Οδηγός σύμβουλος προς πρωτοετείς φοιτητές

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπάρχουν φοιτητές που για τους λόγους που όλοι ξέρουμε (σύστημα πανελλαδικών, νοοτροπία οικογένειας κλπ) παίρνουν ένα πτυχίο χωρίς να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το αντικείμενο των σπουδών τους. Το χρησιμοποιούν σαν προσόν για να διοριστούν σε μια δουλειά (τις περισσότερες φορές άσχετη με τις σπουδές τους) και το θέμα τελειώνει εκεί. Υπάρχουν όμως και φοιτητές που γουστάρουν τρελά την επιστήμη τους και κάνουν ο,τι μπορούν για να διευρύνουν τις γνώσεις τους πέρα από τα συγγράμματα του πανεπιστημίου. Αυτοί οι φοιτητές ακολουθούν μια πορεία σπουδών (μεταπτυχιακά κλπ) κυρίως επειδή το θέλουν και δευτερευόντως επειδή τα αποκτηθέντα προσόντα θα τους δώσουν σε βάθος χρόνου την δυνατότητα μιας καλύτερης επαγγελματικής αποκατάστασης. Τώρα ανάλογα με τη σχολή μπορεί κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών να κάνει κάποια πρακτική (μακάρι να πληρώνεται κιόλας- πχ το χημικών μηχανικών της Πάτρας ξέρω ότι έχει τέτοια προγράμματα) αλλιώς ολοκληρώνεις τις σπουδές σου και μετά ψάχνεσαι ή εδώ ή στο εξωτερικό για δουλειά και ένσημα. Τώρα σχετικά με το θέμα της ευτυχίας αυτό είναι κάτι εντελώς προσωπικό. Προσωπικά πιστεύω στην ισορροπία όλων των τομέων της ζωής. Σίγουρα δεν θα ήμουν ευτυχισμένη αν είχα την καλύτερη δουλειά του κόσμου αλλά δεν είχα προσωπική ζωή και το αντίθετο. Αυτό ισχύει για την πλειοψηφία των ανθρώπων, σίγουρα όμως δεν ισχύει για όλους. Από τη στιγμή που είμαστε ενήλικοι και ώριμοι άνθρωποι κάνουμε τις επιλογές μας. Αν υπάρχουν εξαιρέσεις που αισθάνονται πλήρεις μόνο με την επαγγελματική τους επιτυχία ποιοι είμαστε εμείς που θα τους καταδικάσουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Βρε παιδια , εβλεπα κατι βιντεο στου youtube για ΑΕΙ /ΤΕΙ και βρεθηκα ξαφνηκα σε ενα vlog(TIPS για πρωτοετοις )και σε ενα σημειο ελεγε οτι ΄΄αν σκηωσεις το δαχτυλο σου για να παρεις τον λογο ετοιμασου να μην σου ξαναμιλησουνε ΄΄ βεβαιος το νοημα εδω ειναι οτι το να σηκωνεις το δαχτυλο ειναι καπως παιδικο.
Και ρωταω εγω τωρα τη κανεις για να παρεις το λογο(στο μαθημα βεβαια )?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Βρε παιδια , εβλεπα κατι βιντεο στου youtube για ΑΕΙ /ΤΕΙ και βρεθηκα ξαφνηκα σε ενα vlog(TIPS για πρωτοετοις )και σε ενα σημειο ελεγε οτι ΄΄αν σκηωσεις το δαχτυλο σου για να παρεις τον λογο ετοιμασου να μην σου ξαναμιλησουνε ΄΄ βεβαιος το νοημα εδω ειναι οτι το να σηκωνεις το δαχτυλο ειναι καπως παιδικο.
Και ρωταω εγω τωρα τη κανεις για να παρεις το λογο(στο μαθημα βεβαια )?

Δεν είστε Δημοτικό. Αν ο καθένας διακόποτει το καθηγητής για να ρωτήσει τη βλακεία του θα περάσει η ώρα έτσι. Μετά το πέρας της παράδοσης υπάρχει η πιθανότητα να ρωτήσει ο καθηγητής αν έχει κάποιος απορίες αν του μείνει χρόνος στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Δεν είστε Δημοτικό. Αν ο καθένας διακόποτει το καθηγητής για να ρωτήσει τη βλακεία του θα περάσει η ώρα έτσι. Μετά το πέρας της παράδοσης υπάρχει η πιθανότητα να ρωτήσει ο καθηγητής αν έχει κάποιος απορίες αν του μείνει χρόνος στο τέλος.

Αν και στην πλειοψηφία τους οι ερωτήσεις είναι ηλιθιες, πάντα υπάρχουν κάποιες χρήσιμες που δεν τις σκέφτηκες εσύ ο ίδιος ή ντρεποσουν να ρωτήσεις. Όπως επίσης κάτι μπορεί να μην έγινε κατανοητό. Αυτά τα πράγματα πρέπει να διευκρινιζονται την ώρα που συμβαίνουν.
Άλλωστε κάποιες φορές μεγαλύτερη αξία έχουν οι ερωτήσεις πάρα η διάλεξη.

Μετά το τέλος της διάλεξη πρέπει να γίνονται γενικές ερωτήσεις.
Φυσικά πάντα υπάρχει και το τετ τα τετ με τον καθηγητή.

Στην διάρκεια της διάλεξης καλό είναι να σηκώσουμε παντα το χέρι μας οπότε απαιτείται να πάρουμε το λόγο αλλά μη το παρακανουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
+ Οι παραταξεις (παρολο που εχω αρνιτικη σταση απεναντι τους) ειναι αληθεια οτι χρησιμευουν? Δλδ οταν στην κυβερνηση ειναι η ΝΔ και εισαι στη παραταξει της ΔΑΠ,τοτε ειναι το κατι διαφορετικο σε σχεση για την εργασια κλπ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
+ Οι παραταξεις (παρολο που εχω αρνιτικη σταση απεναντι τους) ειναι αληθεια οτι χρησιμευουν? Δλδ οταν στην κυβερνηση ειναι η ΝΔ και εισαι στη παραταξει της ΔΑΠ,τοτε ειναι το κατι διαφορετικο σε σχεση για την εργασια κλπ?

Ναι, χρησιμεύουν, αν οραματίζεσαι τον εαυτό σου κοινωνικό παράσιτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
+ Οι παραταξεις (παρολο που εχω αρνιτικη σταση απεναντι τους) ειναι αληθεια οτι χρησιμευουν? Δλδ οταν στην κυβερνηση ειναι η ΝΔ και εισαι στη παραταξει της ΔΑΠ,τοτε ειναι το κατι διαφορετικο σε σχεση για την εργασια κλπ?

H εργασία είναι άγνωστη λέξη σε κάθε φοιτητική παράταξη ακόμη και αν την αναφέρουν με διάφορες συνώνυμες όπως δουλειά, εργασιακός μεσαίωνας, μεροκάματο. Ποιος λογικός πιστεύει ότι η δουλειά είναι το αποτέλεσμα των σπουδών σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο; Πρέπει να αλλάξουν πολλά μέχρι τα πτυχία να έχουν κάποια αξία. :hmm: Τι ώρα είναι η επόμενη συνέλευση των παρατάξεων είπαμε; Πόσα μαθήματα χωρίς αναπλήρωση, χάνουμε εκείνο το ενισχυμένο 3ώρο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Ναι, χρησιμεύουν, αν οραματίζεσαι τον εαυτό σου κοινωνικό παράσιτο.

Δεν λεω να γινεται καποιος και σκυλακι, αλλα αν κοιταξει το συμφερον του γιατι να μην ριξει μια ψηφο η οποια ειναι ασημαντη???

H εργασία είναι άγνωστη λέξη σε κάθε φοιτητική παράταξη ακόμη και αν την αναφέρουν με διάφορες συνώνυμες όπως δουλειά, εργασιακός μεσαίωνας, μεροκάματο. Ποιος λογικός πιστεύει ότι η δουλειά είναι το αποτέλεσμα των σπουδών σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο; Πρέπει να αλλάξουν πολλά μέχρι τα πτυχία να έχουν κάποια αξία. :hmm: Τι ώρα είναι η επόμενη συνέλευση των παρατάξεων είπαμε; Πόσα μαθήματα χωρίς αναπλήρωση, χάνουμε εκείνο το ενισχυμένο 3ώρο;

https://www.youtube.com/watch?v=Qw3B8PPySRA αυτο εδω με εκανε να το δω αλλιος(οπως ανεφερα παραπανω οχι να γινεται καποιος σκυλακι , αλλα να κοιταξει το συμφερον του ριχνοντας μια φηφο η οποια ειναι ασημαντη και δεν θα αλλαξει κατι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Το βίντεο δείχνει την ουσία που όσοι σχολιάζουν δεν έχουν καταλάβει κάτι ή δεν θέλουν να καταλάβουν. Αν γελάς με κάτι που είναι φρικτό, λέγεται ανωμαλία. Οι Έλληνες γελάνε με φρικτές καταστάσεις. Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Δεν μπορώ να πω κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Δεν λεω να γινεται καποιος και σκυλακι, αλλα αν κοιταξει το συμφερον του γιατι να μην ριξει μια ψηφο η οποια ειναι ασημαντη???

Ασήμαντη; Με κάθε ψήφο που παίρνουν από οποιονδήποτε δεν έχουν κάνει "σκυλάκι" τους που λες και συ, ισχυροποιούνται...Και μετά όταν η ΔΑΠ (γράφω γι αυτήν γιατί αυτήν ανέφερες μόνος σου στο προηγούμενο ποστ), κάνει κάθε χιλιοστό ελεύθερου τοίχου μπλε με τις Α3 γαμω-αφίσες της, κι αυτό είναι μία απλή και ανώδυνη παρενέργεια του να έχεις παρατάξεις μέσα στις σχολές, γιατί διαμαρτυρόμαστε; Εμείς δεν το προκαλέσαμε όλο αυτό;

6 χρόνια εγώ ούτε μια φορά δεν κατέβηκα να ψηφίσω στις φοιτητικές εκλογές. Και με παρακαλούσαν 2-3 βδομάδες πριν από κάθε παράταξη (ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, και όταν αυτές εξαφανίστηκαν, οι καμιά 10αριά αριστερίζουσες που έχουμε τώρα). Τα τελευταία 2 χρόνια έχει μείνει στο τμήμα μου μια ΔΑΠ να φυτοζωεί και 6-7 αριστερές παρατάξεις που πλακώνονται μεταξύ τους, μα τον Θεό ποτέ δεν κατάλαβα τι έχουν να χωρίσουν και βγάζουν ο ένας τα μάτια του άλλου αφού υποτίθεται ότι έχουν κάποιες κοινές ιδεολογικές βάσεις. Εγώ δεν πήγα ποτέ να ψηφίσω λοιπόν αλλά όταν προέκυπτε ένα θέμα που απαιτούσε άμεσες κινήσεις από τον ΦΣ, έδινα παρών σε συνέλευση (έτους ή γενική). Δεν χρειάζονται οι παρατάξεις για τίποτα, σας παπαριάζουν το μυαλό όταν σας βλέπουν μικρούτσικα για σημειώσεις και δεν ξέρω και γω τι άλλο, αλλά μια χαρά τα καταφέρνεις και χωρίς αυτά, συν ότι αν μπεις στον χορό θα χορέψεις, και αν χορέψεις δεν βγαίνεις από εκεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Ασήμαντη; Με κάθε ψήφο που παίρνουν από οποιονδήποτε δεν έχουν κάνει "σκυλάκι" τους που λες και συ, ισχυροποιούνται...Και μετά όταν η ΔΑΠ (γράφω γι αυτήν γιατί αυτήν ανέφερες μόνος σου στο προηγούμενο ποστ), κάνει κάθε χιλιοστό ελεύθερου τοίχου μπλε με τις Α3 γαμω-αφίσες της, κι αυτό είναι μία απλή και ανώδυνη παρενέργεια του να έχεις παρατάξεις μέσα στις σχολές, γιατί διαμαρτυρόμαστε; Εμείς δεν το προκαλέσαμε όλο αυτό;

6 χρόνια εγώ ούτε μια φορά δεν κατέβηκα να ψηφίσω στις φοιτητικές εκλογές. Και με παρακαλούσαν 2-3 βδομάδες πριν από κάθε παράταξη (ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, και όταν αυτές εξαφανίστηκαν, οι καμιά 10αριά αριστερίζουσες που έχουμε τώρα). Τα τελευταία 2 χρόνια έχει μείνει στο τμήμα μου μια ΔΑΠ να φυτοζωεί και 6-7 αριστερές παρατάξεις που πλακώνονται μεταξύ τους, μα τον Θεό ποτέ δεν κατάλαβα τι έχουν να χωρίσουν και βγάζουν ο ένας τα μάτια του άλλου αφού υποτίθεται ότι έχουν κάποιες κοινές ιδεολογικές βάσεις. Εγώ δεν πήγα ποτέ να ψηφίσω λοιπόν αλλά όταν προέκυπτε ένα θέμα που απαιτούσε άμεσες κινήσεις από τον ΦΣ, έδινα παρών σε συνέλευση (έτους ή γενική). Δεν χρειάζονται οι παρατάξεις για τίποτα, σας παπαριάζουν το μυαλό όταν σας βλέπουν μικρούτσικα για σημειώσεις και δεν ξέρω και γω τι άλλο, αλλά μια χαρά τα καταφέρνεις και χωρίς αυτά, συν ότι αν μπεις στον χορό θα χορέψεις, και αν χορέψεις δεν βγαίνεις από εκεί.

Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου διότι και εγώ σαν μελλοντικός φοιτητής δεν προκυται να κάνω τέτοια ενέργεια ,αλλά τι θα καταφέρουν αν βγουν 1η στις εκλογές,τι παραπανω δικαιώματα θα έχουν ?....αν δεν κερδίζουν κάτι γιατί να μην ψιφησεις μια παραταξει (για το συμφέρον μιλάω παντα ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Δικαιώματα σε σχέση με ποιον; Παίρνουν μόνο δικαιώματα που τους δίνεις, τα οποία είναι απόλυτα αιρετά. Αν τους ψηφίσεις, τους δίνεις πάτημα να ισχυροποιήσουν την παράταξη, ενώ στην πράξη στις συνελεύσεις ο καθένας μπορεί να έχει τον λόγο και να κατεβάσει πρόταση προς ψήφιση. Απλά με το να τους κάνεις πρώτη παράταξη στο τμήμα τους δημιουργείς την ψευδαίσθηση ότι μπορούν και να διευθύνουν/κατευθύνουν όλη την συνέλευση. Αν εννοείς διευκολύνσεις σε μαθήματα, βαθμούς κλπ, υπάρχουν καθηγητές είτε πρώην κομματόσκυλα είτε φοιτητοπατέρες που μπορεί να ακολουθούν άλλη μεταχείριση, αλλά αυτό αφορά τους βαθιά χωμένους στην παράταξη και όχι τον καημένο που είναι εκεί 3 μήνες (και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να συντηρείται αυτή η κατάσταση με ανατροφοδότηση δυναμικού).

Και τι εννοείς συμφέρον;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Αν και στην πλειοψηφία τους οι ερωτήσεις είναι ηλιθιες, πάντα υπάρχουν κάποιες χρήσιμες που δεν τις σκέφτηκες εσύ ο ίδιος ή ντρεποσουν να ρωτήσεις. Όπως επίσης κάτι μπορεί να μην έγινε κατανοητό. Αυτά τα πράγματα πρέπει να διευκρινιζονται την ώρα που συμβαίνουν.
Άλλωστε κάποιες φορές μεγαλύτερη αξία έχουν οι ερωτήσεις πάρα η διάλεξη.

Μετά το τέλος της διάλεξη πρέπει να γίνονται γενικές ερωτήσεις.
Φυσικά πάντα υπάρχει και το τετ τα τετ με τον καθηγητή.

Στην διάρκεια της διάλεξης καλό είναι να σηκώσουμε παντα το χέρι μας οπότε απαιτείται να πάρουμε το λόγο αλλά μη το παρακανουμε.

Μαν δεν πάει έτσι. Σε ένα αμφιθέατρο που έχει πάνω από 150 άτομα και το 10% να πει απορίες καταστράφηκε η διάλεξη. Μη ξεχνάς ότι υπάρχουν και οι τύποι που κάνουν συνεχώς ηλίθιες ερωτήσεις μόνο και μόνο για να τις κάνουν.

Δες εδώ πως πρέπει να είναι μια σωστή διάλεξη.

Βλέπεις κανέναν να κάνει ερωτήσεις; Πρόσεξε πόσο διαρκεί η διάλεξη (λιγότερο από μια ώρα). Το αντίστοιχο μάθημα στο ΕΜΠ διαρκεί 2-3 ώρες.

Ερωτήσεις κάνουμε στις ώρες υποδοχή κοινού του καθηγητή. Επίσης είναι απαράδεκτο το φαινόμενο να πέφτουν στα διαλλείματα στο καθηγητή για να τον ρωτάνε το ένα και το άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Noμίζω ότι οι νέοι φοιτητές δεν είναι σε θέση να καταλάβουν το βάθος της σαπίλας των παρατάξεων μέσα στα Ελληνικά Πανεπιστήμια σε βαθμό που ακυρώνεται η ιδιότητά τους. Αν βρεθείτε ποτέ στο εξωτερικό, θα καταλάβετε τη διαφορά της λέξης Πανεπιστήμιο με την παθογένεια που ονομάζεται Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα.

Αυτή η διαπίστωση ότι η κάθε νέα γενιά φοιτητών ζει σε δική της πραγματικότητα αφήνει το χώρο ελεύθερο σε ανθρώπους που κρατάνε το Πανεπιστήμιο δέσμιο των παθογένειών του με το αλισβερίσι που γίνεται με κάποιους καθηγητές (οι οποίοι είναι σάπιοι και εξυπηρετούν συμφέροντα με τα μέλη των παρατάξεων). Οι υπόλοιποι που είναι απέξω, απλά είναι αποχαυνωμένοι από τη μίζερη καθημερινότητα της "φοιτητικής" ζωής.

Μαν δεν πάει έτσι. Σε ένα αμφιθέατρο που έχει πάνω από 150 άτομα και το 10% να πει απορίες καταστράφηκε η διάλεξη. Μη ξεχνάς ότι υπάρχουν και οι τύποι που κάνουν συνεχώς ηλίθιες ερωτήσεις μόνο και μόνο για να τις κάνουν.

Δες εδώ πως πρέπει να είναι μια σωστή διάλεξη.

Βλέπεις κανέναν να κάνει ερωτήσεις; Πρόσεξε πόσο διαρκεί η διάλεξη (λιγότερο από μια ώρα). Το αντίστοιχο μάθημα στο ΕΜΠ διαρκεί 2-3 ώρες.

Ερωτήσεις κάνουμε στις ώρες υποδοχή κοινού του καθηγητή. Επίσης είναι απαράδεκτο το φαινόμενο να πέφτουν στα διαλλείματα στο καθηγητή για να τον ρωτάνε το ένα και το άλλο.

Θα πέσει φωτιά να μας κάψει με τέτοιες συγκρίσεις. Η απόλυτη ξεφτίλα είναι από κάτι αμερικανόφερτους καθηγητές στα Ελληνικά Πανεπιστήμια που διδάσκουν απαίσια και είναι χωμένοι βαθιά στην ακαδημαϊκή διαπλοκή, με μίζες, προγράμματα, λίστες φοιτητών που θα προάγουν στα μαθήματα (και με καλούς βαθμούς) κλπ. Για να γίνει μια συζήτηση και να ακουστούν τα πράγματα με το όνομά τους, θα πρέπει να μην συγκρινόμαστε με κανέναν γιατί η Ελλάδα είναι στον δικό της γαλαξία στην Πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Ακόμη και στη Ζιμπάμπουε είναι καλύτερα. Η σύγκριση δεν έχει κανένα νόημα. Η ζημιά των Πανεπιστημίων από τις παρατάξεις και τον έντονο διαπλεκόμενο κομματισμό είναι ανεπανάληπτη. Αν και πολλές χώρες έχουν φοιτητική ένωση εκπροσώπησης δεν έχει καμία σχέση με το συφερτό στα Ελληνικά Πανεπιστήμια όπου όλοι κοιτάνε το ατομικό συμφέρον τους για το πως θα φάνε τον συνάδελφο (σε κάθε επίπεδο και βαθμίδα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Δικαιώματα σε σχέση με ποιον; Παίρνουν μόνο δικαιώματα που τους δίνεις, τα οποία είναι απόλυτα αιρετά. Αν τους ψηφίσεις, τους δίνεις πάτημα να ισχυροποιήσουν την παράταξη, ενώ στην πράξη στις συνελεύσεις ο καθένας μπορεί να έχει τον λόγο και να κατεβάσει πρόταση προς ψήφιση. Απλά με το να τους κάνεις πρώτη παράταξη στο τμήμα τους δημιουργείς την ψευδαίσθηση ότι μπορούν και να διευθύνουν/κατευθύνουν όλη την συνέλευση. Αν εννοείς διευκολύνσεις σε μαθήματα, βαθμούς κλπ, υπάρχουν καθηγητές είτε πρώην κομματόσκυλα είτε φοιτητοπατέρες που μπορεί να ακολουθούν άλλη μεταχείριση, αλλά αυτό αφορά τους βαθιά χωμένους στην παράταξη και όχι τον καημένο που είναι εκεί 3 μήνες (και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να συντηρείται αυτή η κατάσταση με ανατροφοδότηση δυναμικού).

Και τι εννοείς συμφέρον;

Συμφερον= Σημειωσεις(για αυτους που δεν διαβαζουν τιποτα),ταξιδια κλπ. γενικος ενω με μια ψηφο να εχεις ενα μεσον.Δεν λεω απ τη 1η φορα που θα τους ψιφηζεις θα ειναι δικη σου αλλα αν πολυ κανεις παρεα με καποιον που ειναι γνωστος στην παραταξη δεν θα ειναι καλο για εσενα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Κοίταξε αν εσύ θες τις ετοιματζίδικες σημειώσεις που ανάθεμα και αν τις διαβάζουν αυτοί που τις κάνουν, και τα κωλοτάξιδα σε Μπάνσκο, Μύκονο, Σαντορίνη με όλους τους κλαρινογαμπρούς, ενώ μπορείς κάλλιστα να πάρεις την παρέα σου και να είστε στα ίδια μέρη και να έχετε την ησυχία σας, και αυτό κιόλας το θεωρείς συμφέρον και άξιο για να ψηφίσεις μία παράταξη που εν τη γενέσει της δεν θα έπρεπε να υπάρχει στο πανεπιστήμιο, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τους λόγους για να είναι κάποιος στο Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Κοίταξε αν εσύ θες τις ετοιματζίδικες σημειώσεις που ανάθεμα και αν τις διαβάζουν αυτοί που τις κάνουν, και τα κωλοτάξιδα σε Μπάνσκο, Μύκονο, Σαντορίνη με όλους τους κλαρινογαμπρούς, ενώ μπορείς κάλλιστα να πάρεις την παρέα σου και να είστε στα ίδια μέρη και να έχετε την ησυχία σας, και αυτό κιόλας το θεωρείς συμφέρον και άξιο για να ψηφίσεις μία παράταξη που εν τη γενέσει της δεν θα έπρεπε να υπάρχει στο πανεπιστήμιο, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τους λόγους για να είναι κάποιος στο Πανεπιστήμιο.

Οπως ανεφερα και στο προηγουμενο ποστ ΄΄ειμαι κατα των παραταξεων!!!, αλλα εσυ που τα περασες αυτα ,πως εκανες παρεα ενω ολοι σχεδον θα ειναι σε μια παραταξη και θελουν να σε κανουν δικο τους? Υπαρχουν ατομα τα οποια δεν ειναι σε παραταξεις?ποιοι διευθυνουν τις παραταξεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostis-Palamas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kostis-Palamas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
αγορι μου τι λες;; απο που εβγαλες το αυθαιρετο συμπερασμα, οτι η πλειοψηφεια ειναι σε παραταξεις; μειοψηφεια ειναι και συνηθως απαρτιζονται απο ατομα που θελουν καμια 10ετια να τελειωσουν τη σχολη... σε εμας τουλαχιστον ετσι ειναι και ηταν. κανενα πλεονεκτημα δεν εχουν ατομα των παραταξεων αναφορικα με βαθμους και παει λεγοντας, αντιθετως εχουν και επιπτωσεις! εχεις σκεφτει το γεγονος, οτι η παραταξη, την οποια εχεις επιλεξει να ακολουθησεις, μπορει να βρισκεται αντιθετη με τα πιστευω του εκαστοτε καθηγητη κι ετσι να μπεις στο στοχαστρο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οπως ανεφερα και στο προηγουμενο ποστ ΄΄ειμαι κατα των παραταξεων!!!, αλλα εσυ που τα περασες αυτα ,πως εκανες παρεα ενω ολοι σχεδον θα ειναι σε μια παραταξη και θελουν να σε κανουν δικο τους? Υπαρχουν ατομα τα οποια δεν ειναι σε παραταξεις?ποιοι διευθυνουν τις παραταξεις?

Κοίτα επειδή δεν ξέρεις ακόμα πώς λειτουργούν τα πράγματα και είναι πολλά και δυσάρεστα για να σου τα εξηγήσει κάποιος (υπάρχει θέμα "φοιτητικές παρατάξεις" να ρίξεις μια ματιά) το μόνο που πρέπει να ξέρεις είναι ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!! Μετά από μερικούς μήνες που θα καταλάβεις τι παίζει θα ευγνωμονείς τον εαυτό σου που δεν έκανες αυτό το λάθος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
αγορι μου τι λες;; απο που εβγαλες το αυθαιρετο συμπερασμα, οτι η πλειοψηφεια ειναι σε παραταξεις; μειοψηφεια ειναι και συνηθως απαρτιζονται απο ατομα που θελουν καμια 10ετια να τελειωσουν τη σχολη... σε εμας τουλαχιστον ετσι ειναι και ηταν. κανενα πλεονεκτημα δεν εχουν ατομα των παραταξεων αναφορικα με βαθμους και παει λεγοντας, αντιθετως εχουν και επιπτωσεις! εχεις σκεφτει το γεγονος, οτι η παραταξη, την οποια εχεις επιλεξει να ακολουθησεις, μπορει να βρισκεται αντιθετη με τα πιστευω του εκαστοτε καθηγητη κι ετσι να μπεις στο στοχαστρο;

Aκόμη και να μπει στο στόχαστρο του εκάστοτε καθηγητή λόγω κομματική στόχευσης, υπάρχει η πλάτη του κομματικού "στρατού" που υπάγεται η συγκεκριμένη φοιτητική παράταξη. Οπότε δεν νομίζω ότι ένας καθηγητής θα ήθελε να ανοίξει μέτωπα με κάποιο κόμμα. Βέβαια εδώ θα μου πεις ότι μπαίνουν στο κομματικό στόχαστρο φοιτητές που δεν ανήκουν σε παρατάξεις π.χ. με το ψάξιμο σε ονόματα φοιτητών για τον πρότερο κομματικό βίο τους με ό,τι συνέπειες αυτό έχει για τους φοιτητές. Πάντως οι φοιτητές που ανέκαθεν είχαν θετικά αποτελέσματα στην "βαθμολογία" τους (και όχι μόνο) ήταν όσοι εκφράζονταν σε κεντρώες ή κεντροαριστερές προς δεξιές ιδεολογίες. Τα συντρόφια της ορθόδοξης αριστεράς βολεύονταν με άλλες μεθόδους και άλλα ανταλλάγματα. Όσο και αν φαίνεται ότι η ΔΑΠ είναι η κυρίαρχη δύναμη ποσοστιαία στα περισσότερα Τμήματα, την τσατσά στο Τμήμα την κάνει η κεντροαριστερά ή η συριζο- με τις αποχρώσεις της. Στη χειρότερη έκδοση υπάρχει και η συνύπαρξη ΔΑΠ με Ανταρσύα. Τα Τμήματα έχουν καταλήξει να αποτελούν φέουδα των κομμάτων και κομματικών οργανώσεων. Οι καθηγητές συνήθως συμπορεύονται με την κομματική ταυτότητα του Τμήματος. Είδατε πόσο ωραία μιλάμε; Φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε για κομματική ταυτότητα ενός Πανεπιστημιακού Τμήματος. Ποιος χέστηκε για την επιστημονική παρουσία του Τμήματος; Ο απόλυτος πάτος. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top