Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Καλησπέρα,

για τις πανελλήνιες, ποια είναι ακριβώς η ύλη που πρέπει να διαβάσουμε για την έκθεση; Είναι μόνο από το βιβλίο της γ λυκείου; Ή συμπεριλαμβάνονται και τα βιβλία της α και β λυκείου; Και ειδικότερα, τι ακριβώς πρέπει να διαβάσουμε μέσα από το βιβλίο;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!:/:
Στην υλη συμπεριλαμβανονται τα βιβλια της α β γ λυκειου περισσοτερα θα δεις στο παρακατω σαιτ:
https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis...nies/69-exetastea-ylh-neoellhnikh-glwssa.html
Τωρα το αν θα κατσεις να διαβασεις τους θεματικους κυκλους το σχολικο ειναι δικη σου υποθεση(εγω βεβαια προτεινω να παρεις ενα βοηθημα οπως τον πειστικο λογο,γιατι το σχολικο το εχω διαβασει και απλα δεν...)
Την θεωρια για ασκησεις (συλλογισμοι,τροποι πειθους κλπ) μπορεις να τους διαβασεις και απτο σχολικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SweetGirl

Νεοφερμένος

Η SweetGirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Στην υλη συμπεριλαμβανονται τα βιβλια της α β γ λυκειου περισσοτερα θα δεις στο παρακατω σαιτ:
https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis...nies/69-exetastea-ylh-neoellhnikh-glwssa.html
Τωρα το αν θα κατσεις να διαβασεις τους θεματικους κυκλους το σχολικο ειναι δικη σου υποθεση(εγω βεβαια προτεινω να παρεις ενα βοηθημα οπως τον πειστικο λογο,γιατι το σχολικο το εχω διαβασει και απλα δεν...)
Την θεωρια για ασκησεις (συλλογισμοι,τροποι πειθους κλπ) μπορεις να τους διαβασεις και απτο σχολικο

Σε ευχαριστώ πολύ Άγγελε!!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ Άγγελε!!!!:)
Δεν κανει τιποτα οτιδηποτε θες να ρωτησεις εδω ειμαστε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,708 μηνύματα.
Παιδιά αγόρασα πριν μια εβδομάδα τον βιβλίο του Σαββαλα δημιουργική γραφή Γ λυκειου,είναι καλό η όχι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Παιδιά αγόρασα πριν μια εβδομάδα τον βιβλίο του Σαββαλα δημιουργική γραφή Γ λυκειου,είναι καλό η όχι;

Αφού το αγόρασες, ριξτου μια ματια.
Τέτοιες ερωτησεις πρέπει να γίνονται πριν αγοράσει καποιος κατι. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά αγόρασα πριν μια εβδομάδα τον βιβλίο του Σαββαλα δημιουργική γραφή Γ λυκειου,είναι καλό η όχι;

Διάβασε το όλο καλό θα σου κάνει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariana_gew

Νεοφερμένος

Η Mariana_gew αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Παιδιά μόνο το βιβλίο της γ λυκείου θα χρειαστεί η και τα άλλα δύο (α,β;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Παιδιά μόνο το βιβλίο της γ λυκείου θα χρειαστεί η και τα άλλα δύο (α,β;)

θεωρώ το βιβλίο της έκθεσης στο λύκειο αρκετά κακογραμμένο και ανίκανο να προετοιμάσει τον μαθητή για τις πανελλήνιες, κατά την γνώμη μου το βοήθημα και το φροντιστήριο στο μάθημα της έκφρασης έκθεσης είναι απαραίτητα:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SweetGirl

Νεοφερμένος

Η SweetGirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 100 μηνύματα.
Παιδιά μόνο το βιβλίο της γ λυκείου θα χρειαστεί η και τα άλλα δύο (α,β;)

Η θεωρία και τα θέματα έκθεσης φαντάζομαι είναι από τα βιβλία και των τριών τάξεων. Εμάς στο φροντιστήριο μας δίνουν τη θεωρία σε σημειώσεις πιο καλογραμμένες από το βιβλίο, όπως και τη θεματογραφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariana_gew

Νεοφερμένος

Η Mariana_gew αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
θεωρώ το βιβλίο της έκθεσης στο λύκειο αρκετά κακογραμμένο και ανίκανο να προετοιμάσει τον μαθητή για τις πανελλήνιες, κατά την γνώμη μου το βοήθημα και το φροντιστήριο στο μάθημα της έκφρασης έκθεσης είναι απαραίτητα:/:

I know :/ είναι αρκετά κακογραμμένα φυσικά και βοηθάει το φροντιστήριο αρκετα απλά δεν ήξερα αν έπρεπε να τα κρατήσω για αργότερα

Η θεωρία και τα θέματα έκθεσης φαντάζομαι είναι από τα βιβλία και των τριών τάξεων. Εμάς στο φροντιστήριο μας δίνουν τη θεωρία σε σημειώσεις πιο καλογραμμένες από το βιβλίο, όπως και τη θεματογραφία.

Οπότε και να μην τα κρατήσω Δν τρέχει κάτι αργότερα θα μας καλύψει το φροντιστήριο και τα βοηθήματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
Ως ισότιμα μέλη της Ελληνικής Κοινωνίας προσδοκούμε την δημιουργία πρόσφορου εδάφους για την ανάπτυξη συνειδησιακών εκτυπώσεων χωρίς στερεότυπα και αρνητικές αναπαραστάσεις για την συνθήκη της αναπηρίας, με το βλέμμα στραμμένο πάντα στον άνθρωπο, σε κάθε άνθρωπο χωρίς διακρίσεις

Το κρητηριο μου ζηταει να αναπτυξη μια παραγραφο χρησιμοποιοντας την παραπανω πρόταση (ας το πω) ως θεματική πρόταση ,αρχικα σκέφτηκα οτι πρεπει να γράψω τρόπου αντιμετωπίσει στερεοτύπων και αρνητικών αναπαραστάσεων για την συνθήκη της αναπηρίας . Τιβλετε το σκέφτηκα καλά η δεν το ξεκλειδωσα καλά το θέμα?

καποιος ?....παρολο που ειμαι σε λαθος topic!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
«Η Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει πρωτοφανείς προκλήσεις, τόσο σε παγκόσμιο
επίπεδο όσο και στο εσωτερικό της: περιφερειακές συρράξεις, τρομοκρατία,
αυξανόμενες μεταναστευτικές πιέσεις, κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες.
Ποιες θα πρέπει να είναι οι πολιτικές προτεραιότητες και ποιες μεταρρυθμίσεις
πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν ώστε η Ευρώπη ενωμένη να αντιμετωπίσει τις
προκλήσεις αυτές σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο λειτουργώντας ως μία
αποτελεσματική και συνεκτική οντότητα;».


Παδια, τι εννοει με την φραση <<Ποιες θα πρεπει να ειναι οι πολιτικες προτεραιοτητε...>>?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
«Η Ευρωπαϊκή Ένωση αντιμετωπίζει πρωτοφανείς προκλήσεις, τόσο σε παγκόσμιο
επίπεδο όσο και στο εσωτερικό της: περιφερειακές συρράξεις, τρομοκρατία,
αυξανόμενες μεταναστευτικές πιέσεις, κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες.
Ποιες θα πρέπει να είναι οι πολιτικές προτεραιότητες και ποιες μεταρρυθμίσεις
πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν ώστε η Ευρώπη ενωμένη να αντιμετωπίσει τις
προκλήσεις αυτές σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο λειτουργώντας ως μία
αποτελεσματική και συνεκτική οντότητα;».


Παδια, τι εννοει με την φραση <<Ποιες θα πρεπει να ειναι οι πολιτικες προτεραιοτητε...>>?

Εννοεί με ποια θέματα (πχ ασφάλεια, αντιμετώπιση ανεργίας, περιβάλλον) θα πρέπει να ασχοληθεί πρωτίστως η ΕΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
Εννοεί με ποια θέματα (πχ ασφάλεια, αντιμετώπιση ανεργίας, περιβάλλον) θα πρέπει να ασχοληθεί πρωτίστως η ΕΕ.

Δηλαδή δεν πρέπει να γράψω για ολους τους τρόπους αντιμετωπισεις των προβλημάτων που αναφέρει ? ή να τα γράψω κατα σειρα προταιρεοτητας ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Δηλαδή δεν πρέπει να γράψω για ολους τους τρόπους αντιμετωπισεις των προβλημάτων που αναφέρει ? ή να τα γράψω κατα σειρα προταιρεοτητας ?

Αρχικά ο εκθεσιότιτλος σου δίνει ξεκάθαρα μόνο το ένα απο τα δύο ζητούμενα που είναι τα μέτρα που πρέπει να θεσπιστουν για την προστασία των πολιτών. Το άλλο ζητούμενο το επιλέγεις εσύ βέβαια πρέπει να είναι κάτι συναφές. Κατά την γνώμη μου η δομή σου πρέπει να έχει ως εξής :
Α' ΖΗΤΟΎΜΕΝΟ: ενδεικτικά παραδείγματα των προκλήσεων και προβλημάτων
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ
Β' ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ : μέτρα αντιμετώπισης και στάση της ΕΕ

Όσον αφορά την σειρά προτεραιότητας, φυσική να επειχηρήματα σου θα έχουν μια ιεραρχία. Θα αρχίσεις απο το μέτρο με την μεγαλύτερη ισχύ πχ διεθνής συνεργασία των κρατών και θεμελίωση αυστήρων ποινών κλπ και θα συνεχίσεις με ένα μέτρο ναι μεν ισχυρό αλλά όχι τόσο, όπως η γαλούχηση των ατόμων με ανθρωπιστική παιδεία ώστε να μην συμμετέχουν σε τέτοιες ενέργειες και ν μην στρέφονται εναντίον τόσο των συμπολιτών τους αλλα και μίας ολόκληρης ηπείρου κλπ.

Ελπίζω να σε βοήθησα στο μέγιστο με την απάντηση μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
Αρχικά ο εκθεσιότιτλος σου δίνει ξεκάθαρα μόνο το ένα απο τα δύο ζητούμενα που είναι τα μέτρα που πρέπει να θεσπιστουν για την προστασία των πολιτών. Το άλλο ζητούμενο το επιλέγεις εσύ βέβαια πρέπει να είναι κάτι συναφές. Κατά την γνώμη μου η δομή σου πρέπει να έχει ως εξής :
Α' ΖΗΤΟΎΜΕΝΟ: ενδεικτικά παραδείγματα των προκλήσεων και προβλημάτων
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ
Β' ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ : μέτρα αντιμετώπισης και στάση της ΕΕ

Όσον αφορά την σειρά προτεραιότητας, φυσική να επειχηρήματα σου θα έχουν μια ιεραρχία. Θα αρχίσεις απο το μέτρο με την μεγαλύτερη ισχύ πχ διεθνής συνεργασία των κρατών και θεμελίωση αυστήρων ποινών κλπ και θα συνεχίσεις με ένα μέτρο ναι μεν ισχυρό αλλά όχι τόσο, όπως η γαλούχηση των ατόμων με ανθρωπιστική παιδεία ώστε να μην συμμετέχουν σε τέτοιες ενέργειες και ν μην στρέφονται εναντίον τόσο των συμπολιτών τους αλλα και μίας ολόκληρης ηπείρου κλπ.

Ελπίζω να σε βοήθησα στο μέγιστο με την απάντηση μου

Το 1ο ζητούμενο δεν το είχα σκεφτεί καν .....δηλαδή προτείνει να γράψω στο 1ο ζητουμενο τα φαινόμενα το προβλημάτων αυτών και μετα να προχωρισω στους τρόπους αντιμετωπισειε τους ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristianax

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xristianax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
ναι διότι η έκθεση σου πρέπει απαραίτητα να έχει δυο ζητούμενα, σε κάθε άλλη περίπτωση χάνεις απο την δομή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.
ναι διότι η έκθεση σου πρέπει απαραίτητα να έχει δυο ζητούμενα, σε κάθε άλλη περίπτωση χάνεις απο την δομή!

Ευχαριστώ πολύ !!!

Φιλε, εκατσα και σκεφτηκα για το 1ο ζητουμενο και δεν βρισκω σε ολα τα προβληματα φαινξομενα, π.χ στην οικονομικη ανισοτητα τη φαινομενο υπαρχει ή στην περιφερειακη περιφραξει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Φινεύς

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Για το EUROSCOLA δεν ειναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,846 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top