ΣΕΜΦΕ: Σχολή απάτη;

ektor

Νεοφερμένος

Ο ektor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
ματικων κ Φυσικων Επιστημων-σχολη απατη?
-----------------------------------------
τι γνωμη εχετε για αυτη τη σχολη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
ματικων κ Φυσικων Επιστημων-σχολη απατη?
-----------------------------------------
τι γνωμη εχετε για αυτη τη σχολη?

Δεν είναι απάτη η σχολή αλλά επειδή είναι στο ΕΜΠ παραπλανά τον κόσμο. Κακώς κατά την γνώμη μου η σχολή αυτή είναι πολυτεχνική. Τα πολυτεχνεία θα έπρεπε να είναι τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα από τα οποία να αποφοιτούν Διπλωματούχοι Μηχανικοί και μόνο αυτοί. Δεν θα έπρεπε η σχολή αυτή να ανήκει σε πολυτεχνείο αλλά σε πανεπιστήμιο. Π.χ. στο πανεπιστήμιο Κρήτης υπάρχει τμήμα μαθηματικών και τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών. Είναι μια σχολή από την οποία αποφοιτούν μαθηματικοί και φυσικοί με έμφαση στα εφαρμοσμένα και όχι θεωρητικά μαθηματικά θέματα και θέματα φυσικής. Η διαφορά τους από τα τμήματα μαθηματικών και φυσικής είναι ότι η διάρκεια σπουδών είναι 5ετής και οι απόφοιτοί της είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου MSc.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ektor

Νεοφερμένος

Ο ektor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Δεν είναι απάτη η σχολή αλλά επειδή είναι στο ΕΜΠ παραπλανά τον κόσμο. Κακώς κατά την γνώμη μου η σχολή αυτή είναι πολυτεχνική. Τα πολυτεχνεία θα έπρεπε να είναι τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα από τα οποία να αποφοιτούν Διπλωματούχοι Μηχανικοί και μόνο αυτοί. Δεν θα έπρεπε η σχολή αυτή να ανήκει σε πολυτεχνείο αλλά σε πανεπιστήμιο. Π.χ. στο πανεπιστήμιο Κρήτης υπάρχει τμήμα μαθηματικών και τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών. Είναι μια σχολή από την οποία αποφοιτούν μαθηματικοί και φυσικοί με έμφαση στα εφαρμοσμένα και όχι θεωρητικά μαθηματικά θέματα και θέματα φυσικής. Η διαφορά τους από τα τμήματα μαθηματικών και φυσικής είναι ότι η διάρκεια σπουδών είναι 5ετής και οι απόφοιτοί της είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου MSc.


εχεισ απολυτο δικιο..αλλα απ τη στιγμη που βγαινεισ η' μαθηματικοσ η φυσικοσ γιατι να τελειωσεισ μια σχολη 5τη??και πιο δυσκολη???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
εχεισ απολυτο δικιο..αλλα απ τη στιγμη που βγαινεισ η' μαθηματικοσ η φυσικοσ γιατι να τελειωσεισ μια σχολη 5τη??και πιο δυσκολη???

Το μόνο κίνητρο είναι ότι έχεις ήδη master και δεν χρειάζεται να πάρεις μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης. Η πρακτική χρησιμότητα του μεταπτυχιακού τίτλου έχει να κάνει με την πρόσληψη στο δημόσιο (μοριοδότηση, επίδομα master). Η σχολή είναι πιο δύσκολη καθώς έχει 1 χρόνο παραπάνω φοίτηση και συνεπώς περισσότερα μαθήματα (γύρω στα 55-60) καθώς και υποχρεωτική εκπόνηση διπλωματικής εργασίας.

Η απόκτηση του διπλώματος της σχολής εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικών επιστημών πιθανότατα να είναι δυσολότερη από την απόκτηση του πτυχίου ενός τμήματος μαθηματικών ή φυσικής. Όμως είναι ισοδύναμη με μεταπτυχιακό τίτλο οπότε η δίκαιη σύγκριση είναι τι είναι δυσκολότερο: δίπλωμα ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ ή πτυχίου μαθηματικών/φυσικής+ΜΔΕ; (και στις 2 περιπτώσεις η υποχρεωτική φοίτηση είναι 5ετής). Σε αυτήν την περίπτωση δεν υπερτερεί απαραίτητα ούτε η 1η αλλά ούτε η 2η επιλογή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πρόκειται το πάλαι ποτέ Γενικό Τμήμα του ΕΜΠ που μερικά χρόνια πριν αποφασίστηκε να χορηγεί πτυχίο Μαθηματικού ή Φυσικού.

O Civilara έχει ένα δίκιο που βρίκεται αυτή η σχολή σε Πολυτεχνείο. Η ακαδημαϊκή διαφορά της με τα άλλα Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής απλοϊκά είναι ότι χορηγεί και κάποιες "εφαρμοσμένες" γνώσεις "Μηχανικής". Ωστόσο, εργασιακά χαρακτηρίζεσαι Μαθηματικός ή Φυσικός.

Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο thread, δεν μου ακούγεται και καλή η ιδέα να εισαχθώ σε 5ετή σχολή για να γίνω Μαθηματικός ή Φυσικός από τη στιγμή που οι συναδελφοί μου γίνονται σε 4 έτη. Κάλλιστα θα μπορούσαν οι "επιπλέον" γνώσεις να συγκροτήσουν μονοετές μεταπτυχιακό δίπλωμα.

Στο άλλο που ανέφερε ο Civilara περί κατοχής master με το 5ετές πτυχίο... χμ χμ δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Εξηγώ (και πάντα όπως είναι τα πράγματα σήμερα που μιλάμε):

Ακαδημαϊκά: Ο ΣΕΜΦΕ για το ΕΜΠ (και μόνο) έχει master κατά μία έννοια (για την ακρίβεια έχει πτυχίο ισοδύναμο με το master του αγγλοσαξωνικού συστήματος εκπαίδευσης) και αυτό πρακτικά σημαίνει ότι γίνεται δεκτός για την έναρξη Διδακτορικού (σε αντίθεση/παράνομα κιόλας με τον τελευταίο νόμο του ΥΠΕΠΘ που διέπει τα ΠΜΣ στην Ελλάδα). Αν ο ΣΕΜΦΕ πάει αλλού για master (π.χ. εξωτερικό) παίζει να τον δεχτούν κατευθείαν για Διδακτορικό, μπορεί όμως και όχι. Αυτό εξαρτάται από πολλές προϋποθέσεις που δεν είναι του παρόντος να τις αναφέρω γιατί θα χαθεί η μπάλα, αλλά το ζουμί είναι όχι απαραίτητα 100% επειδή έχει 5ετές πτυχίο (έχει όμως το ρόλο του).

Εργασιακά: Βασικά ο Μαθηματικός+ΜΔΕ υπερτερεί αυτού του ΣΕΜΦΕ με τα κριτήρια του ΑΣΕΠ για θέσεις με σειρά προτεραιότητας, ενώ για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για Καθηγητής τα master δεν έχουν σημαντικό ρόλο (εκτός των μισθολογικών) μιας και πρέπει να πετύχεις (περάσεις τη βάση και είσαι σε σειρά ανώτερη του συνολικού αριθμού των προσφερόμενων θέσεων της προκήρυξης). Με δύο λόγια (για το σήμερα πάντα) πρακτικά το 5ετές πτυχίο ΔΕΝ είναι master στην αγορά εργασίας, ούτε αποκτάς επιπλέον μόρια στον ΑΣΕΠ (το γνωστό 150άρι), ούτε λαμβάνεις το επίδομα master όταν και αν διοριστείς.

Προσωπικά δεν θα την προτιμούσα σε σχέση με τις όμορες σχολές στην Ελλάδα (όπως εργασιακά τουλάχιστον εννοούνται στην Ελλάδα). Από εκεί και πέρα είναι οι επιλογές και τα γούστα του καθενός.

Πίσω από την κουρτίνα πάντως μού μυρίζει ότι κάποιοι μεγαλοκαθηγητές ήθελαν κάποτε Προεδριλίκια και Διεθυντηλίκια στο ΕΜΠ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ektor

Νεοφερμένος

Ο ektor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
υπαρχει περιπτωση οιΣΕΜΦιτεσ να αποκτησουν δικαιωματα Μηχανικου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
υπαρχει περιπτωση οιΣΕΜΦιτεσ να αποκτησουν δικαιωματα Μηχανικου?

Σε μια φυσιολογική και οργανωμένη χώρα όχι. Στην Ελλάδα ποτέ δεβ ξέρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Οι σεμφιτες παλεύουν μια ζωή να γίνουν Μηχανικοί και να γραφτούν στο ΤΕΕ. Συγκεκριμένα θέλουν να γίνουν "Μηχανικοί Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών". Τώρα το αν θα γίνουν δεν είναι σίγουρο. Προς το παρόν δεν το βλέπω πάντως. Να ξέρετε ότι στην ΣΕΜΦΕ στο 4ο νομίζω έτος διαλέγουν κατεύθυνση Μαθηματικά ή Φυσική και ανάλογα με την κατεύθυνση που παίρνουν, έχουν και τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα (μαθηματικού ή φυσικού). Γενικότερα πρέπει να είναι αρκετά δύσκολη σχολή (πιο δύσκολη από μαθηματικό-φυσικό). Έχω την εντύπωση πως οι περισσότεροι απόφοιτοι της σχολής, κάνουν μετά Master στα οικονομικά, στους υπολογιστές κλπ (λόγω του ότι έχουν το υπόβαθρο στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Φυσική που βοηθάει σημαντικά).
Πάντως σίγουρα δημιουργήθηκε για να βρουν δουλειά ορισμένοι καθηγητές κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Samy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 248 μηνύματα.
και να θεωρουνταν μηχανικοι...σε ποιο τομεα θα απασχολουνταν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Κατ' αρχάς αυτοί θέλουν ΤΕΕ-ΤΣΜΕΔΕ και μετά θα δουν τι θα κάνουν με το πτυχίο τους :P Τι να πεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
O Civilara έχει ένα δίκιο που βρίκεται αυτή η σχολή σε Πολυτεχνείο. Η ακαδημαϊκή διαφορά της με τα άλλα Τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής απλοϊκά είναι ότι χορηγεί και κάποιες "εφαρμοσμένες" γνώσεις "Μηχανικής". Ωστόσο, εργασιακά χαρακτηρίζεσαι Μαθηματικός ή Φυσικός.

Πώς ξέρετε ότι δεν υπάρχουν Τμήματα Μαθηματικών 4οετούς κύκλου σπουδών στην Ελλάδα, που να έχουν στο πρόγραμμά τους υπεραρκετά μαθήματα εφαρμοσμένων μαθηματικών, θεωρητικής φυσικής και μηχανικής εκτός από την ΣΕΜΦΕ; :hmm:Έλεος με τις ανακρίβειες....:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fusebb

Νεοφερμένος

Η Δαναη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σταμάτα (Αττική). Έχει γράψει 79 μηνύματα.
αν και τωρα πια εχουν επαγγελματικα δικαιωματα και ως καθηγητες, ρωτησα τον μαθηματικο μου και μου ειπε οτι αν ερχοταν καποιος σεμφιτης καιτου ζηταγε δουλεια, να διδαξει, δεν θα τον προσλαμβανε θα προτιμουσε εναν απλο μαθηματικο ή φυσικο, και αυτο γιατι οι γνωσεις των παιδιων αυτων δεν τα βοηθαει να διδαξουν μαθηματικα η φυσικη λυκειακου επιπεδου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι που ειπώθηκε. Λογική του ΣΕΜΦΕ δίνει και master είναι η ίδια με τη λογική του ΗΜΜΥ επειδή είναι 5 χρόνια δίνει master? Το δεύτερο προς το παρόν τουλάχιστον ξέρω πως είναι παράνομο αν και γίνεται. Στο πρώτο τι παίζει? Παιχνίδια πάλι του ΕΜΠ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πώς ξέρετε ότι δεν υπάρχουν Τμήματα Μαθηματικών 4οετούς κύκλου σπουδών στην Ελλάδα, που να έχουν στο πρόγραμμά τους υπεραρκετά μαθήματα εφαρμοσμένων μαθηματικών, θεωρητικής φυσικής και μηχανικής εκτός από την ΣΕΜΦΕ; :hmm:Έλεος με τις ανακρίβειες....:P

Όταν λες "υπεραρκετά"... πόσα είναι δηλαδή υποχρεωτικού χαρακτήρα τα μαθήματα "εφαρμοσμένων μαθηματικών" και "μηχανικής" στα "απλά" Μαθηματικοφυσικά τμήματα? σε σχέση πάντα με το συνολικό αριθμό μαθημάτων. Ομολογώ, ότι δεν έχω κάτσει να τα μετρήσω:) (είμαι άλλου κλάδου).

Και αν είναι έτσι, γιατί στην Κρήτη υπάρχει "Μαθηματικών" και "Εφαρμοσμών Μαθηματικών (και τα δύο 4ετή έτσι)?

Ξαναλέω δεν έχω μελετήσει διεξοδικά τον οδηγό σπουδών κάθε τμήματος. 'Ισως παρασύρθηκα από τα λεγόμενα των φοιτητών του εκάστοτε τμήματος...
-----------------------------------------
Να ρωτήσω κάτι που ειπώθηκε. Λογική του ΣΕΜΦΕ δίνει και master είναι η ίδια με τη λογική του ΗΜΜΥ επειδή είναι 5 χρόνια δίνει master? Το δεύτερο προς το παρόν τουλάχιστον ξέρω πως είναι παράνομο αν και γίνεται. Στο πρώτο τι παίζει? Παιχνίδια πάλι του ΕΜΠ?

Τίποτα από αυτά που λες δεν γίνεται. Ακόμα τουλάχιστον... Δες και την πρώτη δημοσίευσή μου στο παρόν θέμα συζήτησης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Για το ΗΜΜΥ ξέρω ότι το τμήμα λίγο πριν το καλοκαίρι το είχε αποφασίσει και το έκανε, εννοώ έδινε άτυπα και τίτλο master μαζί. Δε νομίζω να είναι ράδιο αρβίλα το είχα ακούσει από πολλά άτομα και είχα δει και δημοσιεύσεις. Μία στα γρήγορα:
https://www.news247.gr/a/4!89992
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Όταν λες "υπεραρκετά"... πόσα είναι δηλαδή υποχρεωτικού χαρακτήρα τα μαθήματα "εφαρμοσμένων μαθηματικών" και "μηχανικής" στα "απλά" Μαθηματικοφυσικά τμήματα? σε σχέση πάντα με το συνολικό αριθμό μαθημάτων. Ομολογώ, ότι δεν έχω κάτσει να τα μετρήσω:) (είμαι άλλου κλάδου).

Και αν είναι έτσι, γιατί στην Κρήτη υπάρχει "Μαθηματικών" και "Εφαρμοσμών Μαθηματικών (και τα δύο 4ετή έτσι)?

Ξαναλέω δεν έχω μελετήσει διεξοδικά τον οδηγό σπουδών κάθε τμήματος. 'Ισως παρασύρθηκα από τα λεγόμενα των φοιτητών του εκάστοτε τμήματος...
-----------------------------------------





Στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών υπάρχουν από τις πέντε συνολικά, δυο κατευθύνσεις:
  • Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Μαθηματικής Φυσικής με 25 προσφερόμενα προπτυχιακά μαθήματα
  • Υπολογιστικών Μαθηματικών & Πληροφορικής με 25 προσφερόμενα προπτυχιακά μαθήματα
οι οποίες συνδυάζονται μεταξύ τους, καθώς προσφέρει μαθήματα ή μια στην άλλη. Η πρώτη κατεύθυνση ασχολείται με τα μαθηματικά μοντέλα φυσικών επιστημών με μαθήματα όπως: Κβαντομηχανική, Θεωρητική Φυσική & Άλγεβρες Lie, Μηχανική Ρευστών, Mηχανική Συνεχούς, Στατιστική Φυσική, Ειδική Σχετικότητα, Ηλεκτροδυναμική, Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις, Ειδικές Συναρτήσεις & Ορθογώνια Πολυώνυμα, Θεωρία Τελεστών, Δυναμικά Συστήματα, Αναλυτική Μηχανική, Ουράνιος Μηχανική, Θεωρία Στοχαστικού Ελέγχου,...κτλ. Η δεύτερη κατεύθυνση προσφέρει στην πρώτη εξαμηνιαία μαθήματα υπολογιστικής ισχύος όπως: Αριθμητική Επίλυση Συνήθων & Μερικών Διαφορικών Εξισώσεων, Υπολογιστική Μηχανική Ρευστών, Υπολογιστική Δυναμική,...κτλ. :)

Για λόγους πιθανών αποριών, σας λέω ότι την φυσική που διδασκόμαστε 4 χρόνια στο Τμήμα αυτό, την κάνουμε στα πλαίσια των μαθηματικών εφαρμογών, δηλ., για την καλύτερη κατανοήση βασικών μαθηματικών μαθημάτων όπως Γενική Τοπολογία, 4 Πραγματικές Αναλύσεις, Γραμμική Άλγεβρα,..κτλ. Οι τεχνικές εφαρμογές είναι όντως ελάχιστες σε σχέση με το ΣΕΜΦΕ ή της Κρήτης, διότι εμείς δίνουμε στις παραπάνω φυσικές και υπολογιστικές προσομοιώσεις μεγαλύτερη έμφαση στην μαθηματική θεμελίωσή τους (θεωρία) με την διεξοδική μελέτη των ανάλογων θεωρημάτων και ασκήσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Για το ΗΜΜΥ ξέρω ότι το τμήμα λίγο πριν το καλοκαίρι το είχε αποφασίσει και το έκανε, εννοώ έδινε άτυπα και τίτλο master μαζί. Δε νομίζω να είναι ράδιο αρβίλα το είχα ακούσει από πολλά άτομα και είχα δει και δημοσιεύσεις. Μία στα γρήγορα:
https://www.news247.gr/a/4!89992

Όπως είπες και εσύ το "άτυπα" με την ουσιαστική αναγνώριση (ιδίως στο χώρο εργασίας) έχει τεράστια διαφορά.

Επίσης, ακόμα και στο σύνδεσμο που παρέθεσες αναφέρει ότι το "αναγνωρίζει" η Πρυτανεία του ΕΜΠ και όχι η θεσμοθετημένη Πολιτεία.

Όπως έχω ξαναπεί και στο ischool και στο πτυχίο του ΓΠΑ αναφέρει ότι ο τίτλος είναι ισοδύναμος με master από τη δεκαετία του 80. Ε και? Αφού δεν το αναγνωρίζει το ΥΠΕΠΘ και κατ' επέκταση η αγορά εργασίας. βαυκαλιζόμαστε δηλαδή μεταξύ μας...

Στο θέμα πάντως τα δημοσιεύματα αναφέρουν "ζυμώσεις και εξελίξεις". Ξαναλέω, ότι μέχρι και τώρα που μιλάμε τα 5ετή πτυχία ΔΕΝ είναι μάστερ.

Προσωπικά πιστεύω, ότι και αν κάποτε γίνουν είναι μία τρύπα στο νερό. Το μόνο "χειροπιαστό" κέρδος είναι η έναρξη Διδακτορικού χωρίς την απαραίτητη κατοχή master (κάτι που γίνεται σε αρκετές περιπτώσεις εδώ και μερικά χρόνια και στην ημεδαπή και αλλοδαπή) και το επίδομα των 30 ευρώ αν και όποτε κάποιος δουλέψει στο Δημόσιο. Αυτάααααααααα πολύ κακό για το τίποτα δηλαδή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ektor

Νεοφερμένος

Ο ektor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
λοιπον γιατι να μπλεκομαστε....καλυτερα να ξεκαθαριζουν οι υποψηφιοι αν θελουν να γινουν μηχανικοι η' μαθηματικοι η' φυσικοι...κ να αποφευγουν τετοιεσ σχολες...κ επισης ξερω εναν απο τουσ συγγραφεις του "Παμε Πανεπηστιμιο" κ μου εχει πει οτι ο λόγος που εκαναν αυτο το βιβλιο ηταν η σχολη αυτη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
λοιπον γιατι να μπλεκομαστε....καλυτερα να ξεκαθαριζουν οι υποψηφιοι αν θελουν να γινουν μηχανικοι η' μαθηματικοι η' φυσικοι...κ να αποφευγουν τετοιεσ σχολες

yeap...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν είναι απάτη η σχολή αλλά επειδή είναι στο ΕΜΠ παραπλανά τον κόσμο. Κακώς κατά την γνώμη μου η σχολή αυτή είναι πολυτεχνική. Τα πολυτεχνεία θα έπρεπε να είναι τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα από τα οποία να αποφοιτούν Διπλωματούχοι Μηχανικοί και μόνο αυτοί. Δεν θα έπρεπε η σχολή αυτή να ανήκει σε πολυτεχνείο αλλά σε πανεπιστήμιο. Π.χ. στο πανεπιστήμιο Κρήτης υπάρχει τμήμα μαθηματικών και τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών. Είναι μια σχολή από την οποία αποφοιτούν μαθηματικοί και φυσικοί με έμφαση στα εφαρμοσμένα και όχι θεωρητικά μαθηματικά θέματα και θέματα φυσικής. Η διαφορά τους από τα τμήματα μαθηματικών και φυσικής είναι ότι η διάρκεια σπουδών είναι 5ετής και οι απόφοιτοί της είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου MSc*.

*Θεωρητικά και σύμφωνα πάντα με τον πρύτανη του ΕΜΠ. Για να ξεκαθαρίσουμε αυτό τον ισχυρισμό, η Μπολόνια (που τα Πολυτεχνεία αρχικά πολεμούσαν αλλά μετά υιοθέτησαν σιωπηρά επειδή είδαν ότι συνέφερε τις συντεχνίες τους), λέει οτι ένα τίτλος Bachelor's πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3ετούς φοίτησης. ΔΕΝ λέει ότι κάθε τίτλος Bachelor's μπορεί να αποκτηθεί σε 3 χρόνια, ΟΥΤΕ λέει οτι αν μια σχολή φιλοσοφίας Bachelor's (όπως τα προπτυχιακά τμήματα όλων των ΑΕΙ της χώρας) μπορεί να δώσει Master's αν επεκτείνει τη διάρκεια σπουδών στα 5 χρόνια. Η ερμηνεία αυτή από τους πρυτάνεις των Πολυτεχνείων κατόπιν συντονισμού του ΕΜΠ, ειναι εντελώς αυθαίρετη
Ναι, αν κάποιος θέλει να κάνει "καριέρα" ως καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειναι απάτη να πάει να τελειώσει τη συγκεκριμένη σχολή. Καλύτερα να τελειώσει ένα αμιγώς μαθηματικό ή φυσικό τμήμα. Ούτως ή άλλως διεξόδους δεν δίνει περισσότερες το σεμφε για να αξίζει να πας να φας 5 (τουλάχιστον) χρόνια εκεί μέσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top