Τι περιλαμβάνει το σχέδιο «Αθηνά»

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Μόνο εσύ το λες αυτό. :)
Βαριέμαι να ψάχνω links τώρα να το επιβεβαιώνω,αλλά ένα απλό google translate θα σε πείσει!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,894 μηνύματα.
Ενας απόφοιτος ΗΜΜΥ Κρήτης και ένας απόφοιτος απ' τα άλλα ΗΜΜΥ, αν επιλέξουν κατεύθυνση «Μηχανικών Υπολογιστών» δεν θα είναι ισάξιοι;

Το πτυχίο είναι ενιαίο. Οι απόφοιτοι ΕΜΠ, ΑΠΘ, ΔΠΘ, (και όπως φαίνεται ΒΟΛΟΥ) ανεξάρτητα τι κατεύθυνση θα επιλέξουν είναι ανώτεροι από αυτούς της Κρήτης γιατί οι τελευταίοι δεν έχουν δικαιώματα ηλεκτρολόγου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,411 μηνύματα.
Η ελεύθερη μετάφραση του "Mechanical Engineering" στα Ελληνικά είναι "Μηχανολογία",ΟΧΙ "Μηχανολόγων Μηχανικών"!


Βαριέμαι να ψάχνω links τώρα να το επιβεβαιώνω,αλλά ένα απλό google translate θα σε πείσει!:)



Με έπεισε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Το πτυχίο είναι ενιαίο. Οι απόφοιτοι ΕΜΠ, ΑΠΘ, ΔΠΘ, (και όπως φαίνεται ΒΟΛΟΥ) ανεξάρτητα τι κατεύθυνση θα επιλέξουν είναι ανώτεροι από αυτούς της Κρήτης γιατί οι τελευταίοι δεν έχουν δικαιώματα ηλεκτρολόγου.

Επίσης και το τμήμα ΗΜΤΥ του Πανεπιστημίου Πατρών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Γράψτα χωρίς κεφαλαία και ξανανέβασε snapshot!;)
Anyway,δε θα κολλήσουμε σ'αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dresden

Νεοφερμένος

Ο Dresden αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Το Mechanical Engineering προφανως και ειναι Μηχανολογια στα ελληνικα ρε παιδια, δε χρειαζεται καν google translate γι'αυτο.

Και εχει point σε αυτο που λεει ο jack of spades οτι το πιο σωστο ειναι Μηχανολογια, Ηλεκτρολογια κτλ οπως λεμε Φιλολογιας, Φιλοσοφιας, Φυσικης και οχι Φιλολογων, Φιλοσοφων, Φυσικων κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.

Αποσύρθηκε σήμερα από τη Βουλή τροπολογία του υπουργείου Παιδείας , η οποία πρέπει να ψηφιστεί για την εφαρμοστεί το Σχέδιο Αθηνά .
Η τροπολογία ορίζει ότι στο τέλος του άρθρου 7 του νόμου 4009/2011 (Α΄195) προστίθεται μί ακόμη παράγραφος , η 10 , η οποία ορίζει τα εξής:
Α.Με Προεδρικά Διατάγματα, που προβλέπονται στην παράγραφο 6 του παρόντος άρθρου , μπορούν να ιδρύονται, συγχωνεύονται, κατανέμονται, μετονομάζονται και καταργούνται Κατευθύνσεις σε τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ
Β. Για τον ορισμό του αριθμού εισακτέων και τη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων για την εισαγωγή σε Κατευθύνσεις των τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ εφαρμόζονται αντίστοιχα οι ισχύουσες διατάξεις για την εισαγωγή στα τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.


https://www.esos.gr/article/vouli/aposyrthike_tropolgia_sxedio_athina
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

itlover

Νεοφερμένος

Η itlover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
για να καταλαβω δε ισχυει αυτο που βγηκε χθες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
για να καταλαβω δε ισχυει αυτο που βγηκε χθες?

ισχύει....αποσύρθηκε ΜΙΑ τροπολογία λέει μόνο (προς το παρόν)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Λογικά δεν μπορούν να δημιουργήσουν,τροποποιήσουν κλπ τις κατευθύνσεις χωρίς αυτη την τροπολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Λογικά δεν μπορούν να δημιουργήσουν,τροποποιήσουν κλπ τις κατευθύνσεις χωρίς αυτη την τροπολογία.

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: H τροπολογία για το Σχέδιο Αθηνά

« Επειδή το Προεδρικό Διάταγμα, που αφορά στο σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» προϋποθέτει μερικές βελτιώσεις της ισχύουσας νομοθεσίας, όπως εξελίχθηκε μετά το ν. 4009. Σε σχέση, λοιπόν, με τη δυνατότητα της δημιουργίας, της κατάργησης και της κατάτμησης τμημάτων, για το λόγο αυτό είχε προταθεί ως τροπολογία σε προηγούμενο νομοσχέδιο μαζί με το συγκεκριμένο, του οποίου ακόμη η ψήφιση δεν έχει προσδιοριστεί, όπως γνωρίζετε.
Επομένως, η συγκεκριμένη τροπολογία έχει να κάνει ως προς τη νομοθετική προϋπόθεση σχετικά με το Προεδρικό Διάταγμα, που προβλέπεται για τα τμήματα και τις σχολές του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ», άρα δεν υπάρχει καμία καχυποψία, τίποτα το πονηρό και πάνω από όλα τίποτα που να γίνεται εν κρυπτώ».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
το δε Ε.Μ.Π. γιατί είναι η γνωστή αδυναμία του νταβά του Ελλαδιστάν (ο οποίος έκρινε π.χ. ότι η Σ.Ε.Μ.Φ.Ε. και οι Μεταλλουργοί πρέπει να συνεχίσουν ως έχουν)...

Αυτό είναι ένα από τα κύρια στοιχεία που δείχνουν γιατί δεν υπάρχει η βούληση να γίνουν μεταρυθμίσεις. Δε ξέρω αν συμφωνώ για τους μεταλειολόγους αλλά η ΣΕΜΦΕ είναι απλά περιττή και δε μιλάμε για καμιά μικρή σχολή κάπου στην επαρχία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
...από την στιγμή που υπάρχουν Τμήματα που ερευνητικά κάνουν ίδια δουλειά με το Τμήμα ΕΜΦΕ, όπως το Τμήμα Μαθηματικών, το Τμήμα Φυσικής, το Τμήμα Πληροφορικής και το Τμήμα Στατιστικής. Αυτό είναι το Τμήμα ΕΜΦΕ. Μια συνένωση όλων αυτών των Τμημάτων σε ..5ετές πλαίσιο σπουδών για να έχουν δουλειά κάποιοι καθηγητές Πανεπιστημίου, οι οποίοι διδάσκουν τα λεγόμενα μαθήματα "υποδομής" των Μηχανικών (π.χ. Χημικών Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών,..κλπ). Σε κάθε Πολυτεχνική Σχολή υπάρχει Τμήμα Εφαρμοσμένων Επιστημών ή Engineering Sciences αλλά χωρίς να χορηγεί πτυχίο (προπτυχιακό / μεταπτυχιακό), μόνο και μόνο για τα μαθήματα "υποδομής" των άλλων Τμημάτων που απαρτίζουν την Σχολή. Μόνο το ΕΜΠ έκανε τέτοια πρωτοτυπία..:hmm:Στο εξωτερικό υπάρχουν Τμήματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (σκέτο) και Τμήματα Μαθηματικών στο στυλ του Πανεπιστημίου Κρήτης, τα οποία δεν ανήκουν στο Πολυτεχνείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

itlover

Νεοφερμένος

Η itlover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
ισχύει....αποσύρθηκε ΜΙΑ τροπολογία λέει μόνο (προς το παρόν)
επειδη ειμαι ασχετη αποτι καταλαβαινεις :/: οταν λεει τροπολογια εννοει καποια αλλαγη καποιου τμηματος ; η απλα δεν μπορουν να προχωρησουν γιατι κατι δεν ειναι νομιμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Καιρος να γινει και ενα ξεκαθαρισμα στην τριτοβαθμια εκπαιδευση.Μερικα εκπαιδευτικα ιδρυματα ειναι διακοσμητικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
επειδη ειμαι ασχετη αποτι καταλαβαινεις :/: οταν λεει τροπολογια εννοει καποια αλλαγη καποιου τμηματος ; η απλα δεν μπορουν να προχωρησουν γιατι κατι δεν ειναι νομιμο...

έτσι πιστεύω
δεν γίνονται ολα σε μια μερα σιγα σιγα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Το μεν Ε.Α.Π. διότι είναι το μόνο Α.Ε.Ι. που έχει δίδακτρα,άρα εδώ ισχύει το ανάποδο (δηλαδή όσο περισσότερα τμήματα τόσο το καλύτερο) και το δε Ε.Μ.Π. γιατί είναι η γνωστή αδυναμία του νταβά του Ελλαδιστάν (ο οποίος έκρινε π.χ. ότι η Σ.Ε.Μ.Φ.Ε. και οι Μεταλλουργοί πρέπει να συνεχίσουν ως έχουν)...

Για τη ΣΕΜΦΕ το καταλαβαίνω. Η σχολή μηχανικών μεταλλείων-μεταλλουργών γιατί να αλλάξει; Το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών της είναι σαφές, ευρύ και με εσωτερικές κατευθύνσεις, όπως συμβαίνει με όλες τις πολυτεχνικές σχολές. Είναι βασική ειδικότητα, αξιόλογη και υπάρχει και στο εξωτερικό αντίστοιχη ειδικότητα. Άλλο που εδώ στην Ελλάδα τους έχουμε παραγκωνίσει άδικα και δεν έχουν ακόμη και σήμερα επαγγελματικά δικαιώματα.

Τι προτείνεις; Να καταργηθεί, να συγχωνευθεί από άλλη σχολή του ΕΜΠ ή να αναθεωρηθεί το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών που προσφέρει;

Αυτό είναι ένα από τα κύρια στοιχεία που δείχνουν γιατί δεν υπάρχει η βούληση να γίνουν μεταρυθμίσεις. Δε ξέρω αν συμφωνώ για τους μεταλειολόγους αλλά η ΣΕΜΦΕ είναι απλά περιττή και δε μιλάμε για καμιά μικρή σχολή κάπου στην επαρχία...

Η ΣΕΜΦΕ είναι μία γιγαντοσχολή. Το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών της περιλαμβάνει περισσότερα μαθήματα και απασχολεί τον μεγαλύτερο αριθμό μελών ΔΕΠ από κάθε άλλη σχολή του ΕΜΠ. Γενικά είναι μία σχολή που κοστίζει. Μακάρι το έργο που προσφέρει είναι αντάξιο του κόστους της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Για τη ΣΕΜΦΕ το καταλαβαίνω. Η σχολή μηχανικών μεταλλείων-μεταλλουργών γιατί να αλλάξει; Το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών της είναι σαφές, ευρύ και με εσωτερικές κατευθύνσεις, όπως συμβαίνει με όλες τις πολυτεχνικές σχολές. Είναι βασική ειδικότητα, αξιόλογη και υπάρχει και στο εξωτερικό αντίστοιχη ειδικότητα. Άλλο που εδώ στην Ελλάδα τους έχουμε παραγκωνίσει άδικα και δεν έχουν ακόμη και σήμερα επαγγελματικά δικαιώματα.

Τι προτείνεις; Να καταργηθεί, να συγχωνευθεί από άλλη σχολή του ΕΜΠ ή να αναθεωρηθεί το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών που προσφέρει;
Κρίνω απ'αυτά που ακούω κυρίως από παιδικό φίλο που πλέον ορκίζεται,ο οποίος μου λέει χαρακτηριστικά ότι ακόμη και σήμερα δε μπορεί να προσδιορίσει επακριβώς την ειδικότητά του,ούτε είναι σίγουρος σε ποια τμήματα (πλην QA/QC) ποιων εταιριών να απευθυνθεί για εργασία!
Βέβαια θα μου πεις,υπάρχουν και χειρότερα ("Μηχανικών Επιστήμης Υλικών" κ.α.)...

Θα πρότεινα να συγχωνευτεί με το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και να δημιουργηθεί αντίστοιχη κατεύθυνση εντός του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Μα όπως προείπα Γιώργο, το έργο της θεραπεύεται από τα ομώνυμα Τμήματα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά, που η ίδια τα προσφέρει ως 2 τομείς (Μαθηματικού Εφαρμογών / Φυσικού Εφαρμογών). Δεν προσφέρει κάτι καινούριο όσον αφορά την ακαδημαϊκή γνώση. Αν δούμε αναλυτικά:
Α. Κατεύθυνση Μαθηματικού Εφαρμογών με τις ροές:
1. Ανάλυση
2. Στατιστική
3. Μαθηματικά Πληροφορικής
4. Εφαρμοσμένη Μηχανική-Υπολογιστική Προσομοίωση
Οι ροές της ομάδας Α (1,2,3) υπάρχουν ως προπτυχιακές "κατευθύνσεις" διάσπαρτες σε κάθε Τμήμα Μαθηματικών της χώρας μας. Οι ροές 1,2,3 συνεχίζουν να υπάρχουν και μεταπτυχιακά φυσικά μαζί με την ροή 4. Η ροή 4 είναι εκείνη η κατεύθυνση των Μαθηματικών που ανήκει στον χώρο των Applied Industrial Mathematics με έντονη χρήση της Αριθμητικής Ανάλυσης για την Υπολογιστική Προσομοίωση. Ένας Μαθηματικός από ένα Τμήμα Μαθηματικών, έχοντας χτίσει καλό μαθηματικό υπόβαθρο μπορεί μεταπτυχιακά να εμβαθύνει σε κάποια από τις ροές 1,2,3 και 4. Μάλιστα η ροή 1 και 4 συνήθως διδάσκονται ως γνωστικό αντικείμενο σε μεταπτυχιακό επίπεδο μαζί...σε προγράμματα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (βλ. μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ ή Πατρών ή Κρήτης ή Ιωαννίνων). Οι ροές 2 και 3 υπάρχουν σε όλα τα Τμήματα Μαθηματικών με μικρές διαφοροποιήσεις στο περιεχόμενο μαθημάτων τους. Το Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ είναι προσανατολισμένο περισσότερο στην ροή 2,3 και φυσικά στα καθαρά μαθηματικά (pure mathematics).
Oπότε η κατεύθυνση Μαθηματικού Εφαρμογών δεν έρχεται να μας προσφέρει κάτι νέο στις Σύγχρονες Μαθηματικές Επιστήμες. Μάλιστα δεν υπάρχει καμία αναφορά στο "θεμελιακό" κομμάτι των μαθηματικών που είναι ο κλάδος έρευνας: καθαρά μαθηματικά. Θα μου πείτε και γιατί μας τα λες όλα αυτά; Πέρα από αυτό το Τμήμα ΕΜΦΕ προσφέρει πολλά μαθήματα, ποικιλία γνωστικών αντικειμένων..κλπ που δεν προσφέρει ένα κλασικό Τμήμα Μαθηματικών. Καλώς ή κακώς υπάρχουν και οι μεταπτυχιακές σπουδές οι οποίες καλύπτουν το "κενό" της επιπλέον εμβάθυνσης σε έναν κλάδο ή 2 κλάδους προτίμησης του πτυχιούχου (ανάλογα το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών). Δεν γίνεται να μαθαίνεται άψογα μια επιστήμη με τέτοια έκταση και βάθος προπτυχιακά. Ή κάνεις επιφανειακή μελέτη ή συνεχίζεις με σοβαρές μεταπτυχιακές σπουδές πάνω σε συγκεκριμένα πλαίσια ώστε να μάθεις 1 πράγμα καλά και όχι λίγο απ' όλα και ουσία μηδέν...

Β. Κατεύθυνση Φυσικού Εφαρμογών με τις ροές:
1. Υπολογιστική και Θεωρητική Φυσική
2. Πυρηνική Φυσική και Στοιχειώδη Σωματίδια
3. Οπτοηλεκτρονική και Λέιζερ
4. Προηγμένα Τεχνολογικά Υλικά.
5. Μηχανική των Υλικών

Φαντάζομαι το ίδιο συμβαίνει και στα Τμήματα Φυσικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Κρίνω απ'αυτά που ακούω κυρίως από παιδικό φίλο που πλέον ορκίζεται,ο οποίος μου λέει χαρακτηριστικά ότι ακόμη και σήμερα δε μπορεί να προσδιορίσει επακριβώς την ειδικότητά του,ούτε είναι σίγουρος σε ποια τμήματα (πλην QA/QC) ποιων εταιριών να απευθυνθεί για εργασία!
Βέβαια θα μου πεις,υπάρχουν και χειρότερα ("Μηχανικών Επιστήμης Υλικών" κ.α.)...

Θα πρότεινα να συγχωνευτεί με το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και να δημιουργηθεί αντίστοιχη κατεύθυνση εντός του...

Οι κατευθύνσεις i) περιβαλλοντικής μηχανικής και γεωπεριβάλλοντος και ii) γεωτεχνολογίας δεν έχουν καμία σχέση με το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών (ΠΠΣ) της σχολής μηχανολόγων μηχανικών. Μη σου πω ότι πιο πολύ ταιριάζουν με το ΠΠΣ της σχολής πολιτικών μηχανικών. Οι κατευθύνσεις iii) μεταλλευτικής τεχνολογίας και iv) μεταλλουργικών διεργασιών, έχουν μικρή σχέση με το ΠΠΣ της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών. Η κατεύθυνση v) επιστήμης και τεχνολογίας των υλικών ταιριάζει με το ΠΠΣ της σχολής χημικών μηχανικών και κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να υφίσταται στο ΠΠΣ της σχολής μηχανικών μεταλλείων-μεταλλουργών.

Έτσι σου είπε ο φίλος σου; Αυτά είναι τα τραγικά. Οι καθηγητές της σχολής δεν ενημέρωσαν τους φοιτητές τι μπορούν να κάνουν όταν αποφοιτήσουν (έστω και θεωρητικά);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top