Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Σήμερα κάναμε όρια στο σχολείο και οληηη την μέρα σκεφτομαι πως να φτιάξω προγραμμα που να υπολογίσει τα ορια...:P

αρχικα θελω τα βασικό...κατι του στυλ

να δινει ο χρηστης την συναρτηση(την πιο απλη πχ 2χ+3)
να τον ρωτάει ύστερα που τείνει το όριο και μετα με το καταλληλο μήνυμα,να εμφανίζει την απάντηση ...
το θέμα μου,είναι ΠΩΣ να πω στον υπολογιστή στην συνάρτηση που ο χρήστης έδωσε ΟΠΟΥ Χ να αντικαταστησει την τιμή που τείνει το όριο...
Καμια βοήθεια?
Tip: είναι τελείως διαφορετικό να λες στον χρήστη: "δώσε τον τύπο" και να περιμένεις να δώσει "2χ+3" κι αλλιώς είναι να του λες "δώσε τους συντελεστές της ρητής συνάρτησης" και να δίνει "2 3". Το δεύτερο μπορείς να το κάνεις απλά, αλλά προφανώς περιορίζεσαι σε συγκεκριμένους τύπους συναρτήσεων (όσους βάλεις μέσα hardcoded).

Το πρώτο... πρέπει να φτιάξεις έναν λεκτικό / συντακτικό αναλυτή. :upside:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Σήμερα κάναμε όρια στο σχολείο και οληηη την μέρα σκεφτομαι πως να φτιάξω προγραμμα που να υπολογίσει τα ορια...:P

αρχικα θελω τα βασικό...κατι του στυλ

να δινει ο χρηστης την συναρτηση(την πιο απλη πχ 2χ+3)
να τον ρωτάει ύστερα που τείνει το όριο και μετα με το καταλληλο μήνυμα,να εμφανίζει την απάντηση ...
το θέμα μου,είναι ΠΩΣ να πω στον υπολογιστή στην συνάρτηση που ο χρήστης έδωσε ΟΠΟΥ Χ να αντικαταστησει την τιμή που τείνει το όριο...
Καμια βοήθεια?

Αυτό γενικά γίνεται με strings. Στην ΓΛΩΣΣΑ μπορεί να γίνει με πίνακες (αρκεί να είναι μια συγκεκριμένης μορφής ( πχ αχ+β με α,β μονοψήφιοι) . Δηλαδή κάπως έτσι:
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝ[Ι];
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ;
LIM=ΠΙΝ[1]*ΟΡΙΟ+Π[4];
ΓΡΑΨΕ LIM;

Αν το έκανες σε μια κανονική γλώσσα προγραμματισμού θα είχες πολλές περισσότερες δυνατότητες (όπως να δίνει ο χρήστης ότι παράσταση θέλει).
Τώρα για περιπτώσεις απροσδιοριστίας περιπλέκεται ακόμα πιο πολύ το πράγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Αυτό γενικά γίνεται με strings. Στην ΓΛΩΣΣΑ μπορεί να γίνει με πίνακες (αρκεί να είναι μια συγκεκριμένης μορφής ( πχ αχ+β με α,β μονοψήφιοι) . Δηλαδή κάπως έτσι:
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝ[Ι];
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΡΙΟ;
LIM=ΠΙΝ[1]*ΟΡΙΟ+Π[4];
ΓΡΑΨΕ LIM;
Δεν ξέρω πίνακες :P
Tip: είναι τελείως διαφορετικό να λες στον χρήστη: "δώσε τον τύπο" και να περιμένεις να δώσει "2χ+3" κι αλλιώς είναι να του λες "δώσε τους συντελεστές της ρητής συνάρτησης" και να δίνει "2 3". Το δεύτερο μπορείς να το κάνεις απλά, αλλά προφανώς περιορίζεσαι σε συγκεκριμένους τύπους συναρτήσεων (όσους βάλεις μέσα hardcoded).

Το πρώτο... πρέπει να φτιάξεις έναν λεκτικό / συντακτικό αναλυτή. :upside:

ναι πίστευω με το να ζήτήσω απλα τους συντελεστές ,ειναι πολύ στις δυνάτοτητες μου :P αλλα οχι αυτό που είχα στο μυαλό μου :hmm:

λεκτικός/συντακτικός αναλυτής,τι είναι?
Οοοοχι για να μάθω,εγκυκλοπαιδικά ρωτάω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
λεκτικός/συντακτικός αναλυτής,τι είναι?
Οοοοχι για να μάθω,εγκυκλοπαιδικά ρωτάω :P
https://en.wikipedia.org/wiki/Lexical_analysis
https://en.wikipedia.org/wiki/Syntax_analysis

Enjoy.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Αν βγαίνει απροσδιοριστία τι γίνεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αν βγαίνει απροσδιοριστία τι γίνεται;
Μα είναι προφανές: Θα πρέπει να την χειριστείς όπως ορίζει το σχολικό σου βιβλίο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Ειναι αποδεκτο (για τις Πανελληνιες) στην εντολη Για να κανουμε αυτο :

Για i απο 1 μεχρι 100
i<- 9*2 + i
τελος_επαναληψης

H απορια ειναι αν το i μπορουμε να το βαλουμε αριστερα απο την εκχωρηση.
Το δεξια, γνωριζω οτι γινεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Γενικά πρέπει να αποφευγεις τετοιες τεχνικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Μα είναι προφανές: Θα πρέπει να την χειριστείς όπως ορίζει το σχολικό σου βιβλίο. :)
Δεν το ήξερα, μιας και δεν είμαι ακόμα σε θέση να το λύσω.Αλλά αφού το λέει το βιβλίο, αλλάζει το πράγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ειναι αποδεκτο (για τις Πανελληνιες) στην εντολη Για να κανουμε αυτο :

Για i απο 1 μεχρι 100
i<- 9*2 + i
τελος_επαναληψης

H απορια ειναι αν το i μπορουμε να το βαλουμε αριστερα απο την εκχωρηση.
Το δεξια, γνωριζω οτι γινεται.
Προγραμματιστικά, επιτρέπεται. Ωστόσο, ΔΕΝ πειράζουμε τον counter σε μία εντολή "ΓΙΑ"... για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο. Εάν χρειαστείς να κάνεις "περίεργες" μεταβολές του counter, χρησιμοποίησε την while ("ΟΣΟ").
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mercury

Επιφανές μέλος

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,611 μηνύματα.
Ειναι αποδεκτο (για τις Πανελληνιες) στην εντολη Για να κανουμε αυτο :

Για i απο 1 μεχρι 100
i<- 9*2 + i
τελος_επαναληψης

H απορια ειναι αν το i μπορουμε να το βαλουμε αριστερα απο την εκχωρηση.
Το δεξια, γνωριζω οτι γινεται.

Αν κατάλαβα καλά(διορθώστε με σε αντίθετη περίπτωση),θέλεις να κάνεις επανάληψη με βήμα 18 αντί για 1 σωστά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Γενικά πρέπει να αποφευγεις τετοιες τεχνικές.

Προγραμματιστικά, επιτρέπεται. Ωστόσο, ΔΕΝ πειράζουμε τον counter σε μία εντολή "ΓΙΑ"... για ΚΑΝΕΝΑΝ λόγο. Εάν χρειαστείς να κάνεις "περίεργες" μεταβολές του counter, χρησιμοποίησε την while ("ΟΣΟ").

:(
Mου σπαει τα νευρα που οι μισοι μου λενε αλλα και οι αλλοι μισοι αλλα.
Παρολ'αυτα, θα ακουσω τη δικη σας αποψη γιατι υπερεχετε.
Στο φροντιστηριο ομως τι να πω; :P
Αν κατάλαβα καλά(διορθώστε με σε αντίθετη περίπτωση),θέλεις να κάνεις επανάληψη με βήμα 18 αντί για 1 σωστά;

Οχι. Ηταν ενα τυχαιο παραδειγμα για να θεσω την απορια μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Mου σπαει τα νευρα που οι μισοι μου λενε αλλα και οι αλλοι μισοι αλλα.
Δεν με νοιάζει τι λένε οι άλλοι. Εμένα θα ακούσεις.

Στο φροντιστηριο ομως τι να πω; :P
Θα τους πεις ότι το είπα εγώ. Δεν πειράζουμε ποτέ τον counter σε εντολή "ΓΙΑ" μέσα στο loop.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Το καταραμενο το ΑΕΠΠ να πεθανει. :(
Δεν με νοιάζει τι λένε οι άλλοι. Εμένα θα ακούσεις.


Θα τους πεις ότι το είπα εγώ. Δεν πειράζουμε ποτέ τον counter σε εντολή "ΓΙΑ" μέσα στο loop.-

Πολυ αγριος μας βγηκες. :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Παιδιά πως θα καταλάβω εάν ο πίνακας είναι γεμάτος ή όχι για να χρησιμοποιήσω τις εντολές
Δεδομένα // ... //
Αποτελέσματα //... //

?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
:(
Mου σπαει τα νευρα που οι μισοι μου λενε αλλα και οι αλλοι μισοι αλλα.
Παρολ'αυτα, θα ακουσω τη δικη σας αποψη γιατι υπερεχετε.
Στο φροντιστηριο ομως τι να πω; :P

Πολλά πράγματα επιτρέπονται στον προγραμματισμό. Δεν ενδείκνυνται όμως όλα για χρήση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Παιδιά πως θα καταλάβω εάν ο πίνακας είναι γεμάτος ή όχι για να χρησιμοποιήσω τις εντολές
Δεδομένα // ... //
Αποτελέσματα //... //

?
Η απάντηση είναι απλή: δεν χρησιμοποιείς ΠΟΤΕ αυτές τις ψευδοεντολές. Γιατί αν συνηθίσεις να γράφεις έτσι και σου ζητήσουν ΓΛΩΣΣΑ στο τέλος, όπου δεν υπάρχουν αυτές οι εντολές, την έκατσες την βάρκα.

Μάθε τον ΣΩΣΤΟ τρόπο: for-loop και διάβασμα ένα-ένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Πολλά πράγματα επιτρέπονται στον προγραμματισμό. Δεν ενδείκνυνται όμως όλα για χρήση.
Και κάτι τέτοιο επιτρέπεται:
Code:
    while(N--)
        ++(*array++);
Αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή μπορείς να το κάνεις... θα πρέπει και να το κάνεις. :P Εδώ δεν ξέρεις να εφαρμόζεις στοιχειώδη λογική για να καταλάβεις τι σου συμβαίνει, θα βάλεις 42 αστεράκια και άλλα 42! ++ σε μια έκφραση...;

Για την ιστορία, το παραπάνω chunk of code (νομίζω πως) αυξάνει τις τιμές των στοιχείων ενός διανύσματος 1xN κατά 1. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liofagos

Νεοφερμένος

Ο liofagos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
μας εχει βαλει κατι ασκησεις και επειδη δεν πολυ προσεχα μου φαινονται παλουκια, ας μου λυσει καποιος την παρακατω ουτως η αλλος ιδιο στυλ ειναι ολες, μετα θα μπορω να τις παλεψω...

Να διαβαστεί πίνακας Α 3Χ3. Να δημιουργηθεί και να εμφανιστεί πίνακας Β οπου οι γραμμες του πινακα Α να ειναι στηλες του και οι στηλες του πινακα Α γραμμες του...

ας με βοηθησει οποιος μπορει επειγει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
μας εχει βαλει κατι ασκησεις και επειδη δεν πολυ προσεχα μου φαινονται παλουκια, ας μου λυσει καποιος την παρακατω ουτως η αλλος ιδιο στυλ ειναι ολες, μετα θα μπορω να τις παλεψω...

Να διαβαστεί πίνακας Α 3Χ3. Να δημιουργηθεί και να εμφανιστεί πίνακας Β οπου οι γραμμες του πινακα Α να ειναι στηλες του και οι στηλες του πινακα Α γραμμες του...

ας με βοηθησει οποιος μπορει επειγει...
Τι έχεις γράψει από το παραπάνω και πού ακριβώς έχεις κολλήσει; Τον πίνακα Α τον έχεις διαβάσει; Έχεις κοιτάξει, επίσης, την αντίστοιχη θεωρία από το σχολικό βιβλίο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top