Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Συμφωνω! Φετος εμεις των Γερμανικων ειμασταν χωρισμενοι σε 5 ομαδες! τους παραπολυ καλους, τους αρκετα καλους, τους καλους, τους μετριους, και τους........ Ειναι πολυ καλο αυτο! εργαζομαστε σε ομαδες αναλογα με τις ικανοτητες μας και δεν εχουμε να ανταγωνιστουμε παιδια σε κατωτερο επιπεδο! Με αυτον τον τροπο δεν εχουμε τυχων παρεξηγησεις ολοι ειμαστε ευχαριστημενοι! Θα το κανουμε και την επομενη χρονια!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
τους παραπολυ καλους, τους αρκετα καλους, τους καλους, τους μετριους, και τους........

...ακατανόμαστους;
Και μόνο για αυτό, δε θα έπρεπε να γίνεται διαχωρισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
...ακατανόμαστους;
Και μόνο για αυτό, δε θα έπρεπε να γίνεται διαχωρισμός.
Ναι οι αλήθεια είναι πως στις μικρές ηλικίες τα μυαλά των παιδιών εύκολα γεμίζουν αέρα και νομίζουν πως είναι γαμάτοι αν πάνε σε "ανώτερο" τμήμα. Αλλά στο λύκειο που είναι κάπως πιο ώριμοι γιατί να μην γίνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
...ακατανόμαστους;
Και μόνο για αυτό, δε θα έπρεπε να γίνεται διαχωρισμός.
απλος δεν ηξερα πως να τους χαρακτηρησω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Καλό θα ήταν να χωρίζονται οι μαθητές για να προχωράει η ομάδα περισσότερο και να ξέρει ο καθένας τις δυνατότητές του.Άλλα μην ξεχωρίζουμε καλούς κακούς ο καθένας λειτουργεί διαφορετικά.Στο φροντιστήριο είμαστε χωρισμένοι σε επίπεδα, δεν ξέρω βέβαια τι επίπεδο είμαι η καλό ή κακό απλώς διαπιστώνω ότι βοηθάμε ο ένας τον άλλον και μπορούμε να προχωρήσουμε πιο εύκολα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ναι οι αλήθεια είναι πως στις μικρές ηλικίες τα μυαλά των παιδιών εύκολα γεμίζουν αέρα και νομίζουν πως είναι γαμάτοι αν πάνε σε "ανώτερο" τμήμα. Αλλά στο λύκειο που είναι κάπως πιο ώριμοι γιατί να μην γίνει;
Ο χωρισμός σε επίπεδα, δε θα αργήσει να φέρει χωρισμό σε διαφορετικά σχολεία ανάλογα με το επίπεδο και φυσικά το απολυτήριο δε θα έχει την ίδια αξία ουσιαστικά και κάποια στιγμή θα γίνει και τυπικά.
απλος δεν ηξερα πως να τους χαρακτηρησω!

Πες μωρέ, μην ντρέπεσαι,
τους άχρηστους;
τους χάλια;
τους ηλίθιους;
...
τους διανοητικά καθυστερημένους;
Pick one.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Ο χωρισμός σε επίπεδα, δε θα αργήσει να φέρει χωρισμό σε διαφορετικά σχολεία ανάλογα με το επίπεδο και φυσικά το απολυτήριο δε θα έχει την ίδια αξία ουσιαστικά και κάποια στιγμή θα γίνει και τυπικά.


Πες μωρέ, μην ντρέπεσαι,
τους άχρηστους;
τους χάλια;
τους ηλίθιους;
...
τους διανοητικά καθυστερημένους;
Pick one.

οχι δεν θα διαλεξω κανενα! Απλος εκεινη την στιγμη δνε μου ηλθε! εμενα μονο καλο μου εκανε αυτος ο διαχωρισμος! δεν μπορουμε εμεις με ενα πτυχιο ιδη στα γερμανικα να κανουμε μαθημα με ατομα που δεν ξερουν ουτε την ABC ή διαλεξαν γερμανικα μονο και μονο επειδη ηταν καποιος φιλος εκει! και δεν ποροσπαθουν, δεν θελουν , δεν τους αρεσουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Ο χωρισμός σε επίπεδα, δε θα αργήσει να φέρει χωρισμό σε διαφορετικά σχολεία ανάλογα με το επίπεδο και φυσικά το απολυτήριο δε θα έχει την ίδια αξία ουσιαστικά και κάποια στιγμή θα γίνει και τυπικά.

Ε και; Βλέπεις πολλούς ν ασχολούνται με το απολυτήριο; Μόλις περάσουν στην σχολή το ξεχνάνε όλοι. Ας μην γελιόμαστε, ο καθένας έχει μερικά μαθήματα που συμπαθεί ιδιαίτερα και θα καθόταν ν ασχοληθεί παραπάνω αν του δινόταν η ευκαιρία. Μπορούσαν να κάνουν μαθήματα δυσκολίας.
Πχ: Έκθεση δυσκολίας, φυσική δυσκολίας... μπλα μπλα και να περνούσες εκεί αν ήθελες να κάνεις παραπάνω δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
οχι δεν θα διαλεξω κανενα! Απλος εκεινη την στιγμη δνε μου ηλθε! εμενα μονο καλο μου εκανε αυτος ο διαχωρισμος! δεν μπορουμε εμεις με ενα πτυχιο ιδη στα γερμανικα να κανουμε μαθημα με ατομα που δεν ξερουν ουτε την ABC ή διαλεξαν γερμανικα μονο και μονο επειδη ηταν καποιος φιλος εκει! και δεν ποροσπαθουν, δεν θελουν , δεν τους αρεσουν!

Μονο που εσυ πηρες πτυχιο γιατι πηγαινες φροντιστηριο στα γερμανικα, σωστα
Σου φαινεται σωστο να γινεται διαχωρισμος σε προχωρημενους-αρχαριους, οταν στην ουσια ειναι διαχωρισμος σε μαθητες που πηγαινουν φροντιστηριο-μαθητες που δεν πηγαινουν φροντιστηριο;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Μονο που εσυ πηρες πτυχιο γιατι πηγαινες φροντιστηριο στα γερμανικα, σωστα
Σου φαινεται σωστο να γινεται διαχωρισμος σε προχωρημενους-αρχαριους, οταν στην ουσια ειναι διαχωρισμος σε μαθητες που πηγαινουν φροντιστηριο-μαθητες που δεν πηγαινουν φροντιστηριο;:confused:

δεν ξερω... αλλα μπες και λιγο στην θεση μας! εμεις θελουμε να μαθουμε και οι αλλοι που δεν ενδιαφερονται και ειναι μονο τυπικα στην ταξη! ( ειναι πολλοι κι ολας) να καθονται και χα χαζογελουν, να κοροΪδευουν κλπ.... αυτο ειναι σωστο; γιατι οσα παιδια ειναι σε αυτη την ομοαδα ειναι μονο και μονο επειδη βαριουνται και δεν ξερουν πως να σπαταλησουν τον χρονο τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ε και; Βλέπεις πολλούς ν ασχολούνται με το απολυτήριο; Μόλις περάσουν στην σχολή το ξεχνάνε όλοι. Ας μην γελιόμαστε, ο καθένας έχει μερικά μαθήματα που συμπαθεί ιδιαίτερα και θα καθόταν ν ασχοληθεί παραπάνω αν του δινόταν η ευκαιρία. Μπορούσαν να κάνουν μαθήματα δυσκολίας.
Πχ: Έκθεση δυσκολίας, φυσική δυσκολίας... μπλα μπλα και να περνούσες εκεί αν ήθελες να κάνεις παραπάνω δουλειά.

Είναι άλλο να κάνεις κάποια παραπάνω μαθήματα επιλέγοντας μία κατεύθυνση σε μία μεγάλη τάξη και άλλο να σε χωρίζουν σε όλα τα μαθήματα από το δημοτικό. Αυτό θα καταλήξει να δημιουργήσει μεγάλες κοινωνικές ανισότητες. Και φυσικά για ένα άτομο που τίθεται μονίμως στο χαμηλό επίπεδο, δεν δίνεται η ευκαιρία να μάθει κάτι περισσότερο και αυτό θα δυσκολέψει ή και θα καταστήσει αδύνατη την εισαγωγή του και στη γ/βάθμια εκπαίδευση.
Πόσο σωστό είναι να καθορίζεις την ζωή ενός ατόμου από την ηλικία των ~10 ετών;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Είναι άλλο να κάνεις κάποια παραπάνω μαθήματα επιλέγοντας μία κατεύθυνση σε μία μεγάλη τάξη και άλλο να σε χωρίζουν σε όλα τα μαθήματα από το δημοτικό. Αυτό θα καταλήξει να δημιουργήσει μεγάλες κοινωνικές ανισότητες.

Ναι, αλλά εγώ λέω για λύκειο, και κυρίως...
Τι ανισώτητες μπορεί να έχει αν κάποιος γράφει στο απολυτήριο του αντί για φυσική, φυσική δυσκολίας;
Λες και κοιτάνε τα απολυτήρια οι εργοδότες :whistle:. Απ ότι βλέπω έχεις σύνδεσμο του ΚΚΕ στην υπογραφή σου, οπότε πρέπει να αναφέρω πως και στην ΕΣΣΔ έκαναν διάκριση, είχαν ειδικό λύκειο γι αυτούς που ήταν καλοί στις θετικές επιστήμες. Κομμουνιστική νεολαία πρέπει να λεγόταν ή κάτι τέτοιο. Βέβαια ούτε που θυμάμαι ακριβώς πως λεγόντουσαν τα σχολεία, απλά είχα διαβάσει κάτι γι αυτά παλαιότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ναι, αλλά εγώ λέω για λύκειο, και κυρίως...
Τι ανισώτητες μπορεί να έχει αν κάποιος γράφει στο απολυτήριο του αντί για φυσική, φυσική δυσκολίας;
Λες και κοιτάνε τα απολυτήρια οι εργοδότες :whistle:. Απ ότι βλέπω έχεις σύνδεσμο του ΚΚΕ στην υπογραφή σου, οπότε πρέπει να αναφέρω πως και στην ΕΣΣΔ έκαναν διάκριση, είχαν ειδικό λύκειο γι αυτούς που ήταν καλοί στις θετικές επιστήμες. Κομμουνιστική νεολαία πρέπει να λεγόταν ή κάτι τέτοιο. Βέβαια ούτε που θυμάμαι ακριβώς πως λεγόντουσαν τα σχολεία, απλά είχα διαβάσει κάτι γι αυτά παλαιότερα.

Ευτυχώς που είδες τον σύνδεσμο στην υπογραφή, γιατί δε φαινόταν από τίποτε άλλο ότι είμαι Κομμουνιστής και ΚΚΕς. :P

Δεν ξέρω το σύστημα της μέσης εκπάιδευσης που είχε η ΕΣΣΔ, οπότε δε θα σχολιάσω. Σίγουρα πάντως σε συνθήκες Υπαρκτού Σοσιαλισμού δε φοβάσαι τον κίνδυνο κάποιας κοινωνικής ανισότητας, ενδεχόμενη ανεργία κλπ.

Αν κάνεις παραπάνω μαθήματα, πιο δύσκολα ή οτιδήποτε τέτοιο, πώς είναι δυνατόν να έχουμε την ίδια δυνατότητα εισαγωγής σε μία σχολή;
Και ξέρεις, επειδή τέτοια πράγματα δεν αργούν να επεκταθούν, μετά θα το εφαρμόσουν και στα ΑΕΙ/ΤΕΙ και θα βγάζουμε πτυχιούχους/επιστήμονες δύο ταχυτήτων, οι οποίοι φυσικά θα έχουν και τις ανάλογες προοπτικές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Και ξέρεις, επειδή τέτοια πράγματα δεν αργούν να επεκταθούν, μετά θα το εφαρμόσουν και στα ΑΕΙ/ΤΕΙ και θα βγάζουμε πτυχιούχους/επιστήμονες δύο ταχυτήτων, οι οποίοι φυσικά θα έχουν και τις ανάλογες προοπτικές...

Ρε κάνεις πλάκα έτσι; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ρε κάνεις πλάκα έτσι; :P

Καθόλου. Είμαι τελείως αντίθετος σε κάτι τέτοιο. Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάς για τις ίδιες σπουδές και να σε βάζει ο άλλος σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο που θα κάνεις λιγότερα/ευκολότερα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Καθόλου. Είμαι τελείως αντίθετος σε κάτι τέτοιο. Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάς για τις ίδιες σπουδές και να σε βάζει ο άλλος σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο που θα κάνεις λιγότερα/ευκολότερα πράγματα.
Επιλογή σου ήταν/είναι να μην ασχοληθείς παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς ο διαχωρισμός γίνεται τώρα μέσα στην σχολή, οπότε δεν θ αλλάξει κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Επιλογή σου ήταν/είναι να μην ασχοληθείς παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς ο διαχωρισμός γίνεται τώρα μέσα στην σχολή, οπότε δεν θ αλλάξει κάτι.

Υποτίθεται πως στο θέμα αυτό τίθεται το ζήτημα του υποχρεωτικού χωρισμού σε επίπεδα από κάποιον τρίτο.
Ποιος θα είναι αυτός που θα καθορίσει αν εσύ αξίζεις ή όχι για να μάθεις κάτι παραπάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Υποτίθεται πως στο θέμα αυτό τίθεται το ζήτημα του υποχρεωτικού χωρισμού σε επίπεδα από κάποιον τρίτο.
Ποιος θα είναι αυτός που θα καθορίσει αν εσύ αξίζεις ή όχι για να μάθεις κάτι παραπάνω;
Εσύ θα το καθορίσεις δηλώνοντας συμμετοχή σου για το έξτρα μάθημα και δουλεύοντας παραπάνω για να το πετύχεις. Γιατί πρέπει να μένουμε στάσιμοι στην διδακτική ύλη του υπουργείου; Φυσικά γίνεται ο τρίτος που θα σε βάλει στην τάξη να έχει προσωπικές διαφορές με σένα, οπότε θα πρέπει να χεις το δικαίωμα να εξεταστείς από κάποιον άλλον. Από πότε είναι κακό να μαθαίνεις κάτι παραπάνω από αυτά που λέει το βιβλίο; Δηλαδή οι καθηγητές που κάνουν παιδιά προωθούν κοινωνικές ανισώτητες που τους διδάσκουν εξτρά; Αυτό το εξτρα γιατί να μην μπορεί να το πάρει κάποιος χωρίς να πληρώσει ιδιαίτερα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Εσύ θα το καθορίσεις δηλώνοντας συμμετοχή σου για το έξτρα μάθημα και δουλεύοντας παραπάνω για να το πετύχεις. Γιατί πρέπει να μένουμε στάσιμοι στην διδακτική ύλη του υπουργείου; Φυσικά γίνεται ο τρίτος που θα σε βάλει στην τάξη να έχει προσωπικές διαφορές με σένα, οπότε θα πρέπει να χεις το δικαίωμα να εξεταστείς από κάποιον άλλον. Από πότε είναι κακό να μαθαίνεις κάτι παραπάνω από αυτά που λέει το βιβλίο; Δηλαδή οι καθηγητές που κάνουν παιδιά προωθούν κοινωνικές ανισώτητες που τους διδάσκουν εξτρά; Αυτό το εξτρα γιατί να μην μπορεί να το πάρει κάποιος χωρίς να πληρώσει ιδιαίτερα;

Τίποτα δε θα καθορίζεις εσύ. Ουσιαστικά θα τεθείς μία χρονιά σε ένα επίπεδο και μετά θα μείνεις μονίμως σε αυτό ή θα πέφτεις. Δεν γίνεται να ανέβεις αν παρακολουθείς την ύλη του χαμηλού επιπέδου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Τίποτα δε θα καθορίζεις εσύ. Ουσιαστικά θα τεθείς μία χρονιά σε ένα επίπεδο και μετά θα μείνεις μονίμως σε αυτό ή θα πέφτεις. Δεν γίνεται να ανέβεις αν παρακολουθείς την ύλη του χαμηλού επιπέδου.

Κι όμως, παιδιά που δεν πρόσεχαν Α λυκείου μαθηματικά-φυσική γράφουν μια χαρά στις πανελλαδικές. Καλύπτεις τα κενά αν θες να ανεβείς. Γενικά αν προσπαθείς να πετύχεις την απόλυτη ισότητα στους μαθητές μόνο χειρότερο μπορείς να το κάνεις το σύστημα. Η απόλυτη ισότητα θα ήταν να εξεταζόμασταν πανελλήνιες σε σπαζοκεφαλιές και παιχνίδια λογικής γιατί αν δεν πρόσεχες στο γυμνάσιο δεν μπορείς να ανεβείς μετά στο λύκειο κοκ. Η εκπαίδευση πρέπει να βελτιώνεται, όχι να παραμένει ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top