DrHouse
Διάσημο μέλος


απλα ασχολιαστο.αμα ηταν ετσι θα μας δινοταν η δυνατοτητα να δωσουμε πανελληνιες απο την β λυκειου.ο,τι και να μου πειτε δεν ειναι φυσιολογικο.δεν εχεις την ωριμοτητα να τα κατανοησεις και τζαμπα αγχωνεσαι και σχεδον σιγουρα πατωνεις οντας απιστευτα κουρασμενος.κανενα αλλα σχολιο
Αυτοι ειναι οι εξυπνοι που τα διαβαζουν και προετοιμαζονται 700 χρονια πριν

Απλως πεφτουν θυματα της τρομολαγνειας που υπαρχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγνωστο
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


ρ φιλε δν καταλαβαινω το προβλημα αν θελει καποιος θα κανει φροντιστηρια της γ και απο γυμνασιο που το θεμαΑυτοι ειναι οι εξυπνοι που τα διαβαζουν και προετοιμαζονται 700 χρονια πριν
Απλως πεφτουν θυματα της τρομολαγνειας που υπαρχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


ρ φιλε δν καταλαβαινω το προβλημα αν θελει καποιος θα κανει φροντιστηρια της γ και απο γυμνασιο που το θεμα
Το παραπανω,θα απασχολουσε καθε σκεπτομενο και λογικο πολιτη της κοινωνιας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


απλα ασχολιαστο.αμα ηταν ετσι θα μας δινοταν η δυνατοτητα να δωσουμε πανελληνιες απο την β λυκειου.ο,τι και να μου πειτε δεν ειναι φυσιολογικο.δεν εχεις την ωριμοτητα να τα κατανοησεις και τζαμπα αγχωνεσαι και σχεδον σιγουρα πατωνεις οντας απιστευτα κουρασμενος.κανενα αλλα σχολιο
κάποτε υπήρχαν πανελλήνιες και στην β λογικά το γνωρίζεις. εγώ ούτε κουράστηκα πέρσι με το γνωστό ούτε αγχώθηκα ίσα ίσα. ένας φίλος μου μάλιστα με 280 δίδακτρα(απο τα πιο οικονομικά) έκανε και ιστορία γ και κείμενα γ απο την αρχή της δευτέρας λυκείου και ξεκίνησε και το γνωστό τον μαρτιο και ήταν πάρα πολύ χαλαρός. όσο για την ωριμότητα τι νομίζεις ότι θα αλλάξει τόσο πολύ μέσα σε 9-10 μήνες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


1. Έχασε ό,τι γνώσεις θα μπορούσε να πάρει από τη Β (οκ, δεν είναι και ιδιαίτερες).κάποτε υπήρχαν πανελλήνιες και στην β λογικά το γνωρίζεις. εγώ ούτε κουράστηκα πέρσι με το γνωστό ούτε αγχώθηκα ίσα ίσα. ένας φίλος μου μάλιστα με 280 δίδακτρα(απο τα πιο οικονομικά) έκανε και ιστορία γ και κείμενα γ απο την αρχή της δευτέρας λυκείου και ξεκίνησε και το γνωστό τον μαρτιο και ήταν πάρα πολύ χαλαρός. όσο για την ωριμότητα τι νομίζεις ότι θα αλλάξει τόσο πολύ μέσα σε 9-10 μήνες;
2. Μπήκε από νωρίς στο τρυπάκι των πανελληνίων.
3. Έχασε καμιά ντουζίνα εξόδους.
4. Όλα αυτά, για να βγάλει νωρίτερα την ύλη.
Γιατί;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


1. Έχασε ό,τι γνώσεις θα μπορούσε να πάρει από τη Β (οκ, δεν είναι και ιδιαίτερες).
2. Μπήκε από νωρίς στο τρυπάκι των πανελληνίων.
3. Έχασε καμιά ντουζίνα εξόδους.
4. Όλα αυτά, για να βγάλει νωρίτερα την ύλη.
Γιατί;
![]()
1.έβγαλε 19.2
2.δεν ειναι απαραίτητα κακό αυτο
3.εμ δεν έχασε τίποτα, πήγε 3 φορες μέσα στη χρονιά αθήνα για συναυλίες και αλλες 2 θεσσαλονίκη, 4ημερη και κάθε μέρα σχεδόν ήταν έξω. + ότι είχε μπαντα που έκαναν 5-8 ώρες πρόβες κάθε βδομάδα
4.απο την στιγμή που γίνεται γιατί οχι;
στην ουσία έχει βγάλει σχεδόν όλη την ύλη(αν όχι όλη) σε 3 από τα 6 μαθήματα, μόνο θετικό το βλέπω εγω αυτο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


1. Και τι δείχνει αυτό;1.έβγαλε 19.2
2.δεν ειναι απαραίτητα κακό αυτο
3.εμ δεν έχασε τίποτα, πήγε 3 φορες μέσα στη χρονιά αθήνα για συναυλίες και αλλες 2 θεσσαλονίκη, 4ημερη και κάθε μέρα σχεδόν ήταν έξω.
4.απο την στιγμή που γίνεται γιατί οχι;
στην ουσία έχει βγάλει σχεδόν όλη την ύλη(αν όχι όλη) σε 3 από τα 6 μαθήματα, μόνο θετικό το βλέπω εγω αυτο![]()

4. Γιατί δεν υπάρχει λόγος. Δε νομίζω να το πρότεινε ο ίδιος. Ειδικά εάν έκανε και τα μαθήματα της Β στο φροντιστήριο...$$$
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


1. Και τι δείχνει αυτό;
4. Γιατί δεν υπάρχει λόγος. Δε νομίζω να το πρότεινε ο ίδιος. Ειδικά εάν έκανε και τα μαθήματα της Β στο φροντιστήριο...$$$
ότι δεν έχασε τις γνώσεις β όπως είπες και όταν με 280 ευρώ έκανε ιστορια γ, κείμενα γ, λατινικα β, αρχαια β (αργοτερα και γνωστο γ οπως είπα) εκθεση και για κάποιο καιρό αντιγόνη και μαθηματικά πιστευω ειναι πολύ καλά. Εγω με 380! εκανα μονο μαθηματικα, αρχαια, λατινικα και εκθεση.Φέτος θα είναι πολύ πιο χαλαρη η χρονιά του.Γενικά δεν θεωρώ ΄ότι είναι κακό κάποιος να ξεκινάει την προετοιμασία σε κάποιο μάθημα απο την Β, πραγματικά τον βοηθάει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos_T
Εκκολαπτόμενο μέλος


και τι νοημα εχει να ξεκινα καποιος απο τη β λυκειου γνωστο στο φροντιστηριο?γρηγορα θα τα εχει ξεχασει.τζαμπα κοπος πραγματικα.ειναι που ειναι απιστευτα δυσκολη η χρονια τηε γ λυκριου αν ξεκινουσαμε και απο τη δευτερα δεν θα γαφαμε τιποτα
Ο καθένας έχει το πρόγραμμά του. Σαφώς και ακολουθώ το φροντιστήριο και αν δεν συμφωνούσα θα το άλλαζα. Εξάλλου από Σεπτέμβρη ο Αριστοτέλης θα πάει πιο χαλαρά για να δοθεί έμφαση και στα κείμενα και την ιστορία.
Και όσον αφορά το χρηματικό που αναφέρθηκε, δεν πλήρωσα τίποτα παραπάνω από τα δίδακτρα της β όταν μπήκαμε στην ύλη της γ.
Και τέλος, δεν υπάρχει λόγος να ξανααναφερθώ σ' αυτό. Και δεν καυχιέμαι που έβγαλα όση ύλη έχω βγάλει (στο κάτω κάτω σημασία έχει πόση ύλη διάβασες, όχι πόση σου παρέδωσε ο φροντιστής) και φυσικά δεν πρόκειται να πω σε κάποιον δεν προλαβαίνεις να βγάλεις την ύλη αν ξεκινήσεις το γνωστό τον Ιούνιο. Ο καθένας έχει το πρόγραμμά του και γνωρίζει τις δυνατότητές του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick18
Εκκολαπτόμενο μέλος


πρωτον προφανως και ξερω οτι υπηρχαν πανελληνιες στη βλυκειου μεχρι το 2004.δευτερον τα παιδια διδασκονταν τοτε οπως ειναι φυσιολογικο την υλη της β ενω εσυ μου λες οτι ειναι φυσιολογικο να κανουν την υλη της γ στη β.τριτον νομιζεις οτι θυμασαι πραγματα που εκανες 1 χρονο πριν?και τεταρτον πιστεψε μεσα σε 1 χρονο μπορεις να ωριμασεις και αυτος φαινεται και στα γραπτα κυριως στην εκθεσηκάποτε υπήρχαν πανελλήνιες και στην β λογικά το γνωρίζεις. εγώ ούτε κουράστηκα πέρσι με το γνωστό ούτε αγχώθηκα ίσα ίσα. ένας φίλος μου μάλιστα με 280 δίδακτρα(απο τα πιο οικονομικά) έκανε και ιστορία γ και κείμενα γ απο την αρχή της δευτέρας λυκείου και ξεκίνησε και το γνωστό τον μαρτιο και ήταν πάρα πολύ χαλαρός. όσο για την ωριμότητα τι νομίζεις ότι θα αλλάξει τόσο πολύ μέσα σε 9-10 μήνες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


πρωτον προφανως και ξερω οτι υπηρχαν πανελληνιες στη βλυκειου μεχρι το 2004.δευτερον τα παιδια διδασκονταν τοτε οπως ειναι φυσιολογικο την υλη της β ενω εσυ μου λες οτι ειναι φυσιολογικο να κανουν την υλη της γ στη β.τριτον νομιζεις οτι θυμασαι πραγματα που εκανες 1 χρονο πριν?και τεταρτον πιστεψε μεσα σε 1 χρονο μπορεις να ωριμασεις και αυτος φαινεται και στα γραπτα κυριως στην εκθεση
με το γνωστό που έχει πλεον η Β βγαίνει άνετα και ύλη της Γ. έκανα μια φορά την βδομάδα το ένα μια το άλλο και εγώ προσωπικά τα θυμάμαι γιατί έκανα επανάληψη χριστούγεννα και πάσχα όπως είναι λογικό. και σε αυτό με την έκθεση συμφωνώ αλλά τα άλλα μαθήματα δεν τα επηρρεάζει τόσο πολύ, απλη εξάσκηση είναι ούτως ή αλλως σε όλα τα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick18
Εκκολαπτόμενο μέλος


θα φανω και παλι κακος αλλα γιατι εκανες φροντιστηριο στο γνωστο της β?να φθασω στο σημειο να σου πω οτι ειναι πιο φυσολογικο να κανεις το γνωστο της γ στη β παρα αυτο της β που ειναι αχρηστο
με το γνωστό που έχει πλεον η Β βγαίνει άνετα και ύλη της Γ. έκανα μια φορά την βδομάδα το ένα μια το άλλο και εγώ προσωπικά τα θυμάμαι γιατί έκανα επανάληψη χριστούγεννα και πάσχα όπως είναι λογικό. και σε αυτό με την έκθεση συμφωνώ αλλά τα άλλα μαθήματα δεν τα επηρρεάζει τόσο πολύ, απλη εξάσκηση είναι ούτως ή αλλως σε όλα τα μαθήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


θα φανω και παλι κακος αλλα γιατι εκανες φροντιστηριο στο γνωστο της β?να φθασω στο σημειο να σου πω οτι ειναι πιο φυσολογικο να κανεις το γνωστο της γ στη β παρα αυτο της β που ειναι αχρηστο
θα χαρώ που συμφωνούμε γιατί και εγώ το έλεγα αυτό μα όλοι έλεγαν πως χρειάζεται για να συνηθίσεις να μαθαίνεις σχολια κλπ εγώ για να πω την αλήθεια με το γνωστό της β ασχολήθηκα μόνο με τον λυσία ο οποίος μ'αρεσε σαν περιεχόμενο, δημοσθένη δεν ήξερα καθόλου μετάφραση και ισοκράτη δεν κάναμε καν στο σχολειο. φροντιστήριο πήγα μέχρι ιανουάριο νομίζω, μετά το θεώρησα άχρηστο μιας και ούτε μαθηματικά θα έπερνα φέτος ούτε το γνωστο της β μου χρειαζόταν και στα λατινικά είχαμε βγάλει την ύλη και θα αρχίζαν επαναλλήψεις και κάποια φαινόμενα της τρίτης.αν μπορούσα να ξανα κάνω την δευτέρα θα έκανα λίγο στη αρχή λατινικά για να προσπαρμοστώ μιας και ήταν νεο μάθημα, σίγουρα αγνωστο και ότι μπορούσα απο Γ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Klaou2
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
viv23
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Λοιπον παιδια επειδη και εγω εν μερει τη "πατησα" με τη προετοιμασια της γ' απο τη β' λυκειου εχω μερικα πραγματα να μοιραστω. Καταρχας οσον αφορα την ωριμοτητα παιζει πολυ σημαντικο ρολο. Για να σας δωσω να καταλαβαιτε τι εννοω,εγω τωρα καταλαβα στη θερινη προετοιμασια οτι ο μυθος του Προμυθεα εχει καθαρα αλληγορικη σημασια και τι ακριβως συμβολιζει ο Διας σε αυτον τον μυθο. Δεν ειχα ιδεα οτι συμβολιζει την εξελιξη. Απλα και πιστα μαθαινα σεεεελιδες ερμηνευτικων παπαγαλια χωρις να εχω πιασει την ουσια. Περα απο τη πλακα,ο καθηγητης μου μου λεει οτι ο Πρωταγορας ειναι πιο δυσκολος ως περιεχομενο για ενα παιδι και ηταν λαθος να γινεται απο τη β' λυκειου. Ενταξει βοηθησε στις μεταφρασεις που τις ελιωνα και σε καποια ερμηνευτικα,αλλα οχι οτι στη προετοιμασια εισαι εντελως χαλαρος. Η εισαγωγη δε.. παλι σαν να τη κανω πρωτη φορα εκτος απο μερικα σημεια. Δε μετανιωνω ιδιαιτερα για τις ωρες που περασα για να διαβασω παρα πολυ καλα το γνωστο,αλλα πρεπει να ειναι υπευθυνος ο καθηγητης να δωσει στο παιδι να καταλαβει περι τινος προκειται. Επισης εκανα και ιστορια γ' απο την αρχη..και μπορω να πω..οτι στο μυαλο μου ειναι σαν περιληψεις πλεον που τα κοιταω γτ ασχολουμαι με αλλο κεφαλαιο. Η επαφη στη β' λυκειου με αυτα τις γ' ειναι κυριως μια μικρη ιδεα κατα τη γνωμη μου!Οσο για τη λογοτεχνια,το να ξεκινησεις απο τη β το θεωρω ατοπο γιατι κατα τη διαρκεια της σχολικης χρονιας (β) μαθαινεις καποια βασικα στοιχεια που θα σου δωσουν τις βασεις για τη γΤελος ας μη ξεχναμε το φιλοσοφικο περιεχομενο του γνωστου που θελει οπωσδηποτε ενα επιπεδο ωριμότητας και βαθυστοχαστης σκεψης. Καλη συνεχεια '95!
εμείς τώρα που κάνουμε πρωταγόρα μου φαίνεται πολύ εύκολος και αυτό γιατί είχα ξανα ακούσει όσα κάνουμε αλλιώς αν αρχιζα φέτος θα πιεζόμουν ιδαίτερα με το γνωστό, ειδικά στην αρχή και επειδη τον εχω κάνει και με 3 διαφορετικούς καθηγητές κατάλαβα πως σίγουρα πολλές φορές καταλύτης στο κατα πόσο θα καταλάβει ο μαθητής το περιεχόμενο, είναι ο καθηγητής. Για την λοστηγοτεχνία παντως εμείς στη Β δεν κάναμε τίποτα, όλη την χρονια 10 κείμενα που στο τέλος μας είπαν στην ουσία να διαβάσουμε τα 3 και με πολύ ελλιπή ανάλυση, εγώ απο βοήθημα διάβασα στο τέλος και στην ουσία δεν έμαθα κάτι που θα μου χρειαστεί φέτος για να συνεχίσω και στην λογοτεχνία της Γ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
viv23
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αυτο ακριβως που λες,εχει τεραστια σημασια ο καθηγητης και το διαπιστωσα και εγω οταν αλλαξα!ειναι η μεθοδος διδασκαλιας κυριως,εγω αυτη που ειχα ηταν πιστη στη παπαγαλια και οτι λενε τα βοηθηματα τιποτα παραπερα,αν με καταλαβαινεις! οσο για τη λογοτεχνια,εμας μας εδωσε βαση μια πολυ καλη καθηγητρια στο σχολειο και πλεον πεταω λογοτεχνια κατευθυνσης. θελει δουλεια παντως
εξάσκηση και μεθοδικό διάβασμα χρειάζονται όλα και πανω απο όλα να κατανοείς τι διάβαζεις. εμας για παπαγαλια μας είπαν μόνο εισαγωγές και τα σχόλια του βιβλίου, ότι υπάρχει στο φυλλάδιο του φροντιστηρίου πολλες αναγνώσεις και απόδοση του νοήματος με δικά μας λόγια χωρίς να λέιπει τίποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
viv23
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.