Παπαγαλία στην Έκθεση;

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Eίδα το καρτελάκι του τετραδίου και στην έκθεση μου βάλανε 40/40, 35/40, 36/40. Ε εντάξει, νομίζω τους άρεσε:P
Εκεί που είχα Τ-Ρ-Ο-Μ-Ε-Ρ-Ε-Σ αποκλίσεις ήταν στην περίληψη και στη Β1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Οι δύο εύκολα σου έκοψαν, όχι για τη φράση αυτή ντε και καλά, αλλά για όλο σου το ύφος, αν ήταν ανάλογο. Αυτή είναι φράση που δεν ταιριάζει ούτε σε ημερίδα, ούτε σε 17-18 χρονών παιδί....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Kαι ποιος ορίζει τι ταιριάζει αλήθεια; Ανέκαθεν το ύφος μου αυτό ήταν και, πες το τύχη, δεν αντιμετώπισα ποτέ σοβαρό πρόβλημα στην έκθεση. Ίσως γιατί αυτό είναι το στυλ μου και γιατί μ' αυτό έχω μάθει να γράφω. Δεν βάζω τον εαυτό μου σε καλούπι και έτσι είμαι πιο απελευθερωμένος. Έχω βαρεθεί τα γκλαμουράτα και τα φιλοσοφημένα γραπτά. Αν είναι να πεις κάτι, πες το, αρκεί να το πεις. Τώρα αν αντί για συνεχής πεις αδιάλλειπτος τι θα καταφέρεις;
Ο λόγος μου πάντα ήταν απλός και με φαντασία. Έτσι μιλάω και στην καθημερινή ζωή. Είναι μονότονο το στυλ που ζητάνε. Είναι βαρετές οι αιτίες και οι τρόποι αντιμετώπισης που ζητάνε. Είναι βαρετό να ψάχνεις να βρεις τη λύση από την οικογένεια μέχρι τους πνευματικούς ανθρώπους. Από τότε που η έκθεση μπήκε σε καλούπι έχει χαλάσει.
Και αν οι δύο μου κόψανε απ' αυτό, τότε πραγματικά λυπάμαι. Λυπάμαι που οι φιλόλογοι τελικά δεν είναι φίλοι του λόγου, αλλά φίλοι της παπαγαλίας και της δήθεν σοβαρότητας. Why so serious, λέει και το τραγούδι.

Α να πω και μια φράση ενός φίλου μου που αντικατοπτρίζει πλήρως την αστάθεια των φιλόλογων

"Αν εσύ πεις "μια κίτρινη αγελάδα βοσκάει στο κόκκινο χορτάρι" είναι εκτός θέματος, άμα το πει ένας ποιητής εννοεί μια αρρωστη από την κοινωνική εξαθλίωση αγελάδα που βοσκάει στο χορτάρι που είναι βαμμένο
κόκκινο από το αίμα των μαχόντων και θεωρείται τέχνη..."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Kαι ποιος ορίζει τι ταιριάζει αλήθεια; Ανέκαθεν το ύφος μου αυτό ήταν και, πες το τύχη, δεν αντιμετώπισα ποτέ σοβαρό πρόβλημα στην έκθεση. Ίσως γιατί αυτό είναι το στυλ μου και γιατί μ' αυτό έχω μάθει να γράφω. Δεν βάζω τον εαυτό μου σε καλούπι και έτσι είμαι πιο απελευθερωμένος. Έχω βαρεθεί τα γκλαμουράτα και τα φιλοσοφημένα γραπτά. Αν είναι να πεις κάτι, πες το, αρκεί να το πεις. Τώρα αν αντί για συνεχής πεις αδιάλλειπτος τι θα καταφέρεις;
Ο λόγος μου πάντα ήταν απλός και με φαντασία. Έτσι μιλάω και στην καθημερινή ζωή. Είναι μονότονο το στυλ που ζητάνε. Είναι βαρετές οι αιτίες και οι τρόποι αντιμετώπισης που ζητάνε. Είναι βαρετό να ψάχνεις να βρεις τη λύση από την οικογένεια μέχρι τους πνευματικούς ανθρώπους. Από τότε που η έκθεση μπήκε σε καλούπι έχει χαλάσει.
Και αν οι δύο μου κόψανε απ' αυτό, τότε πραγματικά λυπάμαι. Λυπάμαι που οι φιλόλογοι τελικά δεν είναι φίλοι του λόγου, αλλά φίλοι της παπαγαλίας και της δήθεν σοβαρότητας. Why so serious, λέει και το τραγούδι.

Κανείς δεν είναι αυτού του στυλ να είσαι σίγουρος. Όλοι όμως ξέρουμε λίγο πολύ πως υπάρχουν κάποιοι άγραφοι νόμοι στην έκθεση όπου αν αρχίσεις και γράφεις ότι σου αρέσει εσένα το πιθανότερο είναι να πάρεις το μόριο του διορθωτή. Δεν ξέρω τι παίχτηκε στην δική σου περίπτωση, μπορεί να ήταν η δομή του κειμένου και των επιχειρημάτων σου τέτοια (όχι ότι είναι απαραίτητα το ύφος) ή μπορεί και να έπεσες σε καλούς διορθωτές. Δεν είναι κανόνας όμως αυτό, δεν πειραματίζεσαι στην έκθεση. Μη νομίζεις ότι όποιος γράφει όπως γράφει εκεί έτσι μιλάει και στην καθημερινότητά του, απλά υιοθετεί ένα κάποιο στυλ γραφής έτσι ώστε να πάρει το βαθμό και να ξεμπερδεύει.

Όταν η διόρθωση μπαίνει σε καλούπια πώς περιμένεις να μη γίνει το ίδιο και για τους υποψήφιους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ανοίγεις μεγάλο θέμα και θα βγούμε εκτός.

Η φράση που έγραψες κάθε άλλο ευθέως είπε αυτό που ήθελες να πεις. Ήταν έντονη, κάτι που ταιριάζει σε γραπτό λόγο καθώς εκεί λείπει η φυσική παρουσία που δίνει την ένταση που επιθυμεί κάποιος. Δεν τη λες λοιπόν σε ημερίδα. Επίσης, αυτό δεν είναι απλός λόγος. Σε καμία περίπτωση. Το ότι μιλάς έτσι καθημερινά, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα γιατί πρέπει να προσαρμόζεσαι στο στυλ που σου ζητούν. Αν δεν μπορείς να το κάνεις, αποτυγχάνεις. Τέλος, ναι, σε ημερίδα, πρέπει να είσαι σοβαρός. Σε έχουν επιλέξει για να πεις κάτι, που (υποτίθεται) το κατέχεις και έχεις μια σοβαρή γνώμη. Μια τέτοια φράση, θα μπορούσε να την πει κάποιος 60 ετών, για κλείσιμο της ομιλίας, να ελαφρύνει το κλίμα.

(δεν κάνω προσωπική επίθεση, προς θεού!!!!!!Συμφωνώ απολύτως, πιο απολύτως δεν πάει, ότι είναι απαίσιο που μπήκε η έκθεση σε καλούπι αλλά το κάθε είδος λόγου έχει σημασία.Και σε κάποια, πρέπει να είναι σοβαρός ο ομιλητής.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Ανοίγεις μεγάλο θέμα και θα βγούμε εκτός.

Η φράση που έγραψες κάθε άλλο ευθέως είπε αυτό που ήθελες να πεις. Ήταν έντονη, κάτι που ταιριάζει σε γραπτό λόγο καθώς εκεί λείπει η φυσική παρουσία που δίνει την ένταση που επιθυμεί κάποιος. Δεν τη λες λοιπόν σε ημερίδα. Επίσης, αυτό δεν είναι απλός λόγος. Σε καμία περίπτωση. Το ότι μιλάς έτσι καθημερινά, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα γιατί πρέπει να προσαρμόζεσαι στο στυλ που σου ζητούν. Αν δεν μπορείς να το κάνεις, αποτυγχάνεις. Τέλος, ναι, σε ημερίδα, πρέπει να είσαι σοβαρός. Σε έχουν επιλέξει για να πεις κάτι, που (υποτίθεται) το κατέχεις και έχεις μια σοβαρή γνώμη. Μια τέτοια φράση, θα μπορούσε να την πει κάποιος 60 ετών, για κλείσιμο της ομιλίας, να ελαφρύνει το κλίμα.

(δεν κάνω προσωπική επίθεση, προς θεού!!!!!!Συμφωνώ απολύτως, πιο απολύτως δεν πάει, ότι είναι απαίσιο που μπήκε η έκθεση σε καλούπι αλλά το κάθε είδος λόγου έχει σημασία.Και σε κάποια, πρέπει να είναι σοβαρός ο ομιλητής.)

Καλά το υπογραμμισμένο εννοείται, δεν το πήρα ποτέ προσωπικά, μην άγχεσαι:P
Εμένα γιατί όμως μου φαίνεται φυσικό να την πει κάποιος σε μια ομιλία; Ξέρεις, το λεγόμενο "σπάσιμο του πάγου".
Ένας απόλυτα σοβαρός ομιλητής πολλές φορές καταντάει βαρετός και αυτό δεν μπορείς να μου το αρνηθείς:P
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι με τη φράση αυτή απέδωσα όσο πιο παραστατικά μπορούσα αυτό που είχα στο μυαλό μου. Από το να κάθομαι να γράφω 100 λέξεις για το θέμα, το έκανα σε μια πρόταση που ο καθένας μας καταλαβαίνει ανεξαρτήτως ηλικίας τι θέλω να πω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Απαντώ και το κλείνω το οφ, γιατί θα μας πάρουν με τα μαρούλια!!! :)

Για σπάσιμο του πάγου, λες κάτι με το "καλημέρα" σας. Αυτή τη φράση δεν μπορείς να την πεις στην αρχή γιατί θέλει κάποιο υπόβαθρο από πίσω να την στηρίξει. Συνήθως σπας τον πάγο με κάποιο προσωπικό αστείο, γιατί επί του αντικειμένου που μιλάς, είσαι αυθεντία, οπότε πρέπει να είσαι ένα κλικ πιο σοβαρός. Για να έχεις δηλαδή την ευκολία να αστειεύεσαι με το αντικείμενο, πρέπει να είσαι πολύ έμπειρος, άρα μεγάλος (γι'αυτό σου είπα και στην αρχή ότι δεν την λέει ένας 18χρονος).

(αυτά που λέω είναι συνδυασμός δημοσιογραφικού λόγου και εμπειρίας από συνέδρια. Γι 'αυτό μπορεί να ακούγονται κάπως περίεργα...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Sorry κιόλας,αλλά μακριά απ'το "απελευθερωμένο γράψιμο" και το "αυτό είναι το στυλ μου και σ'όποιον αρέσει".Αν θέλετε να περάσετε,απλά παπαγαλίστε.Για...απελευθερωμένο γράψιμο,κάντε ένα blog και βγάλτε τα σώψυχά σας,όχι όμως στις πανελλήνιες.Για αυτό που λέω,το βασικό μου επιχείρημα είναι απλό...φανταστείτε εμένα να έγραφα "ελεύθερα" στις πανελλήνιες ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Sorry κιόλας,αλλά μακριά απ'το "απελευθερωμένο γράψιμο" και το "αυτό είναι το στυλ μου και σ'όποιον αρέσει".Αν θέλετε να περάσετε,απλά παπαγαλίστε.Για...απελευθερωμένο γράψιμο,κάντε ένα blog και βγάλτε τα σώψυχά σας,όχι όμως στις πανελλήνιες.Για αυτό που λέω,το βασικό μου επιχείρημα είναι απλό...φανταστείτε εμένα να έγραφα "ελεύθερα" στις πανελλήνιες ;)

/thread :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Παντως με σκετη παπαγαλια κανεις δεν εγραψε πανω απο 15 εκθεση...κ πολυ μπορει να λεω....Τα κομματια που δεν τα εχει σκεφτει ο μαθητης μεσα σε μια εκθεση κανουν ΜΠΑΜ απο μακρια κ ειναι σαν μπαλωματα στο γραπτο,αν ο μαθητης δεν ειναι υψηλου επιπεδου ωστε να διατηρει ενιαιο υφος το γραπτο μοιαζει να μπαζει νερα απο παντου...Και τετοια γραπτα κουραζουν αρκετα τους εμπειρους βαθμολογητες....

Σημείωση συντονιστή
Τα μηνύματα προήλθαν από το θέμα [Πανελλήνιες 2013]Θερινή Προετοιμασία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Δια,εχεις απολυτο δικαιο,και εκει που θα πρεπει να επικρεντρωθουμε ειναι η υπογγραμισμενη προταση.


Δεν ειναι το θεμα οτι δεν μας αφηνουν,η δεν μας επιτρεπει το ''συστημα'' να γραφουμε με δικα μας λογια,ειναι οτι οι περισσοτεροι οταν προσπαθουν τα σκατωνουν.Ετσι λοιπον,αποκομιζει και ενα σειφ μοουντ το φροντιστηριο,και σου κοπαναει ολη την χρονια την λεξη-->παπαγαλια.
Η βιολογια παλι,εχει επιστημονικους ορους που πρεπει να τηρηθουν.

Εγω ενα θα πω...αυτος που εχει @@ και δεν ειναι απλως παπαγαλος,στην εκθεση φαινεται.
Βλεπεις κατι 19αρια στην ιστορια,και 11 εκθεση :beating:

Βλακείες.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Για μένα είναι πολύ πιο μάγκας αυτός που θα γράψει 20 ιστορία και 19 έκθεση, από εκείνον που, μόνο, γράφει 19 έκθεση.
Η απομνημόνευση απαιτεί ικανότητα. Αυτός που γράφει τέτοιο βαθμό στην ιστορία ή τη βιολογία σημαίνει πως μπορεί να συνδυάσει τέλεια αυτήν την ικανότητά του με την κριτική, και, παράλληλα, ξέρει να εκφράζεται τέλεια. Επομένως, είναι πιο επιδέξιος από εκείνον που γράφει 11-13-14 ιστορία.

Υγ. Έλεος με αυτή την έκθεση. Και τα «παπαγαλάκια» γράφουν 17-18.
Εγώ θεωρώ ότι ζητούν απλούστατα πράγματα, τα οποία όλοι μπορούν να γράψουν. Το όλο θέμα έγκειται στη διατύπωση. Από εκεί γράφεις 19 ή 12.
(Βέβαια παίζουν ρόλο και όσα γράφεις)
Η έκθεση ΔΕΝ είναι το πλέον αντικειμενικό μάθημα, που ο μαθηταράς θα ξεχωρίσει κλπ. Υπάρχει ο παράγων τύχη, ο παράγων διάθεση-όρεξη, που παίζουν σημαντικό ρόλο τη στιγμή της εξέτασης στο συγκεκριμένο μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Ούτε εγώ ούτε ο αδερφός μου -έδωσε το 2010- κάναμε στον ίδιο φιλόλογο μάθημα- δεν χρειάστηκε στην έκθεση να μάθουμε κάτι παπαγαλία.. Όμως κα οι δυο πήγαμε σε τρίτο βαθμολογητή.. Για να πώ την περίπτωσή μου, φέτος ο ένας μου έβαλε 66, ο άλλος 81 και ο τρίτος 91.. Αυτός με το 66 μήπως του αρέσουν αυτές οι κλασσικές ιδέες που τις παπαγαλίζουν οι περισσότεροι; Γι'αυτό θεωρώ πως εξαρτάται και απο τον φιλόλογο που θα διορώσει το γραπτό σου..δυστυχώς λίγοι εκτιμούν τις πρωτότυπες ιδέες που τις σκέφτεται το παιδί και δεν τις παπαγαλίζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Ναι αλλα με το φετινο κειμενο της Αρβελερ ποσα παπαγαλακια πιστευεις οτι ανταποκριθηκαν?:P

Ούτε εγώ ούτε ο αδερφός μου -έδωσε το 2010- κάναμε στον ίδιο φιλόλογο μάθημα- δεν χρειάστηκε στην έκθεση να μάθουμε κάτι παπαγαλία.. Όμως κα οι δυο πήγαμε σε τρίτο βαθμολογητή.. Για να πώ την περίπτωσή μου, φέτος ο ένας μου έβαλε 66, ο άλλος 81 και ο τρίτος 91.. Αυτός με το 66 μήπως του αρέσουν αυτές οι κλασσικές ιδέες που τις παπαγαλίζουν οι περισσότεροι; Γι'αυτό θεωρώ πως εξαρτάται και απο τον φιλόλογο που θα διορώσει το γραπτό σου..δυστυχώς λίγοι εκτιμούν τις πρωτότυπες ιδέες που τις σκέφτεται το παιδί και δεν τις παπαγαλίζει.
Νομιζω το αντιθετο..Οι καθηγητες εκτιμουν το βιωματικο κ πρωτοτυπο λογο...Επιχειρηματα που δεν θα θα τα εχει γραψει ολη η Ελλαδα...Ναι οκ πρεπει να γραψεις κ τα κλισε για να 'σαι μεσα...Ομως γραψε κ κατι δικο σου,η διαφορετικη πινελια ειναι αυτη που τελικα θα κανει τη διαφορα....Το πιστευω...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Ναι αλλα με το φετινο κειμενο της Αρβελερ ποσα παπαγαλακια πιστευεις οτι ανταποκριθηκαν?:P

Τι μπορείς να παπαγαλίσεις για την περίληψη?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Βλακείες.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Για μένα είναι πολύ πιο μάγκας αυτός που θα γράψει 20 ιστορία και 19 έκθεση, από εκείνον που, μόνο, γράφει 19 έκθεση.
Η απομνημόνευση απαιτεί ικανότητα. Αυτός που γράφει τέτοιο βαθμό στην ιστορία ή τη βιολογία σημαίνει πως μπορεί να συνδυάσει τέλεια αυτήν την ικανότητά του με την κριτική, και, παράλληλα, ξέρει να εκφράζεται τέλεια. Επομένως, είναι πιο επιδέξιος από εκείνον που γράφει 11-13-14 ιστορία.

Υγ. Έλεος με αυτή την έκθεση. Και τα «παπαγαλάκια» γράφουν 17-18.
Εγώ θεωρώ ότι ζητούν απλούστατα πράγματα, τα οποία όλοι μπορούν να γράψουν. Το όλο θέμα έγκειται στη διατύπωση. Από εκεί γράφεις 19 ή 12.
(Βέβαια παίζουν ρόλο και όσα γράφεις)
Η έκθεση ΔΕΝ είναι το πλέον αντικειμενικό μάθημα, που ο μαθηταράς θα ξεχωρίσει κλπ. Υπάρχει ο παράγων τύχη, ο παράγων διάθεση-όρεξη, που παίζουν σημαντικό ρόλο τη στιγμή της εξέτασης στο συγκεκριμένο μάθημα.

Εν μερει συμφωνω. αν και οντως η εκθεση ειναι σε καποιο βαθμο και παπαγαλια... εγω βεβαια ειχα το αλλο κουλο...αποκλιση 2 μοριων στην εκθεση και 9 στην ιστορια, που ειναι και πολυ πιο αντικειμενικο μαθημα, απο την αποψη οτι τα παντα ειναι μεσα στο βιβλιο η τις πηγες, δε χρειαζεται τοσο προσωπικο στοιχειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Βλακείες.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Για μένα είναι πολύ πιο μάγκας αυτός που θα γράψει 20 ιστορία και 19 έκθεση, από εκείνον που, μόνο, γράφει 19 έκθεση.
Η απομνημόνευση απαιτεί ικανότητα. Αυτός που γράφει τέτοιο βαθμό στην ιστορία ή τη βιολογία σημαίνει πως μπορεί να συνδυάσει τέλεια αυτήν την ικανότητά του με την κριτική, και, παράλληλα, ξέρει να εκφράζεται τέλεια. Επομένως, είναι πιο επιδέξιος από εκείνον που γράφει 11-13-14 ιστορία.

Υγ. Έλεος με αυτή την έκθεση. Και τα «παπαγαλάκια» γράφουν 17-18.
Εγώ θεωρώ ότι ζητούν απλούστατα πράγματα, τα οποία όλοι μπορούν να γράψουν. Το όλο θέμα έγκειται στη διατύπωση. Από εκεί γράφεις 19 ή 12.
(Βέβαια παίζουν ρόλο και όσα γράφεις)
Η έκθεση ΔΕΝ είναι το πλέον αντικειμενικό μάθημα, που ο μαθηταράς θα ξεχωρίσει κλπ. Υπάρχει ο παράγων τύχη, ο παράγων διάθεση-όρεξη, που παίζουν σημαντικό ρόλο τη στιγμή της εξέτασης στο συγκεκριμένο μάθημα.

Ολα απαιτουν μια ικανοτητα.Και η σωστη δολοφονια,χωρις να αφησεις στοιχεια,απαιτει ικανοτητα.
Αυτο με την κριτικη σκεψη στην ιστορια,ειναι η μεγαλυτερη παπαρια που εχω ακουσει.Στην ιστορια το 20 θελει αγρια παπαγαλια,και το γνωριζεις απο πρωτο χερι :)
Και μην μου πεις οτι κριτικη σκεψη θελουν οι πηγες,οι φετινες τα ελεγαν ολα μεσα :worry: Παπαγαλιζες το κομματακι του βιβλιου,και εκανες εναν τελειο συνδυασμο με τα στοιχεια της πηγης.Κατι που μπορει να κανει και ενα 5χρονο.

Στην εκθεση παλι,πας ξεβρακωτος.Η το εχεις το θεμα η οχι.Η παπαγαλια στην εκθεση, ιδεων,δεν πιανει εδω και χρονια,για εναν βαθμο 18-19+
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Τι μπορείς να παπαγαλίσεις για την περίληψη?:P
Ακριβως αυτο εξηγω...τιποτα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
πάντως στο σχολείο μου παιδιά που μάθαιναν απ'έξω επιχειρήματα,φράσεις,κ.α. πήραν 11 και κάτω.. και παιδιά που έλεγαν πως είχαν κάνει παρόμοιο θέμα έκθεσης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
πάντως στο σχολείο μου παιδιά που μάθαιναν απ'έξω επιχειρήματα,φράσεις,κ.α. πήραν 11 και κάτω.. και παιδιά που έλεγαν πως είχαν κάνει παρόμοιο θέμα έκθεσης!
Ισχυει....κ στο δικο μου,πολλα παραδειγματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
πάντως στο σχολείο μου παιδιά που μάθαιναν απ'έξω επιχειρήματα,φράσεις,κ.α. πήραν 11 και κάτω.. και παιδιά που έλεγαν πως είχαν κάνει παρόμοιο θέμα έκθεσης!

Ναι και εγω το ιδιο περιμενα αλλα ξερω ατομα που μαθαιναν απεξω επιχειρηματα, εκφρασεις και κτλ( χωρις να σημαινει οτι ηταν παπαγαλακια και δεν καταλαβαιναν αυτα που διαβαζαν) και τελικα εγραψαν γυρω στο 18 με μικρη διαφορα στη βαθμολογηση (1 μοριο πχ)

Δε γινεται να μη δε μαθεις επιχειρηματα, ιδεες στην εκθεση. Δε σου ερχονται ουρενοκατεβατα οι πρωτοτυπες ιδεες απο καπου πρεπει να ξεκινησεις...
Εγω προσωπικα μαθαινα τα επιχειρηματα (νταξει οχι παπαγαλια προσπαθουσα να τα κατηγοριοποιησω), μαθαινα και καμια λεξη ή φραση που με εντυπωσιαζε:P, στις εκθεσεις που εγραφα συνδιαζα τα επιχειρηματα απο διαφορα θεματα, ειχα και ενα καλο λεξιλογιο (που απεκτησα με το διαβασμα των σχεδιαγραμματων τα τελευταια χρονια), ειχα και μια λογικη δομη και τελικα εγραψα 17,7.
Εννοω οτι δε χρειαζεται να εισαι κανενα ταλεντο με πρωτοτυπη σκεψη και τρομερη ικανοτητα στην εκφραση για να γραψεις καλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top