math2arch

Νεοφερμένος

Ο math2arch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 73 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γνωρίζει κάποιος να μου πει σε ποια μαθήματα εξετάζεσαι για επαλ στις πανελλαδικες; Τα μαθηματικα ειναι ιδια με αυτα του γενικου λυκειου;


Είναι τέσσερα μαθήματα: Έκθεση, Μαθηματικά και 2 της ειδίκευσης.

Για την έκθεση δεν έχω εικόνα, αλλά τα μαθηματικά είναι ακριβώς τα κεφάλαια των συναρτήσεων και της στατιστικής του παλιού βιβλίου της γενικής παιδείας της Γ' των γενικών λυκείων, πλην των εκθετικών και λογαριθμικών συναρτήσεων. Άρα, δεν είναι τα ίδια με αυτά του γενικού - είναι αρκετά πιο απλά και βατά, θα έλεγα.

Αυτά μέχρι νεωτέρας - τι θα μας πει η κυρά-Νίκη...
 

Σοφία Γιαννιού

Νεοφερμένος

Η Σοφία Γιαννιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23 μηνύματα.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επιτέλους η επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας για τον τρόπο εισαγωγής παλαιών αποφοίτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παρέχουμε επιλογές και ευελιξία για τους παλαιούς αποφοίτους.

Με την προτεινόμενη προς ψήφιση ρύθμιση παρέχεται η δυνατότητα σε όλους τους παλαιούς αποφοίτους (δηλαδή, σε όσους αποφοίτησαν μέχρι και το σχολικό έτος 2018-2019), οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων γενικού λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020, να επιλέξουν είτε να εξεταστούν με τους όρους και προϋποθέσεις (εξεταστέα ύλη και διαδικασίες) που θα ισχύσουν το σχολικό έτος 2019-2020, είτε με τους όρους και προϋποθέσεις, που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019.

Η διάταξη για το σύστημα εισαγωγής παλαιών αποφοίτων σε μορφή doc

https://www.minedu.gov.gr/news/4320...-defterovathmia-kai-tritovathmia-ekpaidefsi-2
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Γεια σας, ειμαι αποφοιτη του 2009 και ξαναδινω φετος Πανελληνιες, κατευθυνση Θεωρητικη. Δυστυχως δεν εχω ιδεα τι παιζει φετος με τις Πανελλαδικες για την κατευθυνση μας. Εχω ακουσει οτι αντικατασταθηκαν τα Λατινικα απο την Κοινωνιολογια, ενω πλεον ειναι ενιαιο μαθημα η Νεοελληνικη Γλωσσα με τη Λογοτεχνια. Δε βρισκω τη φετινη υλη της Λογοτεχνιας στα ΦΕΚ και με εχει πιασει συγκρυο...Επισης, δινουμε 4 μαθηματα τελικα ή 5 (εγω το 2009 εδωσα και Βιολογια Γενικης ως 5ο μαθημα, υποθετω αφου πλεον κανεις δε μπορει να πιασει εξτρα πεδιο, δεν εχει νοημα να δινεις 5ο μαθημα Γενικης?) Μπορει καποιος να με διαφωτισει, γιατι ειμαι στο εξωτερικο και δυστυχως απο γνωστους μου κανεις δεν ξερει και απο τα ΦΕΚ δε βρισκω ακρη. Ευχαριστω παρα πολυ!
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Γεια σας, ειμαι αποφοιτη του 2009 και ξαναδινω φετος Πανελληνιες, κατευθυνση Θεωρητικη. Δυστυχως δεν εχω ιδεα τι παιζει φετος με τις Πανελλαδικες για την κατευθυνση μας. Εχω ακουσει οτι αντικατασταθηκαν τα Λατινικα απο την Κοινωνιολογια, ενω πλεον ειναι ενιαιο μαθημα η Νεοελληνικη Γλωσσα με τη Λογοτεχνια. Δε βρισκω τη φετινη υλη της Λογοτεχνιας στα ΦΕΚ και με εχει πιασει συγκρυο...Επισης, δινουμε 4 μαθηματα τελικα ή 5 (εγω το 2009 εδωσα και Βιολογια Γενικης ως 5ο μαθημα, υποθετω αφου πλεον κανεις δε μπορει να πιασει εξτρα πεδιο, δεν εχει νοημα να δινεις 5ο μαθημα Γενικης?) Μπορει καποιος να με διαφωτισει, γιατι ειμαι στο εξωτερικο και δυστυχως απο γνωστους μου κανεις δεν ξερει και απο τα ΦΕΚ δε βρισκω ακρη. Ευχαριστω παρα πολυ!


οι παλαιοί απόφοιτοι έχουν δικαίωμα να επιλέξουν αν θα δώσουν με το σύστημα και την ύλη που ίσχυσε φέτος ή με το νέο σύστημα (από το οποίο έχουν αφαιρεθεί τα λατινικά και έχουν αντικατασταθεί από την κοινωνιολογία)
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
οι παλαιοί απόφοιτοι έχουν δικαίωμα να επιλέξουν αν θα δώσουν με το σύστημα και την ύλη που ίσχυσε φέτος ή με το νέο σύστημα (από το οποίο έχουν αφαιρεθεί τα λατινικά και έχουν αντικατασταθεί από την κοινωνιολογία)


Σ ευχαριστω, να σε ρωτησω στη Λογοτεχνια τι παιζει ομως? Τι πρεπει να διαβασουμε σαν υλη? Επισης, ξερεις αν δινουμε 4 μαθηματα (α) Εκθεση+Λογοτεχνια, β) Αρχαια γ) Λατινικα ή Κοινωνιολογια και δ) Ιστορια) ή δινουμε και 5ο (πχ Βιολογια Γενικης, Ιστορια Γενικης κλπ)? Πλιζ χελπ καποιος!
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Σ ευχαριστω, να σε ρωτησω στη Λογοτεχνια τι παιζει ομως? Τι πρεπει να διαβασουμε σαν υλη? Επισης, ξερεις αν δινουμε 4 μαθηματα (α) Εκθεση+Λογοτεχνια, β) Αρχαια γ) Λατινικα ή Κοινωνιολογια και δ) Ιστορια) ή δινουμε και 5ο (πχ Βιολογια Γενικης, Ιστορια Γενικης κλπ)? Πλιζ χελπ καποιος!


Με βάση το νέο σύστημα οι μαθητές επιλέγουν μόνο από ένα πεδίο (δυστυχώς τα πεδία δεν έχουν ακόμη καθοριστεί ) οπότε δεν απαιτείται πέμπτο μάθημα. Η ύλη του μαθήματος γλώσσα λογοτεχνία είναι εδώ https://www.ipaidia.gr/wp-content/uploads/2019/09/panellinies-2020-nea-ellinika.pdf στο συγκεκριμένο αρχείο γίνεται σύγκρισή παλαιάς και νέας ύλης στα νέα ελληνικά. Ο συντελεστής τησ λογοτεχνίας στο βαθμό του μαθήματος νέα ελληνικά είναι μικρός φέτος, μόλις 15%. Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος έχει σημαντικές διαφορές από τον τρόπο που εξεταζόταν παλαιότερα η λογοτεχνία στις πανελλήνιες. Γενικά υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να διευκρινιστούν ως προς τισ πανελλήνιες του 2020. Το σημαντικό είναι να έχεις καταλήξει για ποιες σχολές ενδιαφέρεσαι και να αποφασίσεις μεταξύ λατινικών και κοινωνιολογίας. Το θέμα με την έκθεση το θεωρώ δευτερεύον γιατί ο συντελεστής της λογοτεχνίας είναι μικρός
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Με βάση το νέο σύστημα οι μαθητές επιλέγουν μόνο από ένα πεδίο (δυστυχώς τα πεδία δεν έχουν ακόμη καθοριστεί ) οπότε δεν απαιτείται πέμπτο μάθημα. Η ύλη του μαθήματος γλώσσα λογοτεχνία είναι εδώ https://www.ipaidia.gr/wp-content/uploads/2019/09/panellinies-2020-nea-ellinika.pdf στο συγκεκριμένο αρχείο γίνεται σύγκρισή παλαιάς και νέας ύλης στα νέα ελληνικά. Ο συντελεστής τησ λογοτεχνίας στο βαθμό του μαθήματος νέα ελληνικά είναι μικρός φέτος, μόλις 15%. Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος έχει σημαντικές διαφορές από τον τρόπο που εξεταζόταν παλαιότερα η λογοτεχνία στις πανελλήνιες. Γενικά υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να διευκρινιστούν ως προς τισ πανελλήνιες του 2020. Το σημαντικό είναι να έχεις καταλήξει για ποιες σχολές ενδιαφέρεσαι και να αποφασίσεις μεταξύ λατινικών και κοινωνιολογίας. Το θέμα με την έκθεση το θεωρώ δευτερεύον γιατί ο συντελεστής της λογοτεχνίας είναι μικρός


Σ ευχαριστώ. Ειναι σημαντικο να βρω τις σχολες που με ενδιαφερουν απο τωρα για ποιο λογο, για να επιλεξω λατινικα ή κοινωνιολογια? Ή μπορω να επιλεξω οποιο απο τα δυο θελω χωρις επιπτωση στην μετεπειτα επιλογη σχολης?
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Σ ευχαριστώ. Ειναι σημαντικο να βρω τις σχολες που με ενδιαφερουν απο τωρα για ποιο λογο, για να επιλεξω λατινικα ή κοινωνιολογια? Ή μπορω να επιλεξω οποιο απο τα δυο θελω χωρις επιπτωση στην μετεπειτα επιλογη σχολης?


Είναι σημαντικό να θέσεις συγκεκριμένο στόχο, βοηθά στο διάβασμα και στον προγραμματισμό του. Επίσης αντιλαμβάνεσαι ότι άλλο διάβασμα χρειάζεται αν σε ενδιαφέρει η νομική και άλλο τα παιδαγωγικά.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Είναι σημαντικό να θέσεις συγκεκριμένο στόχο, βοηθά στο διάβασμα και στον προγραμματισμό του. Επίσης αντιλαμβάνεσαι ότι άλλο διάβασμα χρειάζεται αν σε ενδιαφέρει η νομική και άλλο τα παιδαγωγικά.


Σ ευχαριστω πολυ, εχω τελειωσει Νομικη και στοχευω σε Αγγλικη ή Ισπανικη.
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Σ ευχαριστω πολυ, εχω τελειωσει Νομικη και στοχευω σε Αγγλικη ή Ισπανικη.


Οπότε η βιολογία είναι ένα μάθημα που δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να δώσεις ακόμη και αν υπήρχε στο νέο σύστημα. Ξεχνάς επομένως τη βιολογία και επικεντρώνεσαι στα άλλα. Υπενθυμίζω ότι για τις σχολές αυτές θα πρέπει να πιάσεις υποχρεωτικά τη βάση στο ειδικό μάθημα. Οπότε καλείσαι να επιλέξεις μεταξύ παλιού και νέου συστήματος με βασική διαφορά το λατινικά ή κοινωνιολογία.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είχες ανοίξει ένα θέμα "Ποια η ύλη της λογοτεχίας για πανελλήνιες" όπου σου είχα απαντήσει γιαυτό που ρωτάς. Επίσης στο σημερινό θέμα "Επιμέρους επείγουσες παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση" ξεκαθαρίζει τρόπος εισαγωγής των παλαιών αποφοίτων. Ρίχνε αν έχεις την καλοσύνη μια ματιά στα θέματα, να δεις αν έχουν ήδη απαντηθεί οι απορίες σου επειδή είναι λίγο δύσκολο να επαναλαμβάνουμε τα ίδια.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι απόφοιτοι επιλέγουν
Του Στράτου Στρατηγάκη
Μαθηματικού - Ερευνητή
stratig@yahoo.com

Κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας προς ψήφιση στη Βουλή σχέδιο νόμου που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ρύθμιση για τους αποφοίτους προηγούμενων ετών που επιθυμούν να εξεταστούν ξανά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2020. Σύμφωνα με τη ρύθμιση οι απόφοιτοι όλων των προηγούμενων ετών μπορούν να επιλέξουν με ποιο σύστημα εισαγωγής θα διεκδικήσουν θέση στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Αν επιλέξουν το παλιό σύστημα θα μπορούν να εξεταστούν με τους όρους, προϋποθέσεις , εξεταστέα ύλη και διαδικασίες, που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να εξεταστούν σε 5 μαθήματα και να διεκδικήσουν θέση σε σχολές δύο επιστημονικών πεδίων. Αν επιλέξουν να εξεταστούν με το νέο εξεταστικό σύστημα θα εξεταστούν σε 4 μαθήματα σύμφωνα με τα μαθήματα και την ύλη των εξετάσεων των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2020.

Όσοι επιλέξουν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα θα διεκδικήσουν ποσοστό θέσεων. Αναφέρει το νομοσχέδιο για το ποσοστό: «Το ποσοστό αυτό ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της κυβερνήσεως, αφού οριστικοποιηθεί ο αριθμός των αποφοίτων των προηγούμενων ετών που θα διαγωνιστούν με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018-2019, ώστε να τους αποδοθεί ποσοστό θέσεων κατά προσέγγιση ανάλογο με το ποσοστό τους σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020.»

Αυτό σημαίνει ότι θα ακολουθηθεί η διαδικασία που τηρήθηκε το 2016, όταν είχαμε και πάλι αλλαγή του συστήματος, που σε γενικές γραμμές είναι τίμια. Θα δηλώσουν, δηλαδή, οι υποψήφιοι με ποιο σύστημα επιθυμούν να εξεταστούν, χωρίς να έχουν δικαίωμα να αλλάξουν την απόφασή τους, και αφού τους μετρήσουν και δουν πόσοι επιθυμούν να διαγωνιστούν με το παλαιό σύστημα θα τους δώσουν το ανάλογο ποσοστό. Το 2016 οι περισσότεροι προτίμησαν το νέο εξεταστικό σύστημα που είχε λιγότερα εξεταζόμενα μαθήματα. Έτσι μόνο το 4% των υποψηφίων δήλωσε ότι θα εξεταστεί με το παλαιό σύστημα και τους έδωσαν το 4% των θέσεων. Γενικά τίμιο με λίγα προβλήματα.

Το 2016 συνέβη το εξής: οι υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα της θεωρητικής κατεύθυνσης ήταν λιγότεροι από τις άλλες κατευθύνσεις και έτσι οι βάσεις στο 1ο πεδίο ήταν πολύ χαμηλές. Στα άλλα πεδία ήταν φυσιολογικές. Στον πίνακα μπορείτε να δείτε τις βάσεις ενδεικτικά τις βάσεις σε κάποια τμήματα και με τα δύο συστήματα. Να σημειώσουμε ότι οι βάσεις δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες καθώς με το παλαιό σύστημα ήταν 6 τα εξεταζόμενα μαθήματα εκ των οποίων το 6ο ήταν πολύ εύκολο και βοηθούσε τους υποψηφίους να συγκεντρώσουν περισσότερα μόρια. Δείτε ότι η βάση στη Νομική Κομοτηνής έπεσε κάτω από 12.000 μόρια, όπως και οι άλλες σχολές του 1ου πεδίου που βρέθηκαν πολύ χαμηλά. Αυτό μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι ήταν πολύ λιγότεροι του συνολικού 4% οι υποψήφιοι της θεωρητικής κατεύθυνσης που εξετάστηκαν με το παλαιό σύστημα. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί κανείς να προβλέψει, συνεπώς δεν μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτό. Φέτος ακούγεται ότι θα υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι για τις Ιατρικές Σχολές, λόγω των δύσκολων περσινών θεμάτων. Θα μπορούσε ο αριθμός των υποψηφίων για το 3ο πεδίο να είναι μεγαλύτερος από το συνολικό αριθμό υποψηφίων και ο ανταγωνισμός να είναι οξύτερος για το παλαιό σύστημα. Δεν ξέρουμε αν αυτό θα συμβεί ή όχι και δεν θα ξέρουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς. Θα το μάθουμε με την ανακοίνωση των βάσεων.

Το δεύτερο σημείο που θέλει προσοχή είναι ότι αν οι υποψήφιοι του παλαιού συστήματος είναι λίγοι, τότε η ποσόστωση των θέσεων στα τμήματα που διαθέτουν λίγες θέσεις μπορεί να μη δίνει ούτε μία θέση στους υποψηφίους του παλαιού συστήματος. Στην Κτηνιατρική ΣΣΑΣ, για παράδειγμα, οι προσφερόμενες θέσεις είναι μόλις 2. Λογικό είναι ότι και το 10% των θέσεων να δοθεί στους υποψηφίους του παλαιού συστήματος δεν θα υπάρχει καμία θέση για τους υποψηφίους με το παλαιό σύστημα.

Αποφασίζουμε τώρα

Το δίλημμα είναι μεγάλο για αρκετούς υποψηφίους. Πρέπει, όμως, να αποφασίσουν τώρα, ώστε απερίσπαστοι να αφοσιωθούν στο διάβασμά τους, που θα τους εξασφαλίσει την επιτυχία. Δεν έχει κανένα νόημα η καθυστέρηση στη λήψη της απόφασης, γιατί δεν θα γνωρίζουν τίποτα περισσότερο μέχρι το Μάρτιο που θα πάρουν την οριστική τους απόφαση με την υποβολή της δήλωσής τους. Το λογικό είναι να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα, αφού γνωρίζουν τα μαθήματα και την ύλη και όχι με το νέο. Εξαίρεση στο γενικό κανόνα μπορεί να είναι οι υποψήφιοι που διεκδικούν θέση σε σχολή με πολύ μικρό αριθμό εισακτέων, όσοι αλλάξουν ομάδα προσανατολισμού οπότε αρχίζουν από την αρχή το διάβασμα και, ίσως, όσοι διεκδικούν θέση στις Ιατρικές Σχολές, που δεν γνωρίζουμε πως θα διαμορφωθεί ο ανταγωνισμός. Ούτε και αργότερα θα γνωρίζουμε όμως, συνεπώς δεν υπάρχει λόγος αναβολής της απόφασης, όποια και αν είναι αυτή.
https://www.naftemporiki.gr/story/1...goun?cid=48867b57-41c7-4819-8df2-9e1695b16b3d
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Είχες ανοίξει ένα θέμα "Ποια η ύλη της λογοτεχίας για πανελλήνιες" όπου σου είχα απαντήσει γιαυτό που ρωτάς. Επίσης στο σημερινό θέμα "Επιμέρους επείγουσες παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση" ξεκαθαρίζει τρόπος εισαγωγής των παλαιών αποφοίτων. Ρίχνε αν έχεις την καλοσύνη μια ματιά στα θέματα, να δεις αν έχουν ήδη απαντηθεί οι απορίες σου επειδή είναι λίγο δύσκολο να επαναλαμβάνουμε τα ίδια.


Ζητω συγγνωμη αν παρανοησα, απλως απο το λινκ που μου παρεθεσες δε φαινοταν καπου οτι η Λογοτεχνια θα εχει αδιδακτο κειμενο και συγκριση. Το σημερινο θεμα δεν το ειδα, δυστυχως δεν εχω χρονο να κοιταζω τη σελιδα συνεχεια. Σ καθε περιπτωση, ευχαριστω :)
 

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Καλησπέρα ! :flowers:

Ανακοινώθηκε επιτέλους επίσημα η δυνατότητα επιλογής παλαιού και νέου συστήματος για τους αποφοίτους μέχρι το σχολικό έτος 2018-2019. Όσοι απόφοιτοι επιλέξουν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα θα δώσουν στις Πανελλαδικές Λατινικά αντί για Κοινωνιολογία. Όταν όμως η ανακοίνωση αναφέρει ότι οι απόφοιτοι μπορούν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα δηλαδή με "τους όρους και τις προϋποθέσεις (εξεταστέα ύλη και διαδικασίες) που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019", τι ακριβώς εννοεί; Οι απόφοιτοι δηλαδή -της θεωρητικής συγκεκριμένα- δεν θα εξεταστούν στον φάκελο υλικού των αρχαίων και στα πρόσθετα κεφάλαια της ιστορίας που δεν ήταν στην ύλη των μαθητών που αποφοίτησαν μέχρι και το σχολικό έτος 2018-2019; Και στην Έκθεση δεν θα ισχύει η συνεξέταση Έκθεσης και Λογοτεχνίας; Και σε διαδικτυακό άρθρο που διάβασα σχετικά με το θέμα αναφέρει ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής παλαιάς και νέας ύλης. Επομένως θα υπάρξουν και διαφορετικά θέματα; :book:
Ή μήπως όταν λέμε παλαιά και νέα ύλη, αυτή περιορίζεται μόνο στην αντικατάσταση των Λατινικών από την Κοινωνιολογία και δεν αφορά τα υπόλοιπα μαθήματα;

Το 2016 υπήρξε πάλι η αντίστοιχη διάκριση παλαιού και νέου συστήματος αλλά τότε δεν υπήρχαν αλλαγές στην ύλη εξ όσων γνωρίζω° απλώς όσοι επέλεξαν το παλαιό σύστημα εξετάστηκαν σε 6 αντί για 4 μαθήματα που ισχύουν μέχρι και σήμερα. Για τη φετινή όμως χρονιά οι ύλες είναι διαφορετικές. Τι ισχύει άραγε;

Και όσοι απόφοιτοι επιλέξουν το παλαιό σύστημα θα έχουν συντελεστές βαρύτητας στα αρχαία και την ιστορία ή μήπως όχι; Επειδή στο νέο σύστημα καταργούνται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όσοι απόφοιτοι επιλέξουν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα θα δώσουν στις Πανελλαδικές Λατινικά αντί για Κοινωνιολογία. Όταν όμως η ανακοίνωση αναφέρει ότι οι απόφοιτοι μπορούν να εξεταστούν με το παλαιό σύστημα δηλαδή με "τους όρους και τις προϋποθέσεις (εξεταστέα ύλη και διαδικασίες) που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019", τι ακριβώς εννοεί; Οι απόφοιτοι δηλαδή -της θεωρητικής συγκεκριμένα- δεν θα εξεταστούν στον φάκελο υλικού των αρχαίων και στα πρόσθετα κεφάλαια της ιστορίας που δεν ήταν στην ύλη των μαθητών που αποφοίτησαν μέχρι και το σχολικό έτος 2018-2019; Και στην Έκθεση δεν θα ισχύει η συνεξέταση Έκθεσης και Λογοτεχνίας; Και σε διαδικτυακό άρθρο που διάβασα σχετικά με το θέμα αναφέρει ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής παλαιάς και νέας ύλης.
Και όσοι απόφοιτοι επιλέξουν το παλαιό σύστημα θα έχουν συντελεστές βαρύτητας στα αρχαία και την ιστορία ή μήπως όχι; Επειδή στο νέο σύστημα καταργούνται.


΄Οπως αναλύει ο Στρατηγάκης: "Αν επιλέξουν το παλιό σύστημα θα μπορούν να εξεταστούν με τους όρους, προϋποθέσεις , εξεταστέα ύλη και διαδικασίες, που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να εξεταστούν σε 5 μαθήματα και να διεκδικήσουν θέση σε σχολές δύο επιστημονικών πεδίων. Αν επιλέξουν να εξεταστούν με το νέο εξεταστικό σύστημα θα εξεταστούν σε 4 μαθήματα σύμφωνα με τα μαθήματα και την ύλη των εξετάσεων των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2020".
΄Εχεις δίκιο που προβληματίζεσαι και δεν μένει παρά να περιμένουμε λίγο ακόμα να ψηφιστεί η ρύθμιση και να εκδοθεί η εγκύκλιος με τις διευκρινίσεις. Πάντως προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι τα πράγματα θα είναι ξεκάθαρα!΄Η επιλέγεις το παλιό σύστημα και είναι τα πάντα ίδια σαν να έδινες πανελλαδικές το 2019 ή επιλέγεις το νέο σύστημα και ακολουθείς ο,τι έχει ανακοινωθεί γι αυτό και ο,τι θα κάνουν τα παιδικά που φοιτούν τώρα στην Γ΄Λυκείου.
 

alpha.kappa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alpha.kappa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Δυστυχώς τα παιδιά αυτά είναι αδικημένα σε σχέση με τους περσινούς και προπερυσινούς αποφοίτους όποιο σύστημα και να διαλέξουν.
Αν διαλέξουν με το νέο τότε θα διεκδικούν μέρος των θέσεων αφού ποσοστό θα δοθεί σε αυτούς που θα δώσουν με το παλιό . Επίσης θα έχουν να διαγωνισθούν σε νέα και περισσότερη ύλη και από αυτήν που διδάχτηκαν, κάτι που δεν συνέβαινε πέρσι και πρόπερσι (οι απόφοιτοι τότε έδωσαν με την ίδια ύλη και διεκδικούσαν το σύνολο των θέσεων) .
Αν διαγωνιστούν με το παλιό θα έχουν ίδια ύλη με πέρσι και θα διεκδικούν ποσοστό των θέσεων ανάλογο του αριθμού των συμμετεχόντων ανά κατηγορία (παλιό νέο).
Η αναλογία είναι δίκαιη αριθμητικά όμως θα είναι άδικη ποιοτικά αφού για τις σχολές οπως Ιατρικές θα έχουμε συσσώρευση καλών μαθητών σε λίγο αριθμό θεσεων.
Τελικά τα παιδιά θα βρεθούν σε δίλημμα ποιο σύστημα να επιλέξουν και το αίσθημα που ήδη αποκομίζουν είναι ότι παίζουν το μέλλον τους κορώνα - γράμματα.
Το καλύτερο θα ηταν να καταργηθεί ο νομος γαβρογλου και να δωσουν ολοι με το παλιο (αποφοιτοι και τελειοφοιτοι)
Εναλακτικά θα μπορουσαν να δώσουν οι αποφοιτοι με την παλιά ύλη διεκδικώντας το σύνολο των θέσεων με διαφορετικά αλλά ίδιας δυσκολίας θέματα με τους τελειοφοίτους (τα οποία θα είναι κοινά στην ύλη που είναι κοινή και θα διαφοροποιείτε πχ σε ένα θέμα ).
Αν αυτό δεν είναι εφικτό η τοτε αλλη λύση είναι όλοι με το καινούργιο όπως προέβλεπε ο νόμος γαβρογλου.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δες στο θέμα "Πανελλήνιες 2020" τα posts 62, 63, 64, 65.
΄Εγινε κάποια σύμπτυξη των θεμάτων με το ίδιο αντικείμενο και δεν αντιστοιχούν πλέον τα posts στους παραπάνω αριθμούς. Δεν πειράζει όμως επειδή τώρα βρίσκεσαι στο θέμα όπου ανακοινώνονται όλα τα νεότερα!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Και κάπου εδώ δημιουργείτε στους περισσότερους αποφοίτους η εξής απορία: Με ποιο σύστημα με συμφέρει να δωσω;» Ιδιαίτερα για εμάς που στοχεύουμε στις υψηλόβαθμες σχολές είναι μεγάλο άγχος αυτή η απόφαση. Αν πάμε με το παλιό θα διεκδικούμε μικρό αριθμό θέσεων άρα πιο υψηλές βάσεις στις ιατρικές νομικές κτλ και αν πάμε με το νέο θα πρέπει να προετοιμαστούμε σε μια τεράστια ύλη. Πραγματικά ότι να ναι!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top