Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
το φσκ τι ειναι?
μππορει..για να το λες! ας μην ειμαι προκατειλημενη...σιγουρα θα εχει κανει πολυ προσπικο διαβασμα αυτη!!
φιλοσοφικων και κοινωνικων σπουδων!!δεν ξερω τι εχει κανει παντως οτι και να χει κανει την παραδεχτηκα την κυρα βαγγελιω!!χαχαβασικα δεν χρειαζεται και πολυ προσωπικο διαβασμα για να κανεις την υλη του σχολειου!!βεβαια μετραει πολυ να το ψαχνεις και να χεις συνεχως επαφη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
ααααα αληθεια? αυτο το τμημα ρε μου φαινεται εντελως ακυρο και οτι δεν εχει λογο υπαρξης!φιλοσοφικων και κοινωνικων σπουδων!!δεν ξερω τι εχει κανει παντως οτι και να χει κανει την παραδεχτηκα την κυρα βαγγελιω!!χαχαβασικα δεν χρειαζεται και πολυ προσωπικο διαβασμα για να κανεις την υλη του σχολειου!!βεβαια μετραει πολυ να το ψαχνεις και να χεις συνεχως επαφη
και βγηκε τοσο καλη καθηγητρια απο αυτο? μπραβο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
ααααα αληθεια? αυτο το τμημα ρε μου φαινεται εντελως ακυρο και οτι δεν εχει λογο υπαρξης!
και βγηκε τοσο καλη καθηγητρια απο αυτο? μπραβο!
χμ ισωσ φταιει οτι ειμαστε προκατειλημενοι γι αυτο..και εγω ακομα δεν της το χαμετα οταν το ψαξα ειδα ποσο καλο τμημα ειναι!!αν ψαξεις το προγραμμα σπουδων θα το δειςτελικα πρεπει να κρινουμε τις δυνατοτητες του αλλου οχι μονο το τμημα που αποφοιτει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
History of Art
O κήπος του Givency-1902 Claude Monet
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως ποιές παπυρολογίες και φιλολογίες και δεν συμμαζεύεται.Τι ποιό ωραίο απο αυτό δηλαδή;
History of Art
O κήπος του Givency-1902 Claude Monet
υπεροχοοοοοοοοοο!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
ενταξει..σταματω τον αντιλογο..με αποστομωσες τωρα!Πάντως ποιές παπυρολογίες και φιλολογίες και δεν συμμαζεύεται.Τι ποιό ωραίο απο αυτό δηλαδή;
History of Art
O κήπος του Givency-1902 Claude Monet
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν θα ήθελες;Σοβαρά τώρααλλα για να μην ξεχνιομαστε...και στη φιλολογια διδασκεσαι ιστορια τεχνης!
ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
αλλα για να μην ξεχνιομαστε...και στη φιλολογια διδασκεσαι ιστορια τεχνης!
ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
και στο φπψ εχουμε 2 μαθηματακια απο αυτο..χαχαχαχαχαχαχα ως ενδειξη΄΄ συμφιλιωσης΄΄ https://www.google.gr/imgres?imgurl=...thgUJyrMZOGswaOqICYBg&ved=0CCIQ9QEwAA&dur=223
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evi07larissa
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ελεναα
Δραστήριο μέλος
φιλολογια ειναι η επιστημη που εχει ως αντικειμενο τη μελετη της αρχαιας,λατινικης,βυζαντινης και νεοελληνικης ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ.η ιστορια,αρχαιολογια κλπ ειναι βοηθητικες επιστημες.συνεπωσ ΦΙΛΟΛΟΓΑΡΑ ειναι αυτος που ξερει να ΑΝΑΛΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ λογοτεχνικα κειμενα.ολα τα αλλα ειναι σημαντικα και βοηθητικα εργαλεια-το 20%.Aν είναι δυνατόν έλεος το θέατρο του παραλόγου βλέπω και διαβάζω.ΝΑ ειναι καλα το αρθρο 14 του Συντάγματος δε θυμάμαι ποιά ακριβώς παράγραφος (αν εχετε κέφια ψάξτε το) ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΙΔΙΑ ! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ.Τώρα αν αμφισβητείτε μερικοί μερικοί τον ίδιο το νόμο και τη διαδικασία πραγματικά έλεος! Επιπρόσθετα, ναι μεν η κλασική φιλολογία έχει περισσότερα αρχαία υστερεί όμως στην ιστορία.Το ιστορικό αρχαιολογικο εμβαθύνει σε ιστορια και αρχαιολογία, και έχει 4 μόνον αρχαία ενω το ΦΠΨ εμβαθυνει στη φιλοσοφια και στις υπόλοιπες κατευθύνσεις αλλά έχει 8 αρχαία σε αντιθεση με το ιστορικό. Για να θεωρείται κάποιος φιλόλογος αγαπητοί συνάδελφοι δε σημαίνει απαραιτήτως πως έχει πολύ καλή γνώση μόνον των αρχαιων ελληνικών. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ= ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ,ΙΣΤΟΡΙΑ,ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΚΛΠ. Από τη στιγμή λοιπόν που κάθε τμήμα ξεχωριστά υστερεί σε κάτι απο αυτά δεν έχει κανενας το δικαιωμα να αυτοαποκαλείται(καθως νοηματικα εξαγουμε αυτό το συμπέρασμα) φιλολογος καλύτερος από τον άλλον.Το πόσο καλός φιλόλογος γίνεσαι εξαρτάται και είναι κάτι που ''εκκολάπτεται'' και από τη προσωπική δουλειά.Εγώ π.χ αν βγάλω το φπψ με 9 και ο αλλος το κλασικό με 5 τι σημαίνει ...πως ο του κλασικού είναι καλύτερος απο μενα μόνον και μόνον γιατι είναι του κλασικού και εχει περισσότερα αρχαία? GET OVER IT
να μην πω που τον εχω τον νομο.ντροπη μου .
ο φιλολογος δεν ειναι πολυεπιστημων.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isida!!!
Πολύ δραστήριο μέλος
τρελα θα ηθελα αλλα εχει χαρη που στην ελλαδα αυτα δεν ευδοκιμουν... παντως εχω σκοπο τωρα που ξεμπερδεψα με τα χοντρα βασανα να ασχοληθω ! και ποιος μας απαγορευει αφου παρουμε το πρωτο πτυχιακι να φοιτησουμε και εκει καθαρα για λογους εγκυκλιους παιδειας και τερψη ??? εγω το σκεφτομαι σοβαρα παντως!!!Δεν θα ήθελες;Σοβαρά τώρα
δεκτη !!!!!!!!! βρισκεις τα κουμπια μουκαι στο φπψ εχουμε 2 μαθηματακια απο αυτο..χαχαχαχαχαχαχα ως ενδειξη΄΄ συμφιλιωσης΄΄ https://www.google.gr/imgres?imgurl=...thgUJyrMZOGswaOqICYBg&ved=0CCIQ9QEwAA&dur=223
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ελεναα
Δραστήριο μέλος
μπορω να σκεφτω πολλα καλυτερα.Πάντως ποιές παπυρολογίες και φιλολογίες και δεν συμμαζεύεται.Τι ποιό ωραίο απο αυτό δηλαδή;
History of Art
O κήπος του Givency-1902 Claude Monet
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kirdou
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος
τρελα θα ηθελα αλλα εχει χαρη που στην ελλαδα αυτα δεν ευδοκιμουν... παντως εχω σκοπο τωρα που ξεμπερδεψα με τα χοντρα βασανα να ασχοληθω ! και ποιος μας απαγορευει αφου παρουμε το πρωτο πτυχιακι να φοιτησουμε και εκει καθαρα για λογους εγκυκλιους παιδειας και τερψη ??? εγω το σκεφτομαι σοβαρα παντως!!!
σωστηη δεν πρεπει να κολλαμε σε ενα μονο πτυχιο αλλα να ανοιξουμε τους οριζοντεες μασ ερευνωντας κα αλλους κλασους!!
δεκτη !!!!!!!!! βρισκεις τα κουμπια μου
ε μα τι τωρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πικάπα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγώ θέλω 2 πράγματα να προσθέσω γιατί όλα τ'άλλα έχουν ακουστεί άπειρες φορές.
1) Ξεκολλήστε από τη λογική που σας πέρασαν οι γέρικοι φιλόλογοι στο σχολείο, ότι το Φ.Π.Ψ. δεν κάνει αρκετά αρχαία. Αναφέρονται σε παλαιότερα προγράμματα σπουδών. Κάνουμε -μιλώντας για τα υποχρεωτικά μαθήματα- σχεδόν όσα ένας φοιτητής του φιλολογικού μη κλασικής κατεύθυνσης της Αθήνας, περισσότερα από άλλα φιλολογικά. Είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ για να διδάξεις αρχαία στις σχολικές τάξεις. Πραγματικά λυπάμαι τους απόφοιτους του τμήματος μου που νιώθουν μη προετοιμασμένοι γι'αυτό. Όχι γιατί θεωρώ την διδασκαλία των αρχαίων τόσο σημαντικό στόχο του φιλόλογου καθηγητή, αλλά γιατί έχασαν ίσως τη μοναδική τους ευκαιρία να λάβουν ουσιαστικές γνώσεις/σημαντικά εφόδια από ένα ελεύθερο και μη οικονομικά εξαρτημένο πανεπιστήμιο.
2) Σχετικά με τη δυσκολία και τους βαθμούς. Ναι, προφανώς υπάρχει σκάλα δυσκολίας, δεν μπορεί να είναι κάθε μάθημα το ίδιο δύσκολο. Δεν γίνεται όμως, απλά να τοποθετείς σε αξιολογική σειρά δύο τμήματα που έχουν τόσα κοινά μαθήματα και ταυτόχρονα τόσες πολλές επιλογές κατευθύνσεων/μαθημάτων. Το κλασικό του φιλολογικού και το φιλοσοφικό του φ.π.ψ. είναι παραδοσιακά δύσκολα, γιατί το απαιτούν οι καθιερωμένοι από 200 χρόνια πριν διδακτικοί στόχοι και αναλυτικό πρόγραμμα. Όταν όμως το "εύκολο" παιδαγωγικό κάνει διδακτική των αρχαίων, ενώ του κλασικού κάνουν άγνωστα αποσπάσματα του Αναξίμανδρου και του φιλοσοφικού ερμηνεύουν από το πρωτότυπο σκεπτικούς, προετοιμάζεται ΠΟΛΥ καλύτερα για το επαγγελματικό μέλλον. Προσοχή μιλάω για την ρεαλιστική επαγγελματική εξέλιξη, όπου ο βαθμός παίζει ρόλο. Γιατί το αν ο κλασικός ή ο μελετητής φιλοσοφίας πρόκειται να μεγαλουργήσει με την εμβάθυνση του, ο βαθμός του πρώτου πτυχίου του καμία σημασία δεν θα έχει.
~
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ελεναα
Δραστήριο μέλος
1)δεν μετραει η ποσοτητα αλλα η ποιοτητα.Μου αρέσει, ότι αυτή, που συνήθως είναι συζήτηση-μαλλιοτράβηγμα των φιλολόγων, έχει πάρει χαλαρούς τόνους!
Εγώ θέλω 2 πράγματα να προσθέσω γιατί όλα τ'άλλα έχουν ακουστεί άπειρες φορές.
1) Ξεκολλήστε από τη λογική που σας πέρασαν οι γέρικοι φιλόλογοι στο σχολείο, ότι το Φ.Π.Ψ. δεν κάνει αρκετά αρχαία. Αναφέρονται σε παλαιότερα προγράμματα σπουδών. Κάνουμε -μιλώντας για τα υποχρεωτικά μαθήματα- σχεδόν όσα ένας φοιτητής του φιλολογικού μη κλασικής κατεύθυνσης της Αθήνας, περισσότερα από άλλα φιλολογικά. Είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ για να διδάξεις αρχαία στις σχολικές τάξεις. Πραγματικά λυπάμαι τους απόφοιτους του τμήματος μου που νιώθουν μη προετοιμασμένοι γι'αυτό. Όχι γιατί θεωρώ την διδασκαλία των αρχαίων τόσο σημαντικό στόχο του φιλόλογου καθηγητή, αλλά γιατί έχασαν ίσως τη μοναδική τους ευκαιρία να λάβουν ουσιαστικές γνώσεις/σημαντικά εφόδια από ένα ελεύθερο και μη οικονομικά εξαρτημένο πανεπιστήμιο.
2) Σχετικά με τη δυσκολία και τους βαθμούς. Ναι, προφανώς υπάρχει σκάλα δυσκολίας, δεν μπορεί να είναι κάθε μάθημα το ίδιο δύσκολο. Δεν γίνεται όμως, απλά να τοποθετείς σε αξιολογική σειρά δύο τμήματα που έχουν τόσα κοινά μαθήματα και ταυτόχρονα τόσες πολλές επιλογές κατευθύνσεων/μαθημάτων. Το κλασικό του φιλολογικού και το φιλοσοφικό του φ.π.ψ. είναι παραδοσιακά δύσκολα, γιατί το απαιτούν οι καθιερωμένοι από 200 χρόνια πριν διδακτικοί στόχοι και αναλυτικό πρόγραμμα. Όταν όμως το "εύκολο" παιδαγωγικό κάνει διδακτική των αρχαίων, ενώ του κλασικού κάνουν άγνωστα αποσπάσματα του Αναξίμανδρου και του φιλοσοφικού ερμηνεύουν από το πρωτότυπο σκεπτικούς, προετοιμάζεται ΠΟΛΥ καλύτερα για το επαγγελματικό μέλλον. Προσοχή μιλάω για την ρεαλιστική επαγγελματική εξέλιξη, όπου ο βαθμός παίζει ρόλο. Γιατί το αν ο κλασικός ή ο μελετητής φιλοσοφίας πρόκειται να μεγαλουργήσει με την εμβάθυνση του, ο βαθμός του πρώτου πτυχίου του καμία σημασία δεν θα έχει.
~
2)οι φοιτητες του μνεφ και του γλωσσολογικου κανουν περισσοτερα αρχαια και νεοελληνικη λογοτεχνια.δεν μετραει μονο η αρχαιοελληνικη αλλα και η νεοελληνικη λογοτεχνια.και ποσα μαθηματα νεοελληνικησ διδασκονται στο φπψ και το ιστορικο;
3)το φπψ και το κλασσικο δεν εχουν και πολλα κοινα μαθηματα.(ακομα και στα αρχαια και στο ιστ-αρχ και στο φπψ μπορει σε ενα μαθημα να διδασκεται πχ και δημοσθενησ και ησιοδοσ -και αυτο σημαινει πολυ μικροτερη εμβαθυνση σε αντιθεση με το κλασικο)
4)προσωπικη αποψη.ο βαθμος του πρωτου πτυχιου μετραει και μαλιστα πολυ.φυσικα παντα θα υπαρχουν οι ευχαριστες εκπληξεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
12Κ1: Αρχαία Ελληνική Γραμματολογία(Μάθημα Κορμού) Ομήρου Οδύσσεια, Ομήρου Ιλιάς: Διεξοδική μετάφραση, συντακτική, γραμματική ανάλυση και ερμηνεία.
12Σ1: Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία Ι (Μάθημα Κορμού). Διεξοδική συντακτική, γραμματική, ετυμολογική εξέταση κειμένων της Αττικής πεζογραφίας
12Κ10: Γλωσσολογία: Ιστορία της Ελληνικής Γλώσσας (Μάθημα Κορμού)
Διάγραμμα της ιστορίας της ελληνικής γλώσσας, με έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε περιόδου. (Η διαμόρφωση της ελληνικής -ως ξεχωριστής γλώσσας- στο πλαίσιο της ινδοευρωπαϊκής γλωσσικής οικογένειας και η σχέση της με τις λεγόμενες προελληνικές γλώσσες. Οι περίοδοι και οι πηγές της ιστορίας της ελληνικής γλώσσας. Τα γραφικά συστήματα (το αρχαιότερο συλλαβικό και το νεώτερο αλφαβητικό) τα οποία χρησιμοποιήθηκαν κατά καιρούς για την παράσταση της ελληνικής γλώσσας. Οι αρχαίες ελληνικές διάλεκτοι. Η βαθμιαία εξαφάνιση των αρχαίων ελληνικών διαλέκτων και η δημιουργία της κοινής.)
12Κ18: Λατινική Γραμματεία: 3ος έως 1ος αιώνας π.Χ. (Μάθημα Κορμού)
Επισκόπηση της λατινικής γραμματείας της αρχαϊκής και κλασικής περιόδου (3ος-1ος αι. π.Χ.) με αναφορά σε αποσπάσματα από το έργο των κυριότερων συγγραφέων (Έννιος, Πλαύτος, Τερέντιος, Κάτων, Καίσαρ, Κικέρων, Νέπως, Σαλλούστιος, Λουκρήτιος, Κάτουλλος, Βιργίλιος, Οράτιος).
12Κ27: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία: Ιστοριογραφία (Μάθημα Κορμού) Θουκυδίδου Ιστορία. Ξενοφών Ελληνικά: Διεξοδική μετάφραση, συντακτική ανάλυση και ερμηνεία.
Αρχαία Ελληνική Γραμματολογία: Θουκυδίδης – Γένεση, περιεχόμενο έργου, γλώσσα και ύφος, μέθοδος, δημηγορίες, χειρόγραφη παράδοση, πηγές και πρόσληψη. Σοφιστές – διδακτικές μέθοδοι και απόψεις, αντιμετώπιση κι επίδραση σοφιστών. Ρητορεία – εισαγωγή στα είδη και τα χαρακτηριστικά τους. Ισοκράτης – Φιλοσοφία και ποιητικό ύφος. Ξενοφών – συνεχιστής του έργου του Θουκυδίδη.
12Κ28: Νέα Ελληνική Γραμματεία και Θεωρία της Λογοτεχνίας: Από την Επτανησιακή Σχολή έως την Γενιά του ’30. Η ύλη δομείται σε δύο άξονες που καλύπτουν τόσο τη Νεοελληνική Γραμματεία όσο και τη Θεωρία της Λογοτεχνίας. Επτανησιακή Σχολή – διαφορές Επτανησίων με Αθηναίους Ρομαντικούς. Η γενιά του 1880: Ποίηση-Πεζογραφία. Λογοτεχνικά ρεύματα και τάσεις της εποχής. Καβάφης-Καρυωτάκης –Σικελιανός –Καζαντζάκης. Οι πεζογράφοι της εποχής. Τέλος, από την πλευρά της Θεωρίας της Λογοτεχνίας, θα εξετασθεί το πολυσύνθετο φαινόμενο της αφήγησης (Αφηγηματολογία-αφηγηματικές τεχνικές), καθώς και ο σημαντικός ρόλος του αναγνώστη στην πρόσληψη της λογοτεχνίας.(Μάθημα Κορμού)
12Κ35: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία: Δραματική Ποίηση (Μάθημα Κορμού)
Επιλογή διαφόρων τραγικών και κωμικών αποσπασμάτων (π.χ. Αισχύλου Πέρσαι, Ορέστεια, Σοφοκλή Οιδίπους τύραννος, Οιδίπους επί Κολωνώ, Ευριπίδου Τρωάδες, Βάκχαι, Αριστοφάνη Νεφέλες, Αχαρνής): Διεξοδική μετάφραση, γραμματική, συντακτική ανάλυση και ερμηνεία των κειμένων.
Αρχαία Ελληνική Γραμματολογία: Αρχαίο Ελληνικό Δράμα. Τραγικοί Αγώνες. Τραγωδία – μύθος, πολιτική, θρησκεία. Αισχύλος – έργο και δραματικές τεχνικές, το άτομο και το σύνολο, οι άνθρωποι και οι θεοί. Σοφοκλής – έργο και δραματικές τεχνικές, χορός, τραγικοί χαρακτήρες, συμβολισμός, θρησκεία, πόλις. Ευριπίδης – έργο και τεχνικές, νεωτερισμοί και πρωτοπορία, θέατρο των αντιθέσεων, ψυχολογία και φιλοσοφία. Κωμωδία – χαρακτήρες, θέματα, κωμικό ύφος. Αριστοφάνης – έργο και τεχνικές, θέματα και σάτιρα.
12Σ2: Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία ΙΙ (Μάθημα Κορμού). Διεξοδική συντακτική, γραμματική, ετυμολογική εξέταση κειμένων της Αττικής ρητορικής.
12Κ36: Νέα Ελληνική Γραμματεία-Λογοτεχνία: Από την Γενιά του ’30 έως Σήμερα.
12ΕΙ-1: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία: Ιστορικά κείμενα με σημείο αναφοράς τους δύο μεγάλους εκπροσώπους της ιστοριογραφίας, Ηρόδοτο και Θουκυδίδη.Tο συγκεκριμένο μάθημα θα επεκταθεί στην μεθοδολογία και το έργο μεταγενέστερων ιστορικών, όπως π.χ. Ξενοφών, Πλούταρχος, Διόδωρος ο Σικελιώτης, Πολύβιος. Το μάθημα περιλαμβάνει την λεπτομερή ανάλυση και συγκριτική μελέτη αποσπασμάτων.
12ΕΙ-2: Παπυρολογία – Παλαιογραφία: Σκοπός του μαθήματος είναι να εμβαθύνουν οι φοιτητές στην ανάγνωση & μετάφραση κειμένων από τον 4ο αι. π.Χ έως και τον 17ο μ.Χ,
12ΕΙ-3: Αρχαία Θέατρα.
12Κ38: Λατινική Γραμματεία: 1ος έως 4ος αιώνας μ.Χ. (Μάθημα Κορμού)
12ΕΙ-9: Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία
12ΕΙ-11: Κείμενα Δραματικής Ποίησης (λεπτομερής συντακτική, γραμματική ανάλυση και ερμηνεία)
12Κ42: Εισαγωγή στην Παιδαγωγική – Θεωρίες Μάθησης
12ΕΙ-17: Διάλεκτοι του Αρχαίου κόσμου.
12ΕΙ-28: Ψυχολογία του Εφήβου και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
12Κ45: Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
12ΕΙ-21: Νεώτερη και Σύγχρονη Φιλοσοφία
12ΕΙ-30: Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ικανότητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης94
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.