Πρέπει να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία φέτος;

Πρέπει να ανοίξουν κανονικά τα σχολεία φέτος;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 99)
  • Ναι

    Ψήφοι: 49 49.5%
  • Όχι

    Ψήφοι: 46 46.5%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 4 4.0%

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Απορώ πραγματικά, συνάδελφε alan09 , γιατί συνοδεύετε στις πολυήμερες εκδρομές... Για να έρθουν μετά οι μαθητές σας και να σας πουν το ευχαριστώ; Οι περισσότεροι έχουν θεοποιήσει τα φροντιστήρια και ένα καλό λόγο για σας δεν έχουν να πουν. Ας τους συνοδεύουν λοιπόν οι φροντιστές που καλοπληρώνονται για το αμφιβόλου ποιότητας έργο τους. Είδαμε από πρώτο χέρι φέτος, που μπήκαν απαιτητικά θέματα στα μαθηματικά θετικής-τεχν/κής, το Βατερλώ των υποψηφίων και το φιάσκο της προετοιμασίας των περισσότερων φροντιστηρίων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιαννης Κοβ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιαννης Κοβ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 133 μηνύματα.
Μιλάμε για ένα σύστημα που έχει τεθεί υπό συζήτηση εδώ και 5 περίπου χρόνια, οπότε και έπιασε δουλειά η επιτροπή Μπαμπινιώτη. Όπως σε κάθε προτεινόμενο νομοσχέδιο, έτσι και εδώ υπάρχουν κάποια θετικά στοιχεία και κάποια άλλα που χρήζουν περισσότερης προσοχής. Το βασικότερο από αυτά αφορά τον λεγόμενο «5ο βαθμό», δηλ. τον συνυπολογισμό των βαθμολογιών των μαθητών σε όλες τις τάξεις του λυκείου στον τελικό βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (σε μικρότερο ποσοστό η βαθμολογία της Α” Λυκείου, σε λίγο μεγαλύτερο η βαθμολογία της Β” Λυκείου και σε ακόμα μεγαλύτερο η βαθμολογία της Γ” Λυκείου). Εκεί υπολογίζονται τόσο η προφορική βαθμολογία (που ορίζεται από τους διδάσκοντες καθηγητές) όσο και οι επιδόσεις των μαθητών στις προαγωγικές εξετάσεις. Το πρόβλημα με αυτή την ρύθμιση είναι ότι ο ορισμός της βαθμολογίας ενός μαθητή περιέχει αρκετούς κινδύνους υποκειμενικότητας. Και αυτό διότι μπορεί να υπάρξουν καθηγητές οι οποίοι θα είναι κάπως πιο χαλαροί και θα βάζουν μεγαλύτερους βαθμούς, αλλά μπορεί να υπάρξουν και αυστηροί καθηγητές, οι οποίοι θα δίνουν χαμηλότερες βαθμολογίες. Το φαινόμενο αυτό δεν παρατηρείται μόνο από πόλη σε πόλη αλλά ακόμα και από σχολείο σε σχολείο μέσα στην ίδια την πόλη. Όπως καταλαβαίνετε, αυτό από μόνο του ενδέχεται να προκαλέσει αδικίες. Επιπλέον, να σας θυμίσω ότι το φαινόμενο των καθηγητών του δημοσίου που παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα είναι ιδιαίτερα έντονο. Υπάρχει, μάλιστα, η περίπτωση ένας καθηγητής να παραδίδει ιδιαίτερα ακόμα και σε μαθητές του τμήματος στο οποίο διδάσκει το πρωί. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα όταν ο βαθμός που θα βάλει αυτός ο καθηγητής, ο οποίος και παραδίδει τα ιδιαίτερα μαθήματα, θα επηρεάσει τον βαθμό εισαγωγής του μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το τρίτο ζήτημα αφορά τις συγγενικές και φιλικές σχέσεις που πολύ πιθανόν να υπάρχουν μεταξύ καθηγητών και μαθητών, ιδίως σε μικρές κοινωνίες όπως οι πόλεις της επαρχίας. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις στις οποίες ένας καθηγητής διδάσκει π.χ. τα ανίψια του ή τα παιδιά του φίλου του. Στην περίπτωση, λοιπόν, που διατηρηθεί ο «5ος βαθμός» θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να είναι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται για να μην δημιουργηθούν αδικίες μεταξύ των παιδιών.
Μετά από τόσα χρόνια αλλαγών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα περίμενε κανείς να έχουν καταλήξει οι ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας σε ένα πρόγραμμα στο οποίο δεν θα γίνονται αλλαγές της «τελευταίας στιγμής».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hliass_1989

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Alan 09, τι βαρυτητα εχει το εργο που θα παρεις στο σπιτι και ποσο απο το χρονο σου θα δαπανησεις?ειναι μηπως δικογραφια που απαιτει ειδικο χειρισμο, καθως σε διαφορετικη περιπτωση μπορει να εκτεθεις και να βρεθεις σε θεση κατηγορουμενου?οχι βεβαια..επισης, ποσες να ειναι οι γιορτες στο συνολο τους, 4-5?ισως λεω και πολλες..αναλογισου λοιπον, με.τις τρεις η τεσσερις ωρες που εργαζεσαι, ποσες δεκαδες γιορτες κ ποσες χιλιαδες τεστ θα επρεπε να διορθωσεις για να δικαιολογησεις το μισθο σου?οσο για αυτο που ανεφερες, περι προετοιμασιας, το αφηνω ασχολιαστο..εμπειρικα τα γνωριζεις ηδη κ το μονο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις στο σχολειο τα αντιστοιχα φυλλαδια, καθως η υλη διαχρονικα ιδια ειναι..τωρα, οσον αφορα τη συμμετοχη σε διαφορων ειδων προγραμματα(πολιτιστικα, περιβαλλοντικα κλπ), ειναι τοσο ισχνη η παρουσια τους στο ελληνικο δημοσιο σχολειο, που θεωρουνται αμελητεα υποθετω(ως προς τη διαθεση χρονου που απαιτειται απο ενα καθηγητη).
Πρεπει ομως να κανουμε ενα διαχωρισμο..λιγους μηνες πριν(διαστημα προ πανελληνιων), σε ενδεχομενη απεργιακη σας κινητοποιηση, ημουν μαζι σας.σας ανακοινωθηκαν μετρα που σας επλητταν και μια ενδεχομενη παραταση των εξετασεων δε θα αλλαζε κατι..ωστοσο, τωρα, ενας μαθητης που δεν εχει την παραμικρη ευχερεια φροντιστηριακης "μορφωσης", πως περιμενει η ολμε να ανταποκριθει στις πανελληνιες τη στιγμη που θα κανετε απεργια?φυσικα, οταν βλεπεις να χανονται κεκτημενα δικαιωματα ετων καπως πρεπει να αντιδρασεις, δεν εισαι σκλαβος..αλλα ως ολμε δωσε και βαρυτητα στην ποιοτητα εκπαιδευσης που παρεχεις.
Τελος, επι της ουσιας, πανω απο μια βδομαδα τα σχολεια δεν θα κλεισουν..απο οσο γνωριζω εχει αυξηθει το "προστιμο" για καθε ημερα αποχης απο την εργασια λογω απεργιας και ειναι περι τα 100 ευρω(δεν ξερω αν ισχυει και για τον κλαδο σου).επομενως, εκ των πραγματων, ποσο μπορει να αντεξει η τσεπη του οιουδηποτε εκπαιδευτικου?επιπλεον, υπαρχει και το γνωστο μετρο της επιταξης..αρα, συγκλινουμε νομιζω στο οτι τα σχολεια θα ανοιξουν κανονικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Να σου απαντήσω σε μερικά από αυτά που αναφέρεις, hliass_1989. 1) Για τους δικαστικούς υπαλλήλους, νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Όταν π.χ. ένας δικαστής αναλάβει να διεκπεραιώσει μια δικογραφία, την παίρνει σπίτι για να τη μελετήσει και να την επεξεργαστεί και μπορεί να κάνει 1 εβδομάδα, ένα μήνα ή και περισσότερο να πατήσει πόδι στο γραφείο του. Είναι η φύση της δουλειάς του τέτοια που δεν απαιτεί καθημερινή παρουσία στην υπηρεσία του. Και βέβαια, ας μην πάμε σε σύγκριση του μέσου μισθού ενός δικαστικού με αυτόν ενός εκπαιδευτικού...
2) Για τα τεστ και τα διαγωνίσματα, δεν είναι μόνο το διόρθωμα, αλλά και η ώρα που ξοδεύει ο διδάσκων για να το ετοιμάσει και να γράψει τα θέματα. Και να σκεφτείς μόνο την περίπτωση που ένας φιλόλογος παίρνει στο σπίτι του να διορθώσει τις εκθέσεις από ένα τμήμα 28 μαθητών... Όπως έγραψα όμως και στο προηγούμενο μήνυμά μου, υπάρχουν αρκετές εξωδιδακτικές εργασίες που απαιτούν πάρα πολύ χρόνο. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κατασκευή του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου. Είναι μια επίπονη διαδικασία και μέχρι να οριστικοποιηθεί το τελικό πρόγραμμα, μπορεί ο καθηγητής να το δουλεύει καθημερινά στο σπίτι του για πολλές ώρες επί ένα δίμηνο ή και παραπάνω.
3) Για την προετοιμασία των εορτών, φαίνεται σαν να μην έχεις περάσει ποτέ από σχολείο. Στα περισσότερα γυμνάσια και λύκεια είναι πάρα πολλές οι ώρες προετοιμασίας για κάθε γιορτή και οι πρόβες των καθηγητών με τους μαθητές αρχίζουν τουλάχιστον ένα μήνα πριν. Η κόρη μου πέρσι συμμετείχε σε μια γιορτή και πήγαιναν ακόμα και σαββατοκύριακα στο σχολείο για να κάνουν πρόβες με τις καθηγήτριες ώστε να μη χάνονται διδακτικές ώρες.
4) Σχολικά προγράμματα καινοτόμων δράσεων υλοποιούνται πάρα πολλά κάθε χρόνο στα σχολεία. Στα προγράμματα αυτά εκπαιδευτικοί και μαθητές εργάζονται πολλές ώρες κάθε εβδομάδα, εκτός σχολικού ωραρίου (μετά τη λήξη των μαθημάτων, απογεύματα ή σαββατοκύριακα). Για να πάρεις μια ιδέα, μόνο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση υλοποιήθηκαν πέρσι προγράμματα στην περιφέρεια της Β' Αθήνας, στα οποία συμμετείχαν 89 σχολεία, 248 καθηγητές και 3079 μαθητές. Τα στοιχεία τα πήρα από εδώ: https://docs.google.com/file/d/0B9JE0j8jHg_UbktTZldLWG9rdlU/edit
Πρόσθεσε και τα προγράμματα που έγιναν στην αγωγή υγείας, στην αγωγή σταδιοδρομίας, πολιτιστικά, e-twinning κλπ....
Άρα λοιπόν, πού βλέπεις την ισχνή παρουσία των προγραμμάτων αυτών στα σχολεία;
5) Για αυτά που λες για την ΟΛΜΕ είμαι πάνω-κάτω σύμφωνος. Άλλωστε, εννοείται ότι όταν η ΟΛΜΕ εξαγγέλλει απεργία, δεν συμμετέχουν όλοι οι καθηγητές. Άλλοι γιατί δεν συμφωνούν και άλλοι γιατί δεν μπορούν να αντέξουν το οικονομικό κόστος. Τώρα μάλιστα που πολλοί επέστρεψαν από τις διακοπές τους και ψάχνουν απεγνωσμένα για ρευστό να πληρώσουν εφορίες, λογαριασμούς και χαράτσια, τι περιθώριο να υπάρχει για να κάνουν απεργία; Σε περίπτωση απεργίας διαρκείας, όσοι καθηγητές συμμετάσχουν άντε να απεργήσουν 1-2 μέρες "για την τιμή των όπλων"... Εν πάσει περιπτώσει, ας καταλάβουν και οι μαθητές/γονείς ότι κάθε απεργία ενός κλάδου εργαζομένων έχει και τις επιπτώσεις της στην κοινωνία. Δεν βλέπω όμως τις ίδιες ευαισθησίες ή αντιδράσεις από τους γονείς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης όταν χάνονται χιλιάδες ώρες κάθε χρόνο με τις καταλήψεις σχολείων από τους μαθητές... Γίνεται κατάληψη στο σχολείο για μια βδομάδα και δεν βλέπεις να εμφανίζεται ούτε ένας γονιός το πρωί για να δει τι θα γίνει... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Δεν πρόκειται να επιστρατευτούν οι καθηγητές σε περίπτωση απεργίας, δηλώνει ο υπουργός παιδείας.
https://news.in.gr/greece/article/?aid=1231263289

Να σου απαντήσω σε μερικά από αυτά που αναφέρεις, hliass_1989. 1) Για τους δικαστικούς υπαλλήλους, νομίζω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Όταν π.χ. ένας δικαστής αναλάβει να διεκπεραιώσει μια δικογραφία, την παίρνει σπίτι για να τη μελετήσει και να την επεξεργαστεί και μπορεί να κάνει 1 εβδομάδα, ένα μήνα ή και περισσότερο να πατήσει πόδι στο γραφείο του. Είναι η φύση της δουλειάς του τέτοια που δεν απαιτεί καθημερινή παρουσία στην υπηρεσία του. Και βέβαια, ας μην πάμε σε σύγκριση του μέσου μισθού ενός δικαστικού με αυτόν ενός εκπαιδευτικού...
2) Για τα τεστ και τα διαγωνίσματα, δεν είναι μόνο το διόρθωμα, αλλά και η ώρα που ξοδεύει ο διδάσκων για να το ετοιμάσει και να γράψει τα θέματα. Και να σκεφτείς μόνο την περίπτωση που ένας φιλόλογος παίρνει στο σπίτι του να διορθώσει τις εκθέσεις από ένα τμήμα 28 μαθητών... Όπως έγραψα όμως και στο προηγούμενο μήνυμά μου, υπάρχουν αρκετές εξωδιδακτικές εργασίες που απαιτούν πάρα πολύ χρόνο. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κατασκευή του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου. Είναι μια επίπονη διαδικασία και μέχρι να οριστικοποιηθεί το τελικό πρόγραμμα, μπορεί ο καθηγητής να το δουλεύει καθημερινά στο σπίτι του για πολλές ώρες επί ένα δίμηνο ή και παραπάνω.
3) Για την προετοιμασία των εορτών, φαίνεται σαν να μην έχεις περάσει ποτέ από σχολείο. Στα περισσότερα γυμνάσια και λύκεια είναι πάρα πολλές οι ώρες προετοιμασίας για κάθε γιορτή και οι πρόβες των καθηγητών με τους μαθητές αρχίζουν τουλάχιστον ένα μήνα πριν. Η κόρη μου πέρσι συμμετείχε σε μια γιορτή και πήγαιναν ακόμα και σαββατοκύριακα στο σχολείο για να κάνουν πρόβες με τις καθηγήτριες ώστε να μη χάνονται διδακτικές ώρες.
4) Σχολικά προγράμματα καινοτόμων δράσεων υλοποιούνται πάρα πολλά κάθε χρόνο στα σχολεία. Στα προγράμματα αυτά εκπαιδευτικοί και μαθητές εργάζονται πολλές ώρες κάθε εβδομάδα, εκτός σχολικού ωραρίου (μετά τη λήξη των μαθημάτων, απογεύματα ή σαββατοκύριακα). Για να πάρεις μια ιδέα, μόνο στην περιβαλλοντική εκπαίδευση υλοποιήθηκαν πέρσι προγράμματα στην περιφέρεια της Β' Αθήνας, στα οποία συμμετείχαν 89 σχολεία, 248 καθηγητές και 3079 μαθητές. Τα στοιχεία τα πήρα από εδώ: https://docs.google.com/file/d/0B9JE0j8jHg_UbktTZldLWG9rdlU/edit
Πρόσθεσε και τα προγράμματα που έγιναν στην αγωγή υγείας, στην αγωγή σταδιοδρομίας, πολιτιστικά, e-twinning κλπ....
Άρα λοιπόν, πού βλέπεις την ισχνή παρουσία των προγραμμάτων αυτών στα σχολεία;
Μια και κάνεις λόγο για τις ώρες απασχόλησης καθηγητών, να θίξω και το θέμα της συνοδείας στις μαθητικές εκδρομές γιατί με τρώει... Ας πάρουμε π.χ. μια πενταήμερη εκδρομή της Γ' λυκείου. Πέρα από την τεράστια ευθύνη που επωμίζεται ο συνοδός, έχει υπολογίσει κανείς σε πόσες εργάσιμες ημέρες ενός καθηγητή αντιστοιχεί η συνοδεία σε μια τέτοια εκδρομή; Λοιπόν, με απλά μαθηματικά έχουμε και λέμε. Κάθε μέρα εκδρομής είναι 20 ώρες (έβαλα χαριστικά 4 ώρες ύπνου - και πολλές είναι νομίζω..). Οπότε, 20x5=100 ώρες απασχόλησης συνολικά. Αν αυτές τις 100 ώρες τις διαιρέσουμε με τις 6 εργάσιμες ώρες ενός καθηγητή στο σχολείο (8π.μ - 2μ.μ), τότε μας βγαίνουν: 100:6=16,6 μέρες περίπου. Με άλλα λόγια, η συνοδεία σε μια 5-ήμερη αντιστοιχεί σε 16,6 εργάσιμες ημέρες ενός καθηγητή! Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για αυτούς που στοχοποιούν και απαξιούν το δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του με προφανή σκοπό να στρέψουν μαθητές και γονείς προς την ιδιωτική εκπαίδευση και τα φροντιστήρια, όπου "μόνο εκεί γίνεται καλή δουλειά" και " τα χρήματα πιάνουν τόπο". Για τη σπουδαία δουλειά που γίνεται στην περιβαλλοντική εκπαίδευση (στην οποία αναφέρθηκες alan09), είμαι περίεργος αν αναρωτήθηκε κανένας γονιός υποψηφίου στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις για το πόσο βοηθήθηκε το παιδί του στην ανάπτυξη του φετινού θέματος της ν.ε. γλώσσας, έχοντας την προηγούμενη εμπειρία από τη συμμετοχή του σε ένα τέτοιο πρόγραμμα..
Τέλος, έχει μεγάλη ευθύνη η ΟΛΜΕ που εξαγγέλει απεργίες χωρίς πρώτα να εξηγήσει στην κοινωνία το πραγματικό ωράριο εργασίας ενός εκπαιδευτικού που απεργεί και το έργο που κάνει στο δημόσιο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Μια και κάνεις λόγο για τις ώρες απασχόλησης καθηγητών, να θίξω και το θέμα της συνοδείας στις μαθητικές εκδρομές γιατί με τρώει... Ας πάρουμε π.χ. μια πενταήμερη εκδρομή της Γ' λυκείου. Πέρα από την τεράστια ευθύνη που επωμίζεται ο συνοδός, έχει υπολογίσει κανείς σε πόσες εργάσιμες ημέρες ενός καθηγητή αντιστοιχεί η συνοδεία σε μια τέτοια εκδρομή; Λοιπόν, με απλά μαθηματικά έχουμε και λέμε. Κάθε μέρα εκδρομής είναι 20 ώρες (έβαλα χαριστικά 4 ώρες ύπνου - και πολλές είναι νομίζω..). Οπότε, 20x5=100 ώρες απασχόλησης συνολικά. Αν αυτές τις 100 ώρες τις διαιρέσουμε με τις 6 εργάσιμες ώρες ενός καθηγητή στο σχολείο (8π.μ - 2μ.μ), τότε μας βγαίνουν: 100:6=16,6 μέρες περίπου. Με άλλα λόγια, η συνοδεία σε μια 5-ήμερη αντιστοιχεί σε 16,6 εργάσιμες ημέρες ενός καθηγητή! Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για αυτούς που στοχοποιούν και απαξιούν το δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του με προφανή σκοπό να στρέψουν μαθητές και γονείς προς την ιδιωτική εκπαίδευση και τα φροντιστήρια, όπου "μόνο εκεί γίνεται καλή δουλειά" και " τα χρήματα πιάνουν τόπο". Για τη σπουδαία δουλειά που γίνεται στην περιβαλλοντική εκπαίδευση (στην οποία αναφέρθηκες alan09), είμαι περίεργος αν αναρωτήθηκε κανένας γονιός υποψηφίου στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις για το πόσο βοηθήθηκε το παιδί του στην ανάπτυξη του φετινού θέματος της ν.ε. γλώσσας, έχοντας την προηγούμενη εμπειρία από τη συμμετοχή του σε ένα τέτοιο πρόγραμμα..
Τέλος, έχει μεγάλη ευθύνη η ΟΛΜΕ που εξαγγέλει απεργίες χωρίς πρώτα να εξηγήσει στην κοινωνία το πραγματικό ωράριο εργασίας ενός εκπαιδευτικού που απεργεί και το έργο που κάνει στο δημόσιο σχολείο.

Το να συζητάμε για το αν οι καθηγητές έχουν λίγες ώρες είναι αστείο.
Πραγματικά είναι η καλύτερη δουλειά από πλευράς ωραρίου να σαι καθηγητής στο δημόσιο.Βλέπω τη μάνα μου μέχρι τώρα.3-4 ώρες και σπίτι.Άντε να έχει 6 ώρες μια φορά την εβδομάδα.Και επειδή έχει και 1η γυμνασίου δεν έχει τρομερή δουλειά για το σπίτι.
Την καλύτερη ζωή κάνουν οι καθηγητές.Μόνο στο οικονομικό είναι ένα πρόβλημα αλλά με τέτοια ωράρια και τόσους μήνες διακοπές χαλάλι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Το να συζητάμε για το αν οι καθηγητές έχουν λίγες ώρες είναι αστείο.
Πραγματικά είναι η καλύτερη δουλειά από πλευράς ωραρίου να σαι καθηγητής στο δημόσιο.Βλέπω τη μάνα μου μέχρι τώρα.3-4 ώρες και σπίτι.Άντε να έχει 6 ώρες μια φορά την εβδομάδα.Και επειδή έχει και 1η γυμνασίου δεν έχει τρομερή δουλειά για το σπίτι.
Την καλύτερη ζωή κάνουν οι καθηγητές.Μόνο στο οικονομικό είναι ένα πρόβλημα αλλά με τέτοια ωράρια και τόσους μήνες διακοπές χαλάλι.
Δυστυχώς, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εργαζομένων δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα, υπάρχουν και ορισμένοι που έχουν μετατρέψει την κύρια εργασία τους σε πάρεργο. Γι αυτό είναι επιβεβλημένη η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα από φέτος με αξιοκρατικά κριτήρια. Το ζητούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που αποδεικνύουν καθημερινά μέσα στην τάξη ότι η δουλειά τους είναι ένα λειτούργημα. Και πρώτη από όλους θα έπρεπε να το ζητάει το συνδικαλιστικό τους όργανο, η ΟΛΜΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Δυστυχώς, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εργαζομένων δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα, υπάρχουν και ορισμένοι που έχουν μετατρέψει την κύρια εργασία τους σε πάρεργο. Γι αυτό είναι επιβεβλημένη η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα από φέτος με αξιοκρατικά κριτήρια. Το ζητούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που αποδεικνύουν καθημερινά μέσα στην τάξη ότι η δουλειά τους είναι ένα λειτούργημα. Και πρώτη από όλους θα έπρεπε να το ζητάει το συνδικαλιστικό τους όργανο, η ΟΛΜΕ.

Το πάρεργο και αυτά τα συνδικαλιστικά από πού τα συμπέρανες?
Κανονικά φίλε μου δουλεύει τις ώρες που έχει.Και αξιολόγηση ας κάνουν.20 χρόνια πρώτη γυμνασίου παίρνει και τα παίζει στα δάχτυλα τα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Το πάρεργο και αυτά τα συνδικαλιστικά από πού τα συμπέρανες?
Κανονικά φίλε μου δουλεύει τις ώρες που έχει.Και αξιολόγηση ας κάνουν.20 χρόνια πρώτη γυμνασίου παίρνει και τα παίζει στα δάχτυλα τα μαθήματα.
Κι εγώ δουλεύω κανονικά τις ώρες μου και τα μαθήματα τα παίζω στα δάχτυλα. Από τις 5 ώρες μαθηματικά τη βδομάδα στην α λυκείου, κάνω 1 ώρα μάθημα και τις υπόλοιπες τους λέω ανέκδοτα. Έχω και τα ιδιαίτερα το απόγευμα, δεν πρέπει να κουράζομαι και πολύ στο σχολείο. Ά! και πάντα λέω στον προγραμματιστή του σχολείου να μη με βάζει πρώτες ώρες την Πέμπτη γιατί το πρωί πάω για ψώνια στη λαϊκή, ενώ κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή πρέπει να έχω τελειώσει μέχρι τις 10 το πρωί γιατί μετά έχω γυμναστήριο. Έχω 25 χρόνια υπηρεσίας, είμαι παλιός και δεν τολμάει κανένας να μου πει τίποτα, ούτε ο διευθυντής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Κι εγώ δουλεύω κανονικά τις ώρες μου και τα μαθήματα τα παίζω στα δάχτυλα. Από τις 5 ώρες μαθηματικά τη βδομάδα στην α λυκείου, κάνω 1 ώρα μάθημα και τις υπόλοιπες τους λέω ανέκδοτα. Έχω και τα ιδιαίτερα το απόγευμα, δεν πρέπει να κουράζομαι και πολύ στο σχολείο. Ά! και πάντα λέω στον προγραμματιστή του σχολείου να μη με βάζει πρώτες ώρες την Πέμπτη γιατί το πρωί πάω για ψώνια στη λαϊκή, ενώ κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή πρέπει να έχω τελειώσει μέχρι τις 10 το πρωί γιατί μετά έχω γυμναστήριο. Έχω 25 χρόνια υπηρεσίας, είμαι παλιός και δεν τολμάει κανένας να μου πει τίποτα, ούτε ο διευθυντής...

Δε μπορώ να καταλάβω αν μιλάς σοβαρά ή κάνεις πλάκα.
Η μάνα μου παίζει να είναι από τους ελάχιστους που δεν έχει κάνει ούτε μια ώρα ιδιαίτερο σε κανέναν από τότε που διορίστηκε.Γιατί πρώτον δεν είχε ανάγκη να κάνει και 2ον ήθελε να ασχοληθεί με την οικογένεια και όχι να κυνηγάει 20ευρα.
Και ανέκδοτα δεν ξέρει να λέει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Δε μπορώ να καταλάβω αν μιλάς σοβαρά ή κάνεις πλάκα.
Στο βάζω άσκηση για το σπίτι. Μέχρι αύριο θέλω τη λύση. Αν δεν τα πας καλά με τα μαθηματικά, πρέπει να κάνεις ιδιαίτερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Στο βάζω άσκηση για το σπίτι. Μέχρι αύριο θέλω τη λύση. Αν δεν τα πας καλά με τα μαθηματικά, πρέπει να κάνεις ιδιαίτερο...

Δυστυχώς φάρμακο για την ανωριμότητα δεν έχουν βρει ακόμα.Εύχομαι τουλάχιστον να είσαι κάτω από 15 για να δικαιολογείται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gavroulis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Παιδιά, εγώ στήριζα τις κινητοποιήσεις των καθηγητών κατα την διάρκεια των Πανελλαδικών. Αποδείχθηκε όμως εκ του αποτελέσματος ότι εν τέλει αποπροσανατόλισαν εμάς τους μαθητές, σε εκείνη τη χρονική συγκυρία. Δεν θεωρώ ότι είναι καλό να αρχίσουν με απεργίες. Δεν επηρεάζεται από πολιτικοϊδεολογικούς παράγοντες η άποψή μου, αλλά πιστεύω πως δουλειά του καθηγητή είναι να αρχίσει ομαλά το μάθημα από την αρχή της χρονιάς. Γιατί να την πληρώνετε εσείς ρε παιδιά (ειδικά όσοι θα δώσετε φέτος Πανελλαδικές) για τα συνδικαλιστικά και μικροπολιτικά παιχνίδια που παίζει ο κάθε Παπαχρήστος, ο κάθε Κοτσυφάκης και η κάθε Φατούρου; Αν νοιάζονταν για τις απολύσεις τόσο, ας έβγαιναν και λίγο στο πεζοδρόμιο, στις γειτονιές και στα σχολεία να δηλώσουν ΕΜΠΡΑΚΤΑ στήριξη και αλληλεγγύη στους συναδελφους τους. Βάλτε τηλεόραση και ραδιόφωνο, στις 8 το πρωί είναι στον ΑΝΤ1, κατά τις 10 στο ΣΚΑΪ, στις 12 στα ραδιόφωνα, στις 2 στο δελτίο ειδήσεων, στις 7 στον Σρόιτερ, στις 8 στον Ευαγγελάτο, στις 9 στο Κόντρα, στις 10 στο Extra 3. Άλλο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ με balls και αλλό φραγκάτος τηλεμαϊντανος συνδικάλας... Αντί να στρωθούν και να κάνουν δουλειά σοβαρή στο σχολείο, έρχονται πολλοί από αυτούς για να συμπληρώσουν τα φράγκα που παίρνουν από τα ιδιαίτερα... Και ας μην αναφερθούμε ότι κάποιοι κύριοι της ΟΛΜΕ είναι αφανεις μέτοχοι σε Φροντιστήρια-Ανώνυμες Εταιρίες. Έλεος, η κοροϊδία έχει και όρια. Καλό είναι να αφήσουμε στην άκρη τις απεργίες και τις μικροπολιτικές αστειότητες κάποιων και να συγκεντρωθούμε στον στόχο μας. Δεν αφήνουμε να μας αποσπάσει τίποτα. Είναι νωρίς ακομή, αλλά κάθε ώρα είναι σημαντική για κάθε υποψήφιο. Έδωσα πέρσυ, ξαναδίνω και φέτος. Κάτι παραπάνω ξέρω.
Φιλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Διονύσης13

Τιμώμενο Μέλος

Ο Διονύσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Οταν οι ωρες των καθηγητων αυξηθουν στις 35 τοτε ισως εχει αξια να κανουμε την συζητηση ξανα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nadiawow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νάντια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
μπορεις σε παρακαλω να το υποστηριξεις αυτο ; τοτε ισως εχει αξια να κανουμε την συζητηση ξανα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Διονύσης13

Τιμώμενο Μέλος

Ο Διονύσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Αυτό που εννοώ είναι πως πολύ απλά έχουμε υπερπληθώρα καθηγητών. Η βάση έχει πέσει στο 13 πλεόν και οι θέσεις είναι πολλές για τις ανάγκες τις χώρας. Χρειάζεται αναδιάρθρωση το σύστημα. Οι καθηγητές έως τώρα εργάζονταν 18! διδακτικές ώρες, δηλαδή με απλά μαθηματικά είχαμε γύρω στους διπλάσιους καθηγητές από όσους ουσιαστικά χρειαζόμασταν. Το θέμα είναι πως το κράτος λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα... Ωστόσο όταν γίνεται απεργία από τους καθηγητές για τις 2 ώρες παραπάνω, αυτό δεν μπορώ να το δεκτώ. Επίσης σε σχέση με τους διορισμούς σε άλλες πόλεις αν αυτό είναι αναγκαστικό να γίνει θα πρέπει να το αποδεκτούν. Άλλοι έχασαν την δουλειά τους, δεν έχουν ψωμί να φάνε και παρακαλάνε για μια οποιαδήποτε δουλειά. Και έχουμε τους καθηγητές με τον ΑΦΘΟΝΟ ελεύθερο χρόνο να διαμαρτύρονται. Να διαμαρτύρονταν οι νεότεροι απόφοιτοι που όλες οι θέσεις είναι πιασμένες εξαιτίας της υπερπληθώρας που ανέφερα το καταλαβαίνω. Τα παιδιά αυτά τί θα κάνουν; Είναι αναγκασμένα να μείνουν στο περιθώριο και να περιμένουν μια νέα δουλειά, άσχετη με αυτή των σπουδών τους. Επειδή οι καθηγητές του δημοσίου είναι "πάμπολλοι" και μια ζωή κάθονται, ναι κύριοι κάθονται. Θα μου πείτε δεν φταίνε αυτοί, όντως δεν φταίνε αλλά τα πράγματα κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξουν. Εξάλλου τί πάει να πεί μονιμότητα και εξασφαλισμένη δουλειά ή τόπος εργασίας; Ο ιδιωτικός σκοτώνεται και φτύνει ΑΙΜΑ καθημερινά για να επιβιώσει και οι δημόσιοι με το παραμικρό κάνουν απεργίες και καταλήψεις... Οι καταστάσεις είναι δύσκολες και όλοι πρέπει να είμαστε έτοιμοι για δυσάρεστες εξελίξεις, κανείς δεν εγγυάται τίποτα σήμερα.

Σε φιλικό κλίμα όλα, αλλά δεν μπορώ να βλέπω άτομα να υποφέρουν και όλη η χώρα αντιθέτως να ασχολείται μια ζωή με το δημόσιο σε βάρος του ιδιωτικού. Αλλά σωστά, για αυτούς δεν νοιάζεται κανείς... Για να μην απολυθεί κανένας ας βάλουμε φόρο στον δικηγόρο/ιατρό/καταστηματάρχη να τον εξοντώσουμε. Έτσι δεν γίνεται δουλειά παίδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Ναι στον ιδιωτικο τομεα ολα δουλευουν ρολοι. Για αυτο πας σε μια τραπεζα και περιμενεις κανα δυο ωρες(χειροτερα απο εφορια και ΙΚΑ). Πιπιλιστε ακομα λιγο την καραμελα με τις ωρες, αλλα παω στιχοιμα πως κανεις σας δεν θα εμπαινε στην ζουγκλα των ελληνικων σχολειων. Οσον αφορα τις μεταθεσεις, οταν ο καθηγητης μετα απο 10 χρονια στα σχολεια τον στελνουν εκτος εδρας, τα εξοδα του ειναι περισσοτερα απο τα εσοδα του, αρα θα παραιτηθει γιατι θα "μπαινει μεσα"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Την ώρα που οι εκπρόσωποι των καθηγητών αποφασίζουν απλά τη μορφή, δηλαδή τη διάρκεια της απεργίας τους - γιατί η απεργία θεωρείται δεδομένη - η κυβέρνηση διατείνεται ότι και δεν θα τους επιστρατεύσει, και τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά...Σε λίγο η απόφαση της ΕΛΜΕ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
Την ώρα που οι εκπρόσωποι των καθηγητών αποφασίζουν απλά τη μορφή, δηλαδή τη διάρκεια της απεργίας τους - γιατί η απεργία θεωρείται δεδομένη - η κυβέρνηση διατείνεται ότι και δεν θα τους επιστρατεύσει, και τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά...Σε λίγο η απόφαση της ΕΛΜΕ
:P:P Ρε συ Johnny!! Μη μου πεις ότι γράφεις στο Newsit!!!:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
:P:P Ρε συ Johnny!! Μη μου πεις ότι γράφεις στο Newsit!!!:P:P

Ξέχασα να βάλω την πηγή!!Χεχεχεχεχεχεχε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top