ενδεικτικές βγήκα στο 17+.

Οπότε, για να προσθέσω στο σχολείο που έκανα εναντίον σου σε άλλο thread, αν δεν έχεις κάτι θετικό να προσφέρεις κάπου, μούγκα😉.
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20240512-183140.png
    Screenshot_20240512-183140.png
    489.4 KB · Εμφανίσεις: 37

Corfu kitty

Νεοφερμένος

Η Corfu kitty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γενικά στις ασκήσεις υπάρχουν τυποποιημενες φράσεις που σου δίνουν μονάδες αλλά δεν παύει να επαφίεται στους διορθωτες σε ένα βαθμό η τελική επίδοση. Για την περίληψη υπάρχουν τεχνικές πυκνωσης λόγου χάρη με χρήση μετοχών, η συνακόλουθη βελτίωση κλπ. Η ταχύτητα έρχεται με την εξάσκηση και είθισται η προετοιμασία να καλύπτει όλα τα ακραία σενάρια. Ως εκ τούτου στις τελικές εξετάσεις με την κατάλληλη προετοιμασία ο χρόνος θα σου φτάσει. Για τις άλλες ασκήσεις μάθε απέξω κάποιες φράσεις όπως ζωντάνια, παραστατικοτητα, θεατρικότητα, αμεσότητα. Τόσο στις ασκήσεις όσο και στο λογοτεχνικό σχόλιο επιζητούν συνυφανση κειμενικών δεικτών και νοήματος κι όχι απλή παράθεση. Κάποιες φράσεις που βοηθάνε είναι η παρομοίωση αυτή αποτυπώνει με λογοτεχνικό και παραστατικό τρόπο το εκάστοτε συμβάν στο κείμενο, η απορία του συγγραφέα εκφράζεται γλαφυρά με την εν λόγω μεταφορά. Εννοώ ότι δεν θέλουν αοριστολογιες αλλά προσαρμογή στη λειτουργία κάθε κειμενικου δείκτη σε συγκεκριμένο σημείο του κειμένου.
 

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Μάλιστα, είμαι εκτός πραγματικότητας που από τα 18 εργάζομαι part time ως φοιτητής, τα τελευταία 6 χρόνια full time σε εταιρίες, ενώ ένας φοιτητής που παίρνει ακόμα χαρτζιλίκι, ζει με τους γονείς του και δεν έχει ένσημα, είναι εντός πραγματικότητας. Σε δικαιολογώ γιατί είσαι μικρός ακόμα, σε λίγα χρόνια που θα μεγαλώσεις και θα δεις τι γίνεται στην κοινωνία από τη σκοπιά του εργαζόμενου, θα καταλάβεις τι εννοώ. Για την ώρα, κοίτα να είσαι συνεπής στις εξεταστικές σου. Ήθελα να ξερα πόσες συνεντεύξεις έχεις περάσει και έχεις και γνώμη για τις δουλειές και τη γραφή.
Αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, οκ είμαι εκτός πραγματικότητας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα :)
Νομίζω όσο μεγαλώνουμε κανουμε αυτά που βλέπαμε να κάνουν οι «μεγάλοι» και λέγαμε εγώ ποτέ δεν θα το έκανα/έλεγα αυτό. Πλέον είμαστε 17/18 έχουμε κάνει συζητήσεις με γονείς, καθηγητές, συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, κλπ. Σίγουρα δεν έχουμε βιωματικές εμπειριες αλλά δεν βγάζουμε πράγματα από το μυαλό μας. Έχουμε μιλήσει με εμπειρογνώμονες και ανθρώπους που βρίσκονται στον εργασιακό στίβο τετραπλάσια χρόνια απ ότι εσυ. Έχουν βιώσει την ρευστότητα της αγοράς εργασίας και την «κοινωνία» όπως προανέφερες. Οι απόψεις σου με αρκετούς από τους ενήλικες που έχω συναναστραφεί δεν συγκλίνουν στο παρόν θέμα. Δεν εννοώ πως είσαι λάθος αλλά ούτε ότι εμείς είμαστε. Αυτό που εννοώ είναι πως δεν φτάνεις στα 25 και νομίζεις πως έχεις κατακτήσει τον κόσμο γνωρίζοντας πλήρως τι συμβαίνει γύρω σου, και ταυτόχρονα εμείς δεν είμαστε κλεισμένοι σε ένα σπήλαιο και εντασσόμαστε ξαφνικά στα 18 στην κοινωνία. Δεν οφείλεται η συγκεκριμένη ανάρτηση στην «άγνοια» που χαρακτηρίζει την ηλικία μας αλλά σε ανησυχίες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μόλις σε διέψευσε ισοπεδωτικά κάποιος χρήστης. Άλλη μια απόδειξη ότι η απαισιοδοξία σου είναι όχι απλά ανώφελη, αλλά και επιζήμια. Φαντάσου να άκουγα τα δικά σου λόγια μόνο 💀. Θα είχα καεί. Κάθισα έμαθα σε ούτε μια μέρα όλη τη θεωρία και έλυσα και ένα κριτήριο με βάση αυτά που έλεγε η κοπέλα και συγκρίνοντας τις απαντήσεις μου με τις ενδεικτικές βγήκα στο 17+.

Οπότε, για να προσθέσω στο σχολείο που έκανα εναντίον σου σε άλλο thread, αν δεν έχεις κάτι θετικό να προσφέρεις κάπου, μούγκα😉.
Χαίρομαι παρά πολύ που βοήθησα !!! Συγχαρητήρια για την απότομη άνοδο σου !!!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,403 μηνύματα.
Εαν και ο Πάνζερ το παρακάνει λίγο με το ύφος του, δεν έχει άδικο πως η δυνατότητα κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου με έναν σαφή και ξεκάθαρο τρόπο είναι όντως σημαντική δεξιότητα ακόμα και για έναν θετικό επιστήμονα.

Καλώς ή κακώς θα αναγκαστείτε να γράψετε πτυχιακή ή διπλωματική εργασία κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά και να την παρουσιάσετε. Εαν είναι σαν πατσαβούρι, και αυτά που γράφετε δεν βγάζουν κανένα νόημα, η δουλειά σας αυτομάτως χάνει σεβασμό και κύρος, ενώ προδιαθέτει αρνητικά και τον οποιονδήποτε αναγνώστη να ασχοληθεί σοβαρά μαζί της.

Σε επίπεδο διδακτορικής διατριβής ισχύουν τα ίδια και μάλιστα σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό ενδεχομένως.

Ακόμα και εκτός ακαδημίας, ένας μηχανικός λόγου χάρη θα πρέπει να είναι σε θέση να συντάξει τεχνικές μελέτες και τεχνικές εκθέσεις ή να γράψει documentations για ένα project, αλλά και να κάνει παρουσιάσεις ή να επικοινωνεί με πελάτες για την εξυπηρέτηση τους. Τα ίδια ισχύουν και για άλλα επαγγέλματα. Οπότε το να μπορεί να επικοινωνήσει με απλό, ξεκάθαρο και ακριβή τρόπο σε γραπτό και προφορικό επίπεδο είναι εντελώς αναγκαίο.

Εν κατακλείδι :
Ενώ οι φτωχές γλωσσικές ικανότητες δεν προμηνύουν κάτι απαραίτητα, αυτομάτως μειώνουν το κύρος και τον σεβασμό στο πρόσωπο μας στην καλύτερη ή δημιουργούν θέματα κατανόησης στην χειρότερη. Οπότε κάντε οτι καλύτερο μπορείτε για να τις εξελίξετε όσο περισσότερο μπορείτε. Σίγουρα δεν χρειάζεται να γίνετε Μπαμπινιώτης, αλλά θα είναι κρίμα εαν επισκιάσουν την δουλειά σας αύριο μεθαύριο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν υποστηρίζει κανεις πως χωρίς την εκθεση ο άνθρωπος δε κάνει για κανένα επάγγελμα. Το παιδί υποστηρίζει πως οι υψηλόβαθμες σχολές απαιτούν άριστη χρήση της γλώσσας. Στους ΗΜΜΥ δεν χρειάζεται καθόλου η χημεία. Αυτό σημαίνει πως δεν θα πρέπει να δώσουμε ούτε χημεία ;
Όλα χρειάζονται.
Ίσα ίσα όταν με το καλό περάσεις θα παρατηρήσεις οτι οι καθηγητές που δεν μπορούν να εκφράσουν τις ιδέες με λόγια αλλά γεμίζουν πίνακες με μαθηματικά, είναι και αυτοί που φαίνεται να έχουν την λιγότερη κατανόηση ή τουλάχιστον την μικρότερη ικανότητα να επικοινωνήσουν στο ακροατήριο αυτά που έχουν στο κεφάλι τους. Και εγώ όταν έδινα πανελλήνιες νόμιζα οτι η έκθεση ήταν περιττή, αλλά έχοντας διαβάσει τόσες διπλωματικές και διδακτορικές διατριβές και έχοντας δει πόσο άσχημο είναι να μην μπορείς να είσαι σαφής και ακριβής στα λόγια σου, άλλαξα τελείως γνώμη για αυτό.

Ακόμα και η χημεία για παράδειγμα που αναφέρεις και που θεωρείται πολλές φορές περιττή απο τους ημμυτες, αποτελεί θεμέλιο λίθο για την κατανόηση πολλών πραγμάτων. Όλη η σύγχρονη τεχνολογία έχει καταστεί εφικτή λόγω των εξελίξεων στις φυσικοχημικές διεργασίες που απαιτούνται για την κατασκευή, μίκρο κάποτε, και νανο πλέον διατάξεων.

Δεν είμαι υπέρ του να τρελαθεί κάποιος να μάθει τα πάντα. Αλλά απο την στιγμή που καλώς ή κακώς το σύστημα σε εξαναγκάζει να ασχοληθείς με κάτι, η συμβουλή μου είναι μάθε το, γιατί μόνο να σε ωφελήσει μπορεί στο μέλλον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,164 μηνύματα.
Εαν και ο Πάνζερ το παρακάνει λίγο με το ύφος του, δεν έχει άδικο πως η δυνατότητα κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου με έναν σαφή και ξεκάθαρο τρόπο είναι όντως σημαντική δεξιότητα ακόμα και για έναν θετικό επιστήμονα.

Καλώς ή κακώς θα αναγκαστείτε να γράψετε πτυχιακή ή διπλωματική εργασία κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά και να την παρουσιάσετε. Εαν είναι σαν πατσαβούρι, και αυτά που γράφετε δεν βγάζουν κανένα νόημα, η δουλειά σας αυτομάτως χάνει σεβασμό και κύρος, ενώ προδιαθέτει αρνητικά και τον οποιονδήποτε αναγνώστη να ασχοληθεί σοβαρά μαζί της.

Σε επίπεδο διδακτορικής διατριβής ισχύουν τα ίδια και μάλιστα σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό ενδεχομένως.

Ακόμα και εκτός ακαδημίας, ένας μηχανικός λόγου χάρη θα πρέπει να είναι σε θέση να συντάξει τεχνικές μελέτες και τεχνικές εκθέσεις ή να γράψει documentations για ένα project, αλλά και να κάνει παρουσιάσεις ή να επικοινωνεί με πελάτες για την εξυπηρέτηση τους. Τα ίδια ισχύουν και για άλλα επαγγέλματα. Οπότε το να μπορεί να επικοινωνήσει με απλό, ξεκάθαρο και ακριβή τρόπο σε γραπτό και προφορικό επίπεδο είναι εντελώς αναγκαίο.

Εν κατακλείδι :
Ενώ οι φτωχές γλωσσικές ικανότητες δεν προμηνύουν κάτι απαραίτητα, αυτομάτως μειώνουν το κύρος και τον σεβασμό στο πρόσωπο μας στην καλύτερη ή δημιουργούν θέματα κατανόησης στην χειρότερη. Οπότε κάντε οτι καλύτερο μπορείτε για να τις εξελίξετε όσο περισσότερο μπορείτε. Σίγουρα δεν χρειάζεται να γίνετε Μπαμπινιώτης, αλλά θα είναι κρίμα εαν επισκιάσουν την δουλειά σας αύριο μεθαύριο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Όλα χρειάζονται.
Ίσα ίσα όταν με το καλό περάσεις θα παρατηρήσεις οτι οι καθηγητές που δεν μπορούν να εκφράσουν τις ιδέες με λόγια αλλά γεμίζουν πίνακες με μαθηματικά, είναι και αυτοί που φαίνεται να έχουν την λιγότερη κατανόηση ή τουλάχιστον την μικρότερη ικανότητα να επικοινωνήσουν στο ακροατήριο αυτά που έχουν στο κεφάλι τους. Και εγώ όταν έδινα πανελλήνιες νόμιζα οτι η έκθεση ήταν περιττή, αλλά έχοντας διαβάσει τόσες διπλωματικές και διδακτορικές διατριβές και έχοντας δει πόσο άσχημο είναι να μην μπορείς να είσαι σαφής και ακριβής στα λόγια σου, άλλαξα τελείως γνώμη για αυτό.

Ακόμα και η χημεία για παράδειγμα που αναφέρεις και που θεωρείται πολλές φορές περιττή απο τους ημμυτες, αποτελεί θεμέλιο λίθο για την κατανόηση πολλών πραγμάτων. Όλη η σύγχρονη τεχνολογία έχει καταστεί εφικτή λόγω των εξελίξεων στις φυσικοχημικές διεργασίες που απαιτούνται για την κατασκευή, μίκρο κάποτε, και νανο πλέον διατάξεων.

Δεν είμαι υπέρ του να τρελαθεί κάποιος να μάθει τα πάντα. Αλλά απο την στιγμή που καλώς ή κακώς το σύστημα σε εξαναγκάζει να ασχοληθείς με κάτι, η συμβουλή μου είναι μάθε το, γιατί μόνο να σε ωφελήσει μπορεί στο μέλλον.
Πρόσεξε με τις αλήθειες που τους λες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μάλιστα, είμαι εκτός πραγματικότητας που από τα 18 εργάζομαι part time ως φοιτητής, τα τελευταία 6 χρόνια full time σε εταιρίες, ενώ ένας φοιτητής που παίρνει ακόμα χαρτζιλίκι, ζει με τους γονείς του και δεν έχει ένσημα, είναι εντός πραγματικότητας. Σε δικαιολογώ γιατί είσαι μικρός ακόμα, σε λίγα χρόνια που θα μεγαλώσεις και θα δεις τι γίνεται στην κοινωνία από τη σκοπιά του εργαζόμενου, θα καταλάβεις τι εννοώ. Για την ώρα, κοίτα να είσαι συνεπής στις εξεταστικές σου. Ήθελα να ξερα πόσες συνεντεύξεις έχεις περάσει και έχεις και γνώμη για τις δουλειές και τη γραφή.
Ειλικρινά, μόνο στην Ελλάδα ευσταθεί το επιχείρημα "είμαι ιδιωτικός υπάλληλος, δηλαδή παίρνω μισθό για να κάνω το ίδιο πράγμα κάθε μέρα για οκτώ ώρες, για παραπάνω καιρό από εσένα συνεπώς η γνώμη μου έχει μεγαλύτερο κύρος".

Τα παραπάνω που θίγεις είναι προσωπικά δεδομένα τα οποία εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος να σου παράσχω.

Επίσης, αν παραβλέψουμε το τεράστιο ad hominem που κάνεις, δεν βλέπω καθαρή επιχειρηματολογία.

Αν θες να αποπειραθείς να μου κάνεις νουθεσία, μπορείς να το κάνεις και σε ΠΜ.

Τον πρωταρχικό μου αποδεδειγμένο ισχυρισμό πως η ικανότητα γραφής καθορίζει μέχρι που θα φτάσει ο καθένας ακόμη να τον απορρίψεις ή έστω να τον διατρήσεις ελάχιστα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,741 μηνύματα.
Δεν γνωρίζω για την πρακτική χρησιμότητα της έκθεσης , αλλά θεωρώ ότι είναι πιο ενδεικτικό μάθημα αντίληψης συγκριτικά με τα υπόλοιπα τουλάχιστον . Σίγουρα έχει τυποποιηθεί και αυτό σε μεγάλο βαθμό , αλλά στο λογοτεχνικό και στην παραγωγή λόγου υπάρχει ένα πιο ανοικτό πλαίσιο που δεν προωθεί απαραίτητα την στείρα αποστήθιση ( εκτός αν κάποιος είναι τόσο μαζοχιστής και μαθαίνει παπαγαλία έτοιμες εκθέσεις )
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top