Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
γιατι να εχει 32 σελιδες αυτο το θεμα? ΕΛΕΟΣ...η απαντηση στον τιτλο ειναι απλη...
ο υψηλός προφορικος βαθμός δεν κοστίζει τιποτα σε κανένα.. αντίθετα ο χαμηλός μπορεί να κοστίσει κλάμα,χρήματα(για ξανα πανελληνίες),πικρα,στεναχώρια,να σου καταστρέψει την ζωή... κλπ κλπ...

τα άλλα του στύλ "ο αλλος το αξίζει το εικόσι και ο άλλος οχι" ειναι απλα για κομπλεξικούς που ασχολούνται περισσοτερο με τον βαθμό του φιλου τους παρα με τον δικο τους..

εγω ας πουμε μαθ κατ φετος (β'λυκειου) εγραψα στο πρωτο διαγωνισμα 92% και στο 2ο 60%(και ηταν γελοία τα θέματα:PxD) σηκώνομαι 2/3 φορές την εβδομάδα στον πίνακα και στο τετραμηνο μου έβαλε 17.. (περιμενα 18 με την συμμετοχη μου...)

πχ2 -> μαθηματικα γενικής έγραψα 19 ...δεν έχω καθόλου συμμετοχή γιατι ΒΑΡΙΕΜΑΙ στο μαθημα και τετραμηνο 18...
για μενα επρεπε να έχω 19 στο τετραμηνο..(για να τ εγράψα σημαινει οτι τα ήξερα και το άξιζα...σωστα?)
(ο διπλανος μου εγραψε 10 και γενικα μονο εγω και αλλοι 2 πηραμε 19(για να μην λετε οτι αντεγραψα και δεν το αξιζα το 19) )

του δε ποιντ...ετσι και δεν περάσω στην σχολή της αρεσκείας μου για λίγα μονο μόρια εξαιτίας σχολικού βαθμού... ο καθηγητάκος την έχει πολύ άσχημα..
πάρα πολύ άσχημα...

Είμαι αντίθετος! Από εσάς εξαρτάται αν θα περάσετε εκεί που θέλετε ή όχι. Δεν είναι ωραίο να ρίχνετε ευθύνες για κάτι δικό σας!
Σίγουρα όλοι βάζουν κάτι παραπάνω αλλά παιδιά δεν έχει αξία μεγάλη ο προφορικός. Τα λίγα μόρια που θα θέλεις θα οφείλονται σε λάθος δικός σου στις πανελλαδικές!

και μην το βλέπετε πατριωτικά! Στο πανεπιστήμιο μπορεί να σας κόψουν για 0,1 βαθμό και να σας βάλει 4,9 ο καθηγητής. Εκεί δεν έχει τσαμπουκάδες. Θα πρέπει να περιμένετε 2 εξάμηνα για να το ξαναδώσετε το μάθημα!

Ναι, πρέπει να σας βοηθήσει. Κι εγώ ήθελα βοήθεια. Δεν το συζητώ. Αλλά να δείχνετε κάποια δείγματα. Αν έχετε 0 συμμετοχή και γράψετε κανα 12άρι, 13άρι, μην έχετε και την απαίτηση ενός βαθμού 19,20. Σόρρυ κιόλας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Είμαι αντίθετος! Από εσάς εξαρτάται αν θα περάσετε εκεί που θέλετε ή όχι. Δεν είναι ωραίο να ρίχνετε ευθύνες για κάτι δικό σας!
Σίγουρα όλοι βάζουν κάτι παραπάνω αλλά παιδιά δεν έχει αξία μεγάλη ο προφορικός. Τα λίγα μόρια που θα θέλεις θα οφείλονται σε λάθος δικός σου στις πανελλαδικές!

και μην το βλέπετε πατριωτικά! Στο πανεπιστήμιο μπορεί να σας κόψουν για 0,1 βαθμό και να σας βάλει 4,9 ο καθηγητής. Εκεί δεν έχει τσαμπουκάδες. Θα πρέπει να περιμένετε 2 εξάμηνα για να το ξαναδώσετε το μάθημα!

Ναι, πρέπει να σας βοηθήσει. Κι εγώ ήθελα βοήθεια. Δεν το συζητώ. Αλλά να δείχνετε κάποια δείγματα. Αν έχετε 0 συμμετοχή και γράψετε κανα 12άρι, 13άρι, μην έχετε και την απαίτηση ενός βαθμού 19,20. Σόρρυ κιόλας!

Οι καθηγητές στην Ελλάδα είναι μαλάκες.
Όχι όλοι, η vast πλειοψηφία.
Γι' αυτό δεν είμαστε μόνο εμείς υπεύθυνοι για το πού θα περάσουμε.
Απλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
αν σε αδικήσουν στις πανελλήνιες, θα την έχουν άσχημα όσοι ασχολήθηκαν με το γραπτό σου; :worry:

ως μελλοντικός καθηγητής στην μέση εκπαίδευση, να λαμβάνω σοβαρά τέτοιες κουραδομαγκιές υπόψιν;

Να λάβεις σοβαρά το επάγγελμά σου θα σου λεγα εγώ σε αντίθεση με πολλούς άλλους που δεν το κάνουν, για να μην χρειαστεί να έχεις να κάνεις με "κουραδομάγκες".

Είμαι αντίθετος! Από εσάς εξαρτάται αν θα περάσετε εκεί που θέλετε ή όχι. Δεν είναι ωραίο να ρίχνετε ευθύνες για κάτι δικό σας!
Σίγουρα όλοι βάζουν κάτι παραπάνω αλλά παιδιά δεν έχει αξία μεγάλη ο προφορικός. Τα λίγα μόρια που θα θέλεις θα οφείλονται σε λάθος δικός σου στις πανελλαδικές!

και μην το βλέπετε πατριωτικά! Στο πανεπιστήμιο μπορεί να σας κόψουν για 0,1 βαθμό και να σας βάλει 4,9 ο καθηγητής. Εκεί δεν έχει τσαμπουκάδες. Θα πρέπει να περιμένετε 2 εξάμηνα για να το ξαναδώσετε το μάθημα!

Ναι, πρέπει να σας βοηθήσει. Κι εγώ ήθελα βοήθεια. Δεν το συζητώ. Αλλά να δείχνετε κάποια δείγματα. Αν έχετε 0 συμμετοχή και γράψετε κανα 12άρι, 13άρι, μην έχετε και την απαίτηση ενός βαθμού 19,20. Σόρρυ κιόλας!

Δεν είναι και πολύ γόνιμο να παίζουμε την κολοκυθιά για το τι φταίει αν κάποιος με κακούς βαθμούς μείνει έξω από τη σχολή του πχ για 50 μόρια. Εγώ πάντως αν ήμουν καθηγητής δεν θα θελα να το χα αυτό βάρος στη συνείδησή μου. Όλα μετράνε, πολύ ή λίγο. Και όσο μπορεί να λες εσύ έλα μωρέ ένα προσαρμοσμένο 20% τι σε πειράζει τόσο το ίδιο μπορώ να πω κι εγώ, γιατί να μην το έχει ο μαθητής αφού είναι τόσο ασήμαντο;

Όσο για το πανεπιστήμιο είναι διαφορετικά. Πρώτον στο πανεπιστήμιο σε αντίθεση με το σχολείο ο καθηγητής εκτός από εσένα βαθμολογεί και όλη την υπόλοιπη σχολή. Δεύτερον βαθμολογεί γραπτά κι όχι μια συμμετοχή γενικά κι αόριστα. Και τρίτον wtf ρε παιδιά συγκρίνεται μια αποτυχία τις πανελλήνιες με ένα χαμένο μάθημα στην εξεταστική; θεωρείτε πως είναι το ίδιο πράγμα, το ίδιο άγχος; εδώ άλλοι κόβουνε μόνοι τους μαθήματα για να πάρουν καλύτερο βαθμό, δεν υπάρχει σύγκριση.

Και τέλος όχι, ο βαθμός δεν είναι κανένα πολύτιμο κόσμημα του καθηγητή να το κρύβει σε κανένα συρτάρι και να το δίνει μόνο κατόπιν ανταλλάγματος. Και είναι κρίμα γιατί πολλοί λειτουργούν έτσι. Για ποιο λόγο πρέπει ο άλλος να δείξει κάνα "σημάδι"; Το αν ο άλλος αξίζει ή όχι θα το δείξει μια και καλή στις πανελλήνιες δεν χρειάζεται να αγχώνεται στο μάθημα ΚΑΙ για αυτό αρκετά άλλα έχει στο κεφάλι του.
Και από την άλλη το λέτε πολλοί συνέχεια αυτό αλλά δε μου λέτε ο καθηγητής ας ζητάει ό,τι θέλει από το μαθητή για να του δώσει αυτό το bonus ( my precious ) πριν το παίξει ντίβα όμως κοίταξε ποτέ να βελτιώσει ο ίδιος ποτέ το μάθημά του ή ξέρει μόνο να ζητά συμμετοχή με την απειλή του βαθμού; εδώ πολλοί βλέπουν ό,τι το μάθημά τους δεν ανταποκρίνετα στις ανάγκες των παιδιών κι αντί να κάνουν κάτι για αυτό τα βάζουν με τα ίδια τα παιδιά και τα φροντιστήρια για τέτοια κόμπλεξ μιλάμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Να λάβεις σοβαρά το επάγγελμά σου θα σου λεγα εγώ σε αντίθεση με πολλούς άλλους που δεν το κάνουν, για να μην χρειαστεί να έχεις να κάνεις με "κουραδομάγκες".

Να την κάνω καλά την δουλειά μου, σύμφωνοι. Με βάση ποιανού τις απαιτήσεις; Του κακού μαθητή ή κάποιου σχολικού συμβούλου ή και του διευθυντή; Με συγχωρείς, αλλά η φωνή και ο τραμπουκισμός οδηγεί κάπου; Θέλω να πω, θα γίνει καλύτερο μάθημα ή θα μπουν αρεστοί βαθμοί μόνο αν απειληθεί η ζωή του διδάσκοντα; Εν τέλει, ο καλός βαθμός είναι όλη η υπόθεση ή η μάθηση που γίνεται με το σπρώξιμο από πολλούς μαθητές; Οι καθηγητές φταίνε που οι μαθητές βαριούνται να διαβάσουν; Γιατί είναι δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές πρέπει ντε και καλά να βγάζουν 20άρια και να περνάνε στο Πανεπιστήμιο;

Υπάρχει και ο πολιτισμένος διάλογος για να ακουστούν όλες οι πλευρές πριν πέσει η μπουνιά. Μήπως ο διάλογος "ξεγυμνώνει" τους ανθρώπους αφήνοντάς εκτεθειμένες τις εσωτερικές αδυναμίες τους; Με βρίσκει αντίθετο η ιδέα της μονόπλευρης αξιολόγησης με υποκειμενικά κριτήρια βασιζόμενα σε κλίμα έντασης. Ο μαθητής έχει ειδικές γνώσεις για να προβεί σε αξιολόγηση του διδάσκοντα; Με ποιο δικαίωμα να σηκώσει χέρι απειλητικά στον διδάσκοντα; Είναι στα πλαίσια της διδακτικής και αυτό; Μήπως η απουσία εξορθολογισμένης και αξιοκρατικής αξιολόγησης μας έφερε στο άλλο άκρο; Προσωπικά θεωρώ ότι στο Ελληνικό σχολείο σε όλες τις τάξεις οι βαθμοί είναι "κατασκευασμένοι". Γιατί σκοτώνεστε γι' αυτό το καρναβάλι βαθμών και επιτυχιών;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Να την κάνω καλά την δουλειά μου, σύμφωνοι. Με βάση ποιανού τις απαιτήσεις; Του κακού μαθητή ή κάποιου σχολικού συμβούλου ή και του διευθυντή; Με συγχωρείς, αλλά η φωνή και ο τραμπουκισμός οδηγεί κάπου; Θέλω να πω, θα γίνει καλύτερο μάθημα ή θα μπουν αρεστοί βαθμοί μόνο αν απειληθεί η ζωή του διδάσκοντα; Υπάρχει και ο πολιτισμένος διάλογος για να ακουστούν όλες οι πλευρές πριν πέσει η μπουνιά. Μήπως ο διάλογος "ξεγυμνώνει" τους ανθρώπους αφήνοντάς εκτεθειμένες τις εσωτερικές αδυναμίες τους; Με βρίσκει αντίθετο η ιδέα της μονόπλευρης αξιολόγησης με υποκειμενικά κριτήρια βασιζόμενα σε κλίμα έντασης. Ο μαθητής έχει ειδικές γνώσεις για να προβεί σε αξιολόγηση του διδάσκοντα; Με ποιο δικαίωμα να σηκώσει χέρι απειλητικά στον διδάσκοντα; Είναι στα πλαίσια της διδακτικής και αυτό; Μήπως η απουσία εξορθολογισμένης και αξιοκρατικής αξιολόγησης μας έφερε στο άλλο άκρο; Προσωπικά θεωρώ ότι στο Ελληνικό σχολείο σε όλες τις τάξεις οι βαθμοί είναι "κατασκευασμένοι". Γιατί σκοτώνεστε γι' αυτό το καρναβάλι βαθμών και επιτυχιών;

Σοβαρά αυτά που λες τα πιστεύεις; Δεν έχουν από μόνα τους τα παιδιά απωθημένα, αντιδράσεις τέτοιες είναι προϊόντα αγανάκτησης απέναντι ακριβώς σε τέτοιες συμπεριφορές καθηγητών. Για αυτό σου λέω φρόντισε εσύ να είσαι σωστός στο μάθημα και τις υποχρεώσεις σου και μετά ας παραπονεθείς όσο θες για τις ( ανύπαρκτες αν είσαι σωστός ) αντιδράσεις των μαθητών.

Και το έχουμε πει ΔΕΝ είναι θέμα αρεστών βαθμών. Στα μη εξεταζόμενα ας μπαίνουν ό,τι βαθμοί θέλουν πραγματικα χέστηκα, να είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Στις πανελλήνιες όμως κρίνονται πολλά, και οι καθηγητές έχουν λόγο σε πράγματα που δε θα έπρεπε όπως το μέλλον πολλών παδιών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Στην χώρα μας Βασίλη, δυστυχώς είναι θέμα αρεστών βαθμών. Έτσι έχει καλλιεργηθεί με διάφορα μέσα (π.χ. ψηφοθηρία, ...κλπ). Σε ποιον αρέσουν οι κακοί βαθμοί; Σε κανέναν. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο "πάντα" να φταίνε οι καθηγητές. Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ως μαθητή, δεν θυμάμαι ποτέ μαζί με άλλα παιδιά, να μην κατηγορήσαμε για το ελάχιστο κάποιον καθηγητή...αγνοώντας τις συνθήκες και τις υποδομές υπό τις οποίες καλείται να κάνει μάθημα. Αν μπουν αξιοκρατικοί βαθμοί στις καρτέλες, τότε θα ξεσηκωθεί ο σύλλογος των μαθητών και των γονέων. Γι' αυτό η παιδεία στην Ελλάδα είναι ένας κουβάς με σκατά. Το θέμα είναι πότε θα σπάσει ο κουβάς για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους εκατέρωθεν..

Αρνούμαι οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης από ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΥΣ και φυσικά, θεωρώ κατάντια την μάχη του βαθμού. Αλήθεια ποιου βαθμού; Του «κατασκευασμένου»; Του βαθμού που θα στείλει στο Πανεπιστήμιο ή στα ΤΕΙ άτομα που δεν αξίζουν να θεωρούνται φοιτητές; Κοροϊδευόμαστε όλοι μαζί ή μου φαίνεται;

Δεν το παίζω ξερόλας. Αλλά προσπαθώ να συλλάβω τον παραλογισμό που θεωρείται αυτονόητη λογική σε τούτη την χώρα της μάσκας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
.... Στις πανελλήνιες όμως κρίνονται πολλά, και οι καθηγητές έχουν λόγο σε πράγματα που δε θα έπρεπε όπως το μέλλον πολλών παδιών.

Ποιος θα έπρεπε να έχει λόγο στην είσοδό τους στο πανεπιστήμιο;

Μεταξύ μας, πότε δεν είναι ευχαριστημένοι οι μαθητές από τους καθηγητές. Είναι ένα θεματάκι αυτό.

Επιμένω πάντως στην αρχική μου πρόταση να μετράει μόνο ο γραπτός βαθμός. Έτσι γλιτώνεις όλες αυτές τις ομορφιές. Στην τελική ας γίνουν 3 οι βαθμολογητές, έτσι και αλλιώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Και για να συμπληρώσω την άποψή μου, στην χώρα μας δίνουμε βάση αποκλειστικά στον τύπο και όχι στην ουσία. Μας νοιάζει μόνο να περάσουμε σε ένα Πανεπιστήμιο με κάθε μέσο και όχι τι θα (και αν θα) μάθουμε μέχρι το πτυχίο. Η ίδια νοοτροπία υπάρχει και με τους βαθμούς. Καλός βαθμός και ό,τι να 'ναι. Αρκεί να είναι καλός βαθμός για ικανοποίηση της ματαιοδοξίας του "είναι" μας. Η ίδια λογική και στην δουλειά. Μας νοιάζει μόνο πόσο θα μας χρυσοπληρώνουν για να τα ξύνουμε αραχτοί και όχι τι θα προσφέρουμε μέσω της εργασίας μας ή αν θα είμαστε παραγωγικοί προσφέροντας ποιοτικό αποτέλεσμα. Άλλος μαλάκας θα μας πληρώσει είτε ως εργοδότης είτε ως πελάτης, εμείς απλά θέλουμε να τα κονομήσουμε και να την κάνουμε. Η ίδια λογική ακολουθείται και στα μεταπτυχιακά. Μεταπτυχιακό και ό,τι να 'ναι. Τουλάχιστον να μετράει κάπου, να μετράει ως μόρια στο ΑΣΕΠ, ως επιστημονική επάρκεια του πρώτου πτυχίου,..κλπ. Τώρα αν θα μάθουμε και τι θα μάθουμε, ποιος χέστηκε; Υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα από την μάθηση. Η μάχη της ταμπέλας. Καραγκιοζιλίκια δηλαδή (το θέτω κομψά). Γιατί να μας επιβραβεύουν χωρίς κόπο; Το αξίζουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το θέμα των βαθμών στα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα είναι απλά τραγικό. Όχι σε όλα, αλλά στα περισσότερα. Αλλά είναι πολύ μεγάλο θέμα και εκτός θέματος εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ποιος θα έπρεπε να έχει λόγο στην είσοδό τους στο πανεπιστήμιο;

Μεταξύ μας, πότε δεν είναι ευχαριστημένοι οι μαθητές από τους καθηγητές. Είναι ένα θεματάκι αυτό.

Επιμένω πάντως στην αρχική μου πρόταση να μετράει μόνο ο γραπτός βαθμός. Έτσι γλιτώνεις όλες αυτές τις ομορφιές. Στην τελική ας γίνουν 3 οι βαθμολογητές, έτσι και αλλιώς.

Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι το προφανές, τα γραπτά και μόνο.

Ποτέ όχι, αλλά ναι συνήθως οι μαθητές δεν είναι ευχαριστημένοι από τους καθηγητές. Για αυτό φταίνε και άλλα πράγματα για τα οποία δεν ευθύνονται και οι καθηγητές. Το θέμα είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι καθηγητές δεν είναι σωστοί στα της δουλειάς τους. Λογικό είναι όταν οι περισσότεροι πάνε και διδάσκουν είτε λόγω της μονιμότητας είτε επειδή βγήκαν από μια σχολή θετικών επιστημών και δεν ξέρουν πού να δουλέψουν να μπαίνουν και άτομα που δεν έπρεπε.

Στην χώρα μας Βασίλη, δυστυχώς είναι θέμα αρεστών βαθμών. Έτσι έχει καλλιεργηθεί με διάφορα μέσα (π.χ. ψηφοθηρία, ...κλπ). Σε ποιον αρέσουν οι κακοί βαθμοί; Σε κανέναν. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο "πάντα" να φταίνε οι καθηγητές. Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ως μαθητή, δεν θυμάμαι ποτέ μαζί με άλλα παιδιά, να μην κατηγορήσαμε για το ελάχιστο κάποιον καθηγητή...αγνοώντας τις συνθήκες και τις υποδομές υπό τις οποίες καλείται να κάνει μάθημα. Αν μπουν αξιοκρατικοί βαθμοί στις καρτέλες, τότε θα ξεσηκωθεί ο σύλλογος των μαθητών και των γονέων. Γι' αυτό η παιδεία στην Ελλάδα είναι ένας κουβάς με σκατά. Το θέμα είναι πότε θα σπάσει ο κουβάς για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους εκατέρωθεν..

Αρνούμαι οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης από ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΥΣ και φυσικά, θεωρώ κατάντια την μάχη του βαθμού. Αλήθεια ποιου βαθμού; Του «κατασκευασμένου»; Του βαθμού που θα στείλει στο Πανεπιστήμιο ή στα ΤΕΙ άτομα που δεν αξίζουν να θεωρούνται φοιτητές; Κοροϊδευόμαστε όλοι μαζί ή μου φαίνεται;

Δεν το παίζω ξερόλας. Αλλά προσπαθώ να συλλάβω τον παραλογισμό που θεωρείται αυτονόητη λογική σε τούτη την χώρα της μάσκας.

Δεν με ενδιαφέρει τι άποψη έχεις αναπτύξει για τη γενικότερη νοοτροπία των μαθητών στα βαθμολογικά. Εδώ μιλαμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο, και σε αυτό το σημείο η όποια αντίδραση των μαθητών είναι δικαιολογημένη, τέλος.
Από κει και πέρα έχω ξαναπεί πως προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν οι βαθμοί, από τη στιγμή που θα μπεις στο πανεπιστήμιο το απολυτήριο είναι ένα κωλόχαρτο για αυτό και δεν αξίζει να ασχολείσαι και για αυτό και δεν ασχολήθηκα κι εγώ.

Δεν καταλαβαίνω ποιοι είναι οι ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΙ αν αναφέρεσαι σε αξιολόγηση από μαθητές προς καθηγητές λυπάμαι αλλά ο μαθητής πρέπει αν είναι ο πρώτος που θα πρέπει να έχει λόγο στο μάθημα που θα του προσφέρει ο καθηγητής. Αν όμως μιλάμε για το αντίθετο όπως έχω πει οι καθηγητές ας αξιολογούν όπως θέλουν τους μαθητές αρκεί όμως αυτό να ΜΗΝ έχει αντίκτυπο στο μέλλον τους.
Ο βαθμός στα πανελλαδικά πάντα ήταν κατασκευασμένος απλά αυτή τη στιγμή υπάρχουν και τέρρατα ηθικής που τη βλέπουν αλλιώς και νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν με τα παιδιά. Και όχι, κανένας προφορικός βαθμός δεν θα στείλει το παιδί στο ΑΕΙ, η προσπάθειά του και εν τέλει η απόδοσή του στα γραπτά θα το στείλει. Αν εσύ έχεις κάποια άλλη λύση σε αυτό θα χαρώ να την ακούσω.

και πλζ μην ξανά πάρω ως απάντηση πάλι την άποψή σου γενικά για την παιδειά γιατί είναι τέρμα οφφ τοπικ, όχι δεν σου απαγορεύω να γράφεις ό,τι θέλεις αλλά το να μας γράφεις κάθε φορά τα παράπονά σου για όλο το εκπαιδευτικό σύστημα δεν ωφελεί κανέναν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Εγώ πάντως αν ήμουν καθηγητής θα έδινα μια βοήθεια γιατί κατανοώ τί είναι οι πανελλαδικές για έναν μαθητή αλλά μέχρι ενός ορίου. Δεν είναι στραγάλια οι βαθμοί να τους βάζουμε με το κιλό! Άποψή μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
πιστευω οτι θα επρεπε να εχουν ολοι εικοσι ακριβως επειδη ειναι κατι το εντελωσ τυπικο, και αφου το εικοσι ισως και στο τελοσ να βοηθησει ενα μαθητη να περασει στη σχολη που θελει ειναι πολυ σημαντικο .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Όχι.
Ο καθηγητάκος (που σε αναγκάζει λόγω της αχρηστείας του να τον βλέπεις 2 φορές τον μήνα), δεν θα την έχει καθόλου άσχημα.
Αυτό είναι το θέμα, γι' αυτό το λέμε.
Εσύ θα την έχεις άσχημα.
Και πολύ μάλιστα.

trust me man... αν ας πουμε οπως εγινε μαθηματικα γενικης και γραψω 19 και δω δεκαοχτω στο τριμηνο του χρόνου...και χάσω την σχολη της αρεσκείας μου.. λίγα τα ψωμιά του στο χώρο της διδασκαλίας..
αν σε αδικήσουν στις πανελλήνιες, θα την έχουν άσχημα όσοι ασχολήθηκαν με το γραπτό σου; :worry:

ως μελλοντικός καθηγητής στην μέση εκπαίδευση, να λαμβάνω σοβαρά τέτοιες κουραδομαγκιές υπόψιν;
από πότε ο χώρος της εκπαίδευσης έγινε χώρος τρομοκρατίας και επίδειξης ανδρισμού μπας και κάτσει η γκόμενα;

υ.γ. στον γιατρό ή στον δικαστή για ποιο λόγο δεν κάνετε υποδείξεις επαγγελματικής δεοντολογίας; γιατί εκεί κάθεστε σούζα; γιατί να υπάρχει άνιση αντιμετώπιση των επαγγελμάτων;

δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν καθίκια αλλά τα καθίκια σε κάθε επαγγελματικό κλάδο πρέπει να χαίρουν την ίδια αντιμετώπιση και όχι διακρίσεις
πρώτον απο που και ως που κουραδομαγκιά το να με αδικούν και να θελω να βρω το δικιο μου..
δευτερον κατι μαλάκες σαν εσένα γινονται καθηγητές και εχει δημιουργηθεί το χάσμα μεταξυ μαθητων και καθηγητών...
πες μου κατι ίσο στην ελλάδα..
επισης πες μου γιατι στους πολιτικούς κανουμε υποδείξεις? ασχετως αν μας ακουν ;)



παράδειγμα..φυσικός καποια χρονια πριν στο σχολειο μου έβαλε 15 στον μαθητή γιατι έκανε φασαρία... και ο μαθητης έγραψε 19 στις πανελληνίες και έχασε την ιατρικη..εε σε πληροφορω πήγε ο πατέρας του με την καραμπίνα... (μου το έχουν πει το περιστατικό,δεν ξερω αν ισχύει)

και στο θέμα μας ...ΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ;) οταν κρινεις το μέλλον ενός παιδιού..
ο άνθωπος ειναι ζωο..και εχει ενστικτο..οταν καταλάβει οτι τον αδικούν γίνεται αγρίμι..
δεν θέλει λιγο ενας μαθητης για να σαλτάρει..ειδικα στην γ'..και οταν δει οτι οι κόποι του δεν ανταμοίβονται δεν ξέρω αν μπορω να φανταστώ την οργή μου...

δες και το παράδειγμα μου με τα μαθηματικα γενικης(ασε της κατευθυνσης)

οσο για την γκόμενα απλα ειναι άτοπο...
βρες καλυτερα εσυ μια...γιατι δεν σε κόβω καλα...
οσο για μενα εχω σχέση 11 μηνες (αυριο 29/2 τους κλείνω)

υγ* μου αρεσει πολυ που λες "καθεστε σουζα" και βγάζεις τον εαυτό σου;)


Είμαι αντίθετος! Από εσάς εξαρτάται αν θα περάσετε εκεί που θέλετε ή όχι. Δεν είναι ωραίο να ρίχνετε ευθύνες για κάτι δικό σας!
Σίγουρα όλοι βάζουν κάτι παραπάνω αλλά παιδιά δεν έχει αξία μεγάλη ο προφορικός. Τα λίγα μόρια που θα θέλεις θα οφείλονται σε λάθος δικός σου στις πανελλαδικές!

και μην το βλέπετε πατριωτικά! Στο πανεπιστήμιο μπορεί να σας κόψουν για 0,1 βαθμό και να σας βάλει 4,9 ο καθηγητής. Εκεί δεν έχει τσαμπουκάδες. Θα πρέπει να περιμένετε 2 εξάμηνα για να το ξαναδώσετε το μάθημα!

Ναι, πρέπει να σας βοηθήσει. Κι εγώ ήθελα βοήθεια. Δεν το συζητώ. Αλλά να δείχνετε κάποια δείγματα. Αν έχετε 0 συμμετοχή και γράψετε κανα 12άρι, 13άρι, μην έχετε και την απαίτηση ενός βαθμού 19,20. Σόρρυ κιόλας!

με 0 συμμετοχη έγραψα 19 και πήρα 18...(μαθ γεν.)
και με 100% συμμετοχη και 92% στο πρωτο και 60% στο δευτερο πηρα 17(μαθ κατ)
τι βαθμούς επρεπε να περιμένω και στα 2?


ΣΣ. το 100% συμμετοχη στα μαθ κατ ειναι αληθινο και οχι πλασματικο.ειμαστε 11 παιδια στην τάξη (τεχνολογικη) και μονο οι 3-4 ειμαστε πανω του μετρίου... και σε καθε μαθημα σηκώνομαι..

στο πανεπίστημιο θα με κόψουν για αυτο που έγραψα..και οχι για αυτο που με αξιολογεί ο καθηγητης απο την συμπεριφορά μου και το πόσο προσέχω στο μαθημα.. ας με κοψει και για 0.1111111111...αν για τόσο αξίζει το γραπτό μου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitelioness

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Porcupine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,867 μηνύματα.
trust me man... αν ας πουμε οπως εγινε μαθηματικα γενικης και γραψω 19 και δω δεκαοχτω στο τριμηνο του χρόνου...και χάσω την σχολη της αρεσκείας μου.. λίγα τα ψωμιά του στο χώρο της διδασκαλίας..
εαν πας στο μαθημα με τετοιο τσαμπουκαλικι και ο τυπος εχει να ασχοληθει με ποσους αλλους σαν και σενα, ναι τοτε θα σου βαλει 18 και θα το καταπιεις.
οχι δεν λεω οτι χρειαζεται να καταπιεσεις την πληθωρικη σου προσωπικοτητα ουτε -το ακουω να ερχεται-'γλειψεις' τον καθηγητη αλλα να δειξεις μια αξιοπρεπη συμπεριφορα αν οχι -και αυτος ειναι αναξιος- σεβασμο.για σενα θα το κανεις

πρώτον απο που και ως που κουραδομαγκιά το να με αδικούν και να θελω να βρω το δικιο μου..
δευτερον κατι μαλάκες σαν εσένα γινονται καθηγητές και εχει δημιουργηθεί το χάσμα μεταξυ μαθητων και καθηγητών...
πες μου κατι ίσο στην ελλάδα..
επισης πες μου γιατι στους πολιτικούς κανουμε υποδείξεις? ασχετως αν μας ακουν ;)
μαλακας ειναι κατ εμε -σε δημοσιο site ειμαστε- βαρυς χαρακτηρισμος.
θελεις κατι ισο σε αυτη την χωρα;γινε εσυ ρε!!!!!!!!!!!!!!

παράδειγμα..φυσικός καποια χρονια πριν στο σχολειο μου έβαλε 15 στον μαθητή γιατι έκανε φασαρία... και ο μαθητης έγραψε 19 στις πανελληνίες και έχασε την ιατρικη..εε σε πληροφορω πήγε ο πατέρας του με την καραμπίνα... (μου το έχουν πει το περιστατικό,δεν ξερω αν ισχύει)
μπας και εχεις κατσει να αναρωτηθεις τι σκατα τρωνε καθημερινα οι καθηγητες;νομιζεις δλδ οτι επειδη ειναι μεγαλυτεροι και ωριμοι θα αντιδρουν πιο ψυχραιμα; εαν ο αλλος καθοταν στο μαθημα και επαιζε τον πολυ ενω οι διπλανοι ειχαν στησει παρτυ νομιζεις πραγματικα οτι ο καθηγητης αντεχει ολη αυτη την ασεβεια προς το προσωπο του; μπορει να μη σε νοιαζει αλλα ετσι δε νοιαζει και τον καθηγητη

και στο θέμα μας ...ΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ;) οταν κρινεις το μέλλον ενός παιδιού..
ο άνθωπος ειναι ζωο..και εχει ενστικτο..οταν καταλάβει οτι τον αδικούν γίνεται αγρίμι..
δεν θέλει λιγο ενας μαθητης για να σαλτάρει..ειδικα στην γ'..και οταν δει οτι οι κόποι του δεν ανταμοίβονται δεν ξέρω αν μπορω να φανταστώ την οργή μου...

εσυ μεινε ζωο, οι υπολοιποι θα προσπαθησουμε να γινουμε ανθρωποι





με 0 συμμετοχη έγραψα 19 και πήρα 18...(μαθ γεν.)
και με 100% συμμετοχη και 92% στο πρωτο και 60% στο δευτερο πηρα 17(μαθ κατ)
τι βαθμούς επρεπε να περιμένω και στα 2?

κοιτα τα εχω περασει.αυτη η περιοδος ειναι σα να τρεχεις και αν σταματησεις νομιζεις οτι θα πεσεις κατω.εισαι μεσ στα νευρα και αν σ ακουμπησουν θα σκασεις. τον τυπο ομως εκεινον τον επιασες ευγενικα;τον ρωτησες;προσπαθησες;(επειδη δεν θυμαμαι ολες τις απαντησεις σ συγχωρεσε με αν το αναφερεις κπ)ξερεις και εκεινος ανθρωπος ειναι.


στο πανεπίστημιο θα με κόψουν για αυτο που έγραψα..και οχι για αυτο που με αξιολογεί ο καθηγητης απο την συμπεριφορά μου και το πόσο προσέχω στο μαθημα.. ας με κοψει και για 0.1111111111...αν για τόσο αξίζει το γραπτό μου..

τοτε κανε το καλυτερο σου για να περασεις.καλη επιτυχια:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
trust me man... αν ας πουμε οπως εγινε μαθηματικα γενικης και γραψω 19 και δω δεκαοχτω στο τριμηνο του χρόνου...και χάσω την σχολη της αρεσκείας μου.. λίγα τα ψωμιά του στο χώρο της διδασκαλίας..
πρώτον απο που και ως που κουραδομαγκιά το να με αδικούν και να θελω να βρω το δικιο μου..
δευτερον κατι μαλάκες σαν εσένα γινονται καθηγητές και εχει δημιουργηθεί το χάσμα μεταξυ μαθητων και καθηγητών...
πες μου κατι ίσο στην ελλάδα..
επισης πες μου γιατι στους πολιτικούς κανουμε υποδείξεις? ασχετως αν μας ακουν ;)



παράδειγμα..φυσικός καποια χρονια πριν στο σχολειο μου έβαλε 15 στον μαθητή γιατι έκανε φασαρία... και ο μαθητης έγραψε 19 στις πανελληνίες και έχασε την ιατρικη..εε σε πληροφορω πήγε ο πατέρας του με την καραμπίνα... (μου το έχουν πει το περιστατικό,δεν ξερω αν ισχύει)

και στο θέμα μας ...ΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ;) οταν κρινεις το μέλλον ενός παιδιού..
ο άνθωπος ειναι ζωο..και εχει ενστικτο..οταν καταλάβει οτι τον αδικούν γίνεται αγρίμι..
δεν θέλει λιγο ενας μαθητης για να σαλτάρει..ειδικα στην γ'..και οταν δει οτι οι κόποι του δεν ανταμοίβονται δεν ξέρω αν μπορω να φανταστώ την οργή μου...

δες και το παράδειγμα μου με τα μαθηματικα γενικης(ασε της κατευθυνσης)

οσο για την γκόμενα απλα ειναι άτοπο...
βρες καλυτερα εσυ μια...γιατι δεν σε κόβω καλα...
οσο για μενα εχω σχέση 11 μηνες (αυριο 29/2 τους κλείνω)

υγ* μου αρεσει πολυ που λες "καθεστε σουζα" και βγάζεις τον εαυτό σου;)




με 0 συμμετοχη έγραψα 19 και πήρα 18...(μαθ γεν.)
και με 100% συμμετοχη και 92% στο πρωτο και 60% στο δευτερο πηρα 17(μαθ κατ)
τι βαθμούς επρεπε να περιμένω και στα 2?


ΣΣ. το 100% συμμετοχη στα μαθ κατ ειναι αληθινο και οχι πλασματικο.ειμαστε 11 παιδια στην τάξη (τεχνολογικη) και μονο οι 3-4 ειμαστε πανω του μετρίου... και σε καθε μαθημα σηκώνομαι..

στο πανεπίστημιο θα με κόψουν για αυτο που έγραψα..και οχι για αυτο που με αξιολογεί ο καθηγητης απο την συμπεριφορά μου και το πόσο προσέχω στο μαθημα.. ας με κοψει και για 0.1111111111...αν για τόσο αξίζει το γραπτό μου...
:);)

εαν πας στο μαθημα με τετοιο τσαμπουκαλικι και ο τυπος εχει να ασχοληθει με ποσους αλλους σαν και σενα, ναι τοτε θα σου βαλει 18 και θα το καταπιεις.
δεν ηξερα οτι οι καθηγητες πρεπει να λειτουργουν εκδικιτικα στουσ μαθητες τους ειδικα σε μια τετοια περιοδο πιεσης ... ποσο μαλλον δεν ηξερα οτι πρεπει και οι μαθητες να το δεχονται και να το ''καταπινουν'' κιολας!!
σα να λεμε οτι ειναι ο κακος μαθητης και ο τιμωρος δασκαλος !!!


μπας και εχεις κατσει να αναρωτηθεις τι σκατα τρωνε καθημερινα οι καθηγητες;νομιζεις δλδ οτι επειδη ειναι μεγαλυτεροι και ωριμοι θα αντιδρουν πιο ψυχραιμα; εαν ο αλλος καθοταν στο μαθημα και επαιζε τον πολυ ενω οι διπλανοι ειχαν στησει παρτυ νομιζεις πραγματικα οτι ο καθηγητης αντεχει ολη αυτη την ασεβεια προς το προσωπο του; μπορει να μη σε νοιαζει αλλα ετσι δε νοιαζει και τον καθηγητη
δε θυμαμαι στη σχολικη ζωη μου καθηγητη που να γουσταρε αυτο που εκανε και να μην το γουσταρουμε και εμεις το ιδιο και ετσι γινοταν γαματο μαθημα .
ο σεβασμος κερδιζεται δεν απαιτειται και εννοειται πως θα ανεχεται την ασεβεια αν ο ιδιος εχει σιχαθει τα κυτταρα του και δεν μπορει να κερδισει το σεβασμο των μαθητων του .


εσυ μεινε ζωο, οι υπολοιποι θα προσπαθησουμε να γινουμε ανθρωποι

:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
πρώτον απο που και ως που κουραδομαγκιά το να με αδικούν και να θελω να βρω το δικιο μου..
δευτερον κατι μαλάκες σαν εσένα γινονται καθηγητές και εχει δημιουργηθεί το χάσμα μεταξυ μαθητων και καθηγητών...
πες μου κατι ίσο στην ελλάδα..
επισης πες μου γιατι στους πολιτικούς κανουμε υποδείξεις? ασχετως αν μας ακουν ;)

Τελικά καλά λέω εγώ, ότι σε τούτη την μπανανία μόνο οι βαθμοί μας ενδιαφέρουν. Τι έκανες για να πάρεις τον βαθμό που αξίζεις; Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι είσαι ο Νεύτωνας, άσε τους άλλους πιο ειδικούς να το κρίνουν αυτό. Πολλές η κριτική του εαυτού μας είναι μεροληπτική και "φουσκωμένη" από ψεύτικα θετικά στοιχεία...και αυτό λόγω έλλειψης αυτογνωσίας. Συμφωνώ ότι υπάρχουν μαλάκες καθηγητές, αλλά εσύ όλους τους καθηγητές τους αποκαλείς μαλάκες χωρίς να γνωρίζεις το έργο τους. Λίγο άδικο δεν είναι; :) Και ο καθηγητής άνθρωπος είναι, ο οποίος σπούδασε στο ίδιο σάπιο σύστημα με σένα και ζει στην ίδια κοινωνία με τους κλασικούς ψυχασθενείς όπως εσύ. Γιατί απαιτείς να κάνει θαύματα, όταν ο ίδιος 20 χρόνια μορφώθηκε σε ένα σύστημα χαμηλής παιδείας και καθαρά βαθμοκεντρικό;

Όπως αύριο (θα) απαιτείς να σε σέβονται επειδή έγινες γιατρός ή δεν ξέρω τι με υψηλά μόρια για το πρεστίζ που θέλεις, έτσι να μάθεις να σέβεσαι και άλλους επαγγελματίες που δεν ανήκουν στο τρίο: γιατρός-μηχανικός-δικηγόρος. Δηλαδή επειδή δεν έβγαλε πολλά μόρια ή επειδή δεν σπούδασε γιατρός αξίζει τέτοια προσβλητική συμπεριφορά; Ξεκόλλα λίγο. Αν ο γιατρός δεν κάνει καλή διάγνωση, δεν βλέπω κανένας να τον απειλεί. Απλά δεν τον ξαναπροτιμούν. Στην μέση εκπαίδευση αντιθέτως, εκτοξεύονται πυρά προς πάσα κατεύθυνση όταν θίγονται τα συμφεροντάκια μας γιατί έτσι μας μάθανε. Να διεκδικούμε βάση συμφερόντων και όχι βάση παιδείας και αξιών. Θεωρούμε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού λίγο και άχρηστο. Αν το αξίζεις, θα πάρεις τον βαθμό που θες. Τουλάχιστον για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης μεταξύ των μαθητών.

Αμάν με τους "εικονικούς" βαθμούς μόνο και μόνο για κάνετε φιγούρα ότι περάσατε στην ιατρική. Από την άλλη πόσο γελοίο είναι το όλο κόνσεπτ που ενώ ξέρουμε όλοι μας, ότι μοιράζονται βαθμοί που δεν τους αξίζουν οι μαθητές (εφόσον δεν εξετάζονται σε θέματα για την αξιοκρατική εισαγωγή) από την άλλη διατυμπανίζεται από κάθε μέσο, ότι οι άριστοι μαθητές πηγαίνουν σε πρωτοκλασάτες σχολές υψηλών μορίων, υψηλών αστέρων, υψηλών προσδοκιών, υψηλών αγγουριών,...κλπ. Άριστοι με τι ωρέ; Με εικονικούς βαθμούς; ε; Πόσο μας αρέσει η κατάντια...:worry:

Όσο καλός να είναι ένας καθηγητής, δεν γίνεται να αρέσει σε όλο το τμήμα του. Πάντα κάποιοι μαθητές θα είναι δυσαρεστημένοι για χίλιους δύο λόγους με βασική αιτία την άρνησή τους για διάβασμα, την απουσία προσοχής στο μάθημα λόγω βαρεμάρας,...κλπ. Για την βαρεμάρα δεν φταίει ο καθηγητής από την στιγμή που όλο το τμήμα παρακολουθεί σοβαρά και 7 άτομα τα "ξύνουν" κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Μήπως θα πρέπει να μοιράζει σε όλους 20άρια για να είναι όλοι ικανοποιημένοι; Μήπως θα πρέπει να διδάσκει ότι θέλουν να ακούσουν οι 7 μαθητές μόνο; ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitelioness

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Porcupine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,867 μηνύματα.
:);)

δεν ηξερα οτι οι καθηγητες πρεπει να λειτουργουν εκδικιτικα στουσ μαθητες τους ειδικα σε μια τετοια περιοδο πιεσης ... ποσο μαλλον δεν ηξερα οτι πρεπει και οι μαθητες να το δεχονται και να το ''καταπινουν'' κιολας!!
σα να λεμε οτι ειναι ο κακος μαθητης και ο τιμωρος δασκαλος !!!
δεν αναφερθηκα σε εκδικητικοτητα, αλλα σε καποιο συνετισμο.στο σχολειο πας να μαθεις και τροπους. επισης αυτος που καθεται στην εδρα που ξερεις τι ζορια τραβαει.δεν ειναι ολοι τελειοι και αυτη ειναι μια περιοδος πιεσης για ολους μας.η κατανοηση ερχεται και απο τις δυο πλευρες.



ο σεβασμος κερδιζεται δεν απαιτειται και εννοειται πως θα ανεχεται την ασεβεια αν ο ιδιος εχει σιχαθει τα κυτταρα του και δεν μπορει να κερδισει το σεβασμο των μαθητων του .

ο τυπος που καθεται στην εδρα μπορει να φαινεται χαζος-ηλιθιος-χιμπατζης αλλα καθεται στην εδρα. δεν το βλεπω απο πλευρα εξουσιας αλλα απο πλευρα πειρας.ισως μπηκε με μεσο,ισως οχι. σε καθε περιπτωση ναι ειναι μεγαλυτερος ναι εχει δει περισσοτερα,χρειαζεται σεβασμος γι αυτο και δεν μιλαω να καθεσαι σουζα αλλα να κρατας μια σταση την οποια κανεις δεν προκειται ποτε να προσβαλλει.




:hmm:αμπελοφιλοσοφιες λεμε και μας βλεπω:offtopic: :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Η whitelioness έχει δίκιο. Κανείς δεν μίλησε για επιβολή φόβου από μεριάς του καθηγητή..αλλά για σεβασμό από την πλευρά του μαθητή, εφόσον ο ίδιος σέβεται τον μαθητή. Στο σχολείο δεν πάμε για συνάψουμε προσωπική σχέση με τον διδάσκοντα. Οπότε οι σχέσεις είναι τυπικά διαπροσωπικές και φυσικά παιδαγωγικές. Δεν πρέπει να ξεπερνάει η κάθε πλευρά το όριο της παιδαγωγικής δεοντολογίας ώστε να υπάρχει θετικό αποτέλεσμα. Τώρα αν ο (ηλικιακός, επιστημονικός, κοινωνικός,...κλπ) σεβασμός ερμηνεύεται ως μαλακία..τι να πω. Κάπου χάθηκε η μπάλα. Είναι ίσα και όμοια ο καθηγητής με τον μαθητή; Από πότε; Ο καθηγητής καθοδηγεί δεν είναι ο φιλάρας ή η φιλενάδα του μαθητή, ούτε ο γονιός του. Για διδακτική συμπεριφοράς για τον μαθητή, υπάρχουν οι γονείς..οι οποίοι στις μέρες ελάχιστα μιλάνε με τα παιδιά τους. Έχουν χαζέψει και αυτοί από το πολύ facebook. Δεν μιλάω για τις εξαιρέσεις καθηγητών που μπορεί να είναι υπερβολικοί. Αλλά και πάλι, η ανωτερότητα στον άνθρωπο δεν επιδεικνύεται μέσω ξύλου αλλά μέσω διάθεσης για διάλογο ώστε να ακουστεί και η άλλη (πιθανώς διαφορετική) άποψη. Τώρα, ο μαθητής ποια οδό θα διαλέξει για να "επικοινωνήσει" με τον διδάσκοντα έχει να κάνει με την παιδεία και την ανατροφή που του έμαθαν στο σπίτι. Πολλές φορές, τα παιδιά είναι καθρέπτες των γονιών τους. Όπως συμπεριφέρονται στο σπίτι τους όλα τα μέλη της οικογένειας, έτσι συμπεριφέρονται και στην κοινωνία..Δηλαδή, με πρωτόγονα και ζωώδη ένστικτα αν δεν έγινε σωστή δουλειά στο σπίτι, διαφορετικά έχουμε καλά αποτελέσματα. Όλοι κάνουμε λάθη. Σημασία έχει η αυτοβελτίωση του κάθε ανθρώπου. Εσύ kyriazi είσαι ο αλάνθαστος και πρέπει όλοι να κάνουν τούμπες όταν μιλάς; ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Η whitelioness έχει δίκιο.
Κανείς δεν μίλησε για επιβολή φόβου από μεριάς του καθηγητή..αλλά για σεβασμό από την πλευρά του μαθητή, εφόσον ο ίδιος σέβεται τον μαθητή. Στο σχολείο δεν πάμε για συνάψουμε προσωπική σχέση με τον διδάσκοντα. Οπότε οι σχέσεις είναι τυπικά διαπροσωπικές και φυσικά παιδαγωγικές. Δεν πρέπει να ξεπερνάει η κάθε πλευρά το όριο της παιδαγωγικής δεοντολογίας ώστε να υπάρχει θετικό αποτέλεσμα. Τώρα αν ο (ηλικιακός, επιστημονικός, κοινωνικός,...κλπ) σεβασμός ερμηνεύεται ως μαλακία..τι να πω. Κάπου χάθηκε η μπάλα. Είναι ίσα και όμοια ο καθηγητής με τον μαθητή; Από πότε; Ο καθηγητής καθοδηγεί δεν είναι ο φιλάρας ή η φιλενάδα του μαθητή, ούτε ο γονιός του. Για διδακτική συμπεριφοράς για τον μαθητή, υπάρχουν οι γονείς..οι οποίοι στις μέρες ελάχιστα μιλάνε με τα παιδιά τους. Έχουν χαζέψει και αυτοί από το πολύ facebook. Δεν μιλάω για τις εξαιρέσεις καθηγητών που μπορεί να είναι υπερβολικοί. Αλλά και πάλι, η ανωτερότητα στον άνθρωπο δεν επιδεικνύεται μέσω ξύλου αλλά μέσω διάθεσης για διάλογο ώστε να ακουστεί και η άλλη (πιθανώς διαφορετική) άποψη. Τώρα, ο μαθητής ποια οδό θα διαλέξει για να "επικοινωνήσει" με τον διδάσκοντα έχει να κάνει με την παιδεία και την ανατροφή που του έμαθαν στο σπίτι. Πολλές φορές, τα παιδιά είναι καθρέπτες των γονιών τους. Όπως συμπεριφέρονται στο σπίτι τους όλα τα μέλη της οικογένειας, έτσι συμπεριφέρονται και στην κοινωνία..Δηλαδή, με πρωτόγονα και ζωώδη ένστικτα αν δεν έγινε σωστή δουλειά στο σπίτι, διαφορετικά έχουμε καλά αποτελέσματα. Όλοι κάνουμε λάθη. Σημασία έχει η αυτοβελτίωση του κάθε ανθρώπου. Εσύ kyriazi είσαι ο αλάνθαστος και πρέπει όλοι να κάνουν τούμπες όταν μιλάς; ε;

οπως εκφραζεις την αποψη σου ..ετσι και εγώ... δεν καταλαβαινω την ατοπη επίθεση σου..(εφ'οσον μου απαντησες λιγο πιο πανω)

Τελικά καλά λέω εγώ, ότι σε τούτη την μπανανία μόνο οι βαθμοί μας ενδιαφέρουν.
Τι έκανες για να πάρεις τον βαθμό που αξίζεις; Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι είσαι ο Νεύτωνας, άσε τους άλλους πιο ειδικούς να το κρίνουν αυτό. Πολλές η κριτική του εαυτού μας είναι μεροληπτική και "φουσκωμένη" από ψεύτικα θετικά στοιχεία...και αυτό λόγω έλλειψης αυτογνωσίας. Συμφωνώ ότι υπάρχουν μαλάκες καθηγητές, αλλά εσύ όλους τους καθηγητές τους αποκαλείς μαλάκες χωρίς να γνωρίζεις το έργο τους. Λίγο άδικο δεν είναι; :) Και ο καθηγητής άνθρωπος είναι, ο οποίος σπούδασε στο ίδιο σάπιο σύστημα με σένα και ζει στην ίδια κοινωνία με τους κλασικούς ψυχασθενείς όπως εσύ. Γιατί απαιτείς να κάνει θαύματα, όταν ο ίδιος 20 χρόνια μορφώθηκε σε ένα σύστημα χαμηλής παιδείας και καθαρά βαθμοκεντρικό;

Όπως αύριο (θα) απαιτείς να σε σέβονται επειδή έγινες γιατρός ή δεν ξέρω τι με υψηλά μόρια για το πρεστίζ που θέλεις, έτσι να μάθεις να σέβεσαι και άλλους επαγγελματίες που δεν ανήκουν στο τρίο: γιατρός-μηχανικός-δικηγόρος. Δηλαδή επειδή δεν έβγαλε πολλά μόρια ή επειδή δεν σπούδασε γιατρός αξίζει τέτοια προσβλητική συμπεριφορά; Ξεκόλλα λίγο.Αν ο γιατρός δεν κάνει καλή διάγνωση, δεν βλέπω κανένας να τον απειλεί. Απλά δεν τον ξαναπροτιμούν . Στην μέση εκπαίδευση αντιθέτως, εκτοξεύονται πυρά προς πάσα κατεύθυνση όταν θίγονται τα συμφεροντάκια μας γιατί έτσι μας μάθανε. Να διεκδικούμε βάση συμφερόντων και όχι βάση παιδείας και αξιών. Θεωρούμε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού λίγο και άχρηστο. Αν το αξίζεις, θα πάρεις τον βαθμό που θες. Τουλάχιστον για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης μεταξύ των μαθητών.

Αμάν με τους "εικονικούς" βαθμούς μόνο και μόνο για κάνετε φιγούρα ότι περάσατε στην ιατρική. Από την άλλη πόσο γελοίο είναι το όλο κόνσεπτ που ενώ ξέρουμε όλοι μας, ότι μοιράζονται βαθμοί που δεν τους αξίζουν οι μαθητές (εφόσον δεν εξετάζονται σε θέματα για την αξιοκρατική εισαγωγή) από την άλλη διατυμπανίζεται από κάθε μέσο, ότι οι άριστοι μαθητές πηγαίνουν σε πρωτοκλασάτες σχολές υψηλών μορίων, υψηλών αστέρων, υψηλών προσδοκιών, υψηλών αγγουριών,...κλπ. Άριστοι με τι ωρέ; Με εικονικούς βαθμούς; ε; Πόσο μας αρέσει η κατάντια...:worry:

Όσο καλός να είναι ένας καθηγητής, δεν γίνεται να αρέσει σε όλο το τμήμα του. Πάντα κάποιοι μαθητές θα είναι δυσαρεστημένοι για χίλιους δύο λόγους με βασική αιτία την άρνησή τους για διάβασμα, την απουσία προσοχής στο μάθημα λόγω βαρεμάρας,...κλπ. Για την βαρεμάρα δεν φταίει ο καθηγητής από την στιγμή που όλο το τμήμα παρακολουθεί σοβαρά και 7 άτομα τα "ξύνουν" κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Μήπως θα πρέπει να μοιράζει σε όλους 20άρια για να είναι όλοι ικανοποιημένοι; Μήπως θα πρέπει να διδάσκει ότι θέλουν να ακούσουν οι 7 μαθητές μόνο; ε;

σαφως και μονο οι βαθμοι μας ενδιαφέρουν..γιατι μονο αυτοι μετράνε... αντιλέγεις? όλα στην ελλάδα ειναι θεμα πτυχίου..

αυτο στο μπολτ με τον καθηγητη..εισαι λάθος..1η-3η γυμνασιου καλυτερος καθηγητης ΕΒΕΡ... κανενας μα κανενας δεν ειχε παράπονο... σου μαθαινε και ενδιαφερόνταν.. μας εκανε ενισχυτικη διδασκαλια χωρις να πληρωνεται εξτρα και χωρις καν να υπάρχει στο σχολείο μας... μέχρι και πασχαλιάτικα και πολλά σαββατα μας έλεγε οσοι θέλουν να πανε...(πατερας τριών παιδιών)
βρες μου 4 καθηγητες στους 30 που έχει ενα σχολείο διατεθημένους για τέτοιες ενέργειες...

αυτα στο μπολτ δεν βγάζουν νοημα..το ενα αναιρει το αλλο... τι? την μια ειναι επιστημονας και την αλλη σπουδασε στο σαπιο συστημα? και βγήκε τι? σαπιοεπιστημονας?

επισης δεν απαιτω να κανει θαύματα...αλλα την δουλειά του..ειναι ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ με οτι αυτο συνεπάγεται..
πιστευω οτι οι καθηγητες και οι γιατροι πρέπει να ειναι υπεράνθρωποι...δεν εχουν το δίκαιωμα λαθος...στον πρωτο κλάδο γιατι το ένα λαθος στοιχίζει πολλά σε εναν μαθητη...και στον δευτερο γιατι ενα λαθος μπορει να στοιχίσει μια ανθρώπινη ζωη..

δεν θα απαιτω κανεις να με σεβεται...εσυ και και συναδελφοι σου...το κανετε...το παιζετε εξουσία και απαιτειται σεβασμό...οταν μου έρχεται η αλλη στην τάξη και μπαινοντας μεσα κάνει"σταματηστε τωρα..θα σας πεταξω εξω" τι ειμαστε σκουπιδια να μας πετάξει? ενταξει τι κανουμε μιλαμε μεχρι να αρχισει το μαθημα...και μετα θέλει και να την σέβομαι..

το αλλο που έχω στο μπολτ... ειναι απλά εντελώς χαζό.. όντως τον γιατρο που κανει λαθος διαγνωση κανεις δεν τον απειλεί τον γιατρό ομως που με την ασχετοσυνη του αφαιρέσει μια ανθρώπινη ζωη? κανεις δεν τον απειλεί εισαι σίγουρος?

ναι για την βαρεμάρα στην περιπτωση σου δεν φταιει ο καθηγητης..στην περιπτωση που τα "ξυνει ολο το τμημα" πλην 7 ποιος φταίει?
το φαινόμενο που σου αναφέρω ειναι πολύ συνηθέστερο ...

ΟΧΙ δεν ειναι ολοι οι καθηγητές μαλακες απο την προσωπική μου εμπειρια (απο το δημοτικο) ξεχωρίζω μονον 4 καθηγητες(οι 2 δάσκαλοι).ο καθηγητης πρεπει δια του προσωπικου του παραδείγματος να γινεται παράδειγμα προς μίμηση και οχι προς αποφυγή..
πλεον τα σχολεία μας έχουν γεμίσει απο καθηγητές που εκμεταλλεύονται την ψευτοεξουσία που έχουν.πολλοι καθηγητες μας εκβιάζουν και μας εκφοβίζουν,μας παραπληροφορουν αδιαφορούν για μας προφασιζομένοι οτι έχουν 90 παιδιά απο όλα τα τμηματα. ΝΑ ΜΟΥ...
απαιτώ να με αντιμετώπιζει ως ξεχωριστή προσωπικότητα και οχι ως ενα πρόβατο**

** οταν σου λέει "εχω 90 παιδια..δεν θα ασχολουμαι με σένα" κάτι σημαίνει αυτο...

τέλος, να επισημάνω οτι δεν είμαι μαθητής που προκαλώ και δημιουργώ πρόβλημα στην τάξη οπως ισχυριστηκες προηγουμένως..
φέτος ουτε μιση φορα δεν έχω πάρει ωριαία...γεγονός που φανέρωνει οτι όντως δεν δημιουργώ πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
εαν πας στο μαθημα με τετοιο τσαμπουκαλικι και ο τυπος εχει να ασχοληθει με ποσους αλλους σαν και σενα, ναι τοτε θα σου βαλει 18 και θα το καταπιεις.
οχι δεν λεω οτι χρειαζεται να καταπιεσεις την πληθωρικη σου προσωπικοτητα ουτε -το ακουω να ερχεται-'γλειψεις' τον καθηγητη αλλα να δειξεις μια αξιοπρεπη συμπεριφορα αν οχι -και αυτος ειναι αναξιος- σεβασμο.για σενα θα το κανεις

μαλακας ειναι κατ εμε -σε δημοσιο site ειμαστε- βαρυς χαρακτηρισμος.
θελεις κατι ισο σε αυτη την χωρα;γινε εσυ ρε!!!!!!!!!!!!!!

μπας και εχεις κατσει να αναρωτηθεις τι σκατα τρωνε καθημερινα οι καθηγητες;νομιζεις δλδ οτι επειδη ειναι μεγαλυτεροι και ωριμοι θα αντιδρουν πιο ψυχραιμα; εαν ο αλλος καθοταν στο μαθημα και επαιζε τον πολυ ενω οι διπλανοι ειχαν στησει παρτυ νομιζεις πραγματικα οτι ο καθηγητης αντεχει ολη αυτη την ασεβεια προς το προσωπο του; μπορει να μη σε νοιαζει αλλα ετσι δε νοιαζει και τον καθηγητη

εσυ μεινε ζωο, οι υπολοιποι θα προσπαθησουμε να γινουμε ανθρωποι


κοιτα τα εχω περασει.αυτη η περιοδος ειναι σα να τρεχεις και αν σταματησεις νομιζεις οτι θα πεσεις κατω.εισαι μεσ στα νευρα και αν σ ακουμπησουν θα σκασεις. τον τυπο ομως εκεινον τον επιασες ευγενικα;τον ρωτησες;προσπαθησες;(επειδη δεν θυμαμαι ολες τις απαντησεις σ συγχωρεσε με αν το αναφερεις κπ)ξερεις και εκεινος ανθρωπος ειναι.

τοτε κανε το καλυτερο σου για να περασεις.καλη επιτυχια:)

δεν κάνω τσαμπουκαλίκι όταν εχω άδικο...αλλά οταν εχω δικιο και με αδικούν ..ολοι ετσι αντιδρούν..

δεν θα ερχόνταν αυτο...δεν λέω κατι μονο και μονο για να φέρω αντιρρηση..

συμφωνώ βαρύς..συγγνώμη αν σε προσέβαλα ΝPB..(δεν το συνέχιζω γιατι ειμαι κατά του να μην μπορώ να εκφραστω ελεύθερα)
(Η συγγνωμη ειναι ειλικρινής και όχι ειρωνική)

χεστηκα τι τρώνε καθημερινά οι καθηγητές..ειμαι ξεχωριστή προσωπικοτητα και έτσι απαιτω να με αντιμετώπιζουν...οχι σαν προβατο(δες την απαντηση μου στον ΝPB)
επισης δεν νοείται σοβαρός καθηγητής που ξεσπάει πανω στους μαθητές... δηλαδή κανω παρτυ εγω,τον εκνευρίζω...και μιλαει λιγο πιο πέρα η αννουλα υστερα απο λιγο .. πρέπει να την βγάλει εξω?
αν ειναι ικανός καθηγητης πολυ απλά κανενας δεν θα κανει παρτυ ;)

οταν γίνεις ανθρωπος σφύρα μου.. το ζωωδες ενστικτο ειναι εμφυτο στον άνθρωπο.. αν θες αρνήσουν την φύση σου προσποιούμενος τον πολιτσμένο...:)

σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)




Σαρα3701 σε εχω αγάπησει :Pχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top