Guest 875331
Επισκέπτης
κατι που καταλαβα δουλευοντας σαν καθηγητης, και οντως οταν ημουν μαθητης μου φαινοταν παραλογο, ειναι πως το να μην σε προσεχει ο αλλος (καμια φορα σε βαθμο προκλησης) ειναι απιστευτα ενοχλητικο. Καθε μαθημα εχει να σου προσφερει κατι, εστω και λιγο, αρα καλο θα ηταν να προσεχεις. Με δεδομενο οτι δεν εισαι ακομα γ' λυκειου δεν εχεις τον τρελο ογκο διαβασματος... ακομα. Τωρα αν καποιος θελει και να κανει οτι θελει στην ταξη, και να μην παιρνει απουσια και να παιρνει και βαθμο... και γω θελω την αντριανα λιμα με την κειτ απτον στο κρεβατι μου αλλα ειμαι ρεαλιστης.
ΥΓ: ξερεις οτι το λυκειο δεν ειναι υποχρεωτικο ε? αρα αμα δεν γουσταρεις απλα δεν πας
Οκ εσυ ως καθηγητης δε μπορεις να εχεις διαφορετικη γνωμη. Ειναι υποχρεωτικο το λυκειο πρακτικα μιλωντας. Τα παιδια εχουν καθε δικαιωμα να μη τους καιγεται καρφι για το μαθημα που κανεις για οποιο λογο γουσταρουν. Τα περισσοτερα μαθηματα δε μπορουν να δωσουν απολυτως τιποτα, αλλα ειναι λογικο για καποιον που δεν ξεφυγε ποτε να το καταλαβει. Αν θες να βοηθησεις τα παιδια προσπαθησε να τους κεντρισεις το ενδιαφερον για πραγματα εξω απο το σχολειο, αλλα επειδη αν ειχες τετοιες φιλοδοξιες δε θα γινοσουν καθηγητης απλα προσπαθησε να μην τα ενοχλεις(no offence).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οκ εσυ ως καθηγητης δε μπορεις να εχεις διαφορετικη γνωμη. Ειναι υποχρεωτικο το λυκειο πρακτικα μιλωντας. Τα παιδια εχουν καθε δικαιωμα να μη τους καιγεται καρφι για το μαθημα που κανεις για οποιο λογο γουσταρουν. Τα περισσοτερα μαθηματα δε μπορουν να δωσουν απολυτως τιποτα, αλλα ειναι λογικο για καποιον που δεν ξεφυγε ποτε να το καταλαβει. Αν θες να βοηθησεις τα παιδια προσπαθησε να τους κεντρισεις το ενδιαφερον για πραγματα εξω απο το σχολειο, αλλα επειδη αν ειχες τετοιες φιλοδοξιες δε θα γινοσουν καθηγητης απλα προσπαθησε να μην τα ενοχλεις(no offence).
no offence αλλα καθηγητης-χαμαλης σε φροντηστηρια και ιδιαιτερα κανω ενω παραλληλα σπουδαζω και κανω μεταπτυχιακο για να μπορεσω να τα στηριξω οικονομικα. οπως εχω κανει μαθηματα και σε φοιτητες οπως πλεον κανω ΚΑΙ εργαστηρια σε φοιτητες στη σχολη μου. Απλα το εχω δει και απο τις δυο πλευρες. Για αυτο πριν μιλησεις σκεψου αν ξερεις τον αλλον. γκεγκε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
no offence αλλα καθηγητης-χαμαλης σε φροντηστηρια και ιδιαιτερα κανω ενω παραλληλα σπουδαζω και κανω μεταπτυχιακο για να μπορεσω να τα στηριξω οικονομικα. οπως εχω κανει μαθηματα και σε φοιτητες οπως πλεον κανω ΚΑΙ εργαστηρια σε φοιτητες στη σχολη μου. Απλα το εχω δει και απο τις δυο πλευρες. Για αυτο πριν μιλησεις σκεψου αν ξερεις τον αλλον. γκεγκε?
Συγγνωμη, δεν ηξερα πως κανεις μαθηματα και σε φοιτητες. Επεσες πολυ στην εκτιμηση μου. Δεν το περιμενα. Εχει πλακα παντως το να προσεχετε γιατι αλλιως θα προσβληθω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Μπορεις να δοκιμασεις αυτο που εκανα κι εγω να πας και να τον ρωτησεις αμα μπορεις να διαβασεις εξωσχολικα χωρις να κανεις φασαρια...Πάντα αναρωτιόμουνα,μπορεί ένας καθηγητής να σου πει τι θα κανεις στην τάξη; Δεν λέω να σηκώνεσαι και να χορεύεις αλλα ουτε να παίζεις με το κινητό όλη την ώρα ή γενικα να κανεις κατι που να ενοχλεί τους άλλους. Εννοώ να διαβάζεις,χωρίς πάντα να ενοχλείς τους άλλους,κάποιο άλλο μάθημα. Μπορεί να σου πει ο άλλος να βάλεις μεσα τα βιβλια του αλλουνου μαθηματος και να σε αναγκάσει να προσέξεις στο μάθημα του;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Η απουσία δεν μετράει επίδοση ή προσοχή, τι άλλο θα ακούσω εδώ μέσα. Η απουσία μετράει καθαρά το αν ο μαθητής ήταν σωματικά παρών στο μάθημα. Αν θέλει να διαβάζει κάτι άσχετο ή να σκέφτεται τι θα φάει το μεσημέρι, αυτό σίγουρα μπορεί να έχει επίπτωση στον βαθμό του, αλλά η χρήση της απουσίας για την αποτροπή αυτού είναι καταχρηστική.
Αν ενοχλεί και τραβάει την προσοχή άλλων συμμαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος τότε μπορεί να μπει εύκολα απουσία καθώς δημιουργεί προβλήματα στη διαδικασία της μάθησης. Όταν κάποιος έχει βγάλει το κινητό του και παίζει ή μιλάει με τους δίπλα τότε προκαλεί πρόβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miss marple
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν ενοχλεί και τραβάει την προσοχή άλλων συμμαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος τότε μπορεί να μπει εύκολα απουσία καθώς δημιουργεί προβλήματα στη διαδικασία της μάθησης. Όταν κάποιος έχει βγάλει το κινητό του και παίζει ή μιλάει με τους δίπλα τότε προκαλεί πρόβλημα.
Απουσία δεν μπορεί να μπει για κανέναν λόγο εκτός της μη παρουσίας του μαθητή, αν δεν γίνει παραπομπή στον διευθυντή για την επιβολή αποβολής. Δεν έχω δει σε κανέναν επίσημο σχολικό κανονισμό να προβλέπει κάτι τέτοιο, ούτε και να θεωρεί την μη προσοχή στο μάθημα παράπτωμα άξιο αποβολής. Το κινητό και η διαταραχή της τάξης είναι κάτι διαφορετικό από την ήσυχη ενασχόληση με άλλα μαθήματα.
Ο καθηγητής δεν είναι θεός ούτε δικτάτορας, και δεν έχει καμία εξουσία πέρα από αυτή που του παρέχει ο νόμος. Αν δεν υπάρχει νόμος που του επιτρέπει να αποβάλει μαθητή επειδή δεν πρόσεχε (κάτι τελείως υποκειμενικό), τότε δεν έχει και δικαίωμα να το κάνει. Αν θέλει να τον προσέχουν, ας κάνει το μάθημά του πιο ενδιαφέρον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Άγραφοι νόμοι και λοιπά περί ολικών εξουσιών του καθηγητή δε παίζουν. Αν ο καθηγητής μοιράζει τις ωριαίες σαν καραμέλες ( και δεν είναι λίγοι αυτοί δυστυχώς ) απλά εκτελεί παράβαση καθήκοντος και πρέπει οι μαθητές να αντιδρούν. Βέβαια όταν έχεις μαθητές 16 χρονών που έχουν συνηθίσει να τους λένε από παντού πως πρέπει να κάνουν εκείνο και το άλλο "γιατί έτσι πρέπει" λογικά είναι να μη σκέφτονται έτσι ούτε στα 16 ούτε στα 36 τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Το ζήτημα που τέθηκε δεν είναι η απουσία αποκλειστικά. Έχει σημασία αυτό. Όταν ο καθηγητής για τους λόγους του δεν επιτρέπει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά στο μάθημα αλλά ο μαθητής δεν το λαμβάνει υπόψη κατ' εξακολούθηση και αυτό γίνεται ανεκτό, πέραν του ότι είναι ασέβεια, μια τάξη 20+ ατόμων θα δει ότι μπορεί να μην λαμβάνει υπόψη τις παρατηρήσεις του καθηγητή. Αυτό είναι επαρκώς σοβαρό πρόβλημα.
Η αίθουσα και το μάθημα δεν ανήκουν στον καθηγητή, αλλά τον φορολογούμενο. Ο καθηγητής δεν βάζει τους κανόνες και δεν απαγορεύει συμπεριφορές, αλλά εφαρμόζει τους κανόνες που έχουν ήδη εγκριθεί. Αν δεν υπάρχει νόμος που να απαγορεύει αυτή την συμπεριφορά, και μάλιστα με αναφορά της ποινής της, τότε απλά αυτή επιτρέπεται (ή βρίσκεται στο Ελληνικό ομιχλώδες κενό του 'απαγορεύεται αλλά δεν τιμωρείται').
Η τάξη των 20+ ατόμων καλά θα κάνει να ψάξει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τις όπως διατυπώνονται από τον νόμο και μόνο από εκεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο φορολογούμενος πληρώνει τον καθηγητή για να επιτελέσει ένα παιδαγωγικό έργο, μέρος του οποίου είναι και η αρμονική λειτουργία και συνεργασία μιας τάξης. Η νομολαγνεία δεν είναι απάντηση, ούτε ο νομοθέτης επιθυμεί να επέμβει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Οτιδήποτε δεν απαγορεύεται ρητά επιτρέπεται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν δεν υπάρχει διάταξη που το απαγορεύει, ο φίλος trelopaido μπορεί να διαβάζει μαθηματικά την ώρα των θρησκευτικών ή ότι άλλο θέλει. Θα έχει σαφώς αντίκτυπο στον βαθμό του, ο οποίος είναι ούτως ή άλλως ασήμαντος για την υπόλοιπη ζωή του - κανείς δεν θα ενδιαφερθεί για το αν πήρε 10 στα θρησκευτικά στο λύκειο - και ακόμα και 0 να πάρει στα τετράμηνα (δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει) μπορεί να πάει στο τέλος και να γράψει ένα 20 για να περάσει.
Ξέρεις πολύ καλά το πόσο μικρή εκτίμηση έχω για τους νόμους και το κράτος γενικότερα. Αλλά το γράμμα του νόμου είναι αυτό που μετράει εδώ. Ασαφής γενικότητες περί αρμονικής λειτουργίας και συνεργασίας δεν με ενδιαφέρουν, με ενδιαφέρει ποια δικαιώματα του μαθητή δεν έχουν (ακόμα) αφαιρεθεί από αυτόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Είχαμε καθηγητές οι οποίοι δεν επέβαλαν τάξη, ήθελα να παρακολουθήσω μάθημα και δεν μπορούσα λόγω φασαρίας. Και είχα καθηγητή που δεν άφηνε να ακούγεται κιχ και αναγκαζόταν τα παρακολουθεί όλη η τάξη και γενικά γινόταν από τα καλύτερα μαθήματα. Ο μαθητής που είναι 13 χρονών και 16 χρονών μπορεί όλη τη μέρα να θέλει να ασχολείται με μαλακίες και να παίζει παιχνίδια και να μην κάνει τίποτα εποικοδομητικό στη ζωή του. Δεν τον κατηγορώ, πάρα πολλά παιδιά σε αυτήν την ηλικία απλώς δε θέλουν να μάθουν. Οπότε πρέπει να του επιβάλεις το σωστό. Ένα 5χρονο μπορεί να θέλει να τρώει όλη την ώρα γαριδάκια και παπατάκια, δε θα τον αφήσεις να τρώει μόνο αυτά. Θα το αναγκάσεις να φάει και τροφή που είναι σημαντική για αυτό. Τα παιδιά λοιπόν δεν ξέρουν τι είναι και τι δεν είναι καλό για αυτά. Και το να παρακολουθούν το μάθημα συνήθως είναι.
Το σωστο δεν ειναι να μαθαινει οικιακη οικονομια ή οποιοδηποτε αλλο απο τα αχρηστα μαθηματα. Δε μπορεις να επιχειραμοτολογισεις πως ειναι καλυτερο απο το να παιζει στο κινητο του π.χ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Το ζήτημα που τέθηκε δεν είναι η απουσία αποκλειστικά. Έχει σημασία αυτό. Όταν ο καθηγητής για τους λόγους του δεν επιτρέπει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά στο μάθημα αλλά ο μαθητής δεν το λαμβάνει υπόψη κατ' εξακολούθηση και αυτό γίνεται ανεκτό, πέραν του ότι είναι ασέβεια, μια τάξη 20+ ατόμων θα δει ότι μπορεί να μην λαμβάνει υπόψη τις παρατηρήσεις του καθηγητή. Αυτό είναι επαρκώς σοβαρό πρόβλημα.
Ο φορολογούμενος πληρώνει τον καθηγητή για να επιτελέσει ένα παιδαγωγικό έργο, μέρος του οποίου είναι και η αρμονική λειτουργία και συνεργασία μιας τάξης. Η νομολαγνεία δεν είναι απάντηση, ούτε ο νομοθέτης επιθυμεί να επέμβει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Το ότι ο καθηγητής έχει το θεσμικό ρόλο που έχει δε σημαίνει πως έχει καθολική εξουσία πάνω στους μαθητές. Μέχρι πού φτάνουν τα όρια του σεβασμού; αν ας πούμε ο καθηγητής απαιτήσει από τους μαθητές που δεν έρχονται διαβασμένοι να σηκωθούν στο πίνακα με τη πλάτη προς τη τάξη να τους ρίξει 2 χαρακιές στο πισινό εκείνοι πρέπει να το κάνουν γιατί το λέει εκείνος; Δε ζούμε πλέον στο 60 και οι καθηγητές όπως και κάθε άλλος δημόσιος λειτουργός κάπου λογοδοτεί. Για αυτό και υπάρχει ένα πλαίσιο κανόνων στο οποίο ο καθηγητής δρα δε μπορεί να κάνει ό,τι του καπνίσει μόνο και μόνο επειδή είναι καθηγητής.
Μιλάμε για νομολαγνεία σας φαίνεται περίεργη αυτή η συμπεριφορά; Όταν βλέπεις μια κατάσταση στην οποία πιστεύεις πως αδικείσαι προφανώς και θα την αμφισβητήσεις και το νόμο θα ψάξεις να δεις αν καλύπτεται ή προβλέπεται κάτι τέτοιο και αν έχεις τα μέσα να κάνεις κάτι για αυτό. Όταν δηλαδή ο 16χρονος αργότερα γίνει 40 χρονών και δει τον εγοδότη του να τον εμεταλλεύεται δε θα πρέπει να έχει τη δική του συνείδηση να καταλαβαίνει πότε κάτι πάει στραβά; δε θα πρέπει να ξέρει ο ίδιος τα δικαιώματά του; τι μπορεί να κάνει και τι όχι; κι εκεί νομολαγνεία θα είναι;
Ό,τι και να διαβάζω μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποιο ουσιαστικό επιχείρημα που να εξηγεί γιατί το να βγάλεις το τετράδιο και να λύσεις ασκήσεις μαθηματικών την ώρα της έκθεσης πχ, βλάπτει με κάποιον τρόπο τον οποιοδήποτε πέρα από υποτίθεται τον ίδιο το μαθητή. Θα χε κάποια διαφορά στο αποτέλεσμα αν αντί για άλλο μάθημα κοιτούσε τον τοίχο; Ή απλά το πρόβλημα είναι πως "προσβάλλει το καθηγητή"; τρέχα γύρευε δηλαδή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Ρε Βασίλη, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ο καθηγητής καταπατά τους κανόνες (και το νόμο ενίοτε). Προφανώς εκεί ισχύουν αυτά που λες. Αναφέρομαι όμως στα λογικά πλαίσια στα οποία εμπίπτει η πλειοψηφία των περιπτώσεων που λέμε εδώ. Συννενοήση με τον εκπαιδευτικό, τίποτα παραπάνω. Αν ο καθηγητής αρνείται συλλήβδην αυτό το απλό που λέμε (σπάνια), θα έχει κάποιους λόγους, μπορεί να σχετίζονται με το μάθημα, το οτιδήποτε, δε μένω εκεί. Σαφώς όμως δεν μπορεί να αναγκάσει το παιδί να προσέχει. Εκεί λέω πως καλό είναι, για λόγους λειτουργίας της τάξης, να γίνεται σεβαστή η γνώμη του εκπαιδευτικού. Ας μη προσέχει το παιδί δηλαδή, αλλά για 40 λεπτά ας μην βγάλει άλλο μάθημα. Και ας είναι και λάθος του καθηγητή, με τον διάλογο στην πορεία αυτά λύνονται. Τίποτα άλλο. Ο νόμος δεν εμπλέκεται πουθενά σε αυτή τη διαδικασία. Αν τώρα ο καθηγητής απειλήσει με ωριαία πχ, τότε (και μόνο) ναι, πάμε σε αυτά που ανέφερες σχετικά με τον νόμο κλπ.
Δλδ το κομπλεξ του εκπαιδευτικου πρεπει να σεβαστει εναντι του χρονου και της προσωπικης ελευθεριας του μαθητη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.