Σύγκριση φροντιστηρίου-σχολείου

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Με αφορμή κάποια μηνύματα στο topic: "Οκτώβρη ανοίγουν τα σχολεία (?)" σχετικά με την αξία του δημόσιο σχολείου σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα. Πιστεύετε ότι στο δημόσιο σχολείο γίνετε δουλειά ή το μόνο που αξίζει είναι το φροντιστήριο; Ποιους θεωρείται καλύτερους καθηγητές; Του φροντιστηρίου ή του σχολείου και γιατί.

Η συζήτηση αυτή δεν αφορά μόνο τη Γ λυκείου αλλά γενικότερα όλη τη δευτεροβάθμια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά στην Γ' λυκείου έκανα ιδιαίτερα με μια καθηγήτρια από το σχολείο μου...Έμεινα απολύτως ευχαριστημενη,καθώς διαπίστωσα ότι ήταν η μόνη που έκανε το μάθημα με τον ίδιο τρόπο και στο σχολείο και στα ιδιαίτερα,και της βγάζω το καπέλο γι'αυτό....Επομένως και στο σχολείο μπορεί να γίνει δουλειά,αλλά αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη θέληση του εκάστοτε καθηγητή...... Αυτά από μένα..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Και το σχολείο αλλά και το φροντιστήριο είναι εξίσου σημαντικά.
Υπάρχει αυτή η συνήθεια να "εκμηδενίζεται" κάπως ο ρόλος του σχολείου ειδικά στην γ' λυκείου, με τους μαθητές να σταματούν να έρχονται μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Γνωρίζουμε ότι οι μαθητές στην Γ' Λυκείου, ενδιαφέρονται περισσότερο για το φροντιστήριο...
Εγώ πιστεύω ότι στο δημόσιο σχολείο μπορεί να γίνει και γίνεται δουλειά, σε όλες τις τάξεις ή τουλάχιστον μέχρι τη Γ'. Στο σχολείο μου τουλάχιστον γίνεται. Αν δε γινόταν, τότε το φροντιστήριο δε θα είχε κανένα απολύτως λόγο ύπαρξης (αναφέρομαι στη δευτεροβάθμια γενικά). Υποτίθεται ότι, οι μαθητές απευθύνονται στα φροντιστήρια, με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση των γνώσεων που προσφέρει το σχολείο, αλλά και για κάποιες επιπλέον γνώσεις. Επομένως και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά.

Όσο προχωράνε οι μαθητές προς το τέλος της σχολικής τους θητείας, το φροντιστήριο παίρνει όλο και σημαντικότερη θέση. Δε γίνεται όμως να αποκλείσουμε και τη συμμετοχή του σχολείου στην επιτυχία των μαθητών. Μην τα καταργούμε και όλα.

Εγώ προσωπικά, προτιμώ τους καθηγητές του φροντιστηρίου. Κυρίως επειδή κάνω ιδιαίτερο και είμαι πιο κοντά με αυτούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμελί

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αμελί αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 343 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά στην Γ' λυκείου έκανα ιδιαίτερα με μια καθηγήτρια από το σχολείο μου...Έμεινα απολύτως ευχαριστημενη,καθώς διαπίστωσα ότι ήταν η μόνη που έκανε το μάθημα με τον ίδιο τρόπο και στο σχολείο και στα ιδιαίτερα,και της βγάζω το καπέλο γι'αυτό....Επομένως και στο σχολείο μπορεί να γίνει δουλειά,αλλά αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη θέληση του εκάστοτε καθηγητή...... Αυτά από μένα..:)

βασικά αυτό απαγορεύεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hale

Δραστήριο μέλος

Ο Δημητρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 616 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη εάν στο σχολείο υπείρχαν καθηγητές που να μπορούσαν να επιβληθούν στους μαθητές και να τους μεταδώσουν τις γνώσεις τους ( γιατί η μεταδοτικότητα είναι από τα κύρεια προσόντα που πρέπει να έχει και πολλοί δυστυχώς δεν την έχουν) τότε τα φροντ. δεν θα χρειαζόντουσαν σχεδόν καθόλου. Στην εποχή όμως που ζούμε στα σχολεία κατά κοινή ομολογία δεν γίνεται σωστή δουλειά οπότε τα φροντ. είναι αναγκαία. Βέβαια και σε αυτά υπάρχουν μερικοί καθηγητές που είναι πολύ μ.....ς αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά στην Γ' λυκείου έκανα ιδιαίτερα με μια καθηγήτρια από το σχολείο μου...Έμεινα απολύτως ευχαριστημενη,καθώς διαπίστωσα ότι ήταν η μόνη που έκανε το μάθημα με τον ίδιο τρόπο και στο σχολείο και στα ιδιαίτερα,και της βγάζω το καπέλο γι'αυτό....Επομένως και στο σχολείο μπορεί να γίνει δουλειά,αλλά αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη θέληση του εκάστοτε καθηγητή...... Αυτά από μένα..:)

Μόλις περιέγραψες την απαξίωση του σχολείου!!!

Έχοντας δουλέψει και στα δύο....
Η δουλειά του φροντιστηρίου είναι να μάθει τους μαθητές την τεχνική των εξετάσεων και ΜΟΝΟ αυτό!!!!! Και για να είμαι λίγο πιο δίκαιος.... υπάρχουν και σπανιότατα μερικές εξαιρέσεις.... απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα!

Τώρα.... το σχολείο - που κατά τη γνώμη μου, μόνο δημόσιο μπορεί να είναι - είναι πολλά περισσότερα!!!!! Η τεχνική των εξετάσεων είναι μονάχα ένα πολύ μικρό μέρος των όσων ρόλων επιτελεί!

Έτσι, θα έλεγα ότι δεν είναι δόκιμη μια τέτοια σύγκριση, μιας και είναι δύο εντελώς διαφορετικοί θεσμοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επειδή έτσι τα έφερε η κακούργα η ζωή,το σχολείο,το σύστημα,ο Ερμής που είναι ανάδρομος και πηγαίνουμε φροντιστήριο θα το πιούμε και τούτο το ποτήριον.
Ωστόσο το σχολείο δεν πρέπει να το αχρηστεύουμε τελείως.Εξάλλου κι εμείς ως μαθητές έχουμε κάποιες ευθύνες για την κατάσταση που βρίσκεται τώρα.
Μπορεί να μην είναι το τέλειο,μπορεί μόνο με αυτό να μην καταφέρει κάποιος να αριστεύσει (και λέω μπορεί γιατί ποτέ δεν είσαι σίγουρος),μπορεί το μάθημα να μην είναι ΤΟ φοβερό αλλά δεν είναι για τα σκουπίδια. Εξάλλου το σχολείο δεν είναι απλά για να μάθουμε να λύνουμε ασκήσεις κτλ,αλλά προσφέρει και άλλα πράγματα.Σε εφοδιάζει με κάποιες αξίες,αρχές ,σου δίνει την ευκαιρία να γίνεις πιο κοινωνικός,να αποκτήσεις αυτό το αίσθημα ομαδικότητας ,συναγωνισμού κτλ.
Στο σχολείο μπορείς να βρεις αξιόλογους καθηγητές,που έχουν όρεξη για δουλειά και μεράκι.Μπορείς να βρεις και 'κακούς' καθηγητές που έχουν βαρεθεί τη ζωή τους,που επαναπαύονται και οι ίδιοι στο γεγονός ότι υπάρχει το φροντιστήριο,που δεν τους νοιάζει.Επίσης μπορείς να βρεις αξιόλογους ανθρώπους που θα σε στηρίξουν,θα σε καθοδηγήσουν θα είναι εκεί για σένα.Απ΄την άλλη μπορείς να βρεις και απρόσιτα άτομα,όπως και σε κάθε επάγγελμα άλλωστε.
Απ΄την άλλη το φροντιστήριο ασχολείται μόνο με την μετάδοση γνώσεων.Εντάξει μπορεί κάτι να σου πει και εκεί ο καθηγητής σου για τη ζωή,τα πουλιά,τον Ολυμπιακό αλλά και πάλι αυτήν την ώρα που θα κάνεις επικεντρώνεσαι στο μάθημα κι αυτό επαναλαμβάνεται πάντα.Είναι το φροντιστήριο ένας βοηθός που κινείται μαζί σου στην προσπάθειά σου να πετύχεις.Όπως και το σχολείο όμως.Πρέπει σχολείο,μαθητής,φροντιστήριο να περπατάν παράλληλα.Κύριως στόχος είναι η επιτυχία του μαθητή και όχι η νίκη του σχολείου ή του φροντιστηρίου.
Κάνουμε πολλά λάθη κι εμείς όμως,ως μαθητές.Αυτή η απαξίωση που δείχνουμε,η εναντίωση χαλάει όλο το κλίμα.Εάν από το γυμνάσιο ας πούμε κάποιο παιδί φέρνει να λύσει ασκήσεις μαθηματικών την ώρα των αρχαίων,τότε τι θα πιστέψει ο καθηγητής?Πώς να φερθεί όταν ο άλλος μπροστά στη μούρη του φτύνει το μάθημα των αρχαίων αλλά και το οποιοδήποτε μάθημα?Ή θα είναι καθηγητής που θα επιμείνει ή απλά θα πει ''Αφού τα παιδιά με γράφουν θα τα γράψω κι εγώ''
Άρα πώς θα γίνει δουλειά μετά.Πώς θα γίνει δουλειά όταν τα παιδιά από την 1η Γυμνασίου διαλέγουν στο μυαλό τους κατευθύνσεις και παρατάνε ότι δεν περιλαμβάνεται στην κατεύθυνση.Που σκέφτομαι για τις Πανελλήνιες πριν την ώρα τους.Αλλά το ίδιο και στο Λύκειο (κυρίως δηλαδή μέχρι την Β Λυκείου,γιατί από ότι ακούμε στην Γ δεν προλαβαίνεις να ασχοληθείς με κάτι άλλο).Εγώ αν ήμουν καθηγήτρια πχ Φιλόλογος κι έβλεπα μία πτέρυγα,την ώρα του μαθήματός μου να λύνει Μαθηματικά και Φυσική θα ένιωθα πολύ άσχημα.Γιατί ο καθένας αυτό που κόιπασε να σπουδάσει,αυτό θέλει και να διδάξει και απαιτεί μια τουλάχιστον σχετική προσοχή και όχι φυσικά απαξίωση.Έτσι χαλάνε οι καθηγητές,κυρίως από εμάς τους μαθητές.
Και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης της δουλειάς που γίνεται στο σχολείο και στο φροντιστήριο.Ο καθηγητής στο σχολείο έχει μια ομάδα 25 μαθητών και αυτός του φροντιστηρίου έχει 5 παιδιά τα οποία θα είναι συνήθως και τα 5 άριστα,ή πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο.Ο καθηγητής στο σχολείο έχει να αντιμετωπίσει κάποιους μαθητές που κάνουν φασαρία,ενώ στο φροντιστήριο (συνήθως) δεν παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα.Όχι πως έτσι δικαιολογούμε τους καθηγητές του σχολείου απλά υπάρχει και αυτό το σχετικό εμπόδιο.
Επιπλέον το σχολείο παίρνει λίγο την κάτω βόλτα όταν έρχεται το θέμα με τους βαθμούς.Ένα φαινόμενο τόσο εκνευριστικό και αστείο έχει γίνει πια,αλλά τέλοσπάντων.
Πάνε γονείς,μαθητές κτλ σε καθηγητές άλλωτε παρακαλώντας,άλλωτε φωνάζωντας να ζητήσουν το 20 για το παιδί τους είτε αυτό αξίζει είτε όχι.Σαν να λένε
'Εμένα δεν με νοιάζει τι μάθημα κάνεις εσύ,ούτε αν διαβάζει το παιδί μου,εξάλλου το στέλνω φροντιστήριο,απλά θα του βάλεις 20 για να περάσει το Κωστάκη/να πάρει αριστείο/να πάρει τη σημαία/κ.α΄' κι έτσι για άλλη μια φορά υποβιβάζεται ο ρόλος του καθηγητή και περιορίζεται μόνο στο να βάζει βαθμούς.Άρα και πάλι άλλοι φταίνε.
Εγώ φέτος πραγματικά εκνευρίστικα γιατί είχαμε αξιολογότατους καθηγητές,ειδικά στην κατεύθυνση αλλά οι περισσότεροι δεν έδιναν καμία σημασία και περίμεναν μόνο το φροντιστήριο. πχ.κάποιος έλυνε ασκήσεις μαθηματικών της Γ' Λυκείου,την λωρα που είχαμε Χημεία Κατ.Ε εντάξει,αν εγώ είμαι τρελή κι αυτό τώρα είναι σωστό τι να πω!
Τελοσπάντων,για να μην τα πολυλογώ δεν είναι αχρηστο το σχολείο και είναι και στο χέρι μας να το κάνουμε εμείς καλύτερο και όχι απλά να πούμε 'η πολιτεία φταίει,η κυβέρνηση φταίει,ο τάδε υπουργός φταίει' γιατί μπορεί να φταίνε και αυτοί αλλά φταίμε κι εμείς.
Κι αφού το φροντιστήριο τώρα είναι κάτι το δεδομένο (αν και αν είχαμε τα κότσια θα μπορούσαμε να αρνηθούμε το φροντιστήριο) ας το χρησιμοποιήσουμε κι αυτό ως εργαλείο για την επιτυχία μας.
Φροντιστήριο//Μαθητής//Σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grigoris91

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 930 μηνύματα.
τοσχολειο χρειαζεται αλλαγη. πρωσωπικα εδινα περισοτερο βαση στο φροντηστηριο και στο σχολειο εδινα βαση μονο σε καθηγητεσ που θεωρουσα οτι αξιζουν [μονο ενασ]

αποδειχτηκε ψιλοχαζομαρα διοτι 9 μορι εχασα απο μαθημα κατευθυνσησ[εκανε παρομοιο στο σχολειο και εγω την εγραφα]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Daisy

Δραστήριο μέλος

Η Daisy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 734 μηνύματα.
βασικά αυτό απαγορεύεται...
πολλά απαγορεύονται αλλά άμα υπάρχει ανάγκη.....το κάνουν και αυτό...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seize the day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η seize the day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Το σχολείο ως θεσμός είναι απαραίτητος,καθώς αποτελεί φορέα κοινωνικοποίησης,είναι προορισμένο να παρέχει γενικές γνώσεις και να δημιουργεί ολόπλευρα καλλιεργημένα άτομα.Το ζήτημα έγκειται στο αν όντως επιτελούνται οι στόχοι του αυτοί.Και η απάντηση είναι εξώφθαλμη.Επιπλέον,η απαξίωση του σχολείου από ιθύνοντες και μαθητές ευνοεί την παραπαιδεία.Μόνο το φροντιστήριο πλέον εξασφαλίζει την πολυπόθητη(αλλά απαραίτητα σωστή?)επιλογή της σχολής σε κάποιο πανεπιστημιακό ίδρυμα.Άλλωστε,αν δε σπουδάσεις στο Πανεπιστήμιο,είσαι για πολλούς απόκληρος της κοινωνίας.Έτσι διογκώνεται η φρενίτιδα αυτή.Το σχολείο είναι πλέον μέρος συνάντησης με τους φίλους,ευκαιρία για εκτόνωση,για το γνωστό σε όλους...χαβαλέ και φυσικά για καταλήψεις,για καταλήψεις που οι μαθητές ζητούν προάσπιση των θεσμικών τους δικαιωμάτων,παρόλο που οι περισσότεροι δυστυχώς δεν ξέρουν καν ποια είναι αυτά.Στο φροντιστήριο όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά...Εκεί κανείς δεν κάνει πλάκα και όλοι προσέχουν με κατάνυξη τη διδασκαλία του νεαρού καθηγητή.Εξάλλου στο φροντιστήριο πληρώνουν.Κι όμως,στα πλαίσια του δημόσιου σχολείου,μπορεί να γίνει δουλειά και μάλιστα αποτελεσματική.Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα παραδείγματα καθηγητών που ενδιαφέρονται και τουλάχιστον στηρίζουν τη δημόσια παιδεία.Βέβαια,το εκπαιδευτικό σύστημα νοσεί και η ανασφάλεια ωθεί τους μαθητές στα φροντιστήρια.Ωστόσο αν και εμείς οι ίδιοι απαξιώνουμε τόσο επιδεικτικά τη δημόσια παιδεία,οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στην οπισθοδρόμηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
ο υποψηφιο για τις πανελληνιες πρεπει να ειναι σαν σφουγγαρι και να περνα ολες τις δυνετες γνωσεις...αφου θα πας που θα πας σχολειο γιατιι να κοιμασε...δεν θα τα συγκρινω(φροντ και σχολειο) γιατι θα ενθαρινω εμμεσα την παραπανω κατασταση(προσεχω στο φροντ κοιμαμε στο σχολειο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
....Επομένως και στο σχολείο μπορεί να γίνει δουλειά,αλλά αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη θέληση του εκάστοτε καθηγητή......

Εγώ θα έλεγα εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο στη διάθεση των παιδιών να επιτρέπουν ο καθηγητής να κάνει το μάθημά του. Όταν είσαι σε μια τάξη με 25 μαθητές και δεν σε αφήνουν να κάνεις μάθημα, τότε όση όρεξη και καλή διάθεση και αν έχει ο καθηγητής, τότε αυτή εξανεμίζεται. Μην τα ρίχνουμε όλα στους καθηγητές.

Επίσης πρέπει να καταλάβετε ότι ο Έλληνας θέλει, γουστάρει να πληρώνει για να είναι ικανοποιημένος. Αν του προσφέρεις κάτι δωρεαν τότε αυτό το κρίνει ως άχρηστο και κακής ποιότητος.

Τα βιβλία στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές τα καίνε. Ε βέβαια αφού είναι τσάμπα. Αν τα πλήρωναν θα τα πρόσεχαν.

Τα θρανία, οι τοίχοι στις αίθουσες είναι μουντζουρωμένα. Ε βέβαια αφού προσφέρονται τσάμπα.

Στο φροντιστήριο γιατί δεν καίνε ποτέ τις σημειώσεις του φροντιστηρίου και γιατί οι αίθουσες είναι πάντα στην τρίχα; Ε, αφού εκεί πληρώνουν τότε πρέπει να το προσέξουν και να το εκτιμήσουν...

Μήπως να μπουν δίδακτρα στα δημόσια σχολεία; Τα μισά από ότι στα φροντιστήρια! Και μέρος αυτών να πήγαινε στον μισθό των καθηγητών ως ενίσχυση; Όλοι κερδισμένοι θα είμασταν τότε. Οι καθηγητές μια χαρά με τον μισθό τους, οι μαθητές δεν θα πλήρωναν τα μαλλιά της κεφαλής τους στα φροντιστήριο, αφού θα πλήρωναν θα πρόσεχαν τους σχολικούς χώρους και τα βιβλία τους. Μια χαρά! Λες;:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nightwish 4 ever

Νεοφερμένος

Η Nightwish 4 ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να απαξιωνουμε το δημοσιο σχολειο. Ειτε το θελουμε ειτε οχι εκει περναμε πολλες περισσοτερες ωρες σε συγκριση με το ωραριο του φροντιστηριου. Καλο θα ηταν αυτες οι ωρες να περνουσαν δημιουργικα. Στο σχολειο ερχομαστε αντιμετωποι πολλες φορες με αδιαφορους καθηγητες η με συμμαθητες που κανουν την πλακα τους μες στην ωρα του μαθηματος, κατι που στο φροντηστηριο δεν ισχυει. Ωστοσο παρα τις παραπανω αντιξοοτητες αν εμεις οι ιδιοι ειμαστε αποφασισμενοι να αξιοποιησουμε τη σχολικη ωρα αυτο θα γινει.
Επίσης πρέπει να καταλάβετε ότι ο Έλληνας θέλει, γουστάρει να πληρώνει για να είναι ικανοποιημένος. Αν του προσφέρεις κάτι δωρεαν τότε αυτό το κρίνει ως άχρηστο και κακής ποιότητος.
Συμφωνω απολυτα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
βασικά αυτό απαγορεύεται...

Το ξέρω,αλλά η πλεινότητα των καθηγητών το κάνει..Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Χωρίς τα φροντιστήρια-ιδιαίτερα, οι μαθητές δε θα περνούσαν στα πανεπιστήμια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Χωρίς τα φροντιστήρια-ιδιαίτερα, οι μαθητές δε θα περνούσαν στα πανεπιστήμια

Χωρίς τα φροντιστήρια-ιδιαίτερα, οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ μαθητές δε θα περνούσαν στα ΚΑΛΑ πανεπιστήμια.

Αυτό ισχύει και σε άλλες χώρες, όχι μόνο στην Ελλάδα. Η θεία μου στην Αγγλία (Αγγλίδα) κάνει ιδιαίτερα σε μαθητές Λυκείου. Η μόνη διαφορά με την Ελλάδα είναι ότι εκεί πληρώνουν για ιδιαίτερα μόνο όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά να σπουδάσουν και ειδικά σε καλά πανεπιστήμια. Οι υπόλοιποι απλά δεν δίνουν εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Ρε παιδια μην εχουμε ψευδαισθησεις. Σε ολες τις χωρες του κοσμου κανουν ιδιαιτερα(με εξαιρεση ελαχιστες). Η κυριοτερη διαφορα ειναι πως στις αλλες χωρες οπως ειπε και η προλαλησασα κανουν μαθηματα οσοι θελουν να πανε στα δικα μας ΑΕΙ και γενικα σε υψηλες σχολες. Εξαλλου αμα ηταν ελληνικο φαινομενο δεν θα υπηρχαν διεθνη συνδρια φροντιστων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
νομίζω ότι στα φροντιστήρια γίνεται καλύτερη δουλειά,επειδή οι διευθυντές επιλέγουν αυτούς με τις καλύτερες προδιαγραφές,και οι καθηγητές από τη μεριά τους,αφού προσληφθούν δεν επαναπαύονται,αλλά κάνουν τεράστια προσπάθεια σε αντίθεση με αυτούς του δημοσίου που κάποιες φορές,γκουχου γκουχου,κάνουν ό,τι τους κατέβει και χωρίς να φοβούνται ούτε το αν θα πετύχουν οι μαθητές,ούτε το αν θα μπει ο διευθυντής μέσα ,δει τι κάνει,και τον απολύσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,816 μηνύματα.
Οπότε εμμέσως πλην σαφώς, επιβραβεύουμε την ιδιωτική παιδεία..:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Τα φροντιστηρια εκτος β-γ λυκειου ειναι φουλ αχρειαστα καλως-κακως,κακως κατ εμε το δημοσιο σχολειο με το συστημα που λειτουργει και την υλη των εξετασεων δεν μπορει να λειτουργησει ορθα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top