Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Freya

Δραστήριο μέλος

Η Freya αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 449 μηνύματα.
α! στατιστικη ειναι τα μαθηματικα γενικης?????(απεχω πολλαααααααααααααα χρονια)
εκανα και στο πανεπιστημιο στατιστικη!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Όμως τα τμήματα απο το 3ο πεδίο με την χαμηλότερη βάση είναι :
ΤΕΙ Νοσηλευτικής Καβάλας (Διδυμότειχο) 11954
ΤΕΙ Νοσηλευτικής Κρήτης (Ηράκλειο) 11990

Φυσικά,ένα απο τα τρια κεφάλαια (+σίγουρο θέμα στις πανελλαδικές+) είναι απλή στατιστική,πραγματικά.
+ Θεωρία που θα γράψεις αν διαβάσεις (είναι και λίγη).
Και ακόμα και στα όρια(1ο κεφ) ,μαθαίνεις 5 ερωτήματα και γράφεις.Μετρημένα κουκιά.
Και πιθανότητες(3ο κεφ) που αν τις έχεις κάνει έστω και λίγο..είναι απλές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Freya

Δραστήριο μέλος

Η Freya αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Για σχολη του τριτου πεδιου (εργοθεραπεια που θα ειναι και η πρωτη επιλογη) πρεπει να παρω βιολογια, ετσι δεν ειναι?
ποσο πρεπει να γραψω? Η βαση ειναι 15.5
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Πρέπει να γράψεις χοντρικά κάπου στα 16600-16800 στο 1ο πεδίο.Άριστο βαθμό στην βιολογία και έναν καλό στην έκθεση.
Ανκαταλήξεις στο 3ο πεδίο τελικά,τότε τα πράγματα είναι δύσκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Freya

Δραστήριο μέλος

Η Freya αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Καλα ΔΕΝ παιζει με τιποτα!!!!!!!!!!
Αντε κανα εμποριας και διαφημησης παιζει να το πιασω.....αλλα πρεπει να το ψαξω αν εχει προοπτικες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

viv0ola

Νεοφερμένος

Η viv0ola αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
ευχαριστώ Μάκη ..αν και τα μόρια είναι πολλά ακόμα και για ΤΕΙ :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Ποιο ειναι το εβδομαδιαιο προγραμμα διαβασματος σας, παιδια; Γιατι σκοπευω να κανω ενα εντατικο προγραμμα και θελω να συγκρινω (στα παιδια της τεχνολογικης αναφερομαι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
Αν συμβουλευτείς προγράμματα συμμαθητών σου κάν'το μόνο και μόνο για να συγκρίνεις που λες, μη προσπαθήσεις να το προσαρμόσεις με άλλους...

Έχω καθημερινά (εκτός Σ/Κ) από 1,5-2 ώρες ιδιαίτερα. Μέσο όρο διαβάζω 2-3 ώρες κάθε μέρα. Μετά τις 9 πολύ σπάνια να διαβάσω (όταν γράφω διαγωνίσματα αρκετά στο σχολείο όπως τώρα:mad:).
Γενικά το πρόγραμμά μου δεν είναι κουραστικό, συγκριτικά με συμμαθητές μου, και έχω "αρκετό" ελεύθερο χρόνο.
Μάλιστα κανόνισα έτσι το πρόγραμμά μου στα ιδιαίτερα ώστε τελείωσα την ύλη στο ΑΕΠΠ και τα μαθηματικά γενικής άρα θα σταματήσω και τα ιδιαίτερα (θα γράφω διαγωνίσματα και τέτοια), δηλαδή συνολικά 3-4 μαθήματα τη βδομάδα. Στο ΑΟΔΕ δεν κάνω ιδιαίτερα και μου έχουν μείνει ελάχιστες σελίδες.

Καλή επιτυχία, φίλε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Αν συμβουλευτείς προγράμματα συμμαθητών σου κάν'το μόνο και μόνο για να συγκρίνεις που λες, μη προσπαθήσεις να το προσαρμόσεις με άλλους...

Έχω καθημερινά (εκτός Σ/Κ) από 1,5-2 ώρες ιδιαίτερα. Μέσο όρο διαβάζω 2-3 ώρες κάθε μέρα. Μετά τις 9 πολύ σπάνια να διαβάσω (όταν γράφω διαγωνίσματα αρκετά στο σχολείο όπως τώρα:mad:).
Γενικά το πρόγραμμά μου δεν είναι κουραστικό, συγκριτικά με συμμαθητές μου, και έχω "αρκετό" ελεύθερο χρόνο.
Μάλιστα κανόνισα έτσι το πρόγραμμά μου στα ιδιαίτερα ώστε τελείωσα την ύλη στο ΑΕΠΠ και τα μαθηματικά γενικής άρα θα σταματήσω και τα ιδιαίτερα (θα γράφω διαγωνίσματα και τέτοια), δηλαδή συνολικά 3-4 μαθήματα τη βδομάδα. Στο ΑΟΔΕ δεν κάνω ιδιαίτερα και μου έχουν μείνει ελάχιστες σελίδες.

Καλή επιτυχία, φίλε!

Συμφωνω οτι καθενας παει αναλογα με τ δικο του προγραμμα αλλα οκ ενα min ωρων πρεπει να υπαρχει πχ 3 ωρες/day
Και εγω 3 ωρες συνηθως διαβαζω και 2 ωρες ιδιαιτερα καθε γαμημ...μερα.5-6 ωρες σαββατο και κυριακη αναλογα τα κεφια συνηθως(5 μπορει κ παραπανω μπορει κ λιγοτερο...)
Μια που το ανεφαρε ο babisgr εγω βρισκομαι :
ΑΟΔΕ σε 23 σελιδες τελειωνουμε την υλη και θα αρχισω επαναληψεις προς το παρον διαβαζω το αυριανο μαθημα δλδ 4-5 σελ την εβδομαδα ισως και παραπανω...
Μαθ.Γενικης δεν δινω τοσο μεγαλη εμφασηαλλα
Μαθ κατ τελειωνω τωρα Rolle (και προτιμω να τα βλεπω ολα πρωτα αναλυτικα απο τη κατ και μετα απο τα γπ..)
ΑΕΠΠ εχω να κανω πινακες+υποπρογραμματα
Φυσικη στερεο και εχω αρκετο ακομα να κανω...
εσυ?
(Κυριως φυσικη και ΑΟΔΕ χρειαζομαι να αρχισω αν ειναι να διαβαζω περιοσσοτερο=επαναληψεις
και να ξαναδω τους μιγαδικους τους εχω ξεχασει ρ γμτ...)


Απο περιεργεια Νικο για πες μια και το δικο σου προγραμμα και που βρισκεσαι απο υλη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Ποιο ειναι το εβδομαδιαιο προγραμμα διαβασματος σας, παιδια; Γιατι σκοπευω να κανω ενα εντατικο προγραμμα και θελω να συγκρινω (στα παιδια της τεχνολογικης αναφερομαι).


Πότε,επιτέλους,θα καταλάβετε όλοι ότι ΔΕΝ πρέπει να συγκρίνουμε το πρόγραμμά μας με αυτά των άλλων;Πότε θα γίνει κατανοητό ότι η διαδικασία της μάθησης είναι διαφορετική για κάθε άνθρωπο;Δηλαδή,χρειάζεστε κάποια επιβεβαίωση για το πρόγραμμα που εσείς οι ίδιοι θέτετε στους εαυτούς σας;Θα νιώσετε κάποια ευχαρίστηση με το να σας πουν:"Πω πω ρε παιδί μου,πολλές ώρες διαβάζεις,σίγουρα θα γράψεις τέλεια στις εξετάσεις" Ή μήπως με το να διαπιστώσετε ότι το πρόγραμμά σας μοιάζει με αυτό των άλλων,σημαίνει ότι το έχετε κάνει σωστα;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Πότε,επιτέλους,θα καταλάβετε όλοι ότι ΔΕΝ πρέπει να συγκρίνουμε το πρόγραμμά μας με αυτά των άλλων;Πότε θα γίνει κατανοητό ότι η διαδικασία της μάθησης είναι διαφορετική για κάθε άνθρωπο;Δηλαδή,χρειάζεστε κάποια επιβεβαίωση για το πρόγραμμα που εσείς οι ίδιοι θέτετε στους εαυτούς σας;Θα νιώσετε κάποια ευχαρίστηση με το να σας πουν:"Πω πω ρε παιδί μου,πολλές ώρες διαβάζεις,σίγουρα θα γράψεις τέλεια στις εξετάσεις" Ή μήπως με το να διαπιστώσετε ότι το πρόγραμμά σας μοιάζει με αυτό των άλλων,σημαίνει ότι το έχετε κάνει σωστα;:confused:

Διαφωνω συγκρινω και λεπω και ποσο διαβαζουν οι αλλοι αν ειναι χαοτικη η διαφορα θα το αλλαξω.Θελω να δω τους αλλους να μου πουν κανα tip...
σοζ δλδ που ειναι τ κακο να ρωτας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ποιο ειναι το εβδομαδιαιο προγραμμα διαβασματος σας, παιδια;
Δεν έχω συγκεκριμένο πρόγραμμα. Διαβάζω όσο χρειαστεί και όσο μπορώ.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
ΑΟΔΕ μου μένουν άλλες 7-8 σελίδες, αλλά κάνω επαναλήψεις το 1ο και 2ο κεφ. που γράφουμε στο σχολειο την άλλη βδομάδα
Μαθ.Γενικης έλυσα από 3-4 βοηθήματα τις ασκήσεις του 2ου κεφ.(:P) και το 3ο κεφ. δεν είναι και τίποτα το τρομερό
Μαθ κατ Μπήκα στον Ολοκληρωτικό λογισμό.
ΑΕΠΠ μου είπε ένα πραγματάκι έχει να μου πει κάτι και διαβάζω κάποια θεωρητικά που δεν είχα μάθει.
Φυσικη μηχανική στερεού - ροπή αδράνειας

Πείτε και κανείς άλλος.. (δε ξέρω αν έπρεπε να τα γράφαμε αλλού..:hmm:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Διαφωνω συγκρινω και λεπω και ποσο διαβαζουν οι αλλοι αν ειναι χαοτικη η διαφορα θα το αλλαξω.Θελω να δω τους αλλους να μου πουν κανα tip...
σοζ δλδ που ειναι τ κακο να ρωτας?

Άλλο οι συμβουλές,άλλο η ποσότητα του διαβάσματος.Θα γίνω γραφικός,αναφέροντας το κλασσικό παράδειγμα:

Εγώ,ο Superhuman,μπορεί να έχω υπερδυνάμεις,αλλά με τα μαθήματα δεν τα πάω και τόσο καλά.Το παίρνω απόφαση,λοιπόν,και θέτω ένα πρόγραμμα στον εαυτό μου.Δεν θα πάω,όμως,στο φίλο μου τον Peter Parker(a.k.a. Spiderman) να συγκρίνω τα προγράμματά μας.Ο ίδιος είναι πολύ έξυπνος και για να βγάλει μία ενότητα,θέλει λιγότερες ώρες από εμένα.Αν μου πει:"Ρε συ Superhuman,πολύ φορτωμένο πρόγραμμα δεν έχεις;",εγώ θα του απαντήσω:" Όχι Peter.Εγώ δεν είμαι έξυπνος σαν κι εσένα,συνεπώς χρειάζομαι περισσότερο χρόνο μελέτης για να έρθω στο δικό σου επίπεδο(που θεωρείται υψηλό)"

Υ.γ. 1)Το παραπάνω κείμενο είναι χιουμοριστικό μεν,αλλά αποτυπώνει πολύ καλά αυτό που θέλω να τονίσω.Στην περίπτωση της μελέτης,για ορισμένους ανθρώπους ισχύει η αναλογία της ποιότητας με την ποσότητα.Βασική προϋπόθεση είναι να διαβάζουμε συγκεντρωμένα και όχι με ανοιχτούς τους υπολογιστές κλπ... :P

2)Ο προσδιορισμός του έξυπνου δεν είναι και πολύ πετυχημένος,απλά ήθελα να δείξω ότι δεν είναι θεμιτή και σωστή η σύγκριση.Με τη σωστή μελέτη και το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ πρόγραμμα για τον καθένα,όλα είναι δυνατά ανεξαρτήτως ευφυίας.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Καταρχας να ευχηθω και στους δυο επιτυχια, επιμονη και κυριως υπομονη (:P:P) και μετα απο λιγους μηνες να ειμαστε συναδερφοι:)!! Να ξερετε πως εχετε επιλεξει ενα καταπληκτικο και τρομερα δημιουργικο επαγγελμα, αρκει βεβαια να εχετε ορεξη να εργαστειτε πανω σ'αυτο και πραγματικη αγαπη για τα παιδια;)... Δημητρα, εσενα σε βλεπω σιγουρη, οποτε θα συνεχισω με συμβουλες προς τον Παναγιωτη!!

Φιλε Παναγιωτη, πρωτα απ'ολα να σου πω πως κι εγω λατρευα τη λογοτεχνια και την ιστορια (κυριως τη λογοτεχνια ομως) και σιχαινομουνα οσο δεν παει τα λατινικα (μεταξυ μας, δε νομιζω πως υπαρχει ανθρωπος που τα γουσταρει, απλα εχουν τη φημη πως ειναι ευκολα)!! Οσο για το γενικο μου στην πρωτη και τη δευτερα λυκειου, το μονο που μπορω να πω ειναι πως επεσε κατακορυφα, καθως κι εγω ειχα χαμηλες βαθμολογιες στα θετικα μαθηματα... Τα παραπανω ομως δεν εχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ σχεση με την επιδοση σου στις πανελληνιες!! Ο γενικος βαθμος δεν ειναι τιποτα αλλο, παρα μονο η επιδοση σου σε x αριθμο μαθηματων, για το τρεχον σχολικο ετος... Απο εκει και περα, ειναι στο χερι σου να φερεις τα πανω-κατω, και πιστεψε με, αν πραγματικα πεισμωσεις, τοτε ολα ειναι πιθανα!! Οσο για τα λατινικα, οπως πολυ σοφα ειπε και ο Ρενος πριν, καλως η κακως ολοι εχουμε τις συμπαθειες και τις αντιπαθειες μας... Τα λατινικα ειναι ενα τρομερα χαζο και ανουσιο μαθημα, που δε σε προκαλει να το διαβασεις, και ενω αντικειμενικα ειναι ευκολο, πεφτεις στην παγιδα να τα παραμελησεις, με αποτελεσμα μετα να σου φαινεται βουνο!! Δεν ειναι ομως ετσι και το ξερεις... Εδω καθεσαι και διαβαζεις για το αγνωστο (γραμματικη, συντακτικο, μεταφρασεις κ.τ.λ) και θα φοβηθεις τα λατινικα?? Αν ειναι δυνατον... Πιστευω πραγματικα πως οποιος ξερει γραμματικη και συντακτικο της αρχαιας ελληνικης, τοτε το να μαθει λατινικα θα του φανει παιχνιδακι!! Το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να ανοιξεις το βιβλιο της γραμματικης σου, να κατσεις και να το διαβασεις με την ησυχια σου, χωρις την πιεση της καθηγητριας σου και αφου αισθανθεις μια σχετικη σιγουρια, τοτε να προχωρησεις και στο συντακτικο... Αν κατσεις και το κανεις αυτο, τοτε θα γραψεις πολυ παραπανω απο 15 και ας μην με πιστευεις!! Α και φυσικα δωσε ιδιαιτερη βαση στους αρχικους χρονους!! Και αφου αναλυσαμε και το θεμα των λατινικων, ας προχωρησουμε σε εκεινο του διαβασματος... Πραγματικα, η μονη συμβουλη που εχω να σου δωσω, ειναι να κλεισεις τα αυτια σου σε οσα λενε οι "φιλοι" σου και να προχωρησεις με τους δικους σου ρυθμους!! Προς το παρον, εγω σε βλεπω μια χαρα κι ας μην εκανες οπως λες επαναληψη μεσα στα χριστουγεννα... Στην ιδια παγιδα ειχα πεσει κι εγω περυσι και ξερω τι σου λεω!! Επειδη δε διαβαζα πολυ καθημερινα (max 2 ωρες) και δεν ειχα κανει και καλη επεναληψη, αρχισα να αγχωνομαι και ημουνα ετοιμος να τα παρατησω... Στην ουσια ομως δεν ειχα κενα, καθως τα περισσοτερα τα θυμομουνα απο την παραδοση και διαβαζα αρκετες ωρες σερι, πριν απο το διαγωνισμα της Κυριακης!! Πιθανοτατα το ιδιο συμβαινει και με σενα, οποτε χαλαρωσε... Προς Θεου ομως, μην επαναπαυθεις και αρχισεις την ξαπλα!! Αυτοι οι μηνες ειναι οι πιο σημαντικοι και με μια συστηματικη δουλεια μπορεις να γραψεις αριστα... Τιποτα δεν εχει κριθει ακομα!! Ειδικα αν δεν εχετε κενα, να ξερετε πως εχετε ΠΑΡΑ πολυ χρονο ακομα μπροστα σας... Και οσο για τις επαναληψεις, ακομα και μια φορα να τη βγαλεις την υλη (κατι που ειναι αδυνατο, σιγουρα θα την κανετε κι ενα δευτερο γρηγορο περασμα), αν εχεις διαβασει οπως πρεπει, θα γραψεις πολυ καλυτερα απο αυτον που την εχει βγαλει επιπολαια 3 και 4 φορες!!

Αυτες τις συμβουλες ειχα να σας δωσω κι ελπιζω να σας βοηθησα λιγο!! Να θυμαστε πως τα παντα ειναι στο χερι σας κι αν ειστε συνεχως προσηλωμενοι στο στοχο σας, τοτε μπορειτε να κανετε θαυματα... Γι'αλλη μια φορα, εχυομαι καθε επιτυχια και στους δυο σας, καθως και σε ολα τα παιδια που δινουν πανελληνιες!!

Φιλε με σωζεις!! Δεν ξερεις τι αγχος με επιασε ξαφνικα για αυτο το θεμα! Το αγχος στα λατινικα παντα το ειχα αλλα ειδικα φετος που ειναι 30 κειμενα στην υλη κοντευω να τα παιξω μονο στη σκεψη! Ενοειτε οτι δεν θα αρχισω την ξαπλα!! Πω με εσωσες μιλαμε! Περιγραφεις με τετοια γλαφυροτητα τι νιωθω για αυτο το σιχαμερο μαθημα! Θα ακολουθησω την συμβουλη σου! Αν και προσπαθησα και το καλοκαιρι φετος να διαβασω την γραμματικη των Λατινικων ολη δεν ειχε αποτελεσμα... Ελπιζω τωρα να εχει... ΤΟ θεμα ειναι να μην τα περασω επιφανειακα! Και σημερα εγραψα διαγωνισμα στα ιδιαιτερα χαλια εγραψα! Σιγουρα ειναι κατω απο 15!ελπιζω ομως να κανω μια νεα αρχη και να γραφω κατι παραπανω! 16 δεν εχω γραψει ποτε λατινικα οποτε θα ηθελα να το δω να ανεβαινει! Θα ξεκινησω απο σημερα να διαβαζω την γραμματικη! Και παλι ευχαριστω! Για το διαβασμα μου στην παραδοση του μαθηματος προσεχω πολυ! Στην ταξη το μαθημα ειναι πολυ πιο ωραιο και δημιουργικο (αν εξεραισεις τα Λατινικα οπου με τον καθηγητη μας στο σχολειο ολοι κοιμουνται και δεν δινει σημειωσεις! Και να δωσει που πολυ σπανια γινετε αυτο ειναι ακαταλαβιστικες! Αυτος ηταν καθηγητης πανεπιστημιου και ο τροπος του ειναι λιγο χαλια! Μιλαει μονος του δεν τον ενδιαφερει κανεις και οποιος θελει ας προσεξει αυτα που λεει! Αφηστε που εχει μεγαλη ιδεα για τον εαυτο του)Οι φιλοι μου με αγχωνουν γιατι ξερουν οτι θελω Παιδαγωγικο και με αυτους τους βαθμους στα λατινικα (μου λενε) οτι δεν θα περασω! Και πρεπει να επιταχυνω γιατι αλλιως θα εχω σοβαρα προβληματα! Τωρα με το που πηγα σχολειο τους ειπα οτι δεν θελω παιδαγωγικο πλεον! Βαρεθηκα και οπου περασω θα παω... Ετσι το ειπα ψεματα για να μην με αγχωνουν! Στα διαγωνισματα ειτε ειναι σχολειου ειτε ιδιαιτερων (κυριως ομως του σχολειου) διαβαζω παντα πολυ καλα! Σκονακια και τετοια που κανουν οι πολλοι εγω δεν κανω και γραφω αρκετα καλα!Εχω πει στον εαυτο μου την υλη θα την βγαλω σιγουρα μια φορα! Τωρα ποσες φορες θα βγει μετα θα εξαρτηθει απο το ποτε θα τελειωσω! Αλλα προσπαθω να μην με απασχολει αυτο αν και ειναι λιγο δυσκολο!

Ευχαριστω πολυ για τις ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ συμβουλες σου! Πραγματικα μου εδωσες πολυ θαρρος και κουραγιο! Το επαγγελμα αυτο αλλωστε διαλεξα να μου αρεσει γιατι πολυ απλα αγαπω τα παιδια και μου αρεσει να περναω ωρα μαζι τους γιατι οτιδηποτε και να κανεις μαζι τους ειναι τοσο αθωο και σε κα νει και ξεχνας πολλα! Και κυριως υπαρχει η δυνατοτητα δημιουργιας! Μονο εκει πιστευω οτι ανηκω! Χωρις να σημαινει οτι δεν θα δηλωσω αλλες σχολες!! Και παλι ευχαριστω!!!!!! :):D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Θα ρωτήσω εδώ, γιατί τέτοια ώρα τέτοια λόγια, ποιος κάνει καινούργιο thread βραδιάτικα. Τι κάνουμε στην θεωρητική, όταν ο καθηγητής του σχολείου σου λέει άλλα από αυτά του φροντιστηρίου; Μα όταν λέμε άλλα, εννοούμε dude, πραγματικά τα ακριβώς αντίθετα. Μέχρι και στα λατινικά, η καθυστέρηση των φιλολόγων, ούτε εκεί δεν συμφωνούν. -.-

Και για να γίνω κατανοητή, για παράδειγμα στο Αμάρτημα μας είπε στο σχολείο πως οι περιγραφές του Γιωργάκη του Βιζυηνού επιβραδύνουν την εξέλιξη του μύθου, ενώ στο φροντ. είπαμε πως αποτελούν οργανικό κομμάτι του κειμένου, ψυχογραφούν τους χαρακτήρες, προσδίδουν ρεαλισμό και εν γένει δεν καθυστερούν τη δράση, αλλά ουσιαστικά οδηγούν σε αυτήν και αποσαφηνίζουν ορισμένες μετέπειτα ενέργειες των ηρώων (πχ. γίνεται η περιγραφή της σκηνής στην εκκλησία και το πιτσιρίκι όταν ακούει τη μάνα δεν ταράσσεται μόνο από τα λόγια της, το περιβάλλον και η επιβλητικότητά του συμβάλλουν στις αντιδράσεις του).

HELP.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,855 μηνύματα.
Από πότε δίνεις βάση στο σχολείο; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Από τότε που αυτό μου βάζει βαθμούς 4μήνου. =/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,855 μηνύματα.
Από τότε που αυτό μου βάζει βαθμούς 4μήνου. =/

σε μας τότε στο λύκειο, μας έβαζαν εικονικά άριστα ας μην κάναμε τίποτε...γιατί ήξεραν ότι το ξύναμε....ε, σόρρυ, διαβάζαμε :P :P :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
Άλλο οι συμβουλές,άλλο η ποσότητα του διαβάσματος.Θα γίνω γραφικός,αναφέροντας το κλασσικό παράδειγμα:

Εγώ,ο Superhuman,μπορεί να έχω υπερδυνάμεις,αλλά με τα μαθήματα δεν τα πάω και τόσο καλά.Το παίρνω απόφαση,λοιπόν,και θέτω ένα πρόγραμμα στον εαυτό μου.Δεν θα πάω,όμως,στο φίλο μου τον Peter Parker(a.k.a. Spiderman) να συγκρίνω τα προγράμματά μας.Ο ίδιος είναι πολύ έξυπνος και για να βγάλει μία ενότητα,θέλει λιγότερες ώρες από εμένα.Αν μου πει:"Ρε συ Superhuman,πολύ φορτωμένο πρόγραμμα δεν έχεις;",εγώ θα του απαντήσω:" Όχι Peter.Εγώ δεν είμαι έξυπνος σαν κι εσένα,συνεπώς χρειάζομαι περισσότερο χρόνο μελέτης για να έρθω στο δικό σου επίπεδο(που θεωρείται υψηλό)"

Υ.γ. 1)Το παραπάνω κείμενο είναι χιουμοριστικό μεν,αλλά αποτυπώνει πολύ καλά αυτό που θέλω να τονίσω.Στην περίπτωση της μελέτης,για ορισμένους ανθρώπους ισχύει η αναλογία της ποιότητας με την ποσότητα.Βασική προϋπόθεση είναι να διαβάζουμε συγκεντρωμένα και όχι με ανοιχτούς τους υπολογιστές κλπ... :P

2)Ο προσδιορισμός του έξυπνου δεν είναι και πολύ πετυχημένος,απλά ήθελα να δείξω ότι δεν είναι θεμιτή και σωστή η σύγκριση.Με τη σωστή μελέτη και το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ πρόγραμμα για τον καθένα,όλα είναι δυνατά ανεξαρτήτως ευφυίας.:)

οκ καταλαβα τι λες και πολυ καλο το πχ αππο εμενα +1
αλλα οκ οπως και εσυ αναφερις να βλεπω και τι κανει ο διπλα,δεν κανει κακο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top