[Πανελλήνιες 2013] Θερινή προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Εμ,θελατε καλοκαιρινα.:(

Γινετε πτωματα τωρα :teasing: :teasing: :teasing: :teasing:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι προς τα θετικόπουλα?
Στη Βιολογία κατεύθυνσης οτι έχετε κάνει μέχρι τώρα τα μαθαίνετε παπαγαλία ή απλά τα κατανοείτε πολύ καλά για να κάνετε τις ασκήσεις σας? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
Θετικοπουλο εδω!
Λοιπον πρωτα διαβαζω το μαθημα παπαγαλε αλλα την ωρα που το μαθαινω το κατανοω κιολας.(Αλλιως δεν βγαινει)
Εχω διπλα και ενα μπλοκακι και σημειωνω τις αποριες μου τις οποιες ή ρωταω την καθηγητρια μου,ή τις ψαχνω στο Internet κλπ...

Γενικα,ειναι πολυ σημαντικη η κατανοηση για να προχωρησεις και μετα στις ασκησεις.
Καλη και η παπαγαλια αλλα αν δεν τα καταλαβαινεις δεν εχει νοημα.
Σημερα μας ελεγε μαλιστα η καθηγητρια μας πως σε πολλα γραπτα φαινεται πως τα παιδια απλως παπαγαλιζουν και δεν κατανοουν τι λενε,τι γινεται.
Αυτο αλλους διορθωτες του ξενιζει και αλλους οχι..Γι αυτο βλεπεις πρωτος βαθμολογητης 98 δευτερο2 82..Και λες τι παιζει εδω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Λοιπον πρωτα διαβαζω το μαθημα παπαγαλε αλλα την ωρα που το μαθαινω το κατανοω κιολας.(Αλλιως δεν βγαινει) Εχω διπλα και ενα μπλοκακι και σημειωνω τις αποριες μου τις οποιες ή ρωταω την καθηγητρια μου,ή τις ψαχνω στο Internet κλπ...
Πειράζει που δεν συμφωνώ με τη μέθοδό σου? Αν κατανοήσεις καλά αυτό που διαβάζεις, δεν θα χρειαστείς το παπαγαλέ. Θα το κατανοήσεις διαβάζοντας με χαρτί και μολύβι. Το μπλοκάκι των αποριών δεν αρκεί. Θα έχεις κανονικό τετράδιο και θα γράφεις τα σημαντικά που διαβάζεις και τις εξισώσεις και θα ζωγραφίζεις τα σχήματα. Να σκέφτεσαι ότι είσαι η καθηγήτρια και εξηγείς το μάθημα σε κάποιο φανταστικό μαθητή. (Η κούκλα σου ή το αρκουδάκι σου δεν θα είχαν αντίρρηση να παίξουν αυτό το ρόλο).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Θετικοπουλο εδω!
Λοιπον πρωτα διαβαζω το μαθημα παπαγαλε αλλα την ωρα που το μαθαινω το κατανοω κιολας.(Αλλιως δεν βγαινει)
Εχω διπλα και ενα μπλοκακι και σημειωνω τις αποριες μου τις οποιες ή ρωταω την καθηγητρια μου,ή τις ψαχνω στο Internet κλπ...

Γενικα,ειναι πολυ σημαντικη η κατανοηση για να προχωρησεις και μετα στις ασκησεις.
Καλη και η παπαγαλια αλλα αν δεν τα καταλαβαινεις δεν εχει νοημα.
Σημερα μας ελεγε μαλιστα η καθηγητρια μας πως σε πολλα γραπτα φαινεται πως τα παιδια απλως παπαγαλιζουν και δεν κατανοουν τι λενε,τι γινεται.
Αυτο αλλους διορθωτες του ξενιζει και αλλους οχι..Γι αυτο βλεπεις πρωτος βαθμολογητης 98 δευτερο2 82..Και λες τι παιζει εδω?
Ναι, δίκιο έχεις. Και εγώ τώρα κοιτάζω να τα κατανοώ πρώτα από όλα γιατί σκέφτομαι ότι με τις πολλές φορές διάβασμα θα έρθει και η παπαγαλία. Τώρα πρέπει να τα καταλαβαίνω πάνω από όλα. Εγώ ακόμα δεν έχω κάτσει να το μάθω επακριβώς όπως το λέει το βιβλίο αλλά τα ξέρω όλα (λες και έχω κάνει πολλά πράγματα:P) καλά με δικά μου λόγια που κατά 70% είναι όπως στο βιβλιο οπότε πιστεύω είμαι καλά! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Πειράζει που δεν συμφωνώ με τη μέθοδό σου? Αν κατανοήσεις καλά αυτό που διαβάζεις, δεν θα χρειαστείς το παπαγαλέ. Θα το κατανοήσεις διαβάζοντας με χαρτί και μολύβι. Το μπλοκάκι των αποριών δεν αρκεί. Θα έχεις κανονικό τετράδιο και θα γράφεις τα σημαντικά που διαβάζεις και τις εξισώσεις και θα ζωγραφίζεις τα σχήματα. Να σκέφτεσαι ότι είσαι η καθηγήτρια και εξηγείς το μάθημα σε κάποιο φανταστικό μαθητή. (Η κούκλα σου ή το αρκουδάκι σου δεν θα είχαν αντίρρηση να παίξουν αυτό το ρόλο).

Αυτο που λες ομολογω οτι το εκανα κ εγω....Οταν με δυσκολευε ενα μαθημα προσπαθουσα να το παρω σιγα-σιγα σα να ειμαι καθηγητρια που προσπαθει να εξηγησει το μαθημα σε ενα οχι κ τοσο ξεφτερι μαθητη....Κ επιανε καποιες φορες:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Πειράζει που δεν συμφωνώ με τη μέθοδό σου? Αν κατανοήσεις καλά αυτό που διαβάζεις, δεν θα χρειαστείς το παπαγαλέ. Θα το κατανοήσεις διαβάζοντας με χαρτί και μολύβι. Το μπλοκάκι των αποριών δεν αρκεί. Θα έχεις κανονικό τετράδιο και θα γράφεις τα σημαντικά που διαβάζεις και τις εξισώσεις και θα ζωγραφίζεις τα σχήματα. Να σκέφτεσαι ότι είσαι η καθηγήτρια και εξηγείς το μάθημα σε κάποιο φανταστικό μαθητή. (Η κούκλα σου ή το αρκουδάκι σου δεν θα είχαν αντίρρηση να παίξουν αυτό το ρόλο).


Εγω το εκανα στον τοιχο.Και μαλιστα οχι σε απλο κοινο.Εκανα πως μιλουσα απο πανεπιστημιακα εδρανα γιαυτο ειχα πεισει τον εαυτο μου οτι πρεπει να τα λεω ολα σωστα,και τα ελεγα οντως.Μιλαμε για διαστροφη :hehe: :hehe:
Αλλα επιασε :smoke::smoke::smoke:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
εγω προς το παρον καθυστερω την παπαγαλια αλλα μαλλον λαθος μου:$ το καλο ειναι οτι τα λεει ο καθηγητης στο μαθημα τοσο κατανοητα που δεν χρειαζεται και πολυ διαβασμα μετα:$
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
εγω προς το παρον καθυστερω την παπαγαλια αλλα μαλλον λαθος μου:$ το καλο ειναι οτι τα λεει ο καθηγητης στο μαθημα τοσο κατανοητα που δεν χρειαζεται και πολυ διαβασμα μετα:$
Αυτη η παπαγαλια....μου ειχε καψει πολλα εγκεφαλικα κυτταρα....:blink:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.

viv23

Νεοφερμένος

Η viv23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Σε καταλαβαινω απολυτα,ειναι φορες που λεω "θελω να κατσω λιγο στο καναπε χωρις να νιωθω αγχος η τη πιεση του χρονου,λιγο να κατσω ηρεμη" ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΚΟΠΕΕΕΕΕΣ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
τετοια λεγε μου!:redface:
Θα σε παρηγορησω...Δε νομιζω οτι υπαρχει μαθητης της θετικης που να διαβαζει βιολογια παπαγαλια χωρις να αισθανεται τουλαχιστον οτι καταπιεζεται!Ολοι το εχουν βιωσει οποτε...Υπομονη!!:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μια που στράφηκε η συζήτηση στην παπαγαλία, επιτρέψτε μου να ξεθάψω τι είχα γράψει πριν 2 χρόνια:
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=2495413#post2495413

ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ

Είχαμε μια συζήτηση στην τάξη πριν λίγες μέρες για την παπαγαλία, κάπου διαφωνήσαμε και προβληματίστηκα, έτσι (αν θέλετε) με ενδιαφέρει να δω κι άλλες γνώμες.

Από λεξικό: ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ = η μηχανική απομνημόνευση, η αποστήθιση ενός κειμένου, μαθήματος κτλ. χωρίς την παράλληλη κατανόηση ή αφομοίωση του περιεχομένου του.

Ο ορισμός του λεξικού με βρίσκει σύμφωνο. Όμως, νομίζω ότι πολλές φορές κάνουμε κατάχρηση της λέξης παπαγαλία και την χρησιμοποιούμε σαν άλλοθι όταν δεν μπορούμε να διατυπώσουμε κάτι σωστά. Εξηγούμαι: Όταν στο δημοτικό μας βάζανε να μάθουμε το “πάτερ ημών” χωρίς να καταλαβαίνουμε τι λέμε, σίγουρα αυτό είναι παπαγαλία. Όμως όταν μας ζητάνε να μάθουμε τον ορισμό ενός φυσικού μεγέθους π.χ. της επιτάχυνσης, δεν νομίζω ότι αυτό θέλει παπαγαλία. Ο ορισμός αυτός αν έχει κατανοηθεί σωστά είναι πολύ εύκολο και να διατυπωθεί σωστά. Πιστεύω ότι είναι θέμα του καθενός το πώς θα μάθει τον ορισμό. Κάποιος θα σκεφτεί και θα καταλάβει τι σημαίνει επιτάχυνση οπότε ο ορισμός θα βγει από μόνος του και κάποιος άλλος θα τον μάθει απέξω χωρίς να ξέρει τι είναι η επιτάχυνση. Αυτό πιστεύω ότι ισχύει (τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό) και στο ΑΟΔΕ που όλοι το θεωρούν “παπαγαλομάθημα”. Μου έδειξε μια φίλη από το βιβλίο της ένα κομμάτι που έλεγε για τα στοιχεία του ηγέτη και μου είπε ότι χρειάστηκε μισή ώρα για να το μάθει απέξω. Το διάβασα, έπλασα με τη φαντασία μου την εικόνα ότι ήμουν εγώ ηγέτης, σκέφτηκα ποια χαρίσματα θα έπρεπε να έχω, το ξαναδιάβασα και μετά από 5 λεπτά της έδωσα το βιβλίο και της είπα το κομμάτι. (Έμεινε κατάπληκτη και δεν πίστευε ότι δεν το ήξερα από πριν). Δεν παριστάνω τον πιο έξυπνο από αυτήν. Απλά, ενώ αυτή απλά προσπαθούσε να το μάθει, εγώ προσπάθησα πρώτα να το νοιώσω. Θέλω να καταλήξω ότι κάποιες φορές δεν είναι το μάθημα παπαγαλίστικο, αλλά εμείς γινόμαστε παπαγάλοι χωρίς λόγο. Μήπως αυτό συμβαίνει επειδή δεν ξέρουμε να διαβάζουμε?

Γενικεύουμε την έννοια της παπαγαλίας και την επεκτείνουμε. Φορτώνουμε στο σύστημα ότι μας σπρώχνει στην παπαγαλία. Και στις εξετάσεις για να μην πει κανένας ότι θέλουν παπαγαλία, στα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία δεν βάζουν σχεδόν ποτέ να αναπτύξουμε κάτι με λόγια. Για παράδειγμα δεν μας ζητούν να διατυπώσουμε το θεώρημα μέσης τιμής, αλλά μας βάζουν κάτι από τη διατύπωση του για να πούμε αν είναι σωστό ή λάθος. Σύμφωνοι με αυτό που λένε για κριτική ικανότητα, αλλά δεν πρέπει και να ξέρουμε να αποδώσουμε με λόγια κάτι σωστά? Εντάξει, ήταν λάθος τότε με τις δέσμες που ζητούσαν να γράψουν αυτούσιες παραγράφους του βιβλίου, αλλά μήπως έχουμε πάει στο άλλο άκρο και δεν είμαστε σε θέση να γράψουμε σωστά έναν ορισμό, ένα θεώρημα, την περιγραφή ενός φαινομένου?

Αυτός είναι ο προβληματισμός μου για το ζήτημα της παπαγαλίας. Δεν επιμένω ότι όσα έγραψα παραπάνω είναι σωστά. Για αυτό άλλωστε ζητώ και τη γνώμη σας...


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Θα σε παρηγορησω...Δε νομιζω οτι υπαρχει μαθητης της θετικης που να διαβαζει βιολογια παπαγαλια χωρις να αισθανεται τουλαχιστον οτι καταπιεζεται!Ολοι το εχουν βιωσει οποτε...Υπομονη!!:redface:
αα ωραιια!:P θα σκεφτομαι τους θεωρητικους με την ιστορια. νομιζω πως ειναι σε χειροτερη μοιρα;) σορρυ παιδια:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
ειναι απλα τραγικο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Τελειωσα μιγαδικους, μπηκα αναλυση. Σε καλο σταδιο δεν βρισκομαι;
Και Φυσικη ειμαι ελατηρια.
Εσεις που βρισκεστε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Τελειωσα μιγαδικους, μπηκα αναλυση. Σε καλο σταδιο δεν βρισκομαι;
Και Φυσικη ειμαι ελατηρια.
Εσεις που βρισκεστε;
Ναι σε καλο σημειο εισαι....Δωσε βαση στα ελατηρια..Κατακορυφα,σε κεκλιμενο ....τα παντα!!Ειναι αρκετα βασικα...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kellykost

Νεοφερμένος

Η Κέλλυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
:/ Προετοιμάσου για πολλάαα τετοια φετος! Το χειροτερο με τις πανελληνιες δεν ειναι το διαβασμα..αλλα η σκατα ψυχολογια που θα χεις λογω κολλημενων καθηγητων, λογω πιεσης , λογω διαγωνισματων που απετυχες κτλκτλ ! Απλα υπομονη...κι οσο πιο τυπικη εισαι με ασκησεις κτλκτλ τοσο πιο νορμαλ θα σου βγει η χρονια!

αα ωραιια!:P θα σκεφτομαι τους θεωρητικους με την ιστορια. νομιζω πως ειναι σε χειροτερη μοιρα;) σορρυ παιδια:whistle:

Συμβουλη : Το βιβλιο της βιολογιας κατ'εμε ειναι πολυ πυκνογραμμενο και δυσκολα κατανοητο..γενικα η βιολογια σαν μαθημα ειανι δυσκολη..! Ειδικα τα επομενα κεφαλαια που θα κανεις εγω τα διαβαζα γυρω στις 10 φορες πρωτα για να τα κατανοησω xD και την 'παπαγαλια' τν αφηνα για το τελος .. και στο τελος ετρεχα και δν εφτανα..! Ημουν 2 βδομαδες μεσα στο σπιτι με τ βιβλιο της βιολογιας σαν αρρωστη και διαβαζα συνεχομενα...,νομιζω ειχα τρελαθει κ λιγο..! Μην τα αφησεις για το τελος σε καμια περιπτωση. Να τα διαβαζεις πανω κατω σν ωρα τους και καθε τι π διαβαζεισ ειδικα στο 1ο,2ο κεφαλαιο να το κατανοεις 100% !:/: Πχ.. δωσε βαση στην αντιγραφη... εκει με τις αδελφες χρωματιδες και στο 2ο την μεταγραφη κ τν μεταφρασηνα καταλαβεις ακριβως τι παιζει.. αα και προσπαθα να κατανοησεις πολυ καλα και την μειωση..θα σου χρειαστει στο 5ο και 6ο.. ~btw το 6ο ειναι παλουκι good luck ! Σορυ αν σε αγχωσα !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι προς τα θετικόπουλα?
Στη Βιολογία κατεύθυνσης οτι έχετε κάνει μέχρι τώρα τα μαθαίνετε παπαγαλία ή απλά τα κατανοείτε πολύ καλά για να κάνετε τις ασκήσεις σας? :)

Καταρχάς κατανόηση. Μετά δείτε και κάνα βιντεάκι για διαδικασίες,να τις θυμάστε και με αυτή τη μορφή,αν θέλετε. Π.χ.
Επίσης,βοηθάνε και τα σχεδιαγράμματα,αν κάνετε. Αν θυμάσαι τα βελάκια,το μπλα μπλα μετά είναι εύκολο. Πχ τα βήματα για κατασκευή καρυότυπου.
Τώρα για να τα μάθετε,εγώ προτείνω λέξη προς λέξη. Αν κάνεις σε τάξη,δεν νομίζω να σκάει ο καθηγητής για την κάθε λέξη που λες και να την διορθώνει. Κατ'εμέ είναι ρίσκο. Διαλέγετε και παίρνετε.
Αν διαλέξετε με δικά σας λόγια,ffs,κάντε μια εξαίρεση στους νόμους του Mendel και γενικά ορισμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Μαθηματικά κατεύθυνσης που βρίσκεστε ακριβώς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top